zabouchlé klíče v kufru S60
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#1 zabouchlé klíče v kufru S60
Dopoledne sem zjišťoval proč už dvakrát auto samo vybilo baterku a tak sem zamkl auto a zacvakl zámek kufru a měřil. Pak sem zámek kufru uvolnil dálkáčem a zabouchl. Bohužel s klíčkem vevnitř. Rezervní klíč sem schoval tak dobře, že nevim kde je. Dá se nějak otevřít? Mám pootevřené okna, ale díky deadlocku je to k ničemu...
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 zabouchlé klíče v kufru S60
Někde se to tady řešilo, tuším že rozbitím zadního světla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3 zabouchlé klíče v kufru S60
zkus kontaktovat přímo nějakého mechanika - Jarek Křižan, David Patočka, martinopel, Jean, Marra. Na první 3 telefon mám, kdyby se ti nechtělo hledat. Snad poradí nebo zavolej do SPX car technikovi, zda ví, jak bez destrukce se do auta dostat. Jinak ve Zlíně je ještě servis Weber - udělal jsem zkušenost a pozitivní. Je to myslím bývalý zaměstnanec SPX a má V70 II, takže by mohl taky vědět. Třeba nějaká cesta bude, možná ne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 109
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: S60 2.4T AWD
#4 zabouchlé klíče v kufru S60
Diky za rady druhy klic byl taky v aute v kastliku kvuli vybite baterce minuly tyden. Ten sem nakonec dratem vylovil a odemkl si ale rozhodne neprijemna situace
_________________
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
S60 2.4T AWD 147kW (2002)
V40 1.8 90kW (2001)
Škoda Rapid 135 43kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#5 zabouchlé klíče v kufru S60
no situace je to velm nepříjemná a mám s tím bohaté zkušenosti. řešeno 2x rozbitím zadní lampy
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#6 zabouchlé klíče v kufru S60
Inu dobra motivace, si vytahnout nekde bud kus silonu od tahla, nebo skrytej spinac na central
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 306
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rajhrad
- Vůz: BYLO: S60 2,4T, 147kw, 01 zlatá metalíza
- Bydliště: Rajhrad- Brno-venkov
#7 zabouchlé klíče v kufru S60
Nebo uschovat pouze obyč. Klíček aby se dal odemknout kufr
_________________
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
S60 2,4T, 147kw, 2001
Bylo:Fiat Brava, Šáde 120
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek