S80 4,4 V8; 3,2 R6 (atmo. benzíny) aktuálně na prodej
Pravidla fóra
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
Sekce pro zajímavé inzeráty. Nebo prostě pokud chcete jen vložit odkaz na Váš inzerát jinde.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
#101 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#102 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
To jeta, co se tady docela dlouho prodávala asi za 490tis Kč
Celou ji asi nikdo nechce, tak až se bude porcovat, chci sedadla, zadní světla a stříbrný lišty u mlhovek
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 832
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#103 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Myslíš,že jsi vtipnej..?
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#104 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Ne opravdu bych ty věci bralcuhan píše:Myslíš,že jsi vtipnej..?
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: S80 V8
- Bydliště: Brno, Czech Republic
#105 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Díky za nabídku ale porcovat nebudemeDeshi píše:Ne opravdu bych ty věci bralcuhan píše:Myslíš,že jsi vtipnej..?
zrovna předevčírem jsem ji po 2 měsících oživil , projel, pak umyl, naimpregnoval kůži a šla zase pěkně pod plachtu
_________________
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#106 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Říkal jsem si, kdy se ozvešvita39 píše:
Díky za nabídku ale porcovat nebudeme
zrovna předevčírem jsem ji po 2 měsících oživil , projel, pak umyl, naimpregnoval kůži a šla zase pěkně pod plachtu
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 59
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#107 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Ahoj:
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit )
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit )
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: S80 V8
- Bydliště: Brno, Czech Republic
#108 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
A teď mi řekněte, proč to auto není u nás za podobnou cenu taky prodejné, protože věřím, že v Německu se za tu cenu prodá, možná s nějakou slevou. Kilometry máme velmi podobné, nabízel jsem ho o cca 3000 EUR levněji a všem to přijde drahýok2ucx píše:Ahoj:
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit )
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
_________________
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 59
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#109 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Tohle taky pozoruji. A nevím proč. U nás (nebo hlavně tady na fóru) se špatně prodávají auta, která jsou:
- moc drahá = nemám na to
- moc levná = moc podezřelý
- na benzín = moc to žere a není to nafta, kterou mám od Lojzy z JZD
- na naftu = nemám rád naftu
- je to kombík = nepotřebuji vozit vzduch
- je to sedan = není to kombík
- je to manuál = mám rád automaty
- je to automat = nemám rád automaty
- je to moc starý = když to má 10 let, je to příliš starý, nový auto (i kdyby to byla Kia) je přeci lepší než Volvo, co má najeto 40tkm
Tak si vyber. A obecně - směrem na východ ceny za stejné zboží klesají, bo tu ta kupní síla není.
Užranej benzínovej (a trochu dražší) sedan je u nás neprodejnej. Pokud ale najdeš právě jednoho nadšence, který takový vůz m*u*s*í mít, tak máš vyhráno.
---
Zrovna včera jsem napočítal 5h v autě. Tedy S80/V8 a naprosto nelituji.
A v tom rozjímání na jinak nudné dálnici jsem plul a přemýšlel, že auto (pro mě) má plnit tyto požadavky - musí mě dovézt z bodu A do bodu B takto:
1. bezpečně - o silně nadstandardní hlavně pasivní bezpečnosti nemusíme u Volva diskutovat, nepočítám hvězdičky v testech, ale reálné crashtesty a zkušenosti havarujících nebo hasičů. Jasně, není to všespásné, ale při bouračkách tyhle tanky vycházejí se ctí. Dlouholetý vývoj je tam vidět.
2. pohodlně - sem počítám i dobré sedačky, kvalitní hudbu, ergonomické ovládání.
3. spolehlivě - to už musí každý sám. Volvo má (stejně jako každá jiná značka) své slabiny, ale celkově považuji tahle auta za nadstandardně spolehlivá, solidně nadimenzovaná. Byť i tohle se postupem času čím dál více ohlodává. Za mě pořád dobrý.
4. na silnici relativně nenápadné - PČR ani ostatní řidiče Volva většinou nijak nedráždí, pokud s tím nikdo nejede okatě jako pitomec. Není to agresivní BMW, případně VW Golf s poďobaným postpuberťákem v kšiltovce.
No a tyhle body pro mě Volvo plní, S80 s V8 čtyřnásob. Taková klidná síla...
A co se provozních nákladů týká: nyní mám tento vůz přesně rok = 20tkm. Provozní náklady nijak nevybočují z mých ostatních aut. Pravda - nyní jsem nasypal něco do - dříve lehce zanedbaného - servisu, nové gumy, repase disků. Ale pořád pecka.
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
- moc drahá = nemám na to
- moc levná = moc podezřelý
- na benzín = moc to žere a není to nafta, kterou mám od Lojzy z JZD
- na naftu = nemám rád naftu
- je to kombík = nepotřebuji vozit vzduch
- je to sedan = není to kombík
- je to manuál = mám rád automaty
- je to automat = nemám rád automaty
- je to moc starý = když to má 10 let, je to příliš starý, nový auto (i kdyby to byla Kia) je přeci lepší než Volvo, co má najeto 40tkm
Tak si vyber. A obecně - směrem na východ ceny za stejné zboží klesají, bo tu ta kupní síla není.
Užranej benzínovej (a trochu dražší) sedan je u nás neprodejnej. Pokud ale najdeš právě jednoho nadšence, který takový vůz m*u*s*í mít, tak máš vyhráno.
---
Zrovna včera jsem napočítal 5h v autě. Tedy S80/V8 a naprosto nelituji.
A v tom rozjímání na jinak nudné dálnici jsem plul a přemýšlel, že auto (pro mě) má plnit tyto požadavky - musí mě dovézt z bodu A do bodu B takto:
1. bezpečně - o silně nadstandardní hlavně pasivní bezpečnosti nemusíme u Volva diskutovat, nepočítám hvězdičky v testech, ale reálné crashtesty a zkušenosti havarujících nebo hasičů. Jasně, není to všespásné, ale při bouračkách tyhle tanky vycházejí se ctí. Dlouholetý vývoj je tam vidět.
2. pohodlně - sem počítám i dobré sedačky, kvalitní hudbu, ergonomické ovládání.
3. spolehlivě - to už musí každý sám. Volvo má (stejně jako každá jiná značka) své slabiny, ale celkově považuji tahle auta za nadstandardně spolehlivá, solidně nadimenzovaná. Byť i tohle se postupem času čím dál více ohlodává. Za mě pořád dobrý.
4. na silnici relativně nenápadné - PČR ani ostatní řidiče Volva většinou nijak nedráždí, pokud s tím nikdo nejede okatě jako pitomec. Není to agresivní BMW, případně VW Golf s poďobaným postpuberťákem v kšiltovce.
No a tyhle body pro mě Volvo plní, S80 s V8 čtyřnásob. Taková klidná síla...
A co se provozních nákladů týká: nyní mám tento vůz přesně rok = 20tkm. Provozní náklady nijak nevybočují z mých ostatních aut. Pravda - nyní jsem nasypal něco do - dříve lehce zanedbaného - servisu, nové gumy, repase disků. Ale pořád pecka.
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 23 úno 2017 11:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#110 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Tak si třeba říkám, co je na tomhle kousku (vyjma toho dodřeného prahu) špatně? Je to chyták?
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238712251&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238712251&utm_source=sharedAd&utm_medium=android
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 59
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#111 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
špatně jsou 2 věci:
- je z Francie
- mluví rusky
Ale ne - vážně: výbava je asi fakt celkem hodně TOP, vč. oblíbených FourC tlumičů. Trošku mě zaráží ošmátraná šaltrpáka, ale někdo možná jezdí a tu hlavici pořád osahává, či co. Práh se přelakuje.
P.
- je z Francie
- mluví rusky
Ale ne - vážně: výbava je asi fakt celkem hodně TOP, vč. oblíbených FourC tlumičů. Trošku mě zaráží ošmátraná šaltrpáka, ale někdo možná jezdí a tu hlavici pořád osahává, či co. Práh se přelakuje.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 202
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#112 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
To máš asi opačněok2ucx píše: .
.
- je to manuál = nemám rád automaty
- je to automat = mám rád automaty
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
Jinak se, ale nedá jinak než nesouhlasit.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#113 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Když mrknu na stejný rok, nájezd a výbavu (která je zde opravdu top), tak v DE začínají úplně jinde. Že je to "Ivan" jsem si nevšiml, možná to je ten důvod, zas ten kus servisky není evidentně psaný azbukou. Ne že bych měl zájem, spíše jen zvědavost, protože cenou oproti zbytku mi to přijde podezřelé.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 59
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#114 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Opraveno. Zamotal jsem se do vlastní logiky.Nosound89 píše:To máš asi opačně
To, že je to Ivan, asi nemá na nic vliv. Innostránců je i v západní Evropě hodně, často obchodují s auty. Možná jen vysvětlení té ceny.
Před léty jsem v Německu koupil od ruského obchodníka auto z Dánska. A v pohodě.
Prostě hledají skuliny na trhu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#115 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Pro mě je třeba synonymem Rusko/ruské auto, toto:
https://m.youtube.com/watch?v=xYTojEUlkAQ
Jinak čepici dolů před tímhle "garážníkem". Za zhlédnutí stojí i jiná jeho práce.
https://m.youtube.com/watch?v=xYTojEUlkAQ
Jinak čepici dolů před tímhle "garážníkem". Za zhlédnutí stojí i jiná jeho práce.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#116 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Teď jsem Oktávkou jel Mnichov - Praha za 5,5L. Takže nevím nevím...ok2ucx píše: Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 202
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#117 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
A užil sis to?hinkle píše:Teď jsem Oktávkou jel Mnichov - Praha za 5,5L. Takže nevím nevím...ok2ucx píše: Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
Není to jen o tom šetření, ale celkovém pohodlí, bezpečnosti,..
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#118 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Je to o postoji každého soudruha. Ještě víc bys ušetřil, kdybys to jel smartem.
Na jedný straně máš babetu, na druhý maybacha. Cokoliv mezitim je jen o prioritách každého soudruha. Nechápu, proč tu furt někdo naráží na to, že se šáde se jezdí s menčí spotřebou. To tu nikdo nerozporoval, a snad ani nikdy. Jsou lidi, co si za pohodlí připlatí, a kolik, to už je na nich.
Na jedný straně máš babetu, na druhý maybacha. Cokoliv mezitim je jen o prioritách každého soudruha. Nechápu, proč tu furt někdo naráží na to, že se šáde se jezdí s menčí spotřebou. To tu nikdo nerozporoval, a snad ani nikdy. Jsou lidi, co si za pohodlí připlatí, a kolik, to už je na nich.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 202
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#119 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Když už by šlo o náklady na palivo tak V8 hodíš do plynu a jezdíš jako s D5
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#120 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
možná i míň, já mám S80 3,2, v současné chvíli a při současných cenách LPG jezdím za cca 1,9 Kč/kmNosound89 píše:Když už by šlo o náklady na palivo tak V8 hodíš do plynu a jezdíš jako s D5
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#121 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
za tento týden najezdím naftovým Rapidem 2,5tis KM za 5l... bránil jsem se tomu, původně jsem měl jet vlastním sobem, ale prý aby se ušetřilo... tohle bylo naposled! už nikdy! chtějí šetřít? no problem, příště poletím, bude to stát 3x tolik a nemůžou ani ceknout
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
#122 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Koktou to bylo celkem drahé. Obvykle jezdím felicií v plynu..... a firmě účtuju V70T5
Ne, dělal jsem si legraci. Jezdíme poolovými auty. Na služebku jsem párkrát Koktou jel a bylo to opravdu za těch 5,5. Ale cestování bylo o něčem jiném. Občas jsem jel dokonce i Rapidem, ale to byla opravdu vražda. To raději i30. Btw. po nějakém managerovi jsme dostali i30 v plné palbě, za 2 roky s ní nalítal 150.000. A na tom autě to nebylo poznat. Jako fakt.
Ne, dělal jsem si legraci. Jezdíme poolovými auty. Na služebku jsem párkrát Koktou jel a bylo to opravdu za těch 5,5. Ale cestování bylo o něčem jiném. Občas jsem jel dokonce i Rapidem, ale to byla opravdu vražda. To raději i30. Btw. po nějakém managerovi jsme dostali i30 v plné palbě, za 2 roky s ní nalítal 150.000. A na tom autě to nebylo poznat. Jako fakt.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: S80 V8
- Bydliště: Brno, Czech Republic
#123 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
ok2ucx píše:Tohle taky pozoruji. A nevím proč. U nás (nebo hlavně tady na fóru) se špatně prodávají auta, která jsou:
- moc drahá = nemám na to
- moc levná = moc podezřelý
- na benzín = moc to žere a není to nafta, kterou mám od Lojzy z JZD
- na naftu = nemám rád naftu
- je to kombík = nepotřebuji vozit vzduch
- je to sedan = není to kombík
- je to manuál = mám rád automaty
- je to automat = nemám rád automaty
- je to moc starý = když to má 10 let, je to příliš starý, nový auto (i kdyby to byla Kia) je přeci lepší než Volvo, co má najeto 40tkm
Tak si vyber. A obecně - směrem na východ ceny za stejné zboží klesají, bo tu ta kupní síla není.
Užranej benzínovej (a trochu dražší) sedan je u nás neprodejnej. Pokud ale najdeš právě jednoho nadšence, který takový vůz m*u*s*í mít, tak máš vyhráno.
---
Zrovna včera jsem napočítal 5h v autě. Tedy S80/V8 a naprosto nelituji.
A v tom rozjímání na jinak nudné dálnici jsem plul a přemýšlel, že auto (pro mě) má plnit tyto požadavky - musí mě dovézt z bodu A do bodu B takto:
1. bezpečně - o silně nadstandardní hlavně pasivní bezpečnosti nemusíme u Volva diskutovat, nepočítám hvězdičky v testech, ale reálné crashtesty a zkušenosti havarujících nebo hasičů. Jasně, není to všespásné, ale při bouračkách tyhle tanky vycházejí se ctí. Dlouholetý vývoj je tam vidět.
2. pohodlně - sem počítám i dobré sedačky, kvalitní hudbu, ergonomické ovládání.
3. spolehlivě - to už musí každý sám. Volvo má (stejně jako každá jiná značka) své slabiny, ale celkově považuji tahle auta za nadstandardně spolehlivá, solidně nadimenzovaná. Byť i tohle se postupem času čím dál více ohlodává. Za mě pořád dobrý.
4. na silnici relativně nenápadné - PČR ani ostatní řidiče Volva většinou nijak nedráždí, pokud s tím nikdo nejede okatě jako pitomec. Není to agresivní BMW, případně VW Golf s poďobaným postpuberťákem v kšiltovce.
No a tyhle body pro mě Volvo plní, S80 s V8 čtyřnásob. Taková klidná síla...
A co se provozních nákladů týká: nyní mám tento vůz přesně rok = 20tkm. Provozní náklady nijak nevybočují z mých ostatních aut. Pravda - nyní jsem nasypal něco do - dříve lehce zanedbaného - servisu, nové gumy, repase disků. Ale pořád pecka.
---
Takže S80 V8 (od Víti) v super stavu nebo novou Octávku ftdi?
Pavel
Asi jsi to perfektně shrnul. Proto to auto nemá smysl prodávat, to už jsem si uvědomil taky. Teď po roce se zase udělá servis což nebude nic hroznýho (olej motor a převodovka) a maximálně přední brzdy a je klid což peněženka určitě snese.
Ty auta ale doopravdy nejsou tak finančně náročný jak to vypadá. A spotřeba už vůbec oproti tomu pohodlí, bezpečnosti, kultivovanosti atd je skvělá. Já jsem pořád víceméně na 11l/100km, dálky ještě o trošku míň a to přece není moc. Ženě jsem domů koupil nového Megana v kombíku 1,2 TCE v automatu a není schopna dostat průměr pod 8l/100km
Sorry, ale to už má smysl ty 3l/100km přidat
_________________
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
Genesis G80 3.8 V6 + Renault Megane Grandtour 1.2 TCE 130 EDC Limited 2016
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 59
- Příspěvky: 2613
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#124 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
Prodat možná někomu, kdo to ocení. Vidím v tom (pro tebe) výhodu, že i za 10 let budeš mít velmi slušný a zachovalý kočár, zatímco všichni kolem budou jezdit oturbenými 3- nebo 4-válci s objemem 0.9l a deklarovanou spotřebou 2.91l/100km.
I když se po zcela nečekané aféře dieselgate začíná zdát, že některé největší úchylárny odstraní, nevěřím tomu, že ekofašisti ze svého tlaku ustoupí. Snad se trošku změní systém testování, spotřeby se trochu přiblíží realitě a downsizing už nebude to pravé řešení. Pořád však budeš mít doma naprosto skvělý a pohodlný 8-válec. Spotřeba - jak píšeš. Po městě mi to žere trochu víc, ale čerstvě jsem absolvoval výměnu svíček (které asi nebyly od novoty měněné a také podle toho vypadalym, najeto 199tkm), tak uvidíme, jak se to projeví na celkové hospodárnosti.
Pavel
P.S. Musíme si ty V8čky trošku pochválit, ne
I když se po zcela nečekané aféře dieselgate začíná zdát, že některé největší úchylárny odstraní, nevěřím tomu, že ekofašisti ze svého tlaku ustoupí. Snad se trošku změní systém testování, spotřeby se trochu přiblíží realitě a downsizing už nebude to pravé řešení. Pořád však budeš mít doma naprosto skvělý a pohodlný 8-válec. Spotřeba - jak píšeš. Po městě mi to žere trochu víc, ale čerstvě jsem absolvoval výměnu svíček (které asi nebyly od novoty měněné a také podle toho vypadalym, najeto 199tkm), tak uvidíme, jak se to projeví na celkové hospodárnosti.
Pavel
P.S. Musíme si ty V8čky trošku pochválit, ne
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 49
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
#125 S80 4,4 V8 aktuálně na prodej
vita39 píše:A teď mi řekněte, proč to auto není u nás za podobnou cenu taky prodejné, protože věřím, že v Německu se za tu cenu prodá, možná s nějakou slevou. Kilometry máme velmi podobné, nabízel jsem ho o cca 3000 EUR levněji a všem to přijde drahýok2ucx píše:Ahoj:
dvě takřka nejeté, naleštěné V8, obě asi MY09:
Executive 133.560 km (sice Executive, ale nemá větrané sedačky a ve výbavě ještě něco chybí, když má jednu pozici tlačítek volnou, asi nějaká blbost, ale takhle po ránu ne to nepříjdu).
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239891386 21900€
68.000 km od soukromníka (Dynaudio to má, tak se s tím asi dá celkem jezdit )
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=239909806 19900€
za celkem -ehm- zajímavé peníze...
P.
Já ti to řeknu takhle. Bral bych jí z fleku, má to všechno co si ve svém vysněném autě představuji (sílu, objem, 4x4), takže teď jen "problém" je prodat za dobře Mondeo a někde splašit zbytek
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek