Brzdy S60R na S70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Cau. Co vse potrebuji abych dal trmeny z S60r na S70 T5.Existuji nejake adaptery ,nebo tam pujdou....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 2144
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Brzdy S60R na S70
Na zadek dělají adaptery ipd, přední tam nedostaneš kvůli offsetu, musel bys převařit těhlice
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
- Vůz: Volvo S60R
Brzdy S60R na S70
Keby si to moc chcel tak nejaké by sa našli. . A nejak mi tam chyba M56 Quaife. Aj to by sa našlo. keď tak sz. Inak moc pekna úprava.
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
peter cz píše:Na zadek dělají adaptery ipd, přední tam nedostaneš kvůli offsetu, musel bys převařit těhlice
Viděl jsem prodávat adaptéry na předek, ale pak je nutné použít kotouče 350mm - a tomu přizpůsobit velikost kol. Ale když už se v tom takhle hrabat, šel bych cestou něčeho, co brzdí výrazně líp. Protože Brembo z V70R/S60R jsou dobrý akorát tak na parádu.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 829
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Brzdy S60R na S70
Brzdy by měly být tak dobré jak je dobrý podvozek,no a u eRka jsou brzdy o dvě třídy víše jak podvozek ..
Brzdná dráha je ze stovky do nuly 36s.což je dost dobrý..
Brzdná dráha je ze stovky do nuly 36s.což je dost dobrý..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Ok.Nejspise pujdu do tech wilwood. Prodavaji sadu za 21.000kc. Bez kotoucu ale jsou delane na kotouce z S60r.
http://m.ebay.com/itm/151177785105
http://m.ebay.com/itm/151177785105
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
cuhan píše:Brzdy by měly být tak dobré jak je dobrý podvozek,no a u eRka jsou brzdy o dvě třídy víše jak podvozek ..
Brzdná dráha je ze stovky do nuly 36s.což je dost dobrý..
Nějak jsem si nevšiml, že se brzdná dráha měří v sekundách, měl jsem za to, že v metrech . Ať je to tak nebo tak, zkus to zopakovat párkrát těsně po sobě a uvidíš.
Průměrná životnost brzd v dobrém stavu na okruhu v Mostě: 1,5 kola
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 829
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Brzdy S60R na S70
Doufám že nejseš trotl a pochopil že je to v metrech.. ses nikdy nesplet?
Takže odjedeš dvě kola a jedeš dom pro nové brzdy..
Takže odjedeš dvě kola a jedeš dom pro nové brzdy..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Brzdy S60R na S70
Sekundy i metry jsou v tomto případku snadno převoditelný fyzikou sedmý třídy. Tak neni třeba se chytat za slovo.
Nechci radit, ale nejdřív bych zkusil pořídit lepší kotouče a desky a vyzkoušel, co to udělá, než vylejt dvacku za něco, co může mít podobný efekt.
Nechci radit, ale nejdřív bych zkusil pořídit lepší kotouče a desky a vyzkoušel, co to udělá, než vylejt dvacku za něco, co může mít podobný efekt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Ted mam na aute 302mm a nic moc...prece jenom nemam uz 240hp. A do budoucna mozna pujdu dal. Samozrejme ze 20.000kc neni malo...jen zatim zjistuju jake jsou moznosti. Samozrejme stoptech za 50.000kc nebo ap racing je pro me moc....Urvanej píše:Sekundy i metry jsou v tomto případku snadno převoditelný fyzikou sedmý třídy. Tak neni třeba se chytat za slovo.
Nechci radit, ale nejdřív bych zkusil pořídit lepší kotouče a desky a vyzkoušel, co to udělá, než vylejt dvacku za něco, co může mít podobný efekt.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12282
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Brzdy S60R na S70
Jen sem vyslovil názor, že můžeš mít destičky a kotouče kdovíjaký a pak to je bláto hnus. Taky sem chtěl implementovat brzdy z XC90, ale Zimmermann s originálníma deskama se zakusuje velmi dobře. Na okruhu sem to neměl, takže nemůžu referovat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
Já jsem zas nakonec skončil u originálních kotoučů a desek, zrepasovaných brzdičů, pancéřových hadic a kapaliny 5.1. Nemůžu si ztěžovat. Ale je to i díky tomu, že eRko, jelikož je to AWD, má vzadu brzdiče z dvojkové 70ky. Na Sazce s těmi zadními pididestičkami a normálními gumovými hadicemi je brzdný účinek o dost horší.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
to S60 GOLD: pokud by sis náhodou chtěl hrát , tak mám přední brzdiče z V70R/S70R doma. Je potřeba si nechat vytočit nové pístky a dát nová těsnění. Za nějaký mrzký drobný peníz je klidně přenechám. Musel bych se podívat, ale myslím, že bych k nim měl i nepoužité kotouče.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Ja mam kotouce 302mm. Driv jsem mel 280mm. A v cem jsou jine brzdice z S70R jak z T5? Je to stejne ne?Fíla píše:to S60 GOLD: pokud by sis náhodou chtěl hrát , tak mám přední brzdiče z V70R/S70R doma. Je potřeba si nechat vytočit nové pístky a dát nová těsnění. Za nějaký mrzký drobný peníz je klidně přenechám. Musel bych se podívat, ale myslím, že bych k nim měl i nepoužité kotouče.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
Napsal jsem to blbě, promiň. Myslel jsem V70R/S60R - prostě Brembo
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Toz to ja bych mozna bral. Ale kde sezenu ty drzaky brzdicu? Nemam nikoho kdo by to predelal...Fíla píše:Napsal jsem to blbě, promiň. Myslel jsem V70R/S60R - prostě Brembo
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
Adaptéry, třeba i kotouče možno tady - http://www.mpre.se/?product=adapter-for-r-bromsok ... jak píše v popisu, kotouče 350 x 32 mm, minimálně 18ky kola. Mimochodem, na stránkách má pan Pettersson spoustu zajímavých věcí Do Česka posílá bez problémů.
Kde jinde sehnat nevím, určitě se dá naměřit a vyrobit.
Kde jinde sehnat nevím, určitě se dá naměřit a vyrobit.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
To neni zase az tak moc. Ted je otazka za kolik by jsi nechal ty trmeny
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Brzdy S60R na S70
Já nemít schovaný v šuplíku z XC90 tak do toho snad jdu taky
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
S60 GOLD píše:To neni zase az tak moc. Ted je otazka za kolik by jsi nechal ty trmeny
Vyfotím je, zítra dám sem a vymyslíme cenu. Kdyby byly kompletní, pouze sundané z auta, tak bych za ně chtěl cca 4 tis. Kdyby byly kompletní s novým těsněním a novými pístky, tak bych chtěl cca 7. Bez kotoučů. Do tohoto stavu jsem je nedotáhl , takže nevím. Zítra napíšu a dám ty fotky.
Mám jen strach, abys pak nebyl zklamaný, pamatuji si, jak Dali řešil, že AP mu předek brzdí skvěle a origo vzadu je úplně na nic, takže veškerou práci pak odvádí přední desky a kotouče a brzo odchází...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Hod jsem fotky a uvidíme. Ted jen ještě otázka....když jsi posilal odkaz na ty drzaky tak tam uvadi kotouce 350mm ale na S60r byly jen 330mm. To je tam teda nedam ?Jinak se zatím jen bavime........nechci aby to tu vyznelo ze do toho jdu na 100 procent..tim ale taky nechci rict ,ze jen hltam informace...zajem je.....Ale ty brzdy budu muset vyresit ,když ne ted tak casem urcite......Jo a dekuju ti za ochotu a foto posli....ja je asi vezmu...nebo se pak domluvime na telefonu......
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Brzdy S60R na S70
Ono díky těm adaptérům se brzdič dostane dál od náboje, proto se musí použít větší kotouč. Vůbec ti to nevnucuju, naopak tě tak trochu od toho pořád zrazuju . Napadlo mě, že bych ti je prostě mohl poslat v tom stavu, v jakém jsou, ty si všechno proměříš, zjistíš si, jestli se ti vůbec vejdou do kol, jestli je vůbec repase pro tebe finančně zajímavá a když se rozhodneš si je nechat, tak mi pošleš částku, na které bysme se dopředu domluvili. Nějak nemám strach, že bys ty peníze, v případě že si je necháš, neposlal.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Vsak v poho. Pokud bych je vzal tak spis zrepasovane.Dal bych ti ty 4000kc a az by jsi je zrepasoval tak zbytek. Jen me nenapada kde sehnat ty 350mm kotouce...z jakeho auta to je? Taky z Volva?Fíla píše:Ono díky těm adaptérům se brzdič dostane dál od náboje, proto se musí použít větší kotouč. Vůbec ti to nevnucuju, naopak tě tak trochu od toho pořád zrazuju . Napadlo mě, že bych ti je prostě mohl poslat v tom stavu, v jakém jsou, ty si všechno proměříš, zjistíš si, jestli se ti vůbec vejdou do kol, jestli je vůbec repase pro tebe finančně zajímavá a když se rozhodneš si je nechat, tak mi pošleš částku, na které bysme se dopředu domluvili. Nějak nemám strach, že bys ty peníze, v případě že si je necháš, neposlal.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Brzdy S60R na S70
Tohle je taky zajimavy....
http://www.retroturbo.com/?product=big-brake-kit-for-850
http://www.retroturbo.com/?product=big-brake-kit-for-850
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Brzdy S60R na S70
Tušim že jedna z nejlepších variant na P80 auta jsou brzdy z S/V50 T5 AWD. Jsou z části hliníkový, takže nejsou úplně těžký a vejdou se tam poměrně velký kotouče. Výhoda je, že to nevyjde moc draho.
Nadruhou stranu, pokud máš o nějakejch 100 koní navíc oproti sérii a nepoužíváš auto na kravení na okruhu, tak 302 v dobrym stavu do normálního provozu uplně stačí, to bys musel mít vyloženě oblíbenej technickej úsek kde to mučíš, aby tě limitovalo vadnutí brzd.
Co bych udělal já je, že bych napsal Šíbrovi, minule si hrozně chválil nějaký destičky, který stály hovno a maji nějakou keramickou vrstvu nebo co a prej brzdí dost slušně, dal bych nový hadice - nemusej bejt ani pancířovky, to je jen lákadlo na tunery a pořádnou dot 4, buď ATE žlutou (náhrada za superblue která už se nesmí prodávat) nebo pokud bys do toho chtěl utopit pár Boženek tak castrol SRF nebo motul RBF.
Dále bys mohl zkusit desky, co jsou vhodný i na rekreačně sportovní využití, třeba od Pagidu a HLAVNĚ pořádný lepivý gumy, který maji příznivej vliv jak na chování v zatáčkách, tak na brzdnej účinek. Pokud bys to chtěl brát budgetově, tak jsou super Uniroyaly, na kterejch se nechá i normálně jezdit, ale neviděl jsem lepivější gumu na normální užití, no a nebo nějakej semislick od federalu, kdybys měl druhou sadu kol na přehazování. Pokud ne, můžeš si pořídit nějaký fajn 17" od team dynamics a ještě ušetříš jako bonus váhu, která ti přidá na akceleraci, chování v zatáčkách, brzdnym účinku, spotřebě, atd...
Tohle mi pro začátek zní líp, než topit prachy v polovičních řešeních typu S60R brzdy a mohl by sis časem pošetřit třeba na XYZ
Jinak poznámka pod čarou. Pokud začneš autu pořádně topit pod kotlem, tak pneumatiky a spotřebák na brzdách se velice rychle vyšplhají do nepoměrně vyšších částek, než je pouhý pořízení novejch brzdičů. Dobrý desky tě klidně vyjdou na desítku a taky jdou za sezonu utavit.
Nadruhou stranu, pokud máš o nějakejch 100 koní navíc oproti sérii a nepoužíváš auto na kravení na okruhu, tak 302 v dobrym stavu do normálního provozu uplně stačí, to bys musel mít vyloženě oblíbenej technickej úsek kde to mučíš, aby tě limitovalo vadnutí brzd.
Co bych udělal já je, že bych napsal Šíbrovi, minule si hrozně chválil nějaký destičky, který stály hovno a maji nějakou keramickou vrstvu nebo co a prej brzdí dost slušně, dal bych nový hadice - nemusej bejt ani pancířovky, to je jen lákadlo na tunery a pořádnou dot 4, buď ATE žlutou (náhrada za superblue která už se nesmí prodávat) nebo pokud bys do toho chtěl utopit pár Boženek tak castrol SRF nebo motul RBF.
Dále bys mohl zkusit desky, co jsou vhodný i na rekreačně sportovní využití, třeba od Pagidu a HLAVNĚ pořádný lepivý gumy, který maji příznivej vliv jak na chování v zatáčkách, tak na brzdnej účinek. Pokud bys to chtěl brát budgetově, tak jsou super Uniroyaly, na kterejch se nechá i normálně jezdit, ale neviděl jsem lepivější gumu na normální užití, no a nebo nějakej semislick od federalu, kdybys měl druhou sadu kol na přehazování. Pokud ne, můžeš si pořídit nějaký fajn 17" od team dynamics a ještě ušetříš jako bonus váhu, která ti přidá na akceleraci, chování v zatáčkách, brzdnym účinku, spotřebě, atd...
Tohle mi pro začátek zní líp, než topit prachy v polovičních řešeních typu S60R brzdy a mohl by sis časem pošetřit třeba na XYZ
Jinak poznámka pod čarou. Pokud začneš autu pořádně topit pod kotlem, tak pneumatiky a spotřebák na brzdách se velice rychle vyšplhají do nepoměrně vyšších částek, než je pouhý pořízení novejch brzdičů. Dobrý desky tě klidně vyjdou na desítku a taky jdou za sezonu utavit.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]