HW úpravy 2.4i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
HW úpravy 2.4i
Zdravím
Co sem takhle pohledal po internetu, tak je hrozně málo úprav pro 2.4i přitom myslím že 150kw by měl zvládnout v pohodě.Máte někdo z něčím konkrétním zkušenosti? Momentálně bych chtěl začít sáním, toho je všude milion ale nemůžu nikde sehnat DECAT díl na 2004 -. No a pak to nechat předělat na plyn a odladit na brzdě. Má někdo zkušenosti s DECATem případně něčím dalším? Díky! =)
Co sem takhle pohledal po internetu, tak je hrozně málo úprav pro 2.4i přitom myslím že 150kw by měl zvládnout v pohodě.Máte někdo z něčím konkrétním zkušenosti? Momentálně bych chtěl začít sáním, toho je všude milion ale nemůžu nikde sehnat DECAT díl na 2004 -. No a pak to nechat předělat na plyn a odladit na brzdě. Má někdo zkušenosti s DECATem případně něčím dalším? Díky! =)
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13180
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
HW úpravy 2.4i
Málo úprav pro 2.4i je proto, že to nemá smysl. Nasypeš do toho ukrutý peníze a efekt skoro žádný. Měl jsi si radši pořídit něco s turbem, s tím se dá už něco dělat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
HW úpravy 2.4i
S turbem bohužel nebyly , ale myslím že ten decat by mohl něco udělat, přecejen to auto pěkně škrtí, no a lepší filtry sou tak nějak automatický . A dobře odladěný LPG, víc zatím neplánuju, ale štve mě ze ten díl se prostě nedá sehnat.
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
HW úpravy 2.4i
Turbo kit nebo swap motoru?
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
HW úpravy 2.4i
Aha, takže nejdřív nabereš pár koní úpravama, abys pak dynamiku zabil hmotností hw plynu. To dává smysl nejlevnější navyšování dynamiky u atmosféry je shazování hmotnosti, teprv daleko za tím jsou skutečný hw úpravy.Roumec píše:Momentálně bych chtěl začít sáním, toho je všude milion ale nemůžu nikde sehnat DECAT díl na 2004 -. No a pak to nechat předělat na plyn a odladit na brzdě.
Decat rozhodně něco udělá - za prvé to bude mít příšernej zvuk, za druhý ti to přidá pár koní při maximálních otáčkách a ubere o hodně víc koní při nízkejch rozhodíš tim vyplachování válců který počítá s určitým prouděním spalin. Tohle fungovalo u aut který se vyráběly jak ve verzi s katalyzátorem tak bez něj a jednotka to nezohledňovala. Takže decat ano, ale ve spojení s laborovánim s časovánim vaček a sw úpravama.Roumec píše:ale myslím že ten decat by mohl něco udělat
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
HW úpravy 2.4i
+ díky žádnýmu protitlaku ten decat v určitých otáčkách začne tahat olej skrz kroužky, takže kromě toho že zezadu to auto bude vypadat jak drsná dýzlová stíhačka si budeš celkem slušně koledovat o ojniční lágr....
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
HW úpravy 2.4i
ok tak nicc
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
HW úpravy 2.4i
Já něco podobnýho dělal na V70. Ze 140 HP to jde max. asi na 200 HP. Začal jsem výfukem (3"-samovýroba), pak BSR, filtr atd... Ale lepší je tam dát alespoň nějakej cat-třeba Magnaflow sportovní-hned za laděný svody bez catu (od Jap parts). Co se týče zvuku-tak nádhera! A reakce na plyn už od spodních otáček. Protitlaku se taky neboj, ten se tvoří hned kde se spojujou svody-a dost velkej i bez catu. Myslím, že padlo asi tak 25 tisíc, ale jseš na tom, jako V70 2.4T bez úprav, který může jít až na 310HP. Jó, a LPG mám taky-od bývalýho majitele. Mě ubírá z výkonu tak 10%-takže celkem dobrý...
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
HW úpravy 2.4i
a ten výkon máš nějak změřenej,jo? 60 koní na atmosféře vejfukem,a kecama od BSR,hmmm...zřejmě slušnej oddíl
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
HW úpravy 2.4i
heslo BSR:
"Výkon, který slíbíme, Vám nikde jinde nedají!"
"Výkon, který slíbíme, Vám nikde jinde nedají!"
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
HW úpravy 2.4i
"Tak jsme se spojili, abychom mohli proti sobě bojovat?" Co to je? Poraďte radši tomu, co se ptal na to, jestli má vyndat katalyzátor. A vůbec....proč tohle komentuje někdo s turbem(kterej to dělat nemusí)???!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
HW úpravy 2.4i
Myslim ze tady uz odpoved padla...
+ díky žádnýmu protitlaku ten decat v určitých otáčkách začne tahat olej skrz kroužky, takže kromě toho že zezadu to auto bude vypadat jak drsná dýzlová stíhačka si budeš celkem slušně koledovat o ojniční lágr....
+ díky žádnýmu protitlaku ten decat v určitých otáčkách začne tahat olej skrz kroužky, takže kromě toho že zezadu to auto bude vypadat jak drsná dýzlová stíhačka si budeš celkem slušně koledovat o ojniční lágr....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
HW úpravy 2.4i
Myslíš, že když se píst vrací po vypláchnutí tak bez protitlaku kroužek olej nevrátí-nesetře zpátky z válce dolu? Nebo jak jsi to myslel?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
HW úpravy 2.4i
3m3: Popletls pístní kroužky s guferama na ventilech?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
HW úpravy 2.4i
Jen sem citoval toho "jehoz jmeno se nesmi nahlas vyslovit"
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
HW úpravy 2.4i
někdo s turbem to komentoval proto,že co BSR nabízí,je v dané motorizaci dost nereálné,a tudíž jsou to vyhozené peníze,ale když chceš,tak si to kup,tvůj boj....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
HW úpravy 2.4i
Prostě skracene je blbost 200hp ...skrz soft výfuk a nějakej filtr )
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
HW úpravy 2.4i
Jo, je mi to asi jasný-gufera držej tlak víc nahoru (tam kde je na nich ostrej rantl), ale bez protitlaku by dolů propustily olej...?(co jsem tlakoval gufera třeba u dvoutaktu-tak držely tlak i podtlak-ale podtlak míň, to je pravda) pak by se to zakarbonovalo na ventilech,pístech atd... ? je to opravdu potvrzený, stalo se to někomu? Já viděl už hodně černejch škvarků-pístů a mělo to víc příčin. A co tlaky v celý skříni? Pomáhá k něčemu odfukovej filtr skříně? Díky. K.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvky: 727
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
HW úpravy 2.4i
Jinak k tomu výkonu. Motor-atmosféra na V70 II B5244 S má sériově psanejch 170 HP(to bylo i u první generace V70). Pravda je většinou jiná, (má třeba 160). Ale proč se zdá každýmu, že je nemožný, nahnat třeba 30 HP svodama, jednotkou, vejfukem atd? To mám poslat potvrzení z brzdy?
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
HW úpravy 2.4i
Nikdo netvrdí, že to auto nemůže mít víc, než řiká tabulka, ale pokud neni uměle seškrcená z fabriky, tak prostou výměnou výfuku a SW nelze u atmosféry takovej nárůst získat. Teda pokud je ještě parametrem alespoň pokus o zachování původní spotřeby.
Tvoje navýšení bylo nejspíš z 103kW na 125kW (nebo kolik je to přesně), což je odstranění fabrickýho škrtidla plus pár kobylek navíc "programem".
Tvoje navýšení bylo nejspíš z 103kW na 125kW (nebo kolik je to přesně), což je odstranění fabrickýho škrtidla plus pár kobylek navíc "programem".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
HW úpravy 2.4i
Naprosto chápu tazatelovy roupy s výkonem. Ono ladit atmošku bylo "in" když třeba v daném typu auta nebylo motoricky na výběr (např.filcky,škodný,atd.). Ale ne u něčeho tak spotřebního jako dnešní auta,kde máš na výběr X motorizací s X výkonama.
A jak bylo psáno výše,každá kobylka navíc je relativně drahá (oproti foukanýmu motoru,kde je např.konkrétní úprava řekl bych i víc znát). Pochopil bych to u nějakýho ultimátnějšího vozítka (klidně i S/V90) kde prostě nebylo zas tak na výběr a foukačky třeba vůbec v nabídce nebyly.
Ale zase se člověk pak může poplácat na ramenou ze to žádnej jinej nemá,je tam i míň kurvítek než u foukačky a určitě je to větší majstrštyk to vyladit.
Jenže pak se na světlech necháš vyhecovat se stejným autem i stejně výkonným turbomotorem v sérii a...
A jak bylo psáno výše,každá kobylka navíc je relativně drahá (oproti foukanýmu motoru,kde je např.konkrétní úprava řekl bych i víc znát). Pochopil bych to u nějakýho ultimátnějšího vozítka (klidně i S/V90) kde prostě nebylo zas tak na výběr a foukačky třeba vůbec v nabídce nebyly.
Ale zase se člověk pak může poplácat na ramenou ze to žádnej jinej nemá,je tam i míň kurvítek než u foukačky a určitě je to větší majstrštyk to vyladit.
Jenže pak se na světlech necháš vyhecovat se stejným autem i stejně výkonným turbomotorem v sérii a...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 30
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S4 2.4i momentum
HW úpravy 2.4i
Jasný chápu, no to že sem se dostal k Volvu byla víceméně náhoda, a tak zjišťuju co se dá. Nakonec to beztak skončí laďákem a sportovním filtrem . Ale sem rád, že jsem měl štěstí na tuhle super motorizaci, ikdyž by to s turbem hnalo líp
_________________
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
Volvo S40 2.4i momentum 2007
Bylo:
Rover 75 2.0CDT 1999
Škoda Felicie 1.6 1995
-
Offline
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
HW úpravy 2.4i
Jo chci vídet graf z brzdy pokud to není problém ) ps znamej co ladí skodofky ta udělal z 2.0 atmosféry (85kw) tak udělal nějakej 205 kw ale nestalo to rozhodně 20 cku a neudělal to jen softem a vyfukem ))kishmick píše:Jinak k tomu výkonu. Motor-atmosféra na V70 II B5244 S má sériově psanejch 170 HP(to bylo i u první generace V70). Pravda je většinou jiná, (má třeba 160). Ale proč se zdá každýmu, že je nemožný, nahnat třeba 30 HP svodama, jednotkou, vejfukem atd? To mám poslat potvrzení z brzdy?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
HW úpravy 2.4i
Bez preplnovania sa z dvojlitra 200kw dostat pri pouzitelnych otackach neda. Fyzika prudenia vzduchu to nedovoli, Jedine by tam do toho fukal nejaku nahradu ako napr. oxid dusny...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé