Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#651 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nektery majitel predemnou a jsou to zbytky po GPS lokatoru a HF Parrot.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
- Kontaktovat uživatele:
#652 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jsem dneska natahal 13ti pin elektriku na tažný.
Používám na přehrávání hudby modul od Stualarmu a v něm píchnutý USB bluetooth a zpět do audio vstupu. Pouštím tedy hudbu bezdrátově.
Jsem si všiml při příchozím hovoru že se ten čínskej bt. modul přepne jako na handsfree sadu, nezvoní telefon ale reproduktory a čínská slečna mi anglicky řekne že mám hovor a kdo mi volá nebo číslo.
Ale když jsem to zvednul já slyšel a naproti ne.
Začala rozborka toho modulu, na desce chyběl pouze mikrofon. Takže jsem naletoval kablík naproti mikrák.
Ten jsem dal vedle páky, nechtěl jsem nic moc vrtat a tenhle plast se dá dobře vyměnit.
A funguje to moc hezky žádná ozvěna, super.
Mikrofónek jsem odletoval ze starších sluchátek (ten střední modul s tlačítkem) a krytka na něj je přímo ze sluchátka.
Bt modul stoji 90 kč. Musí to být tento bílý mám doma i jiné barvy a ty to možná neumí, bílá je jistota.
Potom jsem trochu upravil nebo spíš dodělal takovou handsfree sadu.Používám na přehrávání hudby modul od Stualarmu a v něm píchnutý USB bluetooth a zpět do audio vstupu. Pouštím tedy hudbu bezdrátově.
Jsem si všiml při příchozím hovoru že se ten čínskej bt. modul přepne jako na handsfree sadu, nezvoní telefon ale reproduktory a čínská slečna mi anglicky řekne že mám hovor a kdo mi volá nebo číslo.
Ale když jsem to zvednul já slyšel a naproti ne.
Začala rozborka toho modulu, na desce chyběl pouze mikrofon. Takže jsem naletoval kablík naproti mikrák.
Ten jsem dal vedle páky, nechtěl jsem nic moc vrtat a tenhle plast se dá dobře vyměnit.
A funguje to moc hezky žádná ozvěna, super.
Mikrofónek jsem odletoval ze starších sluchátek (ten střední modul s tlačítkem) a krytka na něj je přímo ze sluchátka.
Bt modul stoji 90 kč. Musí to být tento bílý mám doma i jiné barvy a ty to možná neumí, bílá je jistota.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#653 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hodil jsem nové přední brzdy - Brembo. Najel jsem 500km a vypadá to, že si sedly a jsou zajeté. Staré brzdy házely.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3371
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#654 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Prezuti kol. Vypada podstatne lepe nez na plechacich. Radost pohledet.
Akorat sem zjistil ze je v haji asi leve predni rameno.....
Akorat sem zjistil ze je v haji asi leve predni rameno.....
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#655 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já jsem dneska po třech hodinách došel k zjištění, že přední ložisko asi jen tak nevyměním
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#656 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jakto? Nejde povolit? Mluvíš o náboji?Makronis píše:Já jsem dneska po třech hodinách došel k zjištění, že přední ložisko asi jen tak nevyměním
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#657 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ani ne tak na volvu, ale na volvoforu sem si přes 4h čistil SZ. Konečně rozumně strávenej čas v práci
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#658 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dne po třech hodinách vyměněno levé přední ložisko, zase je tichoučko. Akorát jsem si musel koupit ořech, který je u čtyřhranu užší a nemusel jsem rozpojovat těhlici s ramenem. Porod bylo pak vytáhnout starý náboj, nebot po 300000km byl poněkud srostlý s těhlicí.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#659 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
pracovník rokuUrvanej píše:Ani ne tak na volvu, ale na volvoforu sem si přes 4h čistil SZ. Konečně rozumně strávenej čas v práci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#660 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Po šesti letech konečně vyměněn spínač varovek, celou tu dobu se vozil v kastlíku aby si zvykl
_________________
4184S2 01´
4184S2 01´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#661 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak včera a dnes čištění PCV systému a škrtící klapky. Hrozná práce, ale už to všechno funguje jak má.
Nejvíc byl ucpaný dutý šroub pod sáním a trubka z hlavy do odlučovače.
Nejvíc byl ucpaný dutý šroub pod sáním a trubka z hlavy do odlučovače.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#662 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zprovoznil jsem zaseklé ovládání sedačky řidiče. Přestala jezdit pravá strana, zrovna když si žena udělala papíry. Ještě že existují návody na Youtube.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#663 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vymena oleje, olejoveho a vzduchoveho filtru, brzdovky a vysal jsem a interier, ocistil okna a sedacky. Na exterier uz kaslu. 3 hodiny zabavy na slunicku stacily
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 624
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#664 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Po návratu ze sportovního dne jsem uvažoval co s načatým podvečerem-a usoudil jsem že vyměnit ufa na přední nápravě bude tak akorát. Měly dost za sebou, skok obkročmo přes škarpu při útěku před čelní srážkou s blbcem a několik cest po nejhrbatějším parkovišti v ČR jim taky neudělalo dobře. Největší opruz byl vyklofat z oka v rameni zbytky plechu z původních silentbloků, abych se tam rozumně dostal, musel jsem odpojit i řízení a stabilizátor.
Nové polyuretany od martinaopla, 85 Shure-jen doufám že si to sedne, jestli ne tak jsem měl objednat 80 Sh nebo možná 75 Sh, protože na nenaloženém autu se mi to proti stavu při pořízení zdá jednoznačně tvrdší. Ale každopádně jasný posun k lepšímu
Nové polyuretany od martinaopla, 85 Shure-jen doufám že si to sedne, jestli ne tak jsem měl objednat 80 Sh nebo možná 75 Sh, protože na nenaloženém autu se mi to proti stavu při pořízení zdá jednoznačně tvrdší. Ale každopádně jasný posun k lepšímu
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
#665 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tvrdší to být musí,protože ad1 je to PUR a ad2 ta guma je o letech na sračku.FrantaB píše:Po návratu ze sportovního dne jsem uvažoval co s načatým podvečerem-a usoudil jsem že vyměnit ufa na přední nápravě bude tak akorát. Měly dost za sebou, skok obkročmo přes škarpu při útěku před čelní srážkou s blbcem a několik cest po nejhrbatějším parkovišti v ČR jim taky neudělalo dobře. Největší opruz byl vyklofat z oka v rameni zbytky plechu z původních silentbloků, abych se tam rozumně dostal, musel jsem odpojit i řízení a stabilizátor.
Nové polyuretany od martinaopla, 85 Shure-jen doufám že si to sedne, jestli ne tak jsem měl objednat 80 Sh nebo možná 75 Sh, protože na nenaloženém autu se mi to proti stavu při pořízení zdá jednoznačně tvrdší. Ale každopádně jasný posun k lepšímu
Účelem PUR je,aby byly tvrdší a tím pádem je auto podstatně přesněji ovladatelné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 23
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo 850 TDI, 97, Volvo V 50 2.0 D, 04.
#666 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zdravím,
dnes jsem se konečně dostal na dlouho plánovanou protihlukovou izolaci př. kapoty.
Jsem zvědavý jestli to po prohřátí nespadne na motor. Pro jistotu jsem si dal dva hasičáky do auta.
Ještě zvažuji, že přes to dám původní odhlučňovací dečku, ne z důvodů odhlučnění, ale zabezpečení proti odpadnutí lepené části na motor.
Jinak na poklep, hodně velká změna !!! Samozřejmě že k lepšímu odhlučnění je třeba pokračovat s dalšími polepy karosérie.
dnes jsem se konečně dostal na dlouho plánovanou protihlukovou izolaci př. kapoty.
Jsem zvědavý jestli to po prohřátí nespadne na motor. Pro jistotu jsem si dal dva hasičáky do auta.
Ještě zvažuji, že přes to dám původní odhlučňovací dečku, ne z důvodů odhlučnění, ale zabezpečení proti odpadnutí lepené části na motor.
Jinak na poklep, hodně velká změna !!! Samozřejmě že k lepšímu odhlučnění je třeba pokračovat s dalšími polepy karosérie.
_________________
Volvo 850 2.5 V10 kombi r.v.1993, Volvo 850 TDI sedan r.v.1997, Volvo V50 2.0D r.v.2004,
MB Vito Westfalia, MB A 1.6i, Smart 0.6 Turbo
Bylo: Volvo 850 2.0 Turbo sedan r.v.1995, atd. atd. atd.
Volvo 850 2.5 V10 kombi r.v.1993, Volvo 850 TDI sedan r.v.1997, Volvo V50 2.0D r.v.2004,
MB Vito Westfalia, MB A 1.6i, Smart 0.6 Turbo
Bylo: Volvo 850 2.0 Turbo sedan r.v.1995, atd. atd. atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S40 T5, 2004 162kW / 220HP
#667 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
konkretne materialy od gladenu neznam, ale pokud si koupil verzi na hood, verim ze to vydrzi i bez originalni decky, pri volbe lepidla s vysokou teplotou pocitaji
_________________
S40 T5, B5254T3, MY2005 162kW / 220HP
S40 T5, B5254T3, MY2005 162kW / 220HP
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#668 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To se fakt válíš pod autem co je podložený na hlíně třema na sobě položenejma cihlama ?Haben píše:Vymena oleje, olejoveho a vzduchoveho filtru, brzdovky a vysal jsem a interier, ocistil okna a sedacky. Na exterier uz kaslu. 3 hodiny zabavy na slunicku stacily
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#669 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Metju, je potřeba se pořádně podívat. Auto je sice podložené 3 zámkovýma kostkami, ale ne na hlíně. je tam panel. Stabilní je to dost a není důvod, aby se zámkovka rozpadla. Už od roku 2010 ta zámkovka drží. Neměla by snad?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#670 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
vyndání sedaček, koberce, částečně výtlumu pod ním, stropnice a dna kufru. kamarádka mi to vzala vodním luxem a hurá zas všechno zpátky + nějaká pěna ještě pod "nový" koberec a nandání některých plastů od scarabea. na podlaze jsem měl pár míst lehce orezlých, takže šmirgl a zinkový sprej. konečně to začíná pomalu připomínat i auto
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 214
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
#671 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes jen běžně umyto a že jsem hliníkáče před nandáním přejel nějakou silikonovou leštěnkou se vyplatilo. Při mytí černoty z brzd mi stačila vlažná voda a houba, kola se opět lesknou jak nový.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 276
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
#672 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak k dnešnímu dni můžu říct, že je kára připravená na STK Nové filtry komplet+olej, kotouče, destičky, pakny+příslušenství(pružinky)+lanovody, silentbloky předních ramen, 4xpneu, geometrie podvozku. Nedávno ještě nový generátor impulsů klikové hřídele+diagnostika. Preventivně ošetřeny podvozkové části na bázi pryže a syntetické pryskyřice..
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#673 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Budu drzej ale to pletivo zespod je davany z vyroby?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#674 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Určitě ne, ale spíš by mě zajímal význam (jako ochrana před proražením je měkké).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#675 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
U fotky má napsáno ochrana proti kunám !Nosound89 píše:Určitě ne, ale spíš by mě zajímal význam (jako ochrana před proražením je měkké).
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek