Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Ahoj,
nedávno jsem se rozhodoval jaké auto pořídit. Teď jsem spokojeným majitelem japonského kombíku. Bohužel Primera začíná umírat na korozi a na dovolenou k moři si s ní netroufnu.
Chtěl jsem další auto zase nejlíp japonce, kombi, minimálně dvoulitr a aby mu chutnalo LPG. Bohužel prostě na výběr nic moc není, jedině snad Accord, kterej je mimo finančně.
Začal jsem proto koukat i po evropských autech. Francii a Italii jsem vyloučil, Bmw rezne, Audi má na prd podvozek a Opel nemá žádný kloudný benzín.
Pak se mi zalíbil Saab 9-5, ale všude jsem četl, že turbomotory nádherně jedou, ale bývají s nima problémy. Od Saabu je k Volvu jen kousek a V70 druhé generace se mi zalíbila i po stránce vzhledu, motory odolný, nápravy jednoduchý s možností výměny samostnatných čepů a hlavně nerezne to. Sice je to na moje ježdění skoro dost tank, ale snad něco vydrží.
Takže dotáhl jsem z německa V70 II, 2,4T 147KW, najeto 216tis. Auto je lehce ťuklé na pravý přední nárazník, bude potřeba dopasovat světlo a nárazník. Momentálně se řeší čep a silentbloky na předku, všechny díly jsou ještě originál Volvo. Hned po opravě podvozku začal vyskakovat vnitřní kloub poloosy, takže se shání jiná. Samozřejmě jsou vyměněné rozvody, řemeny, oleje a komplet destičky s brzdovou kapalinou. Ještě chci vyměnit svíčky a chladící kapalinu. Kapalina v nádobce k posilovači je čistá a má žlutou barvu, byla ale na minimu, tak jsem koupil Castrol CHf a dolil. V blízské době půjde auto na přestavbu LPG a opravu sedačky, je roztržená ve švu a nevyhřívá a snad už se bude jenom jezdit .
Němec byl docela čuně, všechno ochmatané a černé, takže to dalo docela dost práce, ale už to vypadá k světu.
nedávno jsem se rozhodoval jaké auto pořídit. Teď jsem spokojeným majitelem japonského kombíku. Bohužel Primera začíná umírat na korozi a na dovolenou k moři si s ní netroufnu.
Chtěl jsem další auto zase nejlíp japonce, kombi, minimálně dvoulitr a aby mu chutnalo LPG. Bohužel prostě na výběr nic moc není, jedině snad Accord, kterej je mimo finančně.
Začal jsem proto koukat i po evropských autech. Francii a Italii jsem vyloučil, Bmw rezne, Audi má na prd podvozek a Opel nemá žádný kloudný benzín.
Pak se mi zalíbil Saab 9-5, ale všude jsem četl, že turbomotory nádherně jedou, ale bývají s nima problémy. Od Saabu je k Volvu jen kousek a V70 druhé generace se mi zalíbila i po stránce vzhledu, motory odolný, nápravy jednoduchý s možností výměny samostnatných čepů a hlavně nerezne to. Sice je to na moje ježdění skoro dost tank, ale snad něco vydrží.
Takže dotáhl jsem z německa V70 II, 2,4T 147KW, najeto 216tis. Auto je lehce ťuklé na pravý přední nárazník, bude potřeba dopasovat světlo a nárazník. Momentálně se řeší čep a silentbloky na předku, všechny díly jsou ještě originál Volvo. Hned po opravě podvozku začal vyskakovat vnitřní kloub poloosy, takže se shání jiná. Samozřejmě jsou vyměněné rozvody, řemeny, oleje a komplet destičky s brzdovou kapalinou. Ještě chci vyměnit svíčky a chladící kapalinu. Kapalina v nádobce k posilovači je čistá a má žlutou barvu, byla ale na minimu, tak jsem koupil Castrol CHf a dolil. V blízské době půjde auto na přestavbu LPG a opravu sedačky, je roztržená ve švu a nevyhřívá a snad už se bude jenom jezdit .
Němec byl docela čuně, všechno ochmatané a černé, takže to dalo docela dost práce, ale už to vypadá k světu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Zelena je dobra,a slovy kamarada toz vitaj a at dela jen radost
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Tuhle kombinaci taky můžu - zelená a světlý introš
ať slouží
ať slouží
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Děkuji....Mě se zelená nikdy moc nelíbila, ale opravdu zelená se světlým interierem je hezká a líbí se mi i ten tmavej volant k tomu.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7589
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Gratuluji k pěknému kousku, vypadá udržovaně.
Já osobně bych ho ale do plynu nestrkal...
Já osobně bych ho ale do plynu nestrkal...
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
No když jsem to přivezl, nevypadalo tak hezky , ale vybydlený to taky nebylo, jen ten světlej interiér byl dost špinavej. Taky všude byl jemnej prach a na nápravách spousta bláta, majitel měl asi prašnou cestu k baráku.
Volvo jsem vybral, že by ten motor měl snášet LPG. Jezdím denně cca 70km a za ty prachy by byla nafta sebevražda. Bude to moje 4té auto na LPG, celkem mám najeto na LPG cca 250tis km a já jsem s plynem spokojený.
Volvo jsem vybral, že by ten motor měl snášet LPG. Jezdím denně cca 70km a za ty prachy by byla nafta sebevražda. Bude to moje 4té auto na LPG, celkem mám najeto na LPG cca 250tis km a já jsem s plynem spokojený.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7589
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Světlý interiér je pěkný a pokud není člověk čuně, tak ani jeho údržba není nic náročného.
Já s plynem moc zkušeností nemám, ale je fajn, že tento motor je ještě staré poctivé železo.
Tak hodně spokojených kilometrů!
Já s plynem moc zkušeností nemám, ale je fajn, že tento motor je ještě staré poctivé železo.
Tak hodně spokojených kilometrů!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Máš to moc pěkný, gratuluji! A vlastně jsem se nachytal přitom, že se mi líbí i ty kola co máš. Takový retro poklopy od kanálu, ale fakt pěkný!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Kola jsem měl v kufru a docela se mi líbí.Na Primeře jsem měl kola, který byly fakt ojeb čistit, tohle je paráda. Jen teda v těch dírách usazenej bordel, kterej nešel dolů ani silichromem. Koupil jsem Aluclear, který jsem na to 2x aplikoval a tak 70% bordelu pryč. Ještě to tak 2x použiju a budou čisťounký. Jen se toho sajrajtu člověk nesmí nadýchat, je to fakt síla. Jo a ještě jednu výhodu ty poklopy na kanál mají, nemusím se barvit s brzdičema.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Dneska trochu jebačka s opravou sklápění sedadel. Tohle řešení snad dělali číňani ne. Tak snad to bude chvilku fungovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
tohle mám taky za sebou.....nadával jsem hodněferdikf píše:Dneska trochu jebačka s opravou sklápění sedadel. Tohle řešení snad dělali číňani ne. Tak snad to bude chvilku fungovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Včera jsem s tím jel poprvé po tmě a tak palubka je prostě nádherná, světýlek jak ve stíhačce. Akorát jsem koukal, že mi nesvítí řidičovo nastavení teploty klimy, už jsem si našel na youtube návod jak vydělat panel ven, ale už jsem nenašel jestli se dá toto měnit. Předpokládám, že tam budou malý bezpaticový žárovky nějakých 0,8-1,2w. Dá se toto v pohodě vyměnit, nedělal to někdo? Konečně jsem našel https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=9936&start=25
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Tak Volvik zvládnul Chorvatsko bez ztráty kytičky, akorát teda padnul litr oleje. Koukal jsem, že mám mástnej levej podběh. Přepad od turba je přetěsněnej, ale stejna někde v okolí turba teče olej a není tam prostě vidět. Olej taky půjde určitě pryč krz gufírka na ventilech, po dlouhým brždění motorem si ta zahulí. Jinak jízda s autem moc pohodová. Zvláštní že na Chorvatský plyn mám větší spotřebu cca o litr.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
trocha vosku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
To bude vic nez trocha....moc pekny! A co ze voskujes, budes prodavat? [WHITE SMILING FACE]
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Prodávat rozhodně ne . Je to jen pořádně umytý a nanesená jedna vrstva Turtle wax nano. Aplikuje se to rychle a nemusí nijak moc leštit.danillo píše:To bude vic nez trocha....moc pekny! A co ze voskujes, budes prodavat? [WHITE SMILING FACE]
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Jo, turtle wax jsem taky nedavno daval, je to tak mesic a od te doby meju auto tak ze to jenom postrikam vodou a hadrem utru do sucha, funguje to bezvadneferdikf píše:Prodávat rozhodně ne . Je to jen pořádně umytý a nanesená jedna vrstva Turtle wax nano. Aplikuje se to rychle a nemusí nijak moc leštit.danillo píše:To bude vic nez trocha....moc pekny! A co ze voskujes, budes prodavat? [WHITE SMILING FACE]
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Přetěsnění světla, konečně nemám po mytí a po dešti akvárko a uživateli Laurel děkuji za zaslání samolepek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Konečně nové kotouče, destičky a spodní silentblok.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Číms ty kotouče natíral? A jak dlouho to vydrží?
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Používám alkyton, super barva a není potřeba ani základ. Na druhým autě už mi to drží pár let. Barva se mi spálila jen na jednom kotouči, kde zůstává viset brzda.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 953
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Ok. Já to dělal stříbřenkou, ale už je to fuč.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Dlouho jsem nepřidal žádnou fotku. S autem mám teď najeto cca 95tis km (celkem teda 310tis). Proběhla jedna lehká havárka, bohužel mojí blbostí. Jinak jsem vyměnil všechny tlumiče a zadní péra, změna v jízdních vlastnostech veliká. Pak výměna zadních kotoučů, paken, destiček, rozvodů, spojky a reduktoru LPG. Ted mi trochu stávkuje elektrika, cestou do Chorvatska mi nešlo ABS, STC, tachometr, počítadla km, tempomat a svítil airbag. Loni jsem si udělal radost a zrenovoval jsem starší 16" mimasy. Je to skoro 18 roků starý auto, tak nějaké výdaje s ním jsou, ale doufám, že mi pár let ještě vydrží .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Co tě stála přestavba na LPG? Nádrž máš místo rezervy? Jak velkou?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Ferdik - V70 II, 2,4T 147Kw
Přestavba mě stála tuším 24tis, nádrž je toroid 60l, vetšinou do ní natankuju 45-49l cca. Průměrnou spotřebu mám těch 10l/100km.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé