S60 podle přezdívky toho auta, které jsem zaslech zde na fóru, neni moc předfamily(rodina v klasickém slova smyslu a v přípravě)car, nebo ne?travex píše:uz volvo to melo vymysleny takhle:
S60 = pre-family car
V70 = family car
S80 = post-family car / executive car
o konkretnim veku vyjadrenem cislem nic radsi nepsali
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Myslíš jako "registered partnership car" jo?
-
Offline
- Příspěvky: 703
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
quaero píše:Myslíš jako "registered partnership car" jo?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
pokud se chcete řídit tím co jste se tady dočetli...není to žádná sláva...S60 je gay kchár, ve V70 jezdí lesbičky intelektuálky a na S80 se bojím zeptat
ale vzhledem k modelům S60 a V70 by mě vlastně zajímalo jak to Volvo vlastně s tou rodinou myslelo
ale vzhledem k modelům S60 a V70 by mě vlastně zajímalo jak to Volvo vlastně s tou rodinou myslelo
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 459
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
S80 je pornovozidlo
Ale jak vznikla ta pitomá přezdívka pro S60? Audi TT rozhodně teploušky vypadá, novej brouk taky, ale S60?
Ale jak vznikla ta pitomá přezdívka pro S60? Audi TT rozhodně teploušky vypadá, novej brouk taky, ale S60?
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
legenda rika, ze nekolik hranatych gayu z mistni komunity po s60tce kdysi davno hrozne touzilo, ale nemohli si ji dovolit. no a samozrejme, chteli udelat zaskvaru tem, co v te dobe s60 jezdili a prisli s timhle. no a pak, kdyz to auto bylo casem za mrzky peniz, tak zase smolik. nemeli koule si s60 koupit. kdyby si ji totiz koupili, potvrdili by tim podezreni okoli o tom, ze jsou gayove. no a ti, co se coming outu brani nejvic si nakoupili oficialni soccer mom vozidla v nadeji, ze tim oblbnou okoli. tak nejak to bylo.Laurel píše: Ale jak vznikla ta pitomá přezdívka pro S60?
-
Offline
- Příspěvky: 459
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Jo, to dává smysl
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V50 2,4i
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Děkuji za rozmanitou odpověď a všechny možné rady
Zkusím tedy oboje projet,je pravda,že v 850 jsem složil sedačky a holky to braly .
Jen já si přišel jako v komfortní rakvi.
Poslední otázka,jen čistě technická,když by v autě bylo montované lpg,co za motor?
U s60 mi bylo řečeno 2,4i a jaký u s80?
Zkusím tedy oboje projet,je pravda,že v 850 jsem složil sedačky a holky to braly .
Jen já si přišel jako v komfortní rakvi.
Poslední otázka,jen čistě technická,když by v autě bylo montované lpg,co za motor?
U s60 mi bylo řečeno 2,4i a jaký u s80?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
kolik naběháš, že přemýšlíš o LPG? Motory se do obou aut dávaly stejné. U S80 se jen vyvaruj T6.Dektros píše:Děkuji za rozmanitou odpověď a všechny možné rady
Zkusím tedy oboje projet,je pravda,že v 850 jsem složil sedačky a holky to braly .
Jen já si přišel jako v komfortní rakvi.
Poslední otázka,jen čistě technická,když by v autě bylo montované lpg,co za motor?
U s60 mi bylo řečeno 2,4i a jaký u s80?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V50 2,4i
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Za rok cca 50 000
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
To chce chrochta D5-kuDektros píše:Za rok cca 50 000
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2383
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
No to jednoznačně. Leda pokud máš doma vlastní vrty, tak možná.
-
Offline
- Příspěvky: 3078
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
50000km/rok se dá i s čistým benzinem
Vždyť je to jen nějakých 13000Kč měsíčně za palivo.
Vždyť je to jen nějakých 13000Kč měsíčně za palivo.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Za mě s tímhle nájezdem LPG. Navíc je mnohem snažší sehnat starý benzín ve slušném stavu než D5.
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
A my dospeli vime, ze legendy se vypraveji jen malym detem a gayum ve skutecnosti se hranaty fandove nemohli smirit s tim, ze jejich oblibena luxusni znacka prisla na trh s nezabavnym ekonomickym modelem kterej umi jezdit jenom rovne. Majitele si ale model nakonec stejne nasel, a to prevazne u 4% minority pro ktery je mnohem dulezitejsi ze ma jejich auticko takovy klasny obloucky krivecky a nepapka tolik benzinkukoch píše:legenda rika...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
kdybys to tak teple nezakoncil, tak bych ti to mozna i zbastiltomasss píše:A my dospeli vime, ze legendy se vypraveji jen malym detem a gayum ve skutecnosti se hranaty fandove nemohli smirit s tim, ze jejich oblibena luxusni znacka prisla na trh s nezabavnym ekonomickym modelem kterej umi jezdit jenom rovne. Majitele si ale model nakonec stejne nasel, a to prevazne u 4% minority pro ktery je mnohem dulezitejsi ze ma jejich auticko takovy klasny obloucky krivecky a nepapka tolik benzinkukoch píše:legenda rika...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
taky si myslímquaero píše:Za mě s tímhle nájezdem LPG. Navíc je mnohem snažší sehnat starý benzín ve slušném stavu než D5.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V50 2,4i
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Takže mi nikdo nepoví jaký motor pro s80 když bych ho dal do plynu?
Jinak jezdil jsem motokros a tam jsou na tuty teplý všichni .
Jinak jezdil jsem motokros a tam jsou na tuty teplý všichni .
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
podle mě je to skoro jedno, ty bloky motorů jsou podobný konstrukce, záleží, jak dobře ti někdo ten plyn uděláDektros píše:Takže mi nikdo nepoví jaký motor pro s80 když bych ho dal do plynu?
Jinak jezdil jsem motokros a tam jsou na tuty teplý všichni .
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V50 2,4i
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S80II summum 3.2 MY07
- Bydliště: Augsburg, Germany
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Koukni do Němec tam najdeš snadno a poměrně levné stahování je zakázané jako trestný čin je jen na tobě pro co se rozhodnés já mám dvě děti a s80 nám bohaté s ženou a baráži stačí
_________________
je Volvo S80II 3.2 Summum 175Kw My07 černa safirova met.
bylo Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234T Kombi stribrna met.
Volvo 850 2.0 +LPG 93Kw 1995 bežová kůže modra met.
Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234FT Kombi vinova met.
Volvo V70 D5 2002 120Kw man. xenon 2005, blow of, SOUND BY KICKER, PS2, jinak zaklad zluta taxi
je Volvo S80II 3.2 Summum 175Kw My07 černa safirova met.
bylo Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234T Kombi stribrna met.
Volvo 850 2.0 +LPG 93Kw 1995 bežová kůže modra met.
Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234FT Kombi vinova met.
Volvo V70 D5 2002 120Kw man. xenon 2005, blow of, SOUND BY KICKER, PS2, jinak zaklad zluta taxi
-
Offline
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
německo je drahý a o počestnosti místních bazarníků ( tím nemyslím salony ) bych pochyboval, stahování je trestný čin i v ČRWitto píše:Koukni do Němec tam najdeš snadno a poměrně levné stahování je zakázané jako trestný čin je jen na tobě pro co se rozhodnés já mám dvě děti a s80 nám bohaté s ženou a baráži stačí
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S80II summum 3.2 MY07
- Bydliště: Augsburg, Germany
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Rozhodne je ale v Německu daleko lepší servisovani a většinou i výbava a cenu usmlouvas nemůžeš se dívat na to co kdo kde jen napíše cena neni ani v autorizaku nikdy Pevna vždy je rezerva na smlouvani a v Čechách se stahování km neřeší tady v Německu jo poměrně dost za to i zavírají takže je to tu o dost jiné
_________________
je Volvo S80II 3.2 Summum 175Kw My07 černa safirova met.
bylo Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234T Kombi stribrna met.
Volvo 850 2.0 +LPG 93Kw 1995 bežová kůže modra met.
Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234FT Kombi vinova met.
Volvo V70 D5 2002 120Kw man. xenon 2005, blow of, SOUND BY KICKER, PS2, jinak zaklad zluta taxi
je Volvo S80II 3.2 Summum 175Kw My07 černa safirova met.
bylo Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234T Kombi stribrna met.
Volvo 850 2.0 +LPG 93Kw 1995 bežová kůže modra met.
Volvo 850 2.3 t5 automat 2319cc, 166kW, 226hp, mot. D5234FT Kombi vinova met.
Volvo V70 D5 2002 120Kw man. xenon 2005, blow of, SOUND BY KICKER, PS2, jinak zaklad zluta taxi
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
Měl jsem FL S80(MY04) teď mám FL S60 (MY05).
Obě dvě celohliníkové D5 120kw. S80 5st automat a S60 5st manual.
Obě najeto 230kkm+ Obě dvě v hodně dobré výbavě, spíše až maximální.
S80 Executive a S60Summum s příplatky dohánějící Exec.
Kdybych si měl dnes vybrat mezi nimi... No asi bych vzal S80... Nutno podotknout že v mém úsudku hodně hraje hodně roli výbava, respektive Exec. výbava.
Jelikož měla třeba výhřev zadních sedaček, což prostě S60/V70 a S80 nemají a nikdy neměli.
Ale když budu hodnotit pouze auta, tak největší plus je opravdu prostor uvnitř, i o něco větší kufr, taky vstupní otvor do něj.
Jízdní vlastnosti jsou plus mínus stejné, záleží na daném autě... vše se dá ovlivnit pružinama, tlumičema, stabilizátorama atd.
Auta mají stejné podvozky, takže není problém dát na S80 snížené pružiny z S60 T5 atp.
Nebo nacpat na S80 R-brzdy PnP.
Taky je rozdíl ve spotřebě, ale to hlavně z důvodu automatu. I s S80D5 se dá najet 1400km když máš M56 převodovku...
Do S80 se lépe nastupuje a lépe se v ní sexuje i spí. Více mi vyhovují úložné prostory.
Třeba sluchátko telefonu má S80 na pravé hraně loketky, takže tebe jako řidiče neotravuje. Ale v 60/70 je nacpaná pod loketkou a prakticky zabijí kastlik.
No pořád lepší než E39, kde ty telefony nacpali doprostřed loketky... Pak vytáčíš loktem
Myslím že s S80 MY2005 s M56 s 2.5T kterou lehce pošlechtíš, chybu rozhodně neuděláš. A nebo S60 T5.
Rozhodně nezatracuj D5 120Kw v celohliníku bez DPF Na rozjezdy spráskáš kde jakej benzín, a piskovat můžeš jen na topspeed.
Zase jezdí za polovic, pokud spotřebu neřešíš tak můžeš ocenit delší dojezd, ono když už ti pumpařka začíná tykat, je něco špatně...
Obě dvě celohliníkové D5 120kw. S80 5st automat a S60 5st manual.
Obě najeto 230kkm+ Obě dvě v hodně dobré výbavě, spíše až maximální.
S80 Executive a S60Summum s příplatky dohánějící Exec.
Kdybych si měl dnes vybrat mezi nimi... No asi bych vzal S80... Nutno podotknout že v mém úsudku hodně hraje hodně roli výbava, respektive Exec. výbava.
Jelikož měla třeba výhřev zadních sedaček, což prostě S60/V70 a S80 nemají a nikdy neměli.
Ale když budu hodnotit pouze auta, tak největší plus je opravdu prostor uvnitř, i o něco větší kufr, taky vstupní otvor do něj.
Jízdní vlastnosti jsou plus mínus stejné, záleží na daném autě... vše se dá ovlivnit pružinama, tlumičema, stabilizátorama atd.
Auta mají stejné podvozky, takže není problém dát na S80 snížené pružiny z S60 T5 atp.
Nebo nacpat na S80 R-brzdy PnP.
Taky je rozdíl ve spotřebě, ale to hlavně z důvodu automatu. I s S80D5 se dá najet 1400km když máš M56 převodovku...
Do S80 se lépe nastupuje a lépe se v ní sexuje i spí. Více mi vyhovují úložné prostory.
Třeba sluchátko telefonu má S80 na pravé hraně loketky, takže tebe jako řidiče neotravuje. Ale v 60/70 je nacpaná pod loketkou a prakticky zabijí kastlik.
No pořád lepší než E39, kde ty telefony nacpali doprostřed loketky... Pak vytáčíš loktem
Myslím že s S80 MY2005 s M56 s 2.5T kterou lehce pošlechtíš, chybu rozhodně neuděláš. A nebo S60 T5.
Rozhodně nezatracuj D5 120Kw v celohliníku bez DPF Na rozjezdy spráskáš kde jakej benzín, a piskovat můžeš jen na topspeed.
Zase jezdí za polovic, pokud spotřebu neřešíš tak můžeš ocenit delší dojezd, ono když už ti pumpařka začíná tykat, je něco špatně...
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60/S80 -2005 do jaké země se vydat
To mi připomíná, když jsem bral do 850 20 litrů abych naředil rok starej benzín a vyjezdil ho, než dám plnou... a pumpařka na mě.. "Dneska nějak málo, ne?"Sibr píše:Zase jezdí za polovic, pokud spotřebu neřešíš tak můžeš ocenit delší dojezd, ono když už ti pumpařka začíná tykat, je něco špatně...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé