V50, netopí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 11 roků
- Vůz: Volvo V50, 2,0D, 100 kW, r. 2005, 211000
- Bydliště: Slatiňany
V50, netopí
Tak s nejvetsi pravdepodobnosti to je to tesneni. Kdyz je to studeny tak pri otevreny nadrzce bubliny vytlaceji vodu a tech bublin tam je pomerne dost
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V50, netopí
Ihned po startu? Se studeným motorem?
Jestli můžeš vyloučit, že jsi to někde "neupekl", tak by to mohlo být pouze to těsnění, ale tyhle hlavy jsou na přehřátí háklivé a rády se ohýbají. Držím ti palce.
Jestli můžeš vyloučit, že jsi to někde "neupekl", tak by to mohlo být pouze to těsnění, ale tyhle hlavy jsou na přehřátí háklivé a rády se ohýbají. Držím ti palce.
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
V50, netopí
Ano smery odpovidaji nastaveni. Voda mi nemizi..Romulusw píše:A ty zvolené směry, na které to má foukat odpovídají? Jen nahoru, jen dolu, jen střed, jen přední sklo?
Travex mi poradil ze by pomohlo vycistit cidlo teploty a udelat kalibraci klapek.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V50, netopí
Na to čidlo teploty jsem u sebe taky koukal a bylo zabordeleno takovým jemňounkým prachem, takže za mne jo a tou kalibrací se určitě nic nezkazí.
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
V50, netopí
jen nevím které to čidlo je,jestli to na stropě u světel nebo to na A/C panelu....Romulusw píše:Na to čidlo teploty jsem u sebe taky koukal a bylo zabordeleno takovým jemňounkým prachem, takže za mne jo a tou kalibrací se určitě nic nezkazí.
Na kalibraci budu muset zase naštívit Radka v Semilech
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V50, netopí
Se stav, do pondělí jsem doma.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
V50, netopí
No zjistil jsem ze na predku nemam zimmaky ale letni,tak musim sehnat aspon dva zimaky abych mohl jezdit beze strachu.raolsa píše:Se stav, do pondělí jsem doma.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 11 roků
- Vůz: Volvo V50, 2,0D, 100 kW, r. 2005, 211000
- Bydliště: Slatiňany
V50, netopí
Co znamena neupekl?? Jak bych to mohl upict
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
V50, netopí
Upíct auto znamená uvařit motor - vyvařit vodu a jet nasucho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V50, netopí
Nebo to "trochu" nezdravě přehřát.
-
Offline
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň/Olomouc
- Vůz: V70 III D5 VolvoTune II - 160kW,MY2009
V50, netopí
Tak jaký je teda řešení? Mám to samé, auto netopí, voda ohřátá, klapky fungují jak mají..chyba žádná..
_________________
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
Bylo: Renault Mégane 1,6/Fiat Brava 1,8/Renault Laguna combi 2,2/Renault Laguna 2,2/BMW e46 330d tourer/BMW e46 320i/BMW e39 528iA tourer/Volvo V50 2,0d/Honda Accord 2,2 tourer
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 11 roků
- Vůz: Volvo V50, 2,0D, 100 kW, r. 2005, 211000
- Bydliště: Slatiňany
V50, netopí
U me to bylo praskli tesneni pod hlavou. A kdyz uz to bylo rozdelany tak se udelaly novy rozvody s pumpou, byly spatny dve zhavicky, gufera na ventylech, hadice na sani do turba, takze snad ted bude chvili klid
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé