Vodníci na Slapech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
Včera proběhla v Měříně akce, na kterou jsem se bez nadsázky těšil celý rok. Plavení vozů KdF 166 po Slapské přehradě bylo velkolepé a já měl to štěstí, že jsem celou akci pro Vetran Car Club fotografoval. Největším zážitkem je samozřejmě svezení se takovýmto geniálním vozem, jakým Schwimmwagen který i po více než sedmdesáti letech bezchybně funguje, bezesporu je. Několik fotografií z akce je zde,
další fotografie plus dvě videa jsou TADY.
další fotografie plus dvě videa jsou TADY.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Vodníci na Slapech
Tak to je hodně pěkný
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
Jj, letos jsme si to užili celá rodina. jen manželka měla tradičně trochu obavy o naší bezpečnost na vodě, ale Tom (7) jí pohotově uklidnil: "klid mami, vždyť to konstruoval Ferdinand Porsche!"Deshi píše:Tak to je hodně pěkný.
-
Offline
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
- Bydliště: Prague
Vodníci na Slapech
Petr Marek píše:Jj, letos jsme si to užili celá rodina. jen manželka měla tradičně trochu obavy o naší bezpečnost na vodě, ale Tom (7) jí pohotově uklidnil: "klid mami, vždyť to konstruoval Ferdinand Porsche!"Deshi píše:Tak to je hodně pěkný.
Jinak jaký je to pocit proste jet do vody?
-
Offline
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
Vodníci na Slapech
by mě vůbec nenapadlo,že je jich v čechách tolik je to pecka!
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
michell: Naprosto úžasný. Je to prostě něco úplně jiného. Třeba první svezení se s kabrioletem si také pamatuji, ale toto je ještě o něco větší zážitek.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
tomik T5: ale jo, je jich u nás docela dost, ale uvidíš je asi jen zřídka. A při plavbě ještě méně často. Na prodej nenajdeš asi nic. Jeden hodně podobný tomu na první fotografii se minulý rok prodal za cenu podobnou nové XC90 ve fůlu.
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Vodníci na Slapech
Aneb jak utopit doktora Mráčka...
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
Tam hrály dva kabriolety. Vytuněná Škoda Felicia a Mercedes - Benz, tuším, že to byla Pagoda.penek píše:Aneb jak utopit doktora Mráčka...
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Vodníci na Slapech
A Thomas a Rolf.Petr Marek píše:Tam hrály dva kabriolety. Vytuněná Škoda Felicia a Mercedes - Benz, tuším, že to byla Pagoda.penek píše:Aneb jak utopit doktora Mráčka...
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
Ještě jeden aktuální vtípek se Schwimmwagenem...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Vodníci na Slapech
Tu nohu s vrtulí měl táta na svém prvním hausbotu, ale protože se to celé točilo obráceně, dost často mu praskal ten triplex řetěz. Třeba zrovna když jsme byli v nejlepším a pomalu se plížili proti proudu ke kamýcké přehradě. Ale měl ještě jednui náhradní, tak to vždy rychle vyměnil a jelo se dál.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
S tím řetězem občas problémy jsou, to je pravda. Ale není to naštěstí nic složitého. Opraví se za pár minut i na břehu řeky.
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Vodníci na Slapech
Jízda nebo plavba v tomto vozidle je velmi příjemná. Nicméně aby jste si jízdu/plavbu opravdu užili, tak ideálně člověkovýška tak do 165 cm...
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7588
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Vodníci na Slapech
Ano, s tím souhlasím. Opravdu to není nic pro čahouny.
Jinak u tohoto auta samozřejmě na prvním místě lákají jeho plovoucí schopnosti, ale i jízda je zážitkem, protože jeho terénní schopnosti jsou naprosto fantastické. Oproti jeho předchůdci KdF 128 to je hlavně o celých 40 cm zkrácený rozvor, který hodně omezil již zmiňovanou prostornost, ale na druhé straně výrazně zvětšil přechodový úhel. Nájezdové úhly a světlost byly výborné již u předchůdce. Oproti "Kaďourovi" KdF 82 je také v terénu pochopitelně znát přiřaditelný pohon všech kol a vhodnější je i vanovitý tvar vozu. Nikde nejsou žádné ostré hrany, nic nevyčnívá. Pro své schopnosti byl hodně využíván v drsných podmínkách na východní frontě jako podpůrné vozidlo pěchoty. Nevadil mu náročný terén, ani klimatické podmínky. Tato fronta se ale bohužel většině aut stala osudnou. Moc jich do dnešních dní nezbylo, což vysvětluje jejich vysokou cenu. Nejvíce ceněná je hrstka vozů sloužících ve 2. SS Panzer Division - Das Reich, které bojovaly na úplně opačné frontě když bránily spojencům postup po vylodění v Normandii. To je i případ prodávaného vozu, který jsem zmiňoval o pár příspěvků dříve. Nejvíce se dochovalo vozů jednotek Afrikakorps, které mají pískovou kamufláž.
Na Youtube je spousta videí ke shlédnutí, já osobně mám nejraději toto původní z roku 1943.
Jinak u tohoto auta samozřejmě na prvním místě lákají jeho plovoucí schopnosti, ale i jízda je zážitkem, protože jeho terénní schopnosti jsou naprosto fantastické. Oproti jeho předchůdci KdF 128 to je hlavně o celých 40 cm zkrácený rozvor, který hodně omezil již zmiňovanou prostornost, ale na druhé straně výrazně zvětšil přechodový úhel. Nájezdové úhly a světlost byly výborné již u předchůdce. Oproti "Kaďourovi" KdF 82 je také v terénu pochopitelně znát přiřaditelný pohon všech kol a vhodnější je i vanovitý tvar vozu. Nikde nejsou žádné ostré hrany, nic nevyčnívá. Pro své schopnosti byl hodně využíván v drsných podmínkách na východní frontě jako podpůrné vozidlo pěchoty. Nevadil mu náročný terén, ani klimatické podmínky. Tato fronta se ale bohužel většině aut stala osudnou. Moc jich do dnešních dní nezbylo, což vysvětluje jejich vysokou cenu. Nejvíce ceněná je hrstka vozů sloužících ve 2. SS Panzer Division - Das Reich, které bojovaly na úplně opačné frontě když bránily spojencům postup po vylodění v Normandii. To je i případ prodávaného vozu, který jsem zmiňoval o pár příspěvků dříve. Nejvíce se dochovalo vozů jednotek Afrikakorps, které mají pískovou kamufláž.
Na Youtube je spousta videí ke shlédnutí, já osobně mám nejraději toto původní z roku 1943.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé