Vážení,
moje světlemodrá 245 má znatelně tvrdší pérování než ostatní kombíky. Když jsme se v zimě klouzali, nebo když jedu po hrbaté cestě, motor poskakuje tak moc, až mě tluče šaltrpáka do kolena . Silentbloky nejsou utržený, to jsem čeknul. Tož mě napadlo, jestli by pomohly hydro-silentbloky.
Moje otázky:
Je tady někdo, kdo měl na jednom autě oboje silentbloky? Poznatky, dojmy?
V čem jsou papírově lepší hydra oproti gumě? Nestlačitelná kapalina proti nestlačitelné gumě...
Mají hydra stejnou výšku jako gumy? Průměr hydra je větší...
Zatím jedinej problém, kterej mě napadá: origo silentblok je na dvoukilech blízko olejového fitru, takže by se případně musel použít menší filtr.
Silentbloky motoru hydro vs. guma
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Silentbloky motoru hydro vs. guma
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Silentbloky motoru hydro vs. guma
"Papirove" uz jsem to tu daval
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=58968#p693510
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=58968#p693510
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Silentbloky motoru hydro vs. guma
Já měnil gumu za hydra, ale na etalonu
Ale zklidnilo se to hodně, motor si poskakuje, ale do kastle se toho přenáší minimum. Ale to by asi nevyřešilo problém s útočící šaltrpákou.
Ale zklidnilo se to hodně, motor si poskakuje, ale do kastle se toho přenáší minimum. Ale to by asi nevyřešilo problém s útočící šaltrpákou.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Silentbloky motoru hydro vs. guma
Díky za informace. A měnil´s i ty hliníkový lůžka? Dvoukila nikdy hydra neměly, takže vyšší hydra na původních lůžkách by mě vepředu zvedly motor. Což by v zásadě nevadilo, ale musel bych vypodložit zadní silentblok, abych udržel souosost převodovky s prvním dílem kardanu, čímž dále rozhodím jeho rovnoběžnost s mrkví v difecu..., karamba!
Zlatý předohraby!
Zlatý předohraby!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Silentbloky motoru hydro vs. guma
Že tě huba (pařáty) nebolí.
Jinak sem to měnil komplet, držáky 2+2 a silentbloky.
Jinak sem to měnil komplet, držáky 2+2 a silentbloky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé