Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - od P3 S80, V70 přes Superb 3 až k SPA V90 D3 ; D4
Tak Vás tu zdravím všechny,
jelikož už i můj bratr Spongebob zde zaparkoval svoji S60, rozhodl jsem se přidat i moji S80.
V lednu 2012 jsem začal přemýšlet o ojetině, v té době jsem tušil že to bude volvo.
Průběžně jsem sledoval sauto, bazos, tipcars atd.
A v květnu 2012 jsem objevil v inzerci S80, jednu z prvních nového modelu, rok 2006, model 2007, najeto měla 115.700km, na první pohled podle fotek pěkná... prodával ji bazar autorizáku Auto Průhonice. V postatě nejlevnější tento model v nabídce na internetu. Docela divný, na tom autě musí být něco špatně, proč je nejlevnější.
Nejméně pětkrát jsem ji prohlížel na internetu a pak se rozhodnul na ni zajet podívat.
Samozřejmě auto používané, sem tam kosmetické vady, ale na první pohled se mi to prostě líbilo, a tak že se půjdeme svézt, jenže byla mrtvá baterie.
Neměl jsem moc času a dále jsme to neřešili, ještě jsem ji prohlédnul a jel v klidu domů.
Nicméně mi to už spát nedalo a tak za dva dny jsem se vydal se svým Citroenem C4 sedan do bazarů na ocenění a zjištění zda je to vůbec prodejné auto. Upřímně nic moc.
Štěpánek to vůbec nechtěl, Šídlo něco málo nabídl, až v AAA jsem se docela chytil a nabídli to co jsem požadoval... věděl jsem o pověsti AAA, o jejich cenových nabídkách a pak reálných výkupech a tak jsem si moc iluze nedělal.
Další den jsem volal dopoledne do Průhonic, že bych se přijel svézt.
No a odpoledne po projížďce bylo rozhodnuto, jediná zřetelná vada při projížďce bylo klepání od pravého předního kola. Hned vzali auto na dílnu na zjištění co klepe, ale nic tam nebylo. Následoval test tlumičů a byl vadný přední tlumič. Prodejce mi dal tři možnosti...
Adekvátní slevu na auto, nebo výměnu tlumiče a nebo druhou sadu kol za velmi příznivou cenu. Jelikož bylo auto na zimních plechách a byl začátek května, bylo potřeba mít letní kola.
Ještě ten večer jsem vzal citrona do AAA, zde samozřejmě jak to mnozí znají dohadování o ceně, ale nakonec jsem dostal nejnižší sumu za kterou jsem byl ochoten tam citrona nechat.
No a další den už pro S80.
Možná jste se na něj byl někdo podívat, možná jste ho chtěl někdo koupit, třeba ho poznáte podle fotky ještě z bazaru. V té době jsem tady ještě nebyl a tak ani nevím jestli se tady třeba neřešilo v kategorii Co neprodávám já.. nebo Varováním aneb ušetřete si cestu...
Jedná se o Volvo S80 model 2007 s motorem 3,2 175kW, převodovka šestistupňová Geatronic, výbava Summum, (okna, zcrátka, 2xel.sedačka, xenon, blueooth, 4x výhřev sedačky, přední odvětrávka, parkovací čidla vpředu a vzadu, dešťový senzor atd.)
1.majitel byla leasingovka, asi vozidlo z operativního leasingu.
Do týdne jsem zůstal viset, zkolabovala oživená baterie, tak jsem jako první investoval do nové baterie. Ta je tam dodnes a pohoda.
No a začal jsem řešit vadný tlumič.
A zde vznikla zásadní chyba, byl jsem přesvědčen o vysokých cenách v servisu volvo. Tak jsem sehnal tlumiče, horní ložiska a auto svěřil do zdejšího malého servisu...jasně pane, volva umíme, známe, uděláme atd...
Něco jako servis Špagetka z reklamy na Průhonice.
Ráno jsem auto odevzdal, večer bylo auto hotové a já si ho převzal, bylo to super tiché, prostě dokonalé. Bohužel jen na chvilku, do čtrnácti dnů se z auta při zatáčení volantem a jízdě po nerovnostech začaly ozývat zvuky, připomínající starou dřevěnou loď. A to v takové míře že se za autem otáčeli kolemjdoucí.
Tak jsem poprvé navštívil autorizovaný Volvo servis Dejvice, zde jsem byl překvapen ochotou, přístupem a prostě vším. Auto hned vzali do dílny na prohlídku co s tím vlastně je, bylo zjištěno že zvuky jdou z předních tlumičů - horního uložení a budou se muset rozebrat a vyndat. Tak jsme se domluvili na další den na opravu.
A zde jsem se přesvědčil o cenách. Skutečně neskutečný, na to že museli udělat úplně tu samou práci jako v malém servisu, byla cena za práci nižší. Sice hodinová sazba vyšší, ale počet hodin výrazně nižší.
A tak mi to nedalo a zeptal jsem se na cenu kdybych to celé svěřil jim, včetně nových tlumičů. Jak jistě už tušíte, cena by byla i zde nižší.
A dále postupně následovalo:
120.000km - olej Mobil1 ESP Formula, všechny filtry, svíčky NGK - výměna doma
130.000km - vadná lambda sonda. Řešeno opět v Dejvicích, při té příležitosti i výměna brzdové kapaliny.
131.000km - přestavba auta na LPG
133.500km - vadné parkovací čidlo, opět Dejvice
137.000km - další parkovací čidlo, tentokrát použito koncernové škoda doma
139.000km - olej Mobil1 ESP Formula, filtr výměna doma
146.000km - olej v automatu v Dejvicích
149.000km - hvízdající auto a kouř od pravého zadního kola, když jsem to rozebral, odlouplo se obložení pakny a šprajclo se pod druhou paknu. Řešeno doma výměnou paken, kotoučů a destiček TRW.
154.000km - nefunkční klima, děravý chladič, řešeno opět doma v garáži výměnou + následná náplň
159.000km - olej Mobil1 ESP Formula, všechny filtry výměna doma
160.000km - LED DRL
171.000km - svíčky NGK doma
174.000km - 4x stabilizační tyčka Lemforder - doma
176.000km - olej Mobil1 ESP Formula, filtr výměna doma
176.500km - další parkovací čidlo, tentokrát použito koncernové doma
K dnešnímu dni najeto přes 177.000km, to znamená že jsem s autem najel za tři roky přes 60.000km, z toho na plyn přes 45.000km.
Olej, filtry, svíčky, brzdy atd se musí dělat na každém autě, tak když vezmeme jen závady, tak skutečně nic moc, jen ty parkovací čidla se nějak nepovedly, možná je to tím že to není ničím chráněno a lítá tam na ně všechen bordel od zadních kol.
Další info o provozu budu průběžně přidávat... Co můžu, tak na autě udělám sám.
No a teď koukám jak jsem se rozepsal... Tak nějaké fotky...
Napřed tři ještě z Průhonic: A další moje: DRL: A letos z jara udělány folie:
jelikož už i můj bratr Spongebob zde zaparkoval svoji S60, rozhodl jsem se přidat i moji S80.
V lednu 2012 jsem začal přemýšlet o ojetině, v té době jsem tušil že to bude volvo.
Průběžně jsem sledoval sauto, bazos, tipcars atd.
A v květnu 2012 jsem objevil v inzerci S80, jednu z prvních nového modelu, rok 2006, model 2007, najeto měla 115.700km, na první pohled podle fotek pěkná... prodával ji bazar autorizáku Auto Průhonice. V postatě nejlevnější tento model v nabídce na internetu. Docela divný, na tom autě musí být něco špatně, proč je nejlevnější.
Nejméně pětkrát jsem ji prohlížel na internetu a pak se rozhodnul na ni zajet podívat.
Samozřejmě auto používané, sem tam kosmetické vady, ale na první pohled se mi to prostě líbilo, a tak že se půjdeme svézt, jenže byla mrtvá baterie.
Neměl jsem moc času a dále jsme to neřešili, ještě jsem ji prohlédnul a jel v klidu domů.
Nicméně mi to už spát nedalo a tak za dva dny jsem se vydal se svým Citroenem C4 sedan do bazarů na ocenění a zjištění zda je to vůbec prodejné auto. Upřímně nic moc.
Štěpánek to vůbec nechtěl, Šídlo něco málo nabídl, až v AAA jsem se docela chytil a nabídli to co jsem požadoval... věděl jsem o pověsti AAA, o jejich cenových nabídkách a pak reálných výkupech a tak jsem si moc iluze nedělal.
Další den jsem volal dopoledne do Průhonic, že bych se přijel svézt.
No a odpoledne po projížďce bylo rozhodnuto, jediná zřetelná vada při projížďce bylo klepání od pravého předního kola. Hned vzali auto na dílnu na zjištění co klepe, ale nic tam nebylo. Následoval test tlumičů a byl vadný přední tlumič. Prodejce mi dal tři možnosti...
Adekvátní slevu na auto, nebo výměnu tlumiče a nebo druhou sadu kol za velmi příznivou cenu. Jelikož bylo auto na zimních plechách a byl začátek května, bylo potřeba mít letní kola.
Ještě ten večer jsem vzal citrona do AAA, zde samozřejmě jak to mnozí znají dohadování o ceně, ale nakonec jsem dostal nejnižší sumu za kterou jsem byl ochoten tam citrona nechat.
No a další den už pro S80.
Možná jste se na něj byl někdo podívat, možná jste ho chtěl někdo koupit, třeba ho poznáte podle fotky ještě z bazaru. V té době jsem tady ještě nebyl a tak ani nevím jestli se tady třeba neřešilo v kategorii Co neprodávám já.. nebo Varováním aneb ušetřete si cestu...
Jedná se o Volvo S80 model 2007 s motorem 3,2 175kW, převodovka šestistupňová Geatronic, výbava Summum, (okna, zcrátka, 2xel.sedačka, xenon, blueooth, 4x výhřev sedačky, přední odvětrávka, parkovací čidla vpředu a vzadu, dešťový senzor atd.)
1.majitel byla leasingovka, asi vozidlo z operativního leasingu.
Do týdne jsem zůstal viset, zkolabovala oživená baterie, tak jsem jako první investoval do nové baterie. Ta je tam dodnes a pohoda.
No a začal jsem řešit vadný tlumič.
A zde vznikla zásadní chyba, byl jsem přesvědčen o vysokých cenách v servisu volvo. Tak jsem sehnal tlumiče, horní ložiska a auto svěřil do zdejšího malého servisu...jasně pane, volva umíme, známe, uděláme atd...
Něco jako servis Špagetka z reklamy na Průhonice.
Ráno jsem auto odevzdal, večer bylo auto hotové a já si ho převzal, bylo to super tiché, prostě dokonalé. Bohužel jen na chvilku, do čtrnácti dnů se z auta při zatáčení volantem a jízdě po nerovnostech začaly ozývat zvuky, připomínající starou dřevěnou loď. A to v takové míře že se za autem otáčeli kolemjdoucí.
Tak jsem poprvé navštívil autorizovaný Volvo servis Dejvice, zde jsem byl překvapen ochotou, přístupem a prostě vším. Auto hned vzali do dílny na prohlídku co s tím vlastně je, bylo zjištěno že zvuky jdou z předních tlumičů - horního uložení a budou se muset rozebrat a vyndat. Tak jsme se domluvili na další den na opravu.
A zde jsem se přesvědčil o cenách. Skutečně neskutečný, na to že museli udělat úplně tu samou práci jako v malém servisu, byla cena za práci nižší. Sice hodinová sazba vyšší, ale počet hodin výrazně nižší.
A tak mi to nedalo a zeptal jsem se na cenu kdybych to celé svěřil jim, včetně nových tlumičů. Jak jistě už tušíte, cena by byla i zde nižší.
A dále postupně následovalo:
120.000km - olej Mobil1 ESP Formula, všechny filtry, svíčky NGK - výměna doma
130.000km - vadná lambda sonda. Řešeno opět v Dejvicích, při té příležitosti i výměna brzdové kapaliny.
131.000km - přestavba auta na LPG
133.500km - vadné parkovací čidlo, opět Dejvice
137.000km - další parkovací čidlo, tentokrát použito koncernové škoda doma
139.000km - olej Mobil1 ESP Formula, filtr výměna doma
146.000km - olej v automatu v Dejvicích
149.000km - hvízdající auto a kouř od pravého zadního kola, když jsem to rozebral, odlouplo se obložení pakny a šprajclo se pod druhou paknu. Řešeno doma výměnou paken, kotoučů a destiček TRW.
154.000km - nefunkční klima, děravý chladič, řešeno opět doma v garáži výměnou + následná náplň
159.000km - olej Mobil1 ESP Formula, všechny filtry výměna doma
160.000km - LED DRL
171.000km - svíčky NGK doma
174.000km - 4x stabilizační tyčka Lemforder - doma
176.000km - olej Mobil1 ESP Formula, filtr výměna doma
176.500km - další parkovací čidlo, tentokrát použito koncernové doma
K dnešnímu dni najeto přes 177.000km, to znamená že jsem s autem najel za tři roky přes 60.000km, z toho na plyn přes 45.000km.
Olej, filtry, svíčky, brzdy atd se musí dělat na každém autě, tak když vezmeme jen závady, tak skutečně nic moc, jen ty parkovací čidla se nějak nepovedly, možná je to tím že to není ničím chráněno a lítá tam na ně všechen bordel od zadních kol.
Další info o provozu budu průběžně přidávat... Co můžu, tak na autě udělám sám.
No a teď koukám jak jsem se rozepsal... Tak nějaké fotky...
Napřed tři ještě z Průhonic: A další moje: DRL: A letos z jara udělány folie:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Tom0 dne 12 čer 2024 21:53, celkem upraveno 4 x.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Tom0 - S80 3,2
koukám, že máme stejné vozy. Až na barvu tedy. Já ho mám od ledna a zatím to odnesl jen kábl od kufrových dveří a nefungoval jeden reprák. S těma čidlama jen někdy problém, že do nich nateče a pak to píská furt, asle pak to zas vyschne a je klid. přeji ti další šťastné kilometry.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Tak když to píská furt, tak je to ještě dobrý. To vždycky po vyschnutí ustane.
Horší je hláška na palubáku: Parkovací asistent, doporučen servis.
To už je většinou čidlo na výměnu. Občas se vzpamatuje, ale jen na chvilku.
Horší je hláška na palubáku: Parkovací asistent, doporučen servis.
To už je většinou čidlo na výměnu. Občas se vzpamatuje, ale jen na chvilku.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Další práce na autě:
177.500km - výměna předních destiček TRW - doma, staré ještě 2mm obložení, ale začalo se loupat, šprajcovat a vypalovat kotouč.
181.000km - desinfekce klimatizace - doma, žádné předražené spreje, ale jak jsem se dočetl tady na foru, tak použit Ajatin roztok... Opravdu to zabralo a zápach je pryč...
Jinak jen tankuju a jezdím... Auto zvládlo Tatry a zpět bez ztráty kytičky.
177.500km - výměna předních destiček TRW - doma, staré ještě 2mm obložení, ale začalo se loupat, šprajcovat a vypalovat kotouč.
181.000km - desinfekce klimatizace - doma, žádné předražené spreje, ale jak jsem se dočetl tady na foru, tak použit Ajatin roztok... Opravdu to zabralo a zápach je pryč...
Jinak jen tankuju a jezdím... Auto zvládlo Tatry a zpět bez ztráty kytičky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1051
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Tom0 - S80 3,2
Co tam mas za LPG system?
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Je tam namontováno Lovato Easy Fast.
Nádrž Toroid 46l
Nádrž Toroid 46l
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Najeto přes 182.000km, to znamená že měla proběhnout výměna řemenu klimakompresoru a serva.
Rozvody se na tomto motoru nějak neřeší.
když jsem viděl jak je tam plochý řemen umístěn, chtěl jsem to jednoznačně svěřit servisu, ale tak nějak jsem se včera chtěl podívat v jakém je stavu.
No, není tam moc vidět, tak jsem vyndal box filtru, sání až ke klapce, baterii a box baterie...
A už jsem tam viděl docela solidně, řemen byl poměrně popraskaný (9let a 182.000km).
Tak jsem zkoumal jak se to asi tak mění, povolil jsem napínák a shodil řemen z klimatizace...
A zjistil že to dál nejde.
Tak šel klimakompresor ven aby nepřekážel. Dále mi překážela napínací kladka, tak šla taky ven, stejně tak druhá kladka - ta sice nepřekážela, ale taky vyndaná.
Největší sranda byla se servem, nechápu proč to nemohli udělat nějak jednodušeji, na tom jsem strávil snad hodinu než jsem přišel na to jak ten řemen vyndat. Možná jsem měl špatný postup, ale snad úspěšný.
Prohlídnul jsem kladky a zas tak špatně nevypadají a i vůle v ložiskách minimální. Tak jsem je tam vrátil zpět.
Co mě překvapilo že řemen vůbec nežene alternátor, ten je na druhé straně hnaný druhou hřídelí.
Montáž proběhla v opačném pořadí než demontáž, nic mi nezbylo, tak snad jsem to složil správně... Na zkušební jízdě vše funguje jak má.
Rozvody se na tomto motoru nějak neřeší.
když jsem viděl jak je tam plochý řemen umístěn, chtěl jsem to jednoznačně svěřit servisu, ale tak nějak jsem se včera chtěl podívat v jakém je stavu.
No, není tam moc vidět, tak jsem vyndal box filtru, sání až ke klapce, baterii a box baterie...
A už jsem tam viděl docela solidně, řemen byl poměrně popraskaný (9let a 182.000km).
Tak jsem zkoumal jak se to asi tak mění, povolil jsem napínák a shodil řemen z klimatizace...
A zjistil že to dál nejde.
Tak šel klimakompresor ven aby nepřekážel. Dále mi překážela napínací kladka, tak šla taky ven, stejně tak druhá kladka - ta sice nepřekážela, ale taky vyndaná.
Největší sranda byla se servem, nechápu proč to nemohli udělat nějak jednodušeji, na tom jsem strávil snad hodinu než jsem přišel na to jak ten řemen vyndat. Možná jsem měl špatný postup, ale snad úspěšný.
Prohlídnul jsem kladky a zas tak špatně nevypadají a i vůle v ložiskách minimální. Tak jsem je tam vrátil zpět.
Co mě překvapilo že řemen vůbec nežene alternátor, ten je na druhé straně hnaný druhou hřídelí.
Montáž proběhla v opačném pořadí než demontáž, nic mi nezbylo, tak snad jsem to složil správně... Na zkušební jízdě vše funguje jak má.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12200
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Tom0 - S80 3,2
Pěkný vozeň toto. A pak že si na těch novejch čovek sám nic neudělá.
Jinak s těma cenovkama servisu mohu celkem souhlasit. Bohužel fakt musíš mít něco novějšího, protož starší auta fakt neznaji a tak se jim do toho moc nechce. Na druhou stranu místní fachman se nebál vrazit auto do autorizáku na jednu hnusnou práci, kterou by jeden dělal celej den a za práci tam nechal pár korun, protože normohodiny voe
Jinak s těma cenovkama servisu mohu celkem souhlasit. Bohužel fakt musíš mít něco novějšího, protož starší auta fakt neznaji a tak se jim do toho moc nechce. Na druhou stranu místní fachman se nebál vrazit auto do autorizáku na jednu hnusnou práci, kterou by jeden dělal celej den a za práci tam nechal pár korun, protože normohodiny voe
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3604
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - S80 3,2
Mohl bys mi, pls třeba do SZ napsat kde a za kolik byla provedena přestavba na plyn??
díky
díky
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Losíci jsou na místě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Tachometr se přehoupnul přes 190.000km a jedem dál...
Proběhla výměna oleje, filtru a chladící kapaliny.
Drobná úprava osvětlení interiéru, to nudné žluté světlo mě přestalo bavit, a tak předělávka na ledově bílé LEDky
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo...
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Foto:
Proběhla výměna oleje, filtru a chladící kapaliny.
Drobná úprava osvětlení interiéru, to nudné žluté světlo mě přestalo bavit, a tak předělávka na ledově bílé LEDky
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo...
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Foto:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 4176
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Tom0 - S80 3,2
Bomba! Toto je první designová věc kterou dělám ve všech svých autech ! Žluté (teplé) světlo už jaksi nemusím a bílé světlo auto dost omladíTom0 píše:Tachometr se přehoupnul přes 190.000km a jedem dál...
Proběhla výměna oleje, filtru a chladící kapaliny.
Drobná úprava osvětlení interiéru, to nudné žluté světlo mě přestalo bavit, a tak předělávka na ledově bílé LEDky
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo...
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Foto:
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3604
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Tom0 - S80 3,2
jen záleží, jak hodně se to interiérové světlo zintenzivní a jestli to už potom není moc ........
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Burgendland
- Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
- Bydliště: Rakousko
Tom0 - S80 3,2
vypada to velmi dobre, to se ti podarilo
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Intenzita světla se zvýšila, ale zas ne tak moc. A bílé světlo v kombinaci s černým interiérem je bomba...
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3206
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Tom0 - S80 3,2
Moc pekne auto. Je videt, ze jsi dost sikovny a ze se toho nebojis Kolik to zere plynu? Dojezd asi nebude ani 400 km, ne?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Tak žere mi to od 10 do 13 plynu.
Těch 10l/100km dosáhnu na dlouhé trase s klidnou nohou, tam k tomu není žádný benzín.
a běžně se pohybuji mezi 11-12 plynu a k tomu tak 1,3l benzínu na starty a přístřik.
zde detailní sprit:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/564350.html
dojezd je přímo úměrný velikosti nádrže.
já mám toroid 46l, tankuji do prázdné nádrže 40-41l
takže dojezd je max.400km na dlouhé trase a lehkou nohou... jinak běžně těch 300-350km.
LPG stanice jsou hodně rozšířené.
Ale dát tam válcovou nádrž 80-100l, tak by byl dojezd někde úplně jinde...
Těch 10l/100km dosáhnu na dlouhé trase s klidnou nohou, tam k tomu není žádný benzín.
a běžně se pohybuji mezi 11-12 plynu a k tomu tak 1,3l benzínu na starty a přístřik.
zde detailní sprit:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/564350.html
dojezd je přímo úměrný velikosti nádrže.
já mám toroid 46l, tankuji do prázdné nádrže 40-41l
takže dojezd je max.400km na dlouhé trase a lehkou nohou... jinak běžně těch 300-350km.
LPG stanice jsou hodně rozšířené.
Ale dát tam válcovou nádrž 80-100l, tak by byl dojezd někde úplně jinde...
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Tom0 - S80 3,2
Ty "ledově bílý" hnusný modrý LEDky jsou teda fakt krok zpátky, ale zase to nebudeš muset dlouho měnit, pokud jsi použil nějaký kvalitnější.
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Burgendland
- Vůz: Volvo S80, ChryslerGrand Voyager, BMW118
- Bydliště: Rakousko
Tom0 - S80 3,2
ja v tom krok zpatky rozhodne nevidim, to originalni nazloutle osvetleni, to je uz davno prekonane, at uz v autech, ci domacnosti nebo v prumyslu, vidim to naopak super, a perfektne udelane, jen tak dal
_________________
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
VW Golf II, Honda Accord, Volvo 740, Mitsubshi Galant, KIA Carens, VW Passat, Citroen BX, Audi A6 TDI, BMW 520, VW Passat TDI, Peugeot 406, Sssangyong, Golf IV Kombi, BMW 530, Mercedes Benz 300TD, Alfa Romeo 166, Lancia Kappa, Audi A4 TDI, Chrysler Voyager IV, Jaguar S, Audi S6, Toyota Landcruiser, BMW 118, Chrysler Voyager V, Volvo S80
-
Offline
- Příspěvky: 4176
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Tom0 - S80 3,2
já myslím, že to je jen špatně nafoceno a jedná se o čistě bílé světloKrystof P. píše:Ty "ledově bílý" hnusný modrý LEDky jsou teda fakt krok zpátky, ale zase to nebudeš muset dlouho měnit, pokud jsi použil nějaký kvalitnější.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
jasně, je to foceno mobilem a hodně to fotka zkresluje...
Je to čistě bílý světlo, modrý bych si tam nedal, ty tuzingový doby se škodou favorit jsou pryč...
Je to čistě bílý světlo, modrý bych si tam nedal, ty tuzingový doby se škodou favorit jsou pryč...
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha Zapad
- Vůz: XC70 2.5T LPG
Tom0 - S80 3,2
Ta 46 l nadrz je maximum,co se vejde misto rezervy? Vim, ze do V70 P2 se vejde sedmdesatka, ale je fakt, ze v novejsich jsem asi takhle velkou jeste nevidel.Tom0 píše: Ale dát tam válcovou nádrž 80-100l, tak by byl dojezd někde úplně jinde...
_________________
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM
Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
ex Audi A4 Avant 2.7TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
maximum na průměr a na výšku přizvedne podlážku kufru cca o 1cm.
Šlo by dát i vyšší nádrž, ale už by se musela nějak řešit podlážka.
ten 1cm jsem vyřešil že jsem vykuchal spodní vrstvu podlážky a vyšlo to dokonale, podlážka sedí jak má...
Je to tam vcelku blbě řešený, je to navržený jen na dojezdovku, dno rezervy se zužuje a tím je prostor pod nádrží nevyužit cca 5cm.
Takto se to zužuje zřejmě aby byl prosto pro tlumiče výfuku.
Starší modely tam mají prostoru o poznání víc a ještě tam mají baterku...
Šlo by dát i vyšší nádrž, ale už by se musela nějak řešit podlážka.
ten 1cm jsem vyřešil že jsem vykuchal spodní vrstvu podlážky a vyšlo to dokonale, podlážka sedí jak má...
Je to tam vcelku blbě řešený, je to navržený jen na dojezdovku, dno rezervy se zužuje a tím je prostor pod nádrží nevyužit cca 5cm.
Takto se to zužuje zřejmě aby byl prosto pro tlumiče výfuku.
Starší modely tam mají prostoru o poznání víc a ještě tam mají baterku...
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Tento týden jsem vyměnil kapalinu posilovače řízení.
Žádné problémy s ní nebyly, ale pro dobrý pocit, byla tam 9 let.
Tak alespoň jednou za život auta.
Žádné problémy s ní nebyly, ale pro dobrý pocit, byla tam 9 let.
Tak alespoň jednou za život auta.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1082
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Tom0 - S80 3,2
Po delší odmlce zase jedna aktualizace.
Jelikož se na autě nic nekazí, všechno funguje jak má, prodej jsem si nakonec rozmyslel.
Tak jsem se včera pustil vyřešit jeden z důvodů proč jsem chtěl to auto vlastně prodat.
Chtěl jsem auto s tažným, tak už ho mám...
Nakonec vybrané tažné zařízení Westfalia s vertikálním odnímatelným systémem.
Je to v současnosti asi to nejdražší na trhu co je, ale má jednu výhodu, po odmontování v podstatě nepoznáte že má auto tažné.
Nic není vidět...
Včera jsem na tom pracoval cca 5 hodin, dělal jsem volně a s rozmyslem.
Začal jsem nájezdy: Následuje demontáž nárazníku - nic složitého (šroubky v podběhu, dvě matice mezi výfuky a jinak jen zácvaky): Dále vzpěra pod nárazníkem musí pryč... 3+3 šrouby: Na místo původní vzpěry se zasunou kotvy tažného a přišroubují se, ještě před tím se musí povolit výfuky a pustit je níž i se štíty: Mezi kotvy se přichytí vlastní tažné a vše se důkladně utáhne: Následuje sestavení mechanismu vyklápěcí zásuvky a připevnění vlastní zásuvky - nic složitého.
Jen zásuvka měla původní vývody dozadu, já musel předělat nahoru, překážela karoserie auta. Dále nutno udělat neviditelný výřez nárazníku dle pokynů v návodu: A už jen nasadit nárazník zpět... a výsledek posuďte sami...
Jelikož se na autě nic nekazí, všechno funguje jak má, prodej jsem si nakonec rozmyslel.
Tak jsem se včera pustil vyřešit jeden z důvodů proč jsem chtěl to auto vlastně prodat.
Chtěl jsem auto s tažným, tak už ho mám...
Nakonec vybrané tažné zařízení Westfalia s vertikálním odnímatelným systémem.
Je to v současnosti asi to nejdražší na trhu co je, ale má jednu výhodu, po odmontování v podstatě nepoznáte že má auto tažné.
Nic není vidět...
Včera jsem na tom pracoval cca 5 hodin, dělal jsem volně a s rozmyslem.
Začal jsem nájezdy: Následuje demontáž nárazníku - nic složitého (šroubky v podběhu, dvě matice mezi výfuky a jinak jen zácvaky): Dále vzpěra pod nárazníkem musí pryč... 3+3 šrouby: Na místo původní vzpěry se zasunou kotvy tažného a přišroubují se, ještě před tím se musí povolit výfuky a pustit je níž i se štíty: Mezi kotvy se přichytí vlastní tažné a vše se důkladně utáhne: Následuje sestavení mechanismu vyklápěcí zásuvky a připevnění vlastní zásuvky - nic složitého.
Jen zásuvka měla původní vývody dozadu, já musel předělat nahoru, překážela karoserie auta. Dále nutno udělat neviditelný výřez nárazníku dle pokynů v návodu: A už jen nasadit nárazník zpět... a výsledek posuďte sami...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
+ Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé