Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 831
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od cuhan »

Vrtat si doma kotouče a ještě milion děr,no nevím,měl bych strach s tím jezdit,to se musí rozpadnout si nedovedu představit rozpad kotouče při dvoustovce,to je hazard ze životem..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1823
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Roger »

Me se rozstrelil zadni jeste z volva, tak asi ATE, ale ne ve velke rychlosti asi 70km/h, pakny rucni brzdy o nej zevnitr drhly a rozehraly ho do zhava, pak to byl pekelny rachot a jiskreni za mnou...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

element5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od element5 »

Vy toho naděláte... Četli jste, kdo je bude testovat? 8)
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

escobar
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 81
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: C70 B5244T 2001 manual

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od escobar »

Toto je sebevrazda. Nejenze je nekdo schopny to vyrobit, ale ze je nekdo schopny to nasadit na auto a "seriozne" se zabyvat ucinnosti, to mi hlava nebere. :lol: Auto se opravi, pripadne koupi novy, ale zdravi vam nikdo nevrati. Mejte se aspon trochu radi... :%)
sline píše:sem v práci vrtal klasické kotouče ještě nejsou nasazené, ale testovat je bude martinopel
jsou to 320mm ATE díry 5.9mm
_________________
Dříč: Volvo S70 2.5 10V 1997
Víkendovka: Volvo C70 coupe 2.4T 2001
Dárce dílů: Volvo C70 coupe 2.4T 1999
Ex: Volvo C70 cabrio 2.4T 2003
RIP: Volvo 850 2.5 10V 1996

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 869
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

Jako dierovane zimmermany su tiez len obyc kutocue s dierami ale tieto custom made ATE maju nejako moc hafo dier :)
Neco idneho by boli drazky + dat do tepelne upravit do kryokomory, nerobil to tu niekto z forka tuto tepelnu upravu strutkury?

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 831
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od cuhan »

Že je tam spousta děr je jedna věc a druhák,kdyby ty díry byly navrtány aspoň došikma,takle jsou kolmo a vsadím boty že to rupne.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1921
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od st_Andy »

cuhan píše:Že je tam spousta děr je jedna věc a druhák,kdyby ty díry byly navrtány aspoň došikma,takle jsou kolmo a vsadím boty že to rupne.. :)
mam na zimmermanech z fabriky 40 der po smeru jizdy a proudeni vzduchu..
Obrázek

No rekneme si uprimne, prace napohled hezka :good: .. ale zatezovym testovacim pilotem s 240 dirama bych asi radsi byt nechtel, nic ve zlym :D
Good luck :pardon:

Obrázek

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

element5 píše:Vy toho naděláte... Četli jste, kdo je bude testovat? 8)
:D :lol:
Některý lidi maj auto plně pod kontrolou i se zablokovanýma všema 4ma kolama :green:

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1921
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od st_Andy »

dali píše:
element5 píše:Vy toho naděláte... Četli jste, kdo je bude testovat? 8)
:D :lol:
Některý lidi maj auto plně pod kontrolou i se zablokovanýma všema 4ma kolama :green:
Vraník nepustí :wink: :Rose: :D

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Fíla »

dali píše: :D :lol:
Některý lidi maj auto plně pod kontrolou i se zablokovanýma všema 4ma kolama :green:


Některý lidi mají prostě talent na všechno. Nám ostatním nezbývá nic jiného než závidět :cry:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

S EBC bych byl dost opatrnej. Jediný co nespadá do brown stuff je Blue Stuff, ty prej celkem fungujou. Místo mýho prasklýho rotoru od kábrta mi byly na AP brzdy doporučený druhovýroba rotory od Pagidu. Přímo originál AP navzdory pozitivním zkušenostem Rogera údajně při okruhovým použití rychle mizí a po určitý době praskaj úplně stejně jak to co jsem měl.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12094
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

st_Andy: neveselé je, že na jedné straně jsou po směru, na druhé proti. :%)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user
Ověřený

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

No koukám,že je to tady zase jeden chytřejší než druhý.Předpokládám,že minimálně 99% zde má plno zkušeností ze staveb závodních automobilů.
Pro ty normálnější:Drážky jsou situovány tak,aby nenarušily chladící žebra.Krom toho tyto kotouče jsou určeny pro zadní brzdy.Nicméně měl jsem podobně upraveny kotouče na 760 k tomu byly i drážkované a během 100000km nepraskly.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od gusto »

dali píše:S EBC bych byl dost opatrnej. Jediný co nespadá do brown stuff je Blue Stuff, ty prej celkem fungujou. Místo mýho prasklýho rotoru od kábrta mi byly na AP brzdy doporučený druhovýroba rotory od Pagidu. Přímo originál AP navzdory pozitivním zkušenostem Rogera údajně při okruhovým použití rychle mizí a po určitý době praskaj úplně stejně jak to co jsem měl.
Já mám v plánu dát desky od EBC na předný zimmerman a zadný origo kotouče. Buď red anebo yellow stuff. Nedoporučuje se?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

gusto píše:
dali píše:S EBC bych byl dost opatrnej. Jediný co nespadá do brown stuff je Blue Stuff, ty prej celkem fungujou. Místo mýho prasklýho rotoru od kábrta mi byly na AP brzdy doporučený druhovýroba rotory od Pagidu. Přímo originál AP navzdory pozitivním zkušenostem Rogera údajně při okruhovým použití rychle mizí a po určitý době praskaj úplně stejně jak to co jsem měl.
Já mám v plánu dát desky od EBC na předný zimmerman a zadný origo kotouče. Buď red anebo yellow stuff. Nedoporučuje se?
Nikdy jsem je nezkoušel, tuhle radu mi ale dali kluci z t5d5, když jsem sháněl první destičky na AP brzdy... prej jenom Blue Stuff neni o výměnu spodního prádla :green:

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4115
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Mimochodem, nedokázal by mi někdo poradit jakej vzor drážkování kotoučů je nejvýhodnější? U nových rotorů si můžu vybrat od hladkých kotoučů přes J-hook, až po rovný nebo zakřivený směrový drážky. Fakt nevím. J-hook mi připadá vzhledově neúnosnej, ale zase jestli to má nějaký funknční výhody, tak to auto na parádu nemám a asi bych to přežil.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od gusto »

Moc se mi laborovat nechce, hlavně nechci brown stuff. :D Co se doporučuje?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Krystof P. »

dali píše:Mimochodem, nedokázal by mi někdo poradit jakej vzor drážkování kotoučů je nejvýhodnější? U nových rotorů si můžu vybrat od hladkých kotoučů přes J-hook, až po rovný nebo zakřivený směrový drážky. Fakt nevím. J-hook mi připadá vzhledově neúnosnej, ale zase jestli to má nějaký funknční výhody, tak to auto na parádu nemám a asi bych to přežil.
Obrázek
image upload no resize

Jednoznačně :friends:

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od gusto »

Má cenu překopat komplet brzdy z S60R?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

tomik T5
Offline
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od tomik T5 »

Kr.P píše:
dali píše:Mimochodem, nedokázal by mi někdo poradit jakej vzor drážkování kotoučů je nejvýhodnější? U nových rotorů si můžu vybrat od hladkých kotoučů přes J-hook, až po rovný nebo zakřivený směrový drážky. Fakt nevím. J-hook mi připadá vzhledově neúnosnej, ale zase jestli to má nějaký funknční výhody, tak to auto na parádu nemám a asi bych to přežil.
Obrázek
image upload no resize

Jednoznačně :friends:
bez debat :good:
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

tomik T5
Offline
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od tomik T5 »

gusto píše:Má cenu překopat komplet brzdy z S60R?
nemá,už se to tu řešilo,ty bremba nejsou žádnej zázrak,víc majitelů erka se na ně těšilo,a byli zklamaní...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 831
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od cuhan »

Erko brzdí perfekt,spíš jsem zklamanej z podvozku,no co už koupil jsem si Volvo.. :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Bukvik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 16 roků
Vůz: V70 R
Bydliště: Brno/Velká Bíteš

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Bukvik »

Dali : Co se tyce drazek ta by ti mohlo trosku pomoc tohle http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=656 pokud si to teda jiz neobjevil on ten dany ma docela prehled ono vubec to forum je docela zajimavy :) tak snad ti to pomuze
_________________
V70 R AWD 2,3 20V turbo '98(Rozarka) Saffron
S70 2,5 D '99
Bylo: 850 2,5 20V '94

veducitechnik
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Sladkovicovo (Trenčín)
Vůz: Volvo S60R

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od veducitechnik »

Caute vsetci.

Viem ze sa stazujete ze Rkove brzdy nic moc ale ja sa pytam, ci na C70ku by boli dobre.

(Lepsie 330 nez 302 nie)

Stazil sa o to niekto?

Dik
_________________
Volvo S80II D5 MY07
Ex:Volvo S60R, AW 50-51, 2004, Cierna metalíza, Atacama, EBC yellow stuff
Volvo C70 2,4T (na predaj)

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 831
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od cuhan »

Kdo si stěžuje,brzdy na erku jsou v poho na rozdíl od podvozku který nestíhá motoru,mimochodem asi bude erko na prodej,chci se poohlédnout po něčem zábavným..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé