Dvojka na každý den
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
Zdravím, když sem se před pár měsíci rozhodl, že příští auto bude Volvo, věděl jsem, že si pořídím S60. Pravidelné návštěvy fóra mi ale zjevně nesvědčí, protože postupně jsem si říkal, že V70II či S80 by také stály za to, časem se mi začala líbit i 850, devítky konec konců také nejsou úplně ošklivé, a nakonec jsem si uvědomil, že je třeba si plnit sny, což mě přivádí ke dvojce. Jenže, dvojka by stála na ulici, jezdila by i v zimě (sice méně než v létě, ale jezdila), zkrátka by sloužila jako jediné auto.
A teď k tomu dotazu: kdyby se mi podařilo sehnat korozí nepostižené auto a ošetřil bych ho všemi možnými způsoby, aby tak co nejdéle vydrželo, budu se stejně za pár zim dívat na hromádku šrotu, nebo je nějaká šance, že to auto přežije bez úhony?
A jsou případně další dobré důvody, proč to s dvojkou jako s hlavním a jediným autem prostě nejde?
A teď k tomu dotazu: kdyby se mi podařilo sehnat korozí nepostižené auto a ošetřil bych ho všemi možnými způsoby, aby tak co nejdéle vydrželo, budu se stejně za pár zim dívat na hromádku šrotu, nebo je nějaká šance, že to auto přežije bez úhony?
A jsou případně další dobré důvody, proč to s dvojkou jako s hlavním a jediným autem prostě nejde?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Dvojka na každý den
Hele já tě úplně chápu, dvojka na každodenní ježdění je totiž dost punkovej nápad!
No co, tak třeba zjisti, jakej motor je nejvhodnější na plyn a co to vobnáší a jdi do toho. Já teda příznivcem plynu moc nejsem, ale účel světí prostředník, ne?
Já se slušnou jízdou nemám problém dostat lehce pod 8 litrů, několikrát u pumpy ověřeno. Jo ale když jí rozhicuju, to je pak jiná...
Střílim vod pasu, ale za dva litry éček podle mě dotáhneš třeba ze Skandinávie hezkou káru, která poslouží. Já tam za ní dal tři a hezká je, slovy klasika, učí se dobře, pane inspektore, to nemohu říct...
P.S. Adam má libovou 245 v krémový barvě a byla by k mání, tuším, že zmiňoval za 80k...
No co, tak třeba zjisti, jakej motor je nejvhodnější na plyn a co to vobnáší a jdi do toho. Já teda příznivcem plynu moc nejsem, ale účel světí prostředník, ne?
Já se slušnou jízdou nemám problém dostat lehce pod 8 litrů, několikrát u pumpy ověřeno. Jo ale když jí rozhicuju, to je pak jiná...
Střílim vod pasu, ale za dva litry éček podle mě dotáhneš třeba ze Skandinávie hezkou káru, která poslouží. Já tam za ní dal tři a hezká je, slovy klasika, učí se dobře, pane inspektore, to nemohu říct...
P.S. Adam má libovou 245 v krémový barvě a byla by k mání, tuším, že zmiňoval za 80k...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
Láká mě to hodně, bojím se jen toho, že dvojka, i když z konce výroby, za pár zim na ulici prostě shnije. Nebo to je zbytečná obava? S plynem spíš počítám.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Dvojka na každý den
Dvojkou jsem jezdil denně pár let zpátky, byly to fajn časy. Řekl bych, že když se to ošetří správným způsobem a prostředky, tak se není čeho bát. A radil bych auto z Itálie. Většinou absolutně bez koroze. To je základ, aby to bylo nenačatý, pak máš jistotu, že když si to správně ošetříš, tak neshnije. Jo, a když ti někdo řekne, že italské vozy jsou otloukánci, tak kecá. Já mám devítku i vosumpadinu od taliánů, a nic takového se nekonalo.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Dvojka na každý den
Hele jestli máš dneska kolem půldne chvilku, tak buď ve 1230 před servisem MH motors Brandlova 4 Chodov, trochu tě třeba dolomíme...StepanB píše:Láká mě to hodně, bojím se jen toho, že dvojka, i když z konce výroby, za pár zim na ulici prostě shnije. Nebo to je zbytečná obava? S plynem spíš počítám.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
Dneska bohužel nejsem doma, ale jinak to do toho servisu mám asi půl kilometru. Já jsem se dolomil sám, teď jen aby vydrželo v prodeji jedno auto, dokud se mi nepodaří prodat to současné.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Dvojka na každý den
Aut je na světě jak sra*ek...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
A stejně se v těch sra*kach těžko hledá to jedno pravé.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Dvojka na každý den
A co ten Urvanej link níže, vypadá jedle...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Dvojka na každý den
Dvojka je auto, ktere chce na zimu dobre osetrit nejakym nastrikem a mas pokoj. Doporucuji auto z italie. Ne, ze bych chtel Adamovi kazit kseft, ale ta jeho je libovy vetetan z roku 80, ktery bych do soli na denni jezdeni urcite nedoporucil. Naopak je na prodej treba jedna krasna z italie s CNG plynem. Prodava HonzaA tusim za 65tis, nebo tak nejak. Nebo jakakolik jina, zachovala z roku 90 a dal by rozhodne sluzbu udelala.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Dvojka na každý den
S tebou je peklo...pekelnik píše:Dvojka je auto, ktere chce na zimu dobre osetrit nejakym nastrikem a mas pokoj. Doporucuji auto z italie. Ne, ze bych chtel Adamovi kazit kseft, ale ta jeho je libovy vetetan z roku 80, ktery bych do soli na denni jezdeni urcite nedoporucil. Naopak je na prodej treba jedna krasna z italie s CNG plynem. Prodava HonzaA tusim za 65tis, nebo tak nejak. Nebo jakakolik jina, zachovala z roku 90 a dal by rozhodne sluzbu udelala.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 228
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nižbor
- Vůz: 240 GL, B230F, 1989
- Bydliště: Nižbor
Dvojka na každý den
ahoj,
dvojka je na denní ježdění ideální auto... osobně jednu vlastním od roku 2006 a bydlí venku a jezdí denně, od té doby máme najeto 200tisíc, ale vyžaduje si to investice... jezdíme v zimě v létě, ale bohužel už je to znát. Dovezl jsem ji tenkrét z NL, byla krásná, lae je to prostě auto na denní ježdění, nálet 25tis. ročně po našich silnicích je prostě znát. Mortor B230F a 5tikvlat, čím méně elektriky, tím lépe a jupí!
Myslím, že třeba Standa a nejen on má taky dvojku na běžné ježdění, takže se toho neboj...
občas je třeba vyměnit motor a tak, ale jinak cajk... ;O)
vítech
dvojka je na denní ježdění ideální auto... osobně jednu vlastním od roku 2006 a bydlí venku a jezdí denně, od té doby máme najeto 200tisíc, ale vyžaduje si to investice... jezdíme v zimě v létě, ale bohužel už je to znát. Dovezl jsem ji tenkrét z NL, byla krásná, lae je to prostě auto na denní ježdění, nálet 25tis. ročně po našich silnicích je prostě znát. Mortor B230F a 5tikvlat, čím méně elektriky, tím lépe a jupí!
Myslím, že třeba Standa a nejen on má taky dvojku na běžné ježdění, takže se toho neboj...
občas je třeba vyměnit motor a tak, ale jinak cajk... ;O)
vítech
_________________
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
960, *1996, B6304S+LPG - Augustýn
960, *1994, B6254S - Černá M.
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
Auto z roku 1980 je starší než já a tudíž veterán, toho by mi bylo na každý den líto. Pokud se rozhoupu, tak to bude něco z posledních let výroby. Jen doufám, že mě nebude výměna motoru potkávat tak často jako výměna všemožných ložisek na současném autě. Aneb ať žije Fix Or Repair Daily Fusion.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Dvojka na každý den
Uvažuju o prodeji Scharnhorsta...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Dvojka na každý den
motory na dvojkách téměř neodchází, většinou přežívají déle než kastleStepanB píše:Auto z roku 1980 je starší než já a tudíž veterán, toho by mi bylo na každý den líto. Pokud se rozhoupu, tak to bude něco z posledních let výroby. Jen doufám, že mě nebude výměna motoru potkávat tak často jako výměna všemožných ložisek na současném autě. Aneb ať žije Fix Or Repair Daily Fusion.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 438
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Dvojka na každý den
Tedy já jsem momentálně finančně zcela vyčerpán, takže o koupi neuvažuji, ale jsou někde k vidění fotky?jojo píše:Uvažuju o prodeji Scharnhorsta...
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
Připojuje se s prosbou: jsou fotky, ať mám o čem přemýšlet?
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Dvojka na každý den
Tak jen habychom z toho nedělali moje prodejní vlákno...
Mám ho už deset let. Tenkrát přijel ze Švýcarska se devadesáti tisíci náletu.
Teď má 200k. Kromě pár drobných závad nebylo třeba nic kdovíjak hrotit.
Poslední "událost" byl fullkontakt s jelenem, ale šlo to nakonec nějak doladit.
Takže jak píše Vytek, dvojka rozhodně je auto na každodenní provoz. Náklady jsou o řád níž
než u dnešních aut.
Mám ho už deset let. Tenkrát přijel ze Švýcarska se devadesáti tisíci náletu.
Teď má 200k. Kromě pár drobných závad nebylo třeba nic kdovíjak hrotit.
Poslední "událost" byl fullkontakt s jelenem, ale šlo to nakonec nějak doladit.
Takže jak píše Vytek, dvojka rozhodně je auto na každodenní provoz. Náklady jsou o řád níž
než u dnešních aut.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
Dvojka na každý den
Volvo, a nemá barvu v odstínech šedi...To je jak spatřit jednorožce A navíc světlý interiér.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Dvojka na každý den
No, je to trochu raritka. Navíc má nivomaty, nezávislý topení, etc.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé