Jak jsem se stal Volvistou
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#1 Jak jsem se stal Volvistou
Krátká verze:
Koupil jsem si Volvo.
XC70 D5 AWD 2003 Automatická převodovka, stříbrná metalíza, najeto 310 tis. km, slušná výbava. Od narození v Česku, tudíž i s bufíkem. Ten se mi ale zatím nepodařilo zprovoznit. Zatím jsem mu dal kouli, olej do automatu, nový lanovody k ručce. Čeká mě stěrač zadního okna, silentbloky, oleje v Haldexu, diferáku. Motor dostal olej v létě. Rozvody dělaný při 270 tis. km. Pár kosmetických vad na kastli. Vyhřívání sedačky řidiče, něco provést s navigací a rádiem...
Vlastně když se tak nad tím zamyslím, tak jsem byl Volvista už dávno, jenom bez Volva.
Středně dlouhá verze:
Měl jsem Opel Astra Caravan 1,6i. Ročník 2001. Nemůžu si na něj stěžovat. Spolehlivý skromný autíčko, ale 62kW při jízdě se zapřáhnutým karavanem v létě po dálnici přece jen trochu problém.
Tak jsem jenom tak ze zvědavosti otevřel při večerním posezení s kamarády otázku čím nahradit Oplíka. No a protože u debaty byl další Volvista bez Volva, tak odpověď byla jasná: V70 do r.2005.
Začal jsem hledat po webu a zjišťovat co ta "sedmdesátka" je vlastně zač. Ještě nutno poznamenat, že Volvista jsem byl, ale o Volvu jsem věděl jenom to, že je to Švéd, spolehlivý a držák. Jinak nic. A tak jsem přehraboval inzerci, zkoumal podmínky a přemýšlel čím to zatáhnout. Postupně jsem začal chápat rozdíly mezi jednotlivými modely a že sedmdesátka může být taky nějaký XC. Když jsem pochopil, že nějaký Summum a Cross country a Ocean race jsou zase o něčem jiném, zůstala na stole už jen XC70.
Jednou jdu takhle kolem známého servismena, který se dříve zabýval "vožením" aut z kapitalistické ciziny. Říkám si: "Za optání nic nedáš." Karle nevěděl bys nějaký XC70?
Chvilka přemýšlení... jo jeden k nám jezdí, proč se ptáš?
No, asi bych něco podobnýho potřeboval.
Pepo mrkni do papírů... jo dokonce myslím říkal, že by ho i prodal. Příští měsíc je objednanej na servis. Jestli chceš dám ti jeho číslo.
ÁÁÁ až tak moc na to nekvaltuju, musím to napřed přežvýkat. A co je to za auto, něco bližšího o něm?
No dýzl, automat, ročník tuším 2004...
Tak jo, až tu bude, dej mi vědět a já bych se na to mrknul, i když tedy ten automat mě vůbec netěší. Řadím rád a řadím dobře.
Měsíc utekl jak voda, zatím jsem surfoval po internetu a nasával informace o potenciálním bodu zájmu XC70. A opět jdu tak nějak náhodou kolem servisu a na parkovišti nějaký Volvo. Uf co kdyby to byl on? Zaskočím. Čéče právě sem ti chtěl volat, to venku je vono. Chceš to vyzkoušet?
Tož jo. Karel nastartuje, rachot jako z francouzské rybářské bárky. Slyšíš ten kultivovanej zvuk dýzlu? A do pr.! Vyrážíme. Převodovka navzdory mé averzi k automatu řadí líp jak já, tiše, bez cukání. Po osmi kilometrech to Karel otáčí, dá "péčko" a říká: "Tak budeš řídit zpátky?" Do plynu vždyť nemám u sebe papíry.
Víš ono je dobrý si to vyzkoušet, než začneš nějakou vážnou debatu. Třeba ti to vůbec nesedne. Tak to risknu. Levou nohu pod sedačku, pravá na brzdu, dávám "D". Očekávám chrastění z převodovky, levá noha se cuká a ráda by šlápla na spojku...
Po pár kilometrech mám jasno. On ten automat zase nemusí být až tak špatnej. A já jsem jasnej.
Odpoledne pokec s majitelem. Ještě tak měsíc bych ho ale potřeboval a pak by to šlo.
Další měsíc hledání pro a proti, případně jiných alternativ. Jenže mi asi můj zadek v tý kůži snad zakořenil či co. Po měsíci majitel před barákem. Dává mi do ruky klíče, papíry jsou v kastlíku. Za týden mi buď vrať auto, nebo přines peníze. Jsem lapen, není úniku.
Ještě jsem zkusil technickou. Jistota je jistota. Kromě silentbloků na stabilizátoru a parkvací brzdy vše OK. Motor s emisemi v normě (mírné překvapení technika, který to až tak nečekal). Brzdy na válcích jako jedna ručička (na budících). Tak jsem ho vzal.
Dlouhá verze:
To byl vtip...
Koupil jsem si Volvo.
XC70 D5 AWD 2003 Automatická převodovka, stříbrná metalíza, najeto 310 tis. km, slušná výbava. Od narození v Česku, tudíž i s bufíkem. Ten se mi ale zatím nepodařilo zprovoznit. Zatím jsem mu dal kouli, olej do automatu, nový lanovody k ručce. Čeká mě stěrač zadního okna, silentbloky, oleje v Haldexu, diferáku. Motor dostal olej v létě. Rozvody dělaný při 270 tis. km. Pár kosmetických vad na kastli. Vyhřívání sedačky řidiče, něco provést s navigací a rádiem...
Vlastně když se tak nad tím zamyslím, tak jsem byl Volvista už dávno, jenom bez Volva.
Středně dlouhá verze:
Měl jsem Opel Astra Caravan 1,6i. Ročník 2001. Nemůžu si na něj stěžovat. Spolehlivý skromný autíčko, ale 62kW při jízdě se zapřáhnutým karavanem v létě po dálnici přece jen trochu problém.
Tak jsem jenom tak ze zvědavosti otevřel při večerním posezení s kamarády otázku čím nahradit Oplíka. No a protože u debaty byl další Volvista bez Volva, tak odpověď byla jasná: V70 do r.2005.
Začal jsem hledat po webu a zjišťovat co ta "sedmdesátka" je vlastně zač. Ještě nutno poznamenat, že Volvista jsem byl, ale o Volvu jsem věděl jenom to, že je to Švéd, spolehlivý a držák. Jinak nic. A tak jsem přehraboval inzerci, zkoumal podmínky a přemýšlel čím to zatáhnout. Postupně jsem začal chápat rozdíly mezi jednotlivými modely a že sedmdesátka může být taky nějaký XC. Když jsem pochopil, že nějaký Summum a Cross country a Ocean race jsou zase o něčem jiném, zůstala na stole už jen XC70.
Jednou jdu takhle kolem známého servismena, který se dříve zabýval "vožením" aut z kapitalistické ciziny. Říkám si: "Za optání nic nedáš." Karle nevěděl bys nějaký XC70?
Chvilka přemýšlení... jo jeden k nám jezdí, proč se ptáš?
No, asi bych něco podobnýho potřeboval.
Pepo mrkni do papírů... jo dokonce myslím říkal, že by ho i prodal. Příští měsíc je objednanej na servis. Jestli chceš dám ti jeho číslo.
ÁÁÁ až tak moc na to nekvaltuju, musím to napřed přežvýkat. A co je to za auto, něco bližšího o něm?
No dýzl, automat, ročník tuším 2004...
Tak jo, až tu bude, dej mi vědět a já bych se na to mrknul, i když tedy ten automat mě vůbec netěší. Řadím rád a řadím dobře.
Měsíc utekl jak voda, zatím jsem surfoval po internetu a nasával informace o potenciálním bodu zájmu XC70. A opět jdu tak nějak náhodou kolem servisu a na parkovišti nějaký Volvo. Uf co kdyby to byl on? Zaskočím. Čéče právě sem ti chtěl volat, to venku je vono. Chceš to vyzkoušet?
Tož jo. Karel nastartuje, rachot jako z francouzské rybářské bárky. Slyšíš ten kultivovanej zvuk dýzlu? A do pr.! Vyrážíme. Převodovka navzdory mé averzi k automatu řadí líp jak já, tiše, bez cukání. Po osmi kilometrech to Karel otáčí, dá "péčko" a říká: "Tak budeš řídit zpátky?" Do plynu vždyť nemám u sebe papíry.
Víš ono je dobrý si to vyzkoušet, než začneš nějakou vážnou debatu. Třeba ti to vůbec nesedne. Tak to risknu. Levou nohu pod sedačku, pravá na brzdu, dávám "D". Očekávám chrastění z převodovky, levá noha se cuká a ráda by šlápla na spojku...
Po pár kilometrech mám jasno. On ten automat zase nemusí být až tak špatnej. A já jsem jasnej.
Odpoledne pokec s majitelem. Ještě tak měsíc bych ho ale potřeboval a pak by to šlo.
Další měsíc hledání pro a proti, případně jiných alternativ. Jenže mi asi můj zadek v tý kůži snad zakořenil či co. Po měsíci majitel před barákem. Dává mi do ruky klíče, papíry jsou v kastlíku. Za týden mi buď vrať auto, nebo přines peníze. Jsem lapen, není úniku.
Ještě jsem zkusil technickou. Jistota je jistota. Kromě silentbloků na stabilizátoru a parkvací brzdy vše OK. Motor s emisemi v normě (mírné překvapení technika, který to až tak nečekal). Brzdy na válcích jako jedna ručička (na budících). Tak jsem ho vzal.
Dlouhá verze:
To byl vtip...
- Přílohy
-
- XC70.JPG (65.68 KiB) Zobrazeno 5268 x
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#2 Jak jsem se stal Volvistou
Gratulace a vítej , pěkný příběh a pěkné auto nahoď více foto.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#3 Jak jsem se stal Volvistou
Hezká story a na první pohled pěknej kočár Přeji bezproblémové a radostné ježdění
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#4 Jak jsem se stal Volvistou
Vítej. K dlouhé verzi jsem se zatím nedostal. Co máš s tím bufíkem?
Edit: dlouhá verze přečtená, moc pěkný
Edit: dlouhá verze přečtená, moc pěkný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#5 Jak jsem se stal Volvistou
Gratuluju a vítej
XC se mi taky moc líbí
XC se mi taky moc líbí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#6 Jak jsem se stal Volvistou
Četlo se to jako dobrá povídka.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 31
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Bezvolvovec. Zatim...
#7 Jak jsem se stal Volvistou
XC70 rikas...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#8 Jak jsem se stal Volvistou
Podobnym zpusobem sem koupil druhy moje auto,tady mas klice,plnou nadrz a v nedeli to koukej vratit nerozsekany nebo si necham D5ku...xc ve stribrny je krasny
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Jak jsem se stal Volvistou
Proč mi někdo nechce taky takhle vnutit auto?3m3 píše:Podobnym zpusobem sem koupil druhy moje auto,tady mas klice,plnou nadrz a v nedeli to koukej vratit nerozsekany nebo si necham D5ku...xc ve stribrny je krasny
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#10 Jak jsem se stal Volvistou
Až na nějaký maličkosti je to přesně to, co jsem potřeboval. Nakonec ani ty drobný ťukance nejsou něco co by se nedalo zkousnout. Aspoň mi nebude auto tolik dráždit.
Zatím jsem řešil spustu věcí, který pro mě byly nový a na nějaký umělecký fotky nebyl čas. Tak aspoň něco.
Zatím jsem řešil spustu věcí, který pro mě byly nový a na nějaký umělecký fotky nebyl čas. Tak aspoň něco.
- Přílohy
-
- wVolvo 021.JPG (69.92 KiB) Zobrazeno 5128 x
-
- wVolvo 020.JPG (92.27 KiB) Zobrazeno 5128 x
-
- wVolvo 011.JPG (96.44 KiB) Zobrazeno 5128 x
-
- wVolvo 004.JPG (54.85 KiB) Zobrazeno 5128 x
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#11 Jak jsem se stal Volvistou
Bufík nenastartuje. Zatím jsem to neřešil. Nechám to odborníkům. Každopádně bych rád aby všechno fungovalo jak má.hajnej píše:Vítej. K dlouhé verzi jsem se zatím nedostal. Co máš s tím bufíkem?
Edit: dlouhá verze přečtená, moc pěkný
Teď momentálně je mým největším problémem, jak vyjet smysluplně plnou nádrž, když jezdím za 7,2L, abych mohl natankovat zimní naftu. Jinak tankuju ˇOptimal Diesel od Čepra bez biosraček a dávám VIF.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Jak jsem se stal Volvistou
První věc je diagnostika, která něco vypíše. Jsou to většinou stejné závady, které se opakují.Jarda.JM píše:Bufík nenastartuje. Zatím jsem to neřešil. Nechám to odborníkům. Každopádně bych rád aby všechno fungovalo jak má.hajnej píše:Vítej. K dlouhé verzi jsem se zatím nedostal. Co máš s tím bufíkem?
Edit: dlouhá verze přečtená, moc pěkný
1. Ucpaná a následně protékající tryska, která nedávkuje správně a flame senzor vyhodnotí jako chybu.
2. Upadlá roprašovací vrtulka.
3. Nefunkční motorek.
4. Nefunkční oběhové čerpadlo.
5. a třeba ještě něco jiného
Origo diagnostika napoví víc a pak se teprve vrhnout do rozebírání, ať se to nedělá na 2x. Jinak ceny dílů bufíku ve Volvu jsou podobné tomu, co koupíš nové na netu. Je to typ Eberspacher Ardic 912D shodný s Audi, kdyby něco....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#13 Jak jsem se stal Volvistou
Už jsem to na tady fóru studoval, abych byl aspoň trochu v obraze. Doufám, že můj "dvorní" mechanik bude vědět co s tím. Zatím na to nespěchám. Jsem objednanej na druhý kolo do servisu na 23.ledna.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#14 Jak jsem se stal Volvistou
Zkus aspoň tu diag. Něco napoví. V zimě se bufík velice hodí. Moc bych neotálel.Jarda.JM píše:Už jsem to na tady fóru studoval, abych byl aspoň trochu v obraze. Doufám, že můj "dvorní" mechanik bude vědět co s tím. Zatím na to nespěchám. Jsem objednanej na druhý kolo do servisu na 23.ledna.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#15 Jak jsem se stal Volvistou
Zkusil bych, ale zatím nevím kde. Ve Volvu už jsem byl (z jiných důvodů) a jsem si vědom cenových relací. Proto je nebudu určitě nijak vyhledávat. V tom Volvo servisu jsem nechal dělat klíč. Bez stokoruny sedm a půl litru.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#16 Jak jsem se stal Volvistou
Auto Ambo nebo možná nějaký klubový kolega z Brna s diagnostikou by se našel?Jarda.JM píše:Zkusil bych, ale zatím nevím kde. Ve Volvu už jsem byl (z jiných důvodů) a jsem si vědom cenových relací. Proto je nebudu určitě nijak vyhledávat. V tom Volvo servisu jsem nechal dělat klíč. Bez stokoruny sedm a půl litru.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5948
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#17 Jak jsem se stal Volvistou
Pribeh krasny a at slouzi volvo ke spokojenosti. Ohledne bufiku muzes treba do Zlina do servisu Weber. Specializuje se na Volva, ma origo diagnostiku. Rikal mi, ze za 6000 kc dela komplet repas a pak to funguje bez problemu nekolik let. A ta castka je velmi dobra.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#18 Jak jsem se stal Volvistou
Klíč je drahej, vo tom žádná, ale na nějaké ostatní servisy díky akci 8+ (sleva 25%) se dostaneš na přijatelné ceny jako v neautorizovaném servisu. Je spousta věcí (např. brzdy, apod.), co zvládneš sám nebo šikovný kamarád v garáži a pak jsou úkony, které vyžadují větší odbornost a volví diagnostiku (VIDA) a běžná diagnostika (delphi) nestačí a pak tu máš buď autorizák nebo zdejší prověřené servisáky z fóra, ale to už jsi tu zřejmě vyčetlJarda.JM píše:Zkusil bych, ale zatím nevím kde. Ve Volvu už jsem byl (z jiných důvodů) a jsem si vědom cenových relací. Proto je nebudu určitě nijak vyhledávat. V tom Volvo servisu jsem nechal dělat klíč. Bez stokoruny sedm a půl litru.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#19 Jak jsem se stal Volvistou
Jak píše Haben, tak 6tis za komplet repas je fajn. Já platil v autorizáku za komplet opravnou sadu 10,5
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 Jak jsem se stal Volvistou
Jen pro info, mluvíme o tomto https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/brenneraggregat-standheizung/1023123/jancho píše: Já platil v autorizáku za komplet opravnou sadu 10,5
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#21 Jak jsem se stal Volvistou
Tome bo awd a D5?hajnej píše:Proč mi někdo nechce taky takhle vnutit auto?3m3 píše:Podobnym zpusobem sem koupil druhy moje auto,tady mas klice,plnou nadrz a v nedeli to koukej vratit nerozsekany nebo si necham D5ku...xc ve stribrny je krasny
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#22 Jak jsem se stal Volvistou
Jsem úplnej bažant, co se Volva týče. A tak každou chvíli objevím něco, co mě doslova překvapí, přestože manuál jsem přečetl snad 10x a tady na fóru jsem strávil už desítky hodin studováním všeho možného.hajnej píše:Zkus aspoň tu diag. Něco napoví. V zimě se bufík velice hodí. Moc bych neotálel.Jarda.JM píše:Už jsem to na tady fóru studoval, abych byl aspoň trochu v obraze. Doufám, že můj "dvorní" mechanik bude vědět co s tím. Zatím na to nespěchám. Jsem objednanej na druhý kolo do servisu na 23.ledna.
Každopádně zkusím navštívit volví diagnostiku, nejen kvůli bufíkovi. Vůbec bych se nedivil, kdyby měl bufík jenom "ustřižený dráty", nebo jinou úmyslnou deaktivaci. Sice podle manuálu (staženýho z netu) by spouštění mělo být "TIMER I, TIMER II, nebo IMMEDIATE START. O automatickém startu se tam nepíše nic. Takže by asi nebyl důvod "střihnout dráty", ale kdo ví...
Nejsem sice nějak zvlášť teplomilnej, ale teplá sedačka a motor není od věci. Naštěstí výhřev spolujezdce funguje. Ačkoliv má manželka zakázáno sahat mi do kopkitu, tak tlačítko vyhřívání je první co hledá, když sedne do auta... A to mám garáž, ve které nikdy nemrzne.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#23 Jak jsem se stal Volvistou
Klidně dej vědět jestli máš zájem o diagnostiku.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 523
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#24 Jak jsem se stal Volvistou
100% jo
zatím o autě vím velice málo a i když je mi jasné, že kdo se moc ptá, moc se dozví... tím chci říct, že někdy lépe nevědět co se skrývá pod maskou. Přesto to risknu.
zatím o autě vím velice málo a i když je mi jasné, že kdo se moc ptá, moc se dozví... tím chci říct, že někdy lépe nevědět co se skrývá pod maskou. Přesto to risknu.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Jak jsem se stal Volvistou
Zkoušel jsi tedy vyvolat na páčce ten přímý start?Jarda.JM píše: Sice podle manuálu (staženýho z netu) by spouštění mělo být "TIMER I, TIMER II, nebo IMMEDIATE START. O automatickém startu se tam nepíše nic.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD