Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#26 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Povest o spolehlivosti jedne nejmenovane severske znacky vychazi znacnou merou z jejich famoznich benzinovych "redbloku". Zazraku z Wolfsburgu bych se pokud mozno vyvaroval. Nechci nikomu rozmlouvat jeho sny, ale D24 patri do mist, odkud puvodne vzeslo - do LTcka.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#27 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Podle mého je to ideální motor, pokud víš co od něj můžeš čekat. Jen bych upozornil, že nemá rád dlouhodobé dálniční trápení díky krátké převodovce, kdy se nadměrně zahřívá. Pokud chceš jezdit krajinky, tak pak není problém.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#28 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Ano, souhlas. V lodi vydrzi urcite pres milion, v nakladaku jakbysmet. V osobaku s nim pouceny majitel s poucenym mechanikem zjevne dokaze totez.LukášM píše:Podle mého je to ideální motor, pokud víš co od něj můžeš čekat. Jen bych upozornil, že nemá rád dlouhodobé dálniční trápení díky krátké převodovce, kdy se nadměrně zahřívá. Pokud chceš jezdit krajinky, tak pak není problém.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#29 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Jinak pokud se nepletu, potencialni nadsenec do dvojky se tazal i na jine motorizace. Coz takhle B230K/E/F?????
Osobne doporucuju se svezt s benzinem
Osobne doporucuju se svezt s benzinem
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#30 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
olivine benzín nemá zvuk
jinak co se týče D24xxx tak to myslím že Ondra krásně shrnul zde, není potřeba nic dodávat
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=38757&p=441076&hilit=D24TIC+rozvody#p441076
jinak co se týče D24xxx tak to myslím že Ondra krásně shrnul zde, není potřeba nic dodávat
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=38757&p=441076&hilit=D24TIC+rozvody#p441076
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#31 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Tak to mi teda ušlo, teda ne že má dýzl víc, ale to, že se tam nedá moc dostat...
Nicméně je to pořád dobrej tool na koupi staršího auta, kde se to dá aplikovat
Nicméně je to pořád dobrej tool na koupi staršího auta, kde se to dá aplikovat
serdži ale tenhle na 80% etalonů co jezdí stačit bude hehe
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#32 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Hele kdyby byl Kája s redblokem, tak už je dávno nemam a Blua bych asi ani nekoupil...
Srovnání redblock a greenblock je na každym.
Na denní ježdění benzínem do háku nejsem dost bohatej a etalon mi poskytuje to, co potřebuju. Průměr 110km/h dle gps na dálnici mi stačí a odměnou je mi spotřeba pod 7l. I kdyby vydržel jen 100tkm, tak si na GO za tu dobu vydělá... Jen Kája má 385 a Blu 440tkm.
Pokud do "souboje" posadim plynovej redblock, tak už je to pak opět na každym. Já ho z FT vypáral, a vracet ho budu až usoudim, že mi už D24 z nějakýho důvodu nevyhovuje.
Srovnání redblock a greenblock je na každym.
Na denní ježdění benzínem do háku nejsem dost bohatej a etalon mi poskytuje to, co potřebuju. Průměr 110km/h dle gps na dálnici mi stačí a odměnou je mi spotřeba pod 7l. I kdyby vydržel jen 100tkm, tak si na GO za tu dobu vydělá... Jen Kája má 385 a Blu 440tkm.
Pokud do "souboje" posadim plynovej redblock, tak už je to pak opět na každym. Já ho z FT vypáral, a vracet ho budu až usoudim, že mi už D24 z nějakýho důvodu nevyhovuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#33 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Promin, ale hukot vrtule u B230x mi prijde pomerne impozantni a libozvucny, temer jako u osobnich Tater. D24 ma famozni "zentour" zvuk na volnobeh, ale vsechno je veci vkusuOndra. píše:olivine benzín nemá zvuk
jinak co se týče D24xxx tak to myslím že Ondra krásně shrnul zde, není potřeba nic dodávat
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=38&t=38757&p=441076&hilit=D24TIC+rozvody#p441076
Nechci tady nijak shazovat vyrobky zapadonemeckych soudruhu, jenom si proste myslim, ze je potreba vec "videt takrikajic v souvislostech"
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#34 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Olivine mam obojí, a pokud je přítomna elektrická vrtule, tak je redblock bohužel dost nudnej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#35 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Ja myslel,ze se tu bavime o dvojkach. Tam jsem elektrickou vrtuli videl max. jako dobastl.Urvanej píše:Olivine mam obojí, a pokud je přítomna elektrická vrtule, tak je redblock bohužel dost nudnej.
Edit: pisu gramaticky cunaciny, pardon
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#36 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Tak se uklidnime a ja bych rad pripomenul, ze jedinej motor kterej ma vysadu k pouzivani pojmu jako "impozantni" a "libozvucny" pripadne "kulervouci" hukot je benzinovej vidlicovej sestivalec B27xx/B28xx. U ctyrvalce by se dalo s primhourenim oka mluvit treba o zvuku treba "zajimavem" ci "nevsednim"olivin píše:Promin, ale hukot vrtule u B230x mi prijde pomerne impozantni a libozvucny
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#37 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Jen škoda, že B27/28 není v ničem lepsí než B30
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#38 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Ekonomika provozu?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#39 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
B30 origo ve dvojce?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#40 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Klucí, teď mam hlavu jak patrací balon byl jsem zkálo pevně rozhodnutý pro naftu. Jednak provozní náklady a pak mocnost zvuku ikdyž každej to bere jinak. Jsou tu dva tabory, jeden říká jdi do nafty a druhej nechoď. Auto chci používat na ježdění do práce + na výlety a nákupy prostě každodení používání. V případě nafty a ježdění po dalnici by rychlost 110/120 neměla vadit ne ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 14
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubeč
- Vůz: Saab 96 Monte Carlo 1965
#41 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Určitě mam zájem. Ja už dokonce minulej týden prodal svoje auto tak aktivně scháním ! Měl jsem vždy saaby (96 V4, 900I,9000, 9-5 LPT - aero) ale pak jsem začal dělat v redakci časopisu Oldtimer a ježdění bylo víc a víc .... Tak jsem od znamích koupil VW Golf V. 1.9Tdi a to byla chyba bezpateřní, nudne, nic neříkající, malé za màlo jezdící auto a to šlo min týden do světa. V patek se planuju vyrazit a případně odvest tu 245. Nicméně nejsem zatím o tomto kuse na 100% přesvědčený... Je tam dělané čerpadlo a jinak vše funkční a v pohodě. Ale jiné nabídky beru ! Pokud ji chceš prodat, sem s níUrvanej píše:Mam D24 v 244 a půjde na prodej
Auta s D24 mam dvě a pohoda, jen to fakt nechce honit, kor ve dvojkách to pak žere olej.
Auta jsem obě koupil, a na motor sem měl asi kliku, jdou dobře.
Jezdim s oběma těsně pod 7, s Kájou mam najeto přes 40tkm a s dvojkou asi 8tkm.
Kdyby tě zajímal sedan, tak dej vědět, abys mohl na něj hodit očko. Vybleju co budu vědět, nepotřebuju si kazit jméno...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#42 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Občas jsem tu viděl jak někdo prodává italskou dvojku kombík s LPG v moc pěknym stavu, sice celkem drahou, ale zase když to máš jako hlavní auto...
Kluci budou nejspíš vědět, o koho šlo.
Kluci budou nejspíš vědět, o koho šlo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#43 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Tak ale koukej mhouřit a to vobě!!!tomasss píše:Tak se uklidnime a ja bych rad pripomenul, ze jedinej motor kterej ma vysadu k pouzivani pojmu jako "impozantni" a "libozvucny" pripadne "kulervouci" hukot je benzinovej vidlicovej sestivalec B27xx/B28xx. U ctyrvalce by se dalo s primhourenim oka mluvit treba o zvuku treba "zajimavem" ci "nevsednim"olivin píše:Promin, ale hukot vrtule u B230x mi prijde pomerne impozantni a libozvucny
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#44 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Na Tvem miste bych se poohledl po lidech z okoli co vlastni dvojku s ruznymi motorizacemi a pozadal je, at Te nechaji svezt. Uvidis co Ti vic sedne.VitekCI5 píše:Klucí, teď mam hlavu jak patrací balon byl jsem zkálo pevně rozhodnutý pro naftu. Jednak provozní náklady a pak mocnost zvuku ikdyž každej to bere jinak. Jsou tu dva tabory, jeden říká jdi do nafty a druhej nechoď. Auto chci používat na ježdění do práce + na výlety a nákupy prostě každodení používání. V případě nafty a ježdění po dalnici by rychlost 110/120 neměla vadit ne ?
Jeste co se "daily car" tyce, hodlas s tim jezdit i v zime? Ona se totiz dvojka nema moc rada se soli. Jizda po dalnici pri 120-ti km/h s ni mimochodem neni zadnej slagr - ne, ze by neumela jet i rychleji, ale zkratka musis pocitat s tim, ze jizdni komfort tam neni zdaleka takovej, jako treba u 7xx. Na druhou stranu na okreskach i do mesta neznam lepsiho vozu. Tam si jedes svou rychlosti a vsichi okolni vynervovani .... Ti muzou polibit.....
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#45 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Na Tvem miste bych se poohledl po lidech z okoli co vlastni dvojku s ruznymi motorizacemi a pozadal je, at Te nechaji svezt. Uvidis co Ti vic sedne.
Jeste co se "daily car" tyce, hodlas s tim jezdit i v zime? Ona se totiz dvojka nema moc rada se soli. Jizda po dalnici pri 120-ti km/h s ni mimochodem neni zadnej slagr - ne, ze by neumela jet i rychleji, ale zkratka musis pocitat s tim, ze jizdni komfort tam neni zdaleka takovej, jako treba u 7xx. Na druhou stranu na okreskach i do mesta neznam lepsiho vozu. Tam si jedes svou rychlosti a vsichi okolni vynervovani .... Ti muzou polibit.....
Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!!
Jeste co se "daily car" tyce, hodlas s tim jezdit i v zime? Ona se totiz dvojka nema moc rada se soli. Jizda po dalnici pri 120-ti km/h s ni mimochodem neni zadnej slagr - ne, ze by neumela jet i rychleji, ale zkratka musis pocitat s tim, ze jizdni komfort tam neni zdaleka takovej, jako treba u 7xx. Na druhou stranu na okreskach i do mesta neznam lepsiho vozu. Tam si jedes svou rychlosti a vsichi okolni vynervovani .... Ti muzou polibit.....
Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#46 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Te priste vezmu na vejlet po okoli Petrova a uvidime kdo bude privirat ocipenek píše:Tak ale koukej mhouřit a to vobě!!!
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#47 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
no jo, aby sis nekáknul, frajere nagelovanej...tomasss píše:Te priste vezmu na vejlet po okoli Petrova a uvidime kdo bude privirat ocipenek píše:Tak ale koukej mhouřit a to vobě!!!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 131
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
#48 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
[/quote]Te priste vezmu na vejlet po okoli Petrova a uvidime kdo bude privirat oci [/quote]
spolujezdec strachy z auta a důchodci hrůzou že se vracej němci s haklama, jakej to má hučák
spolujezdec strachy z auta a důchodci hrůzou že se vracej němci s haklama, jakej to má hučák
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#49 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
A cimpak pan jezdi na dovcu? Olivinek jezdi kuprikladu dvojkoupenek píše:Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!!
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#50 Volvo 240/245 motor D6 na "dejli car"
Pokud se za dovolenou počítá i jednodenní dovolená v Petrově u Prahy, tak taky dvojkou.olivin píše:A cimpak pan jezdi na dovcu? Olivinek jezdi kuprikladu dvojkoupenek píše:Prej není žádnej šlágr, no mě vopláchnou! Nad 120kmh to teprvá ZAČÍNÁ bejt šlágr!!!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek