Repas - GO - motoru B5204T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Repas - GO - motoru B5204T5
Hello, sem donutený vymeniť motor na mojej V70II ... kedže sa pravdepodone utrhol ventil (kedže stale klepotali ventili - zdvihatka a neriešilo sa to) a urobil dieru do piestu..
Takže som išiel do vymeny motora...
Na novy motor budem dávať nove rozvody s vod.pumpou.. zotrvak necham povodny ale dám rovno novu spojku s vyp. ložiskom ...tesnenia pod sanie a vyfuk je samozrejme...
Ale tu sa dostavam ku korenu.. na mojom nemam v nalievacom otvore tu plechovu zabranu ale rovno vidno vačku.. lenže na tomto novom motore je ten kryci plech a viečko oleja zanesene dosť hrubou vrstovou karbonu...
Aký by ste doporučili postup?
Dat dole aspon vanu a vyčistit olej.čerpadlo a vanu?
Alebo to poriešit preplachom oleja a nejakym pripravkom... čo by ste odporučili?... počul som o nejakom BG 109...
A na preplach aký olej.. nechce sa mi kupovat na tých 15min.. alebo kolko sa to nechava posobit... 5w50 od mobilu...
odporučili by ste inu nahradu... ?
Novy filter je samozrejmostou...
Takže som išiel do vymeny motora...
Na novy motor budem dávať nove rozvody s vod.pumpou.. zotrvak necham povodny ale dám rovno novu spojku s vyp. ložiskom ...tesnenia pod sanie a vyfuk je samozrejme...
Ale tu sa dostavam ku korenu.. na mojom nemam v nalievacom otvore tu plechovu zabranu ale rovno vidno vačku.. lenže na tomto novom motore je ten kryci plech a viečko oleja zanesene dosť hrubou vrstovou karbonu...
Aký by ste doporučili postup?
Dat dole aspon vanu a vyčistit olej.čerpadlo a vanu?
Alebo to poriešit preplachom oleja a nejakym pripravkom... čo by ste odporučili?... počul som o nejakom BG 109...
A na preplach aký olej.. nechce sa mi kupovat na tých 15min.. alebo kolko sa to nechava posobit... 5w50 od mobilu...
odporučili by ste inu nahradu... ?
Novy filter je samozrejmostou...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3650
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Repas - GO - motoru B5204T5
Martine, kde jsi, volá tě kastróól
Sorry za OT
Sorry za OT
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Repas - GO - motoru B5204T5
na V70 s 2.4i jsem to měl podobně zajebané, nalila se tam 5W40 od Mobilu, chvíli se jezdilo (2000km) a když se vypustil olej a vyndal filtr, tak z toho teklo bahno. Filtr měl i zanesené lamely do výšky cirka půl centimetru.
Ty lamely na hrdle jsou teď o mnoho čistší. Tak se tam nalila znova 5W40 od Mobilu a nejezdilo se na tom cirka 5000km včetně 700km štreky do Německa a 700km štreky zpátky, olej se vypustil, opět z toho teklo bahno, ale o poznání řidší. Na filtru se už nánosy neobjevily. Další interval jsem zatím neřešil ...
U toho tvého to trošku komplikuje turbo.
Ty lamely na hrdle jsou teď o mnoho čistší. Tak se tam nalila znova 5W40 od Mobilu a nejezdilo se na tom cirka 5000km včetně 700km štreky do Německa a 700km štreky zpátky, olej se vypustil, opět z toho teklo bahno, ale o poznání řidší. Na filtru se už nánosy neobjevily. Další interval jsem zatím neřešil ...
U toho tvého to trošku komplikuje turbo.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 16 pro 2014 22:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13629
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Repas - GO - motoru B5204T5
Hm, dost humus. Budeš asi muset investovat do lepšího oleje a nějakého toho BG (přesně ti typ poví někdo jiný). Nechat tak 5000 km a postup opakovat. Třeba třikrát, čtyřikrát za sebou. A přitom se modlit, aby se někde neutrhlo něco co ucpe nějaký ten mazací kanál.
Elzyx byl rychlejší.
Elzyx byl rychlejší.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Repas - GO - motoru B5204T5
Nalít Mobil 1 5W50 po cca 2000km zkontrolovat filtr případně vyměnit,další 2-5000km dle prvního filtru,následně BG109 nechat 1h vrčet na volnoběh,následně vylít a znovu Mobil 1 5W50 po 5000km zkontrolovat případně vyměnit filtr
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Repas - GO - motoru B5204T5
hmm, tak ale to vypadá i na docela dlouhý intervaly výměny oleje v minulosti. Nebo by po 10-15tis KM měněný Castrol tohle taky dovedl?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Repas - GO - motoru B5204T5
Tohle je long life long time short death.
Postup psali už kluci viz výše. Zkrátit výměny na minimum a pomalu používáním vyčistit. Na ebay koupíš za pár korun endoskop, tak bych kouknul pod dekl, zda by nemělo smysl vyčistit víko či vanu, protože když už je to takhle na clonce v hrdle, tak jak to asi vypadá kolem vaček...
Postup psali už kluci viz výše. Zkrátit výměny na minimum a pomalu používáním vyčistit. Na ebay koupíš za pár korun endoskop, tak bych kouknul pod dekl, zda by nemělo smysl vyčistit víko či vanu, protože když už je to takhle na clonce v hrdle, tak jak to asi vypadá kolem vaček...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Repas - GO - motoru B5204T5
to bych neřekl, tohle spíš je přetahovanej olejKuko28 píše:Nebo by po 10-15tis KM měněný Castrol tohle taky dovedl?
přece i ten Catrol má nějaký normální vlastnosti při rozumnym užívání....si myslim teda
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Repas - GO - motoru B5204T5
Ok, cize navrhujete dat dole vanu a pozriet ako to vyzera?... pripadne precistit vanu a cerpadlo?
Je tam nejake sitko na sacom kosi olej.cerpadla?
Je tam nejake sitko na sacom kosi olej.cerpadla?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Repas - GO - motoru B5204T5
Myslíš to dobře ale myslíš špatně.Bohužel opravdu Castrol je taková sračka.hajnej píše: to bych neřekl, tohle spíš je přetahovanej olej
přece i ten Catrol má nějaký normální vlastnosti při rozumnym užívání....si myslim teda
-
Offline
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Repas - GO - motoru B5204T5
musím potvrdit martinoplovo tezi ... ta moje V70 jezdila podle cetlíků v motorovém prostoru taky na Castrol a byla pravidelně servisovaná v Rakousku. Po 20t km, což je běžný interval.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Repas - GO - motoru B5204T5
kolik měla nahamtáno?eLzyx píše:musím potvrdit martinoplovo tezi ... ta moje V70 jezdila podle cetlíků v motorovém prostoru taky na Castrol a byla pravidelně servisovaná v Rakousku. Po 20t km, což je běžný interval.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Repas - GO - motoru B5204T5
230t km, přičemž to auto nebylo nijak extra utahané, že by bylo vidět, že na to exmajitel kašlal. Je tam dokonce nový originální zadní díl výfuku, jsou tam nově udělané zadní kotouče (sice blbě, protože jsou v hajzlu pístky, takže je budu dělat znova, ale ...). Interier relativně "jak nový", akorát volant vydrolený gumoplast, tak jsem dal eRkový.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Repas - GO - motoru B5204T5
Oki.... takže navrhujete použit proceduru BG?
Alebo len predca ked je ešte motor vonku zhodit dole tu vanu a skontorolovať?
Veko sa mi nechce davat dole, alebo predca len pozrieť?
Inak ide dat nejako dole ten kryci plech čo je v otvore pre nalievanie oleja... , že by som videl či je nanos aj na vačke?
Alebo len predca ked je ešte motor vonku zhodit dole tu vanu a skontorolovať?
Veko sa mi nechce davat dole, alebo predca len pozrieť?
Inak ide dat nejako dole ten kryci plech čo je v otvore pre nalievanie oleja... , že by som videl či je nanos aj na vačke?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 3088
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Repas - GO - motoru B5204T5
mi shození vany přijde stejně náročné jako shození víka ventilů. Nebo se pletu? Na volvu jsem to zatím nedělal ani u jednoho auta. Nehledě na to, že to kolem víka lehoulince rosí snad u každého více jetého motoru.
btw - když už máš ten motor venku, tak doufám pročistíš ty hadice na odvětrání karteru. Případně zkontroluješ/vyměníš tu bandasku na ten bordel z oleje. Při tomhle hnusu bych se nedivil, kdyby byla plná.
btw - když už máš ten motor venku, tak doufám pročistíš ty hadice na odvětrání karteru. Případně zkontroluješ/vyměníš tu bandasku na ten bordel z oleje. Při tomhle hnusu bych se nedivil, kdyby byla plná.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
Repas - GO - motoru B5204T5
Shodit vanu je pohodička,pokud máš motor venku určitě bude lepší vanu sundat a pořádně vyčistit,taktéž sací koš,rovnou nové těsnění mezi vanu a blok.eLzyx píše:mi shození vany přijde stejně náročné jako shození víka ventilů. Nebo se pletu? Na volvu jsem to zatím nedělal ani u jednoho auta. Nehledě na to, že to kolem víka lehoulince rosí snad u každého více jetého motoru.
btw - když už máš ten motor venku, tak doufám pročistíš ty hadice na odvětrání karteru. Případně zkontroluješ/vyměníš tu bandasku na ten bordel z oleje. Při tomhle hnusu bych se nedivil, kdyby byla plná.
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Repas - GO - motoru B5204T5
JJ ... vana je na silikone či je tam tesnenie? ...lebo som nenašiel v ponuke..
Inak Ten plech z toho orvoru ide nejako von aj cez otvor?...že by som pozrel tu vačku..
Inak Ten plech z toho orvoru ide nejako von aj cez otvor?...že by som pozrel tu vačku..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Repas - GO - motoru B5204T5
Nejlépe použít origo těsnící tmel.BaDDog píše:JJ ... vana je na silikone či je tam tesnenie? ...lebo som nenašiel v ponuke..
Inak Ten plech z toho orvoru ide nejako von aj cez otvor?...že by som pozrel tu vačku..
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Repas - GO - motoru B5204T5
OK.. a nevieš nahodou fintu na ten plech? ..nemusel by som davat dole to veko..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Repas - GO - motoru B5204T5
Na ten plech se vykašli,pokud je tam karbon,tak to vyčistí BG s Mobilem,jinak by jsi musel dělat kompletní rozborku motoru.BaDDog píše:OK.. a nevieš nahodou fintu na ten plech? ..nemusel by som davat dole to veko..
-
Offline
- Příspěvky: 361
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Repas - GO - motoru B5204T5
Ok, ďakujem!
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
Repas - GO - motoru B5204T5
dobry napad, asi to bude dost zapchateeLzyx píše:
btw - když už máš ten motor venku, tak doufám pročistíš ty hadice na odvětrání karteru. Případně zkontroluješ/vyměníš tu bandasku na ten bordel z oleje. Při tomhle hnusu bych se nedivil, kdyby byla plná.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: PINĎABC