Ta je ale pro verzi s volantem na druhé straně, IMHO tam nepůjde kvůli nádržce na brzdovku. Bral bych orig. volvo, není tak drahá a celkem kvalita.berzerker píše:myslis, ze tycka z volva bude lepsia nez táto ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-850-Turbo-2-Point-Front-Strut-Bar-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f3548e0bQQitemZ300435148299QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
rozpěrná tyč na 850ku a další
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 T5 kombi 96' red
rozpěrná tyč na 850ku a další
_________________
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
je a bude: Volvo 850 "pure" T5 estate '96 red
-
Offline
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozpěrná tyč na 850ku a další
a uměl by to někdo i na krabice?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
rozpěrná tyč na 850ku a další
jo 199 EUR
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozpěrná tyč na 850ku a další
Obrázek je počítám jen ilustrační???
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
rozpěrná tyč na 850ku a další
ano pouze ilustrační
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
rozpěrná tyč na 850ku a další
Řešil tady někdo rozpěrnou tyč na V70/S60 ? Nejlepší by bylo použít tyč pro zavěšení motoru, něco ve smyslu tohodle kitu (ODKAZ) Ale řeknou si za to hroznou pálku Nějaký alternativy ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
rozpěrná tyč na 850ku a další
Homemade... Taky dobry. (pro zacatek)Sarkasmic píše:a uměl by to někdo i na krabice?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
rozpěrná tyč na 850ku a další
ale teraz vazne. neviete kde a za kolko sa da zohnat rozp. tyc na 240,ale na motor s tym velkym nasavacim potrubim..?? nasiel som jednu od OMP za super cenu,ale naozaj sa obavam,ze nebude pasovat prave kvoli tomu nasav. potrubiu..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
rozpěrná tyč na 850ku a další
Taky sem na to koukal ale podle mě by bylo jednodušší vzít to stavající ulozění a vylisovat z něj tu gumu a nalisovat tam železný pouzdra a bylo by to za pár korun a funkci by to taky splnilometju píše:Řešil tady někdo rozpěrnou tyč na V70/S60 ? Nejlepší by bylo použít tyč pro zavěšení motoru, něco ve smyslu tohodle kitu (ODKAZ) Ale řeknou si za to hroznou pálku Nějaký alternativy ?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
rozpěrná tyč na 850ku a další
Pročítal jsem pak ještě volvospeed a pokud to nebude na nějaký dravý ježdění, ideální je kompromis a to uložení tý tyče od Powerflexu. Dost jí to přitvrdí ale zároveň zůstane aspoň trochu pružná, což je původní záměr... Sada dvou kusů cca 800Kč ... S tím kitem co jsem postnul výše to prej dost vrže
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Košice
rozpěrná tyč na 850ku a další
Zdar all, sadne rozperná tyč 9204176 na všetky ročníky 850 ? Lebo Vadis mi ju nevie nájsť, tak neviem, buď chyba vo Vadise alebo
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
rozpěrná tyč na 850ku a další
Bude pasovat i na chrochta? Všude po netu jsem našel v "listu kompatibility" jen benzíňáky.. ale snad jo, ne? v uchycení rozdíly nejsou, nebo?...
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
rozpěrná tyč na 850ku a další
Já jí na chrochtovi mám. Trochu tam vadí uchycení naftovýho filtru a map senzoru, ale nějak jsem si poradil i v domácích podmínkách. Můj chrocht je 2000, možná to budeš mít malinko jinak, ale když se popereš s tím filtrem, nic jinýho by bránit nemělo.
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
rozpěrná tyč na 850ku a další
jelikoz se mi horni ulozeni pobira definitivne do vecnych propadlist a pude na vymenu, rad bych pri te prilezitosti osadil i nejakou tu rozumni rozperu Mame nejake zhave tipy? nebo porad plati co je vys, Origos za 100€ se vyplati?
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
rozpěrná tyč na 850ku a další
Nic lepšího než originál podle mě neni - snad jen..... originál se slevou
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
rozpěrná tyč na 850ku a další
Osobně jsem měl možnost přímého srovnání - 850 t5 bez tyčky (tu jsem rozdělal na ND) a s tyčkou (moje). Subjektivně jsem absolutně žádný rozdíl nepoznal..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
rozpěrná tyč na 850ku a další
Já jsem přesvědčenej o tom (ikdyž kdoví, placebo může bejt mocný), že jsem rozdíl poznal na obou autech. Určitě díky tomu nebudete z toho stávajícího mít jiný auto jako třeba závitovej podvozek, ale v určitých situacích to znát je. Čím víc tlačíte na pilu a čím záludnější trať je tím větší šanci máte že pocítíte rozdíl.
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
rozpěrná tyč na 850ku a další
nooo a nechtel bys ji prodat (napr. se slevou za rychly jednani ) kdyz ti je pocitove k nicemu? At na to muzu prijit pak taky sam..hpridal píše:Osobně jsem měl možnost přímého srovnání - 850 t5 bez tyčky (tu jsem rozdělal na ND) a s tyčkou (moje). Subjektivně jsem absolutně žádný rozdíl nepoznal..
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
rozpěrná tyč na 850ku a další
http://forums.mightycarmods.com/showthread.php?30362-1997-Volvo-850-A-New-Hope
A co takto tycka dozadu ?
A co takto tycka dozadu ?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
rozpěrná tyč na 850ku a další
very well! tož to by šlo no a o co to je uchytena? vnutorny blatnik? alebo len nejake dutiny? = ci k tomu treba hever alebo len tenku ruku poza koleso
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 4099
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
rozpěrná tyč na 850ku a další
Otevři si kufr a zvedni podlahu, uvidíš Máš tam díry na šrouby. Jenom bych se bál, že ten efekt v tomhle případě už bude fakt marginální. Podle mě se v místech malej kousíček nad podlahou nemá moc co kroutit ani konstrukce nápravy a uložení tlumičů k něčemu takovýmu nezavdává... naprosto odlišná situace než vpředu.st_Andy píše:very well! tož to by šlo no a o co to je uchytena? vnutorny blatnik? alebo len nejake dutiny? = ci k tomu treba hever alebo len tenku ruku poza koleso
Nejvíc píčovin tohodle druhu nělá malajskej Ultra Racing:
http://www.ultraracing.my/catalog/index.php?id_category=482&controller=category
S těma šaškárnama pod auto uže bych se ale bál každýho retardéru
-
Offline
- Příspěvky: 861
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
rozpěrná tyč na 850ku a další
Ja mam cierne powerflexy do origo tyce co je nad motorom
taktiez cakam kedy mi pridu ultra racing tyce, ma prijst dopredu aj dozadu do kufra. Cakam nato uz dost dlho ale snad to do 2 tyzdnou pride.
Pak mozem poreferovat.
Co sa tyka powerflexov do origo silenblkov na vzperu do S60 tak je to hodne poznat
taktiez cakam kedy mi pridu ultra racing tyce, ma prijst dopredu aj dozadu do kufra. Cakam nato uz dost dlho ale snad to do 2 tyzdnou pride.
Pak mozem poreferovat.
Co sa tyka powerflexov do origo silenblkov na vzperu do S60 tak je to hodne poznat
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Vůz: 850 Estate D5252T,A/T,400.000km poctivka
- Bydliště: Vrchlabí (královehradecký kraj)
rozpěrná tyč na 850ku a další
Tak mám osazené "neorigo" od OMP - sehnal jsem nakonec z ebaye za 60EUR a sedí perfektně
Zatím jsem nezkoušel jet nějak ostřeji, abych poznal rozdíl.. jediné čeho jsem si všiml, že při přejezdu přes jeden retardér ve městě zmizelo občasný "lupnutí" v interiéru od A sloupku takže cokoli, co se kroutilo, už se asi nekroutí
PS:. dotaz ohledně montáže na chrochta jsem vzal zpět..jsem slepota a je to přesně tak, jak mi Dali odpověděl o pár příspěvků výše
Zatím jsem nezkoušel jet nějak ostřeji, abych poznal rozdíl.. jediné čeho jsem si všiml, že při přejezdu přes jeden retardér ve městě zmizelo občasný "lupnutí" v interiéru od A sloupku takže cokoli, co se kroutilo, už se asi nekroutí
PS:. dotaz ohledně montáže na chrochta jsem vzal zpět..jsem slepota a je to přesně tak, jak mi Dali odpověděl o pár příspěvků výše
_________________
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
850 Estate, D5252T, 2,5L, '96, černá, kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/.. bejvávalo..
Rover 820Si RS, 2.0 TwinCam 20T4H 100kw.. aristokratický überkočár, pohodlnější než cokoli severského.. nikoli však spolehlivější :-D
S60 B5234 T3, 184kw, áftomat, MY2001
-
Offline
- Příspěvky: 580
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
rozpěrná tyč na 850ku a další
Ozivuju trosku starou temu, ale existuje neco podobneho pro XC90? Pri jizde na nasich cestach nebo v garazich je to vrzani od predniho skla a plastu v kufru hrozne...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
- x 3
rozpěrná tyč na 850ku a další
Vrzani je jedna vec, ale co to udela s jizdnima vlastnostma je vec druha63miro píše:Ozivuju trosku starou temu, ale existuje neco podobneho pro XC90? Pri jizde na nasich cestach nebo v garazich je to vrzani od predniho skla a plastu v kufru hrozne...
http://www.ultraracing.my/catalog/index.php?id_category=485&controller=category
http://www.ultraracing.my/catalog/index.php?id_category=898&controller=category
Ja si je objednaval na S80 pres HPP, co je skladem v UK tak je tu do tydne, co se musi nechat dovest/vyrobit z MY tak je tak na mesic...
UR si to sice necha zaplatit, ale vse sedi presne, maj slusny materialy a homologace od FIA taky o necem vypovida...
Takze jestli na to mas volny rozpocet, tak doporucim vzit obe vyztuhy na podvozek(bacha na rozdily 2/4WD), rozperu motoru
a pokud nevis co s prachama, tak samozrejme i oba stabilizatory(hlavne zadni udela dost), ale ty uz jsou za peknou ranu...
Osobne mam rozperu nad motorem, v kufru a 2 vystuhy na podvozku, na jizdnich vlastnostech je do dost prijemne znat,
instalace v klidu, akorat nad motorem sem musel krapet vyrezat drzak ostreho PLUSu od baterky a ten asi pujde ven nakonec uplne,
neb i po znasilneni flexou je mezi rozperou a plusem cca 0,5cm, takze tam mam nacpanej kus nejaky tvrdy gumy, ale dlouhodobe sem z toho nervozni,
takze drzak asi zahodim, oka jen spojim sroubem, radne zaizoluju a pripaskuju.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé