Výměna poziční W5W V50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Mě doporučili a i zaslali tuto:
http://www.svetzarovek.eu/p-23983/k-400/bila/led-zarovka-12v-t10-bila-6led-5630smd-s-cockou-canbus/
Zítra bych to měl mít na autě, pokud nebude pršet.
http://www.svetzarovek.eu/p-23983/k-400/bila/led-zarovka-12v-t10-bila-6led-5630smd-s-cockou-canbus/
Zítra bych to měl mít na autě, pokud nebude pršet.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Výměna poziční W5W V50
Ja menil pozicni w5w za LEDky minulej vikend, studena bila se mi ale nelibi, takze jsem osadil teplou bilou. Cena za kus 35kc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Mě dorazily dnes v pátek bude montáž, momentálně mám služební no. Pak určo dám foto.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Výměna poziční W5W V50
Ok. Já bych je měl mít zítra, tak po víkendu nahodím fotku zase já a uvidíme...
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Tak já si je dnes byl vyzvednout.
No já nevím, proč mám smůlu, ale někdo, kdo mě je balil si nevšiml, že každá LED je jíná.
Respektive z jiné šarže (výrobní série nebo nevím), takže jsou sice typově stejný, ale vzhledově ne.
Doufám, že budou svítit a hlavně roznášet světlo stejně, aby mě jedna strana nesvítila víc než druhá.
Protože to zase budu řešit reklamaci a už me to neba
Zítra sem teda na to zvědavej.
No já nevím, proč mám smůlu, ale někdo, kdo mě je balil si nevšiml, že každá LED je jíná.
Respektive z jiné šarže (výrobní série nebo nevím), takže jsou sice typově stejný, ale vzhledově ne.
Doufám, že budou svítit a hlavně roznášet světlo stejně, aby mě jedna strana nesvítila víc než druhá.
Protože to zase budu řešit reklamaci a už me to neba
Zítra sem teda na to zvědavej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Výměna poziční W5W V50
Tak jsem to o víkendu prohodil. Je fakt, že pinzetou s packama to byla otázka 10ti minut obě světla, včetně odzkoušení .
Žárovky se tam vešli tak tak akorát, silnější už by se tam dát asi nedaly (tuším 10 mm průměr).
Špatná zpráva je, že jsem si následně chtěl vyměnit W5W za LED v interiéru a když jsem dělal poslední v kastlíku tak jsem si zřejmě brnkl šroubovákem o kontakty a vyletěla pojistka, takže dnes do práce na kole . To je tak, když je člověk línej kvůli banálním zásahům do elektriky vyndávat baterku, nebo i ta pojistka by stačila, že ( důsledkem je, že nejdou vůbec palubní přístroje včetně budíků - to kdyby se někdo ptal proč nejedu bez interierového osvětlení autem ).
Přikládám pár fotek, pro představu jaký je to rozdíl...
Žárovky se tam vešli tak tak akorát, silnější už by se tam dát asi nedaly (tuším 10 mm průměr).
Špatná zpráva je, že jsem si následně chtěl vyměnit W5W za LED v interiéru a když jsem dělal poslední v kastlíku tak jsem si zřejmě brnkl šroubovákem o kontakty a vyletěla pojistka, takže dnes do práce na kole . To je tak, když je člověk línej kvůli banálním zásahům do elektriky vyndávat baterku, nebo i ta pojistka by stačila, že ( důsledkem je, že nejdou vůbec palubní přístroje včetně budíků - to kdyby se někdo ptal proč nejedu bez interierového osvětlení autem ).
Přikládám pár fotek, pro představu jaký je to rozdíl...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Tak rozdíl je to brutální. Hezky to vypadá, do těchto světel výborná volba!
Já objednal ještě silnější, nemá teda ve předu tu 5W superled jako máš ty.
Ale já to potřebuju hlavně roztáhnout na délku, aby to vypadalo, že to svítí jako pásek.
Takže mě přišli vhodnější tyto: http://www.svetzarovek.eu/p-23984/k-400/bila/led-zarovka-12v-t10-bila-10led-5630smd-s-cockou-canbus/
Jelikož nebudou tolik svítit jenom do předu. Ta 5W super ledka, dle foto svítí teda brutálně.
Snad dorazí zítra nebo ve středu a dle vyzkoušení předchozích, co zase jedou na vrácení tyhle už budou OK.
Ještě by mě zajímalo, zda je možno nastavit v řj aby se mě automaticky vypínaly světla i v nastavení obrysovek.
Já objednal ještě silnější, nemá teda ve předu tu 5W superled jako máš ty.
Ale já to potřebuju hlavně roztáhnout na délku, aby to vypadalo, že to svítí jako pásek.
Takže mě přišli vhodnější tyto: http://www.svetzarovek.eu/p-23984/k-400/bila/led-zarovka-12v-t10-bila-10led-5630smd-s-cockou-canbus/
Jelikož nebudou tolik svítit jenom do předu. Ta 5W super ledka, dle foto svítí teda brutálně.
Snad dorazí zítra nebo ve středu a dle vyzkoušení předchozích, co zase jedou na vrácení tyhle už budou OK.
Ještě by mě zajímalo, zda je možno nastavit v řj aby se mě automaticky vypínaly světla i v nastavení obrysovek.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Výměna poziční W5W V50
No já mám vepředu ty stejné.
http://www.svetzarovek.eu/p-40718/k-400/cree-led-zarovka-5w-bila-8led-5630smd-t10-w3w-w5w-12v/
Rozdíl je možná v tom, že tahle má CREE led vepředu a ta tvoje má 2 smd 5630, stejně jako zbytek...ale svítí to parádně, snad to vydrží to teplo tam. Samozřejmě zdroj je za dne vidět, stejně jako byla vidět tamta žárovka, ale fotka to zkreslí, ale v noci to svítí krásně po celé komoře.
Jinak ta pojistka mě překvapila. že by jedna pojistka byla spojená jak s interiérovým osvětlením a zároveň palubovkou by mě nenapadlo. tím mi nešlo ani relé blinkru i když fungoval, dokonce ani otáčkoměr a tachometr nejeli . Normálně bych si tipl že to má zvláštní okruh, ale evidentně nemá.
V návodu je napsané že to je pojistka k přístrojové desce, ale že nepůjde signalizace ani budíky, to by mě nenapadlo...
http://www.svetzarovek.eu/p-40718/k-400/cree-led-zarovka-5w-bila-8led-5630smd-t10-w3w-w5w-12v/
Rozdíl je možná v tom, že tahle má CREE led vepředu a ta tvoje má 2 smd 5630, stejně jako zbytek...ale svítí to parádně, snad to vydrží to teplo tam. Samozřejmě zdroj je za dne vidět, stejně jako byla vidět tamta žárovka, ale fotka to zkreslí, ale v noci to svítí krásně po celé komoře.
Jinak ta pojistka mě překvapila. že by jedna pojistka byla spojená jak s interiérovým osvětlením a zároveň palubovkou by mě nenapadlo. tím mi nešlo ani relé blinkru i když fungoval, dokonce ani otáčkoměr a tachometr nejeli . Normálně bych si tipl že to má zvláštní okruh, ale evidentně nemá.
V návodu je napsané že to je pojistka k přístrojové desce, ale že nepůjde signalizace ani budíky, to by mě nenapadlo...
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Tak mám to doma.
Konečně po dlouhém vybírání se povedlo!!!
Standard: LED od Philipsu (k ničemu) LED s nejnovějšíma čipama 5630 (paráda)
http://www.svetzarovek.eu/p-23984/k-400/bila/led-zarovka-12v-t10-bila-10led-5630smd-s-cockou-canbus/
Konečně po dlouhém vybírání se povedlo!!!
Standard: LED od Philipsu (k ničemu) LED s nejnovějšíma čipama 5630 (paráda)
http://www.svetzarovek.eu/p-23984/k-400/bila/led-zarovka-12v-t10-bila-10led-5630smd-s-cockou-canbus/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) jogin3 dne 30 črc 2014 19:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
PS: Kdyby si někdo všimnul, toho luxuně naleštěnýho nárazníku , tak mrkněte do galerie.
Od Mafry za pár kaček, jsem našel parádní přípravky.
Od Mafry za pár kaček, jsem našel parádní přípravky.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Výměna poziční W5W V50
Máte to pěkný, pánové.
Já pásek v lucernách nemám, takže jej řešit nebudu.
Já pásek v lucernách nemám, takže jej řešit nebudu.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Ten efekt je super, docílil jsem přesně toho, čeho jsem chtěl.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Výměna poziční W5W V50
Souhlas. Aspoň na fotkách to působí fakt dobře. Třeba by to jako denní svícení mohlo fungovat.
Mě by se líbilo, kdyby šlo využít jasové čidlo na okně pro přepínání režimů denní svícení a normální svícení. Pak bych o instalaci denního svícení uvažoval. Současné využití pro změnu podsvětlení rádia a asi i nějakých kontolek mi moc nápadité nepřijde.
Zatím jsem jen nakoupil u ťamanů pár druhů LED do vnitřního osvětlení, parkovaček, osvětlení RZ a i nějaké do zadních luceren a chystám se jimi nahradit klasické. Ale furt nějak nejsou lidi.
Mě by se líbilo, kdyby šlo využít jasové čidlo na okně pro přepínání režimů denní svícení a normální svícení. Pak bych o instalaci denního svícení uvažoval. Současné využití pro změnu podsvětlení rádia a asi i nějakých kontolek mi moc nápadité nepřijde.
Zatím jsem jen nakoupil u ťamanů pár druhů LED do vnitřního osvětlení, parkovaček, osvětlení RZ a i nějaké do zadních luceren a chystám se jimi nahradit klasické. Ale furt nějak nejsou lidi.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 1047
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
Výměna poziční W5W V50
Dokonalost, před chvilkou jsem je objednal taky.jogin3 píše:Ten efekt je super, docílil jsem přesně toho, čeho jsem chtěl.
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Výměna poziční W5W V50
Nick_Slaughter píše:Tak jsem to o víkendu prohodil. Je fakt, že pinzetou s packama to byla otázka 10ti minut obě světla, včetně odzkoušení .
Žárovky se tam vešli tak tak akorát, silnější už by se tam dát asi nedaly (tuším 10 mm průměr).
Špatná zpráva je, že jsem si následně chtěl vyměnit W5W za LED v interiéru a když jsem dělal poslední v kastlíku tak jsem si zřejmě brnkl šroubovákem o kontakty a vyletěla pojistka, takže dnes do práce na kole . To je tak, když je člověk línej kvůli banálním zásahům do elektriky vyndávat baterku, nebo i ta pojistka by stačila, že ( důsledkem je, že nejdou vůbec palubní přístroje včetně budíků - to kdyby se někdo ptal proč nejedu bez interierového osvětlení autem ).
Přikládám pár fotek, pro představu jaký je to rozdíl...
Ty kráso to má dobrej šajning.. kdyby nebyla řeč o parkovačkach w5w tak se tě ptám jak si tam to DRL dostal...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Výměna poziční W5W V50
Teď jsem se líp podíval na Nikovo lucerny a uvědomil si že je má stejný jako já, bez pásku. Tak jsem juknul ještě dál do diskuse, ale nějak jsem tam nechytil jaký LED potfůrky tam vrznul, že to tak husťoučce šajní.
Aspoň dle fotek mi to přijde, že by se to jako denní svícení nechalo použít. Ale naživáka bych to viděl raději. On foťák co se týče focení s protisvětlem není zrovna ideál.
Je tu nějaký fanda, který by uměl "přemluvit" autí se světelným senzorem, aby podle něj přepínalo denní svícení (tyhle brutál parkovačky a nic víc) s běžným svícením (potkávačky přední+ zadní)? HW na to v autě je, otázka je tedy spíše SW, resp. možností jeho nastavení.
Vlastně by stačilo, aby parkovačky svítily furt jako nyní a "jen" se podle snímače jasu připínaly potkávačky.
Upd.: tak už jsem to chytil.
Aspoň dle fotek mi to přijde, že by se to jako denní svícení nechalo použít. Ale naživáka bych to viděl raději. On foťák co se týče focení s protisvětlem není zrovna ideál.
Je tu nějaký fanda, který by uměl "přemluvit" autí se světelným senzorem, aby podle něj přepínalo denní svícení (tyhle brutál parkovačky a nic víc) s běžným svícením (potkávačky přední+ zadní)? HW na to v autě je, otázka je tedy spíše SW, resp. možností jeho nastavení.
Vlastně by stačilo, aby parkovačky svítily furt jako nyní a "jen" se podle snímače jasu připínaly potkávačky.
Upd.: tak už jsem to chytil.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Výměna poziční W5W V50
Tak ono za dne a slunečna z blízka jasně poznáš, že to není pásek. Ale dneska jsem tankoval a koukal na auto od kasy a jako pásek se to jevilo.
Ale zase je to od úhlu pohledu.
Ale musím říct, že je to každopádně 100x hezčí než klasika a ty peníze za to rozhodně stojej!
Jinak základ je tam ty ledky dobře umístit.
Já jsem je poobracel tak, aby svítili diodama nahoru a dolu aby to nebylo šejdrem.
Samozřejmě ta ledka je tam volně, jenom zacvaknutá, takže je možny že se zase pootočí jak chce , ale zatím to svítí parádně.
Na denní svícení nevím, je to vidět, ale jestli to splňuje účinost težko říct.
Ale já to tak používám
Moje služební na denním klasickém svícení, ještě nemá led, svítí snad míň a je to od výroby určeno jako denní.
Jinak na denní by asi bylo už toto:
http://www.svetzarovek.eu/p-40714/k-400/bila/cree-led-zarovka-t10-12-24v-25w-5x5w-bila/
Ale mám trochu dylema, zda do 5W (patice, kde má být 5W žárovka) narvat LED co má odběr 25W.
Ale tahle by jela jako sviň
Ale zase je to od úhlu pohledu.
Ale musím říct, že je to každopádně 100x hezčí než klasika a ty peníze za to rozhodně stojej!
Jinak základ je tam ty ledky dobře umístit.
Já jsem je poobracel tak, aby svítili diodama nahoru a dolu aby to nebylo šejdrem.
Samozřejmě ta ledka je tam volně, jenom zacvaknutá, takže je možny že se zase pootočí jak chce , ale zatím to svítí parádně.
Na denní svícení nevím, je to vidět, ale jestli to splňuje účinost težko říct.
Ale já to tak používám
Moje služební na denním klasickém svícení, ještě nemá led, svítí snad míň a je to od výroby určeno jako denní.
Jinak na denní by asi bylo už toto:
http://www.svetzarovek.eu/p-40714/k-400/bila/cree-led-zarovka-t10-12-24v-25w-5x5w-bila/
Ale mám trochu dylema, zda do 5W (patice, kde má být 5W žárovka) narvat LED co má odběr 25W.
Ale tahle by jela jako sviň
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Výměna poziční W5W V50
Hele jak jsem tu postoval ja ty DRL někde... jak na XC tak i ve V40 v obojím jsou stejný světla.... tak v nich je jedna jediná LEDka která má 3W
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Výměna poziční W5W V50
Chlapi, je tu už aspoň 2 x co tam mám za LEDKY, tak nedělejte hňupy a koukejte číst pořádně .VOLVOzajíc píše:Teď jsem se líp podíval na Nikovo lucerny a uvědomil si že je má stejný jako já, bez pásku. Tak jsem juknul ještě dál do diskuse, ale nějak jsem tam nechytil jaký LED potfůrky tam vrznul....
Na DRL bych to neviděl, protože parkovačky jedou i když je klíč v poloze 1, takže to má jiný režim svícení. V noci to svítí dobře celá komora, ve dne je zdroj vidět.
Na DRL je předpis tuším kolem 450 lm (orientačně), což by tohle mělo na zdroji skoro mít, ale povídejte to švestkám, když tam jsou ztráty odrazem, není to homologované atd. atd. že .
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Výměna poziční W5W V50
Nick_Slaughter píše:Chlapi, je tu už aspoň 2 x co tam mám za LEDKY, tak nedělejte hňupy a koukejte číst pořádně .VOLVOzajíc píše:Teď jsem se líp podíval na Nikovo lucerny a uvědomil si že je má stejný jako já, bez pásku. Tak jsem juknul ještě dál do diskuse, ale nějak jsem tam nechytil jaký LED potfůrky tam vrznul....
Na DRL bych to neviděl, protože parkovačky jedou i když je klíč v poloze 1, takže to má jiný režim svícení. V noci to svítí dobře celá komora, ve dne je zdroj vidět.
Na DRL je předpis tuším kolem 450 lm (orientačně), což by tohle mělo na zdroji skoro mít, ale povídejte to švestkám, když tam jsou ztráty odrazem, není to homologované atd. atd. že .
Spíš bych to vyděl jako hezký doplněk k DRL... když je potřeba auto vidět i ze zadu tak zapínam parkovačky aby se rozsvítily zadní lampy a přitom mi porád svítí DRL to zhasiná až po rozsvícení potkávaček... vim e by to tak nemělo být ale mam to tak
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Výměna poziční W5W V50
Ano prosím, máš recht, su slepé, blbé a bůh ví jestli ne eště navedené. Viz UPD..Nick_Slaughter píše:Chlapi, je tu už aspoň 2 x co tam mám za LEDKY, tak nedělejte hňupy a koukejte číst pořádně .
Odkud máš tu svítivost? Že bych juknul přesněji a kdyby to dalo, tak mi švestky můžou... a nemusel bych se exkrementovat s nějakou sadou, jakou, aby to nebylo hnusné... No a k dokonalosti by zbývalo "jen" kdyby se to nechalo přemluvit na ten snímač jasu.Nick_Slaughter píše:Na DRL je předpis tuším kolem 450 lm (orientačně), což by tohle mělo na zdroji skoro mít, ale povídejte to švestkám, když tam jsou ztráty odrazem, není to homologované atd. atd. že .
Naposledy upravil(a) VOLVOzajíc dne 08 srp 2014 23:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Výměna poziční W5W V50
No právě. Aby to dali drátci a další hejblátka... Kdyby 10W, tak snad ještě, ale 5x víc už by mohl být docela problém.jogin3 píše:Jinak na denní by asi bylo už toto:
http://www.svetzarovek.eu/p-40714/k-400/bila/cree-led-zarovka-t10-12-24v-25w-5x5w-bila/
Ale mám trochu dylema, zda do 5W (patice, kde má být 5W žárovka) narvat LED co má odběr 25W.
Ale tahle by jela jako sviň
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Výměna poziční W5W V50
na ten senzor světla to asi neklapne a neuhádáš to.... ale někde se tu řešilo udělat DRL z dalkovích světel které svítily na nějakych 60% při zapnutí klíčku a zhasinaly při zapnutí světel pak to fungovalo plnohodnotně jako dálkače... a bylo to udělané pomoci nějakého modulu... Pokud budeš trvat na tom senzoru tak to bude zásach do SW a na to zkus kontaktovat kluky z D5T5 co ti na to řeknou..
Modul se jmenuje AHD... tady se dozvíš víc... https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=25506&hilit=ahd
Modul se jmenuje AHD... tady se dozvíš víc... https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=25506&hilit=ahd
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Výměna poziční W5W V50
jinak o DRL a LED světlech se mužeš taky dočíst tady.. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=18123
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Výměna poziční W5W V50
2Ekky: díky, prostuduji.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé