Jarunka B230FT - úpravy, ladění
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak jako nemusíš hnedka vytahovat, žes mi zachraňoval jedno auto v sobotu a druhý až v neděli.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4877
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
doznal ses sámUrvanej píše:Tak jako nemusíš hnedka vytahovat, žes mi zachraňoval jedno auto v sobotu a druhý až v neděli.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Já když kouknul prvně na ty fotky, tak jsem myslel, že kluci přezouvali....
Jsem se podivil, k čemu tolik vercajku. Ale pak jsem si to přečetl...
Jsem se podivil, k čemu tolik vercajku. Ale pak jsem si to přečetl...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Ondla vozí tolik gum furt s sebou kvůli náhodnýmu sexu s kolemjdoucím.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Pojízdná dílna + pneuservis alá Ondla... Vám se tam žije, v každé vsi zapálenej krabicář!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Zkoušel sem, jak dlouho vydržim neporušovat zákon na letních gumách, tak sem včera vyměkl...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 330
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tome mohel bys dat foťku Jaruny. Ty tam máš tuším Ariesy, scel by sem videt, jak to vypadá...
Ja mám Adhary, 2 sady Hydry. To už sem videl.
Časem by sem sa chcel asi zbavit jednej sady Hydry a dat neco iné, len nejsem rozhodnutý co
dík
Ja mám Adhary, 2 sady Hydry. To už sem videl.
Časem by sem sa chcel asi zbavit jednej sady Hydry a dat neco iné, len nejsem rozhodnutý co
dík
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
danki: pozdě, jak píšu výše, právě sem na plechu
Nicméně dvě starší říjnové, ještě se zelenym nárazníkem a ťupkou na haubně, by měly stačit.
Jak na to tak koukám, tak to bylo fakt ošklivý, každá přední lampa jiná. Ta černá přední maska taky udělala hodně!
tvl fuj, já už sem jak Ondla
Nicméně dvě starší říjnové, ještě se zelenym nárazníkem a ťupkou na haubně, by měly stačit.
Jak na to tak koukám, tak to bylo fakt ošklivý, každá přední lampa jiná. Ta černá přední maska taky udělala hodně!
tvl fuj, já už sem jak Ondla
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak tady už je hotovo. Když sem konečně narazil na pořádnej vercajk (frézky od kennedy), tak to šlo celkem rychle.
Jen kdyby se ty štefty tak snadno nezalamovaly a blbě neodvrtávaly
Ale zákon schválnosti opět zafungoval, jen co dodělám housing s rovnou (flat) přírubou, tak se mi do ruky dostane lepčí se šikmou (angled). Ale už na to kašlu, schovám si ho na horší časy, až nebudu vědět kde nahánět výkon, tak vsadim do šikmýho housingu miš 19T a pak budu vědět, že dál už nemůžu.
Jen kdyby se ty štefty tak snadno nezalamovaly a blbě neodvrtávaly
Ale zákon schválnosti opět zafungoval, jen co dodělám housing s rovnou (flat) přírubou, tak se mi do ruky dostane lepčí se šikmou (angled). Ale už na to kašlu, schovám si ho na horší časy, až nebudu vědět kde nahánět výkon, tak vsadim do šikmýho housingu miš 19T a pak budu vědět, že dál už nemůžu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Kdo si hraje nezlobí. Jdeš na to poctivě, chalpe.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 330
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Ale ze mas ty nadherne auto
Hl. ta farba je bozska
V kazdem pripade ti kola su super, vim ze su aj krajsi na krabice,
ale aspon sem ich videl na "zivo" a casem mozem zhanat
Hl. ta farba je bozska
V kazdem pripade ti kola su super, vim ze su aj krajsi na krabice,
ale aspon sem ich videl na "zivo" a casem mozem zhanat
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak sem konečně odhalil proč mi pomalu mizela voda. Cca decka na 1000km, ale hlavně to záviselo na množství v nádržce. Když sem to držel na minimu, tak nemizela skoro vůbec a jakmile sem dolil na max, tak za pár stovek klesla zase dolu.
Svině nádobka to byla! Ten náhubek dole kdysi praskl, ale někdo aktivní ho vyztužil plechem (pokud to neni origo). Teď jí mam venku, jinou mimo dosah, kamarádi daleko, takže jí tam zase budu muset vrátit
Svině nádobka to byla! Ten náhubek dole kdysi praskl, ale někdo aktivní ho vyztužil plechem (pokud to neni origo). Teď jí mam venku, jinou mimo dosah, kamarádi daleko, takže jí tam zase budu muset vrátit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Jaký používáš nářadí ? Máš vyloženě frézu, nebo nějakou přímou brusku + kennedy hroty (frézky) ?
Jo a promiň za OT, nechci ti to tu zasírat měl jsem ti to poslat řadši do zpráv...
Jo a promiň za OT, nechci ti to tu zasírat měl jsem ti to poslat řadši do zpráv...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
V pohodě, to je k tématu (ale než mi to dolšo, tak sem to přesunul jinam a pak zase vrátil )
Na broušení sem koupil maličký kotě CTM 1010 od FERMu. Je to malá potvora, takže to trvá věčnost, ale když je dobrej vercajk, tak to jde. Velkou brusku bych asi jinak nevyužil a ta malá se mi šikne, až se vrátim k modelařině.
Ale jelikož ten pořádnej vercajk (frézky) na začátku nebyl, tak jen v tom housingu jsem za cca 8h čistýho času broušení.
Na broušení sem koupil maličký kotě CTM 1010 od FERMu. Je to malá potvora, takže to trvá věčnost, ale když je dobrej vercajk, tak to jde. Velkou brusku bych asi jinak nevyužil a ta malá se mi šikne, až se vrátim k modelařině.
Ale jelikož ten pořádnej vercajk (frézky) na začátku nebyl, tak jen v tom housingu jsem za cca 8h čistýho času broušení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Kovová trubička je origo.Urvanej píše:Tak sem konečně odhalil proč mi pomalu mizela voda. Cca decka na 1000km, ale hlavně to záviselo na množství v nádržce. Když sem to držel na minimu, tak nemizela skoro vůbec a jakmile sem dolil na max, tak za pár stovek klesla zase dolu.
Svině nádobka to byla! Ten náhubek dole kdysi praskl, ale někdo aktivní ho vyztužil plechem (pokud to neni origo). Teď jí mam venku, jinou mimo dosah, kamarádi daleko, takže jí tam zase budu muset vrátit
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak tim pádem je to viník. Zkoroduje, protože pitomci nemění nemrzku (dyk je voe ještě dost zelená) a jak koroduje a roztahuje se, tak praskne to hrdlo.
Jaruna už je konečně LPG OFF! Jediný co tam po plynu zustalo jsou objímky na trubky, protože nemam čim ty ďury po šroubkách ucpat. Teď ještě pořešit papíry a hurá. Nevylučuju, že tam ještě nějakej systém později nacpu, ale rozhodně to teď pár let počká.
Jaruna už je konečně LPG OFF! Jediný co tam po plynu zustalo jsou objímky na trubky, protože nemam čim ty ďury po šroubkách ucpat. Teď ještě pořešit papíry a hurá. Nevylučuju, že tam ještě nějakej systém později nacpu, ale rozhodně to teď pár let počká.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak zakoupena pumpa deatschwerks DW200 ve verzi 9-201-100(u FiCars, jinde sem neuspěl a ze zahraničí to nemělo smysl), ta by měla tlačit dost paliva pro jakýkoliv budoucí úmysly. Asi jedinej výrobce, u kterýho jsem našel vyloženě info, že je možno bez problémů provozovat na etanol. Má nevýhodu, neni vůbec slyšet, ale ani trochu
Novou jsem zakoupil, protože jsem se domníval, že stará umřela, ale jen z ní spadla po x letech hadička (já mam auto skoro 3 roky a ještě sem tam nelezl), tak si tak v klidu cákala palivo po nádrži, ale do motoru ho neposílala No když už sem to měl venku, tak sem tam dal novou.
Starou stačilo vyndat z černý objímky, což ale vedlo k destrukci kroužku nasazenýho na sací části čerpadla, takže sem spodek objímky uřízl, ubrousil na ní žebra tak, aby se tam nová vešla (asi o půl milimetru větší), z dvoudílného úchytu vyřízl jednu capku, která bránila instalaci nového sacího koše a šup s tim zpět. Je to hnusnej ježek v kleci, ale jde to. A v pohodě přes otvor v kufru, sundavat nádrž je podle mě blbost.
Koupil jsem i nový těsnění kolem matky nádrže (1367623), ale nebylo potřeba, tak si ho schovám jinam.
Novou jsem zakoupil, protože jsem se domníval, že stará umřela, ale jen z ní spadla po x letech hadička (já mam auto skoro 3 roky a ještě sem tam nelezl), tak si tak v klidu cákala palivo po nádrži, ale do motoru ho neposílala No když už sem to měl venku, tak sem tam dal novou.
Starou stačilo vyndat z černý objímky, což ale vedlo k destrukci kroužku nasazenýho na sací části čerpadla, takže sem spodek objímky uřízl, ubrousil na ní žebra tak, aby se tam nová vešla (asi o půl milimetru větší), z dvoudílného úchytu vyřízl jednu capku, která bránila instalaci nového sacího koše a šup s tim zpět. Je to hnusnej ježek v kleci, ale jde to. A v pohodě přes otvor v kufru, sundavat nádrž je podle mě blbost.
Koupil jsem i nový těsnění kolem matky nádrže (1367623), ale nebylo potřeba, tak si ho schovám jinam.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak po cca roce a něco sem se konečně dostal k namontování Bilstein B6 (běžně dostupný, já bral tu)+snížený Lesjoforsy s britský ebay, protože tady za ně chtěji minimálně 2x tolik. Zatim sice jen předek, protože sme to vzali hrozně poctivě a vyměnili na předku i všechno ostatní.
Takže report bude takovej divnej, neb nevim, co může za co, protože sem dal:
všechny čepy nový
tyčky nový
všechny silentbloky nový
tlumiče a péra nový
zvětšil odklon.
Jsem zatim bez stabilizátoru, protože jsem v tom fofru tak nějak zapomněl, že bych měl mít i ty gumy, do kterejch se stabík ukládá. Dopředu půjdou stabíky rovnou 2, protože to auto se i bez nich skoro vůbec nenaklání, tak aby to mělo aspoň nějakou funkci.
Už to neni taková houpačka, jako krabice maji být, ale sedí to poměrně hodně slušně. Nicméně ostřejší test zatim nemá smysl, musim na geometrii a dodělat zadek.
Ale zatim teda
Až bude komplet, tak dám foto. Předek vypadá libově, i když skalní krabicáři mohou ohrnovat rypáky...
Takže report bude takovej divnej, neb nevim, co může za co, protože sem dal:
všechny čepy nový
tyčky nový
všechny silentbloky nový
tlumiče a péra nový
zvětšil odklon.
Jsem zatim bez stabilizátoru, protože jsem v tom fofru tak nějak zapomněl, že bych měl mít i ty gumy, do kterejch se stabík ukládá. Dopředu půjdou stabíky rovnou 2, protože to auto se i bez nich skoro vůbec nenaklání, tak aby to mělo aspoň nějakou funkci.
Už to neni taková houpačka, jako krabice maji být, ale sedí to poměrně hodně slušně. Nicméně ostřejší test zatim nemá smysl, musim na geometrii a dodělat zadek.
Ale zatim teda
Až bude komplet, tak dám foto. Předek vypadá libově, i když skalní krabicáři mohou ohrnovat rypáky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Tak že prej asi budu mít teď super železo na Nordschliefe
Tohle je zadní, přední je stejně popsanej, jen jiný numero. Fotky jsou hrozný, klepou se mi pařáty a foun je na telefonování.
(BILSTEIN TECHNOLOGY tested on NÜRBURGRING-NORDSCHLIEFE)
Tohle je zadní, přední je stejně popsanej, jen jiný numero. Fotky jsou hrozný, klepou se mi pařáty a foun je na telefonování.
(BILSTEIN TECHNOLOGY tested on NÜRBURGRING-NORDSCHLIEFE)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3015
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Dobre ty,
koukam ze zas budu muset naplanovat nakou sluzebku do Plzne a omrknout ti to osobne
koukam ze zas budu muset naplanovat nakou sluzebku do Plzne a omrknout ti to osobne
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Hele sedí to o dost líp, a tvrdý je to jak V40, takže cajk. Ale musim doladit řiť a hlavně stabíky, protože bez předního se to naklání dokonce míň jak předtim s nim.
No naplánuj, uděláme si vzájemně zkušebky.
No naplánuj, uděláme si vzájemně zkušebky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Som myslel ze stabilizatory sluzia prave na zmiernenie naklanania...Urvanej píše:Hele sedí to o dost líp, a tvrdý je to jak V40, takže cajk. Ale musim doladit řiť a hlavně stabíky, protože bez předního se to naklání dokonce míň jak předtim s nim.
No naplánuj, uděláme si vzájemně zkušebky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Ano, to nepopírám. Nicméně sériových 22mm by tam nebylo vůbec znát, takže půjde asi kombinace 24+23, nic jinýho nemam. Ale čekám na uložení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
v zadu mam tiez bilstein,ale na mojej dvojke je zadok velmi tvrdy, doslova skacka na vymoloch, a prechadzat s tym spomalovace ci ine retardery je dost hardcore, predok je uz o nieco lepsi ,lebo tam sa aspon da nastavit tuhost..Urvanej píše:Tak že prej asi budu mít teď super železo na Nordschliefe
Tohle je zadní, přední je stejně popsanej, jen jiný numero. Fotky jsou hrozný, klepou se mi pařáty a foun je na telefonování.
(BILSTEIN TECHNOLOGY tested on NÜRBURGRING-NORDSCHLIEFE)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Jarunka B230FT - úpravy, ladění
Jdu na výměnu tlumičů a per vzadu. Sázka byla, že to dám v klidu do hodiny s válenim se na podlaze, tak držte palce
EDIT1: 18:22 mam jedno kolo
EDIT2: 19:00 obě, auto stojí na svých.
EDIT1: 18:22 mam jedno kolo
EDIT2: 19:00 obě, auto stojí na svých.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé