Mám tam psáno 205/55R16 Min 90Vhajnej píše:Jaký vůbec hledáš rozměr? Něco mě napadlo.
215/55/R16
215/55/R16
205/55/R16 až třeba 225/50R17, 225/50R17
Mám tam psáno 205/55R16 Min 90Vhajnej píše:Jaký vůbec hledáš rozměr? Něco mě napadlo.
Takže klasika. Koukal jsem právě na americké gumy Cooper, které používají hodně offroady a mají pěkný vzorek. Ale tyhle menší gumy dělají v takovém klasickém. No zkus se na ně podívat, třeba by se ti mohly líbit.DavidSvoboda píše:Mám tam psáno 205/55R16 Min 90Vhajnej píše:Jaký vůbec hledáš rozměr? Něco mě napadlo.
215/55/R16
215/55/R16
205/55/R16 až třeba 225/50R17, 225/50R17
s tímto se plně ztotožňuju. Mám od nova Nokian WR G2 a jsou to nejhorší zimáky, co jsem měl kdy obuté a to jsem měl auta i na šuntech z hypermarketu (koupeny s autem, tak jsem je dojezdil). Jenže najezdím málo, tak je stále trpím. Na V70 mám obyčejné Barumky a ty jsou o dost lepší.ok2ucx píše:Nemůžu si pomoci, ale všechny Nokiany (kromě Hakkapeliitta) je běžná konfekce dobrá tak do města (chtěl jsem si rýpnout - že do Prahy).
Splňují sice legální požadavky na zimní gumy (znáček M+S), ale rozhodně nesplňují požadavky na reálné zimní gumy. Myslím, že tahle značka doluje z marketingu, že severské gumy musí být dobré jen proto, že vedení firmy sedí ve Skandinávii. Kde je design, výroba a testování, to raději ani nezjišťuji.
Než Pirelli Scorpion, to už raději ty Nokiany.
Než Nokiany, to už každá třetí čína je už dnes lepší. Chlapci se snaží.
Jedna z mála značkových gum:
a) která, vyhrává testy bez ohledu na to, kdo je uplácí
b) kterou si chválí uživatelé zleva zprava (už několik let trvale)
je zmíněný Continental TS8xx. Tam bych se nebál.
Tohle učí i tady v Mýtě ve škole smyku.ok2ucx píše: P.S. Mimochodem - v návodu k Volvu je uvedeno, že (asi hlavně z důvodu stability, resp. bezpečnosti) mají být lepší gumy (lepší vzorek) na zadní nápravě
...a co obráceně -> vybrat mezi nevyjet kopec a ustreleni zadku ->> ZABRZDIT / TRAKCE... Pokud je lepší vzorek vpředu..tazi4g píše:Tohle učí i tady v Mýtě ve škole smyku.ok2ucx píše: P.S. Mimochodem - v návodu k Volvu je uvedeno, že (asi hlavně z důvodu stability, resp. bezpečnosti) mají být lepší gumy (lepší vzorek) na zadní nápravě
Je fakt, že pokud bych si měl vybrat mezi nevyjet kopec a ustreleni zadku v zatáčce...
Děkuji za tip. Líbilo by se mi tohle: http://www.nejvyhodnejsipneu.cz/cooper-discoverer-sp-m-s-225-65-r17-102t-det-9042.html?z=g&gclid=CNqhz4HewdECFRG6GwodN_0AKg#.WHom77GZNE5 ale asi nic takového neseženu v mém rozměru. (hajnej píše:A ještě jeden vzorek v šířce 215 Cooper Weather-Master S/T3
Teď mě jen odradilo, že jsem našel, že někomu ta pneu praskla ve 160km/h.. úplně nová..Haben píše:Jak protektory a Vraniky nemusim kvuli pouzivani auta na beznych silnicich, kdy je souvisla vrstva snehu 3x do roka, tak pokud opravdu chces pneu vylozene na zasnezene cesty, nerozmyslel bych a sel do tech Vraniku HPL4. Tak vysoky a agresivni vzorek jinde nenajdes. A cena bude taky lidova
Jezdím Vraníky několik let,občas se zapomenu a letím i 200 a nikdy se mi nestalo,že mi guma praskla,nebo se začala odlepovat.DavidSvoboda píše:Teď mě jen odradilo, že jsem našel, že někomu ta pneu praskla ve 160km/h.. úplně nová..Haben píše:Jak protektory a Vraniky nemusim kvuli pouzivani auta na beznych silnicich, kdy je souvisla vrstva snehu 3x do roka, tak pokud opravdu chces pneu vylozene na zasnezene cesty, nerozmyslel bych a sel do tech Vraniku HPL4. Tak vysoky a agresivni vzorek jinde nenajdes. A cena bude taky lidova
Tak teď nevím, jestli se mám toho HPL4 bát nebo ne.. na dálnici bych nechtěl, aby mi to prasklo.
Myslím to tak, že klidně objetuju komfort a nájezd, ale rozhodně chci mít jisto, že mi při 130 na dálnici nepraskne a našel jsem na forech hrozně moc lidí, co píše, že se jim to stalo - třeba 4 nebo 5, tak to není úplně asi normální ne?hajnej píše:Davide, buď budeš mít jedno nebo druhé. Chtěl jsi gumy do sněhu, ne na dálnici
Spíš myslím,že se to kdysi někomu stalo a ti ostatní to vzali za svou příhodu.DavidSvoboda píše: Myslím to tak, že klidně objetuju komfort a nájezd, ale rozhodně chci mít jisto, že mi při 130 na dálnici nepraskne a našel jsem na forech hrozně moc lidí, co píše, že se jim to stalo - třeba 4 nebo 5, tak to není úplně asi normální ne?
že na tom něco je jsem se o víkendu přesvědčil na zadku gumy s menším vzorkem a o 2 roky starší ... pěkný obrat v zatáčce o 180° , naštěstí bez ztráty na majetku a životechok2ucx píše: P.S. Mimochodem - v návodu k Volvu je uvedeno, že (asi hlavně z důvodu stability, resp. bezpečnosti) mají být lepší gumy (lepší vzorek) na zadní nápravě
Je to tak, váha, fwd, prostě nic na vyjíždění krpálů ve sněhu. Něco může nahradit noha a zkušenost, ale základ je naprdDavidSvoboda píše:I když nevím, jestli to prostě není vahou auta a absencí awd a že to pak je otázka "fyziky" v hlubším sněhu do kopce, že to prostě nejede..