940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
Věřim, že se to tu bude někomu hodit. Zvláště těm, kteří vlastní 940 s OBD II zásuvkou a jsou zvyklý na starší vyblikávací diagnostiku a nyní jsou bezradní
Na netu se nechá najít návod na vytvoření diagnostiky z běžných elektro součástek (viz např. http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102112), z nějž jsem čerpal i já. Jen místo samodomo vyráběného ,,vyblikávacího zařízení,, jsem použil již vymyšlené. A to vyblikávací zařízení, které se nechá najít na všech volvech s LH2,4 nebo 3,2.
Postup výroby je vcelku jednoduchý, stačí si někde sehnat prázdnou OBD II zásuvku (osazenou pouze piny) já kupoval zde http://aukro.cz/obd-konektor-pro-montaz-i3667211091.html
Z domácích zásob jsem vyštrachal onu jednotku diagnostiky a vhodný štekr s 5ti dráty (ty lze do konektoru samozřejmě přidat nebo odebrat z jakéhokoliv jiného dle potřeby...)
Zapojení pinů je následující:
pin 1 na OBD zásuvce (zapalování) -> pozice 6 na konektoru
pin 3 na OBD zásuvce (vstřikování) -> pozice 2 na konektoru
pin 4+5 na OBD zásuvce (negativ - ) -> pozice 8 na konektoru
pin 12 na OBD zásuvce (ABS) -> pozice 3 na konektoru
pin 13 na OBD zásuvce (tempomat) -> pozice 7 na konektoru (origo je tempomat v zásuvce B na pozici 2)
pin 16 na OBD zásuvce (+12V) -> pozice 4 na konektoru
Výrobní náklady minimální, výsledek vypadá nějak takhle a skutečně funguje
Na netu se nechá najít návod na vytvoření diagnostiky z běžných elektro součástek (viz např. http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=102112), z nějž jsem čerpal i já. Jen místo samodomo vyráběného ,,vyblikávacího zařízení,, jsem použil již vymyšlené. A to vyblikávací zařízení, které se nechá najít na všech volvech s LH2,4 nebo 3,2.
Postup výroby je vcelku jednoduchý, stačí si někde sehnat prázdnou OBD II zásuvku (osazenou pouze piny) já kupoval zde http://aukro.cz/obd-konektor-pro-montaz-i3667211091.html
Z domácích zásob jsem vyštrachal onu jednotku diagnostiky a vhodný štekr s 5ti dráty (ty lze do konektoru samozřejmě přidat nebo odebrat z jakéhokoliv jiného dle potřeby...)
Zapojení pinů je následující:
pin 1 na OBD zásuvce (zapalování) -> pozice 6 na konektoru
pin 3 na OBD zásuvce (vstřikování) -> pozice 2 na konektoru
pin 4+5 na OBD zásuvce (negativ - ) -> pozice 8 na konektoru
pin 12 na OBD zásuvce (ABS) -> pozice 3 na konektoru
pin 13 na OBD zásuvce (tempomat) -> pozice 7 na konektoru (origo je tempomat v zásuvce B na pozici 2)
pin 16 na OBD zásuvce (+12V) -> pozice 4 na konektoru
Výrobní náklady minimální, výsledek vypadá nějak takhle a skutečně funguje
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
... aneb Vpřed do minulosti!
Krásná práce, máš pochvalu
Krásná práce, máš pochvalu
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
Mám tohle udělátko dle toho návodu, a je to skvělá věc.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
takže SRS a klima nelze?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
ECC by měla jít vyblikat přes tlačítko klimy...
A k SRS jsem nikde nic nenašel. V tom odkaze výš píše, že to přes OBDII nelze. Mě napadá jedině rozebrat středový tunel a zjistit kolik je zespoda do štekru zapojených drátů Když tam bude nějak navíc, tak ho ,,zkusit,, Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Bělov
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
Dalo by se to vyblikavani aplikovat i na S90?
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8
bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
S90 ma myslim motronic takze ne
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
Hlavne S90 ma OBDII s vyvedenym datovym konektorom.e.w.i.n.g.1 píše:Dalo by se to vyblikavani aplikovat i na S90?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
940 s OBD II -> vyblikávací diagnostika
Posledni devitky s OBD konektorem jdou nacist i cinskou delphi 150. Trva dlouho, nez se objevi vysledek, protoze delphina "mluvi" s ecu stejnym protokolem jako starsi cudliko/blikaci verze...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé