Zdravím,
snad mě tady nikdo nezlynčuje nechal jsem přestavět 960 na LPG.
Problém je že technik co to dělal tvrdí že mám asi špatnou lambda sondu, protože nemohl naladit mapu LPG.
Teď svítí kontrolka s lambdou. Je to zároveň kontrolka check motoru? Dokud jsem jezdil na benzín problém nebyl.
Když teď jedu na benzín vše ok, po přepnutí na LPG chvíli lítá volnoběh než se srovná a občas mi přijde že si motor trochu cukne.
No a a hlavní otázka: Jak zjistím jestli jsou lambdy ok? Je to možné udělat bez demontáže?
Popřípadě nemáte někdo podobnou zkušenost? Je tam MAGIC 4.
Díky moc
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchod
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
Když je plynař jelito, tak ti to na autě ani neumí nastavit.
Ale třeba se k tomu vyjádří Jean, ten je asi nejzkušenější co se plynu a L6 krabic týče.
Lambda se nechá proměřit, zda hází hodnoty v rozumnym rozsahu. Ty sondy nejsou nesmrtelný, a jsou potřeba občas vyměnit, je to spotřebák, ale zase 100tkm by vydržet měly...
Ale třeba se k tomu vyjádří Jean, ten je asi nejzkušenější co se plynu a L6 krabic týče.
Lambda se nechá proměřit, zda hází hodnoty v rozumnym rozsahu. Ty sondy nejsou nesmrtelný, a jsou potřeba občas vyměnit, je to spotřebák, ale zase 100tkm by vydržet měly...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
Dopln si do podpisu modelovej rok, to je u dvojkovy devitky podstatna informace z hlediska ridici elektroniky.
Jestli to na benzin nesvitilo a na plyn jo, je to minimalne podezrely.
Jestli to na benzin nesvitilo a na plyn jo, je to minimalne podezrely.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchod
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
No koupím sondy nový ať mám klid. Spotřeba 18l plynu, takže předpokládám ze je směs příliš bohatá a krom toho že to chlastá se nic moc neděje. Nebo se pletu?
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
Mě to na plyn žere 12-14 litrů, a to mám větší verzi tohohle motoru. K 18 jsem se nikdy ani vzdáleně nepřiblížil.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchod
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
Tak celej problém byl opravdu v sondě, po výměně a vyladění mapy jezdím město 13-14l
_________________
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
bylo: 960II sedan B6254S,125kW,r.v.96
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II - Problém s vyladěním lpg
Gratuluju k vyřešení!
Ale to nic nemění na mym tvrzení, páč se mi stalo 3x, že máte vadnou sondu...
Ale to nic nemění na mym tvrzení, páč se mi stalo 3x, že máte vadnou sondu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé