Motorizace C30
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Tak jsem dlouho přemýšlel jakou vhodnou motorizaci případně zvolit pro C30 Když vycházím z toho, že 480 má 80kW a zhruba 1000kg, tak C30 by měla mít minimálně 100-120kW, aby alespoň slušně zrychlovala při váze 1204-1404.
1.6D a 2.0D není nikým doporučován pro velkou poruchovost (osobní zkušenost s Mazdou 5 2.0D, která dvakrát umřela na motor a podruhé totální KO). 1.6D je dokonce na C30 tak slabý, že v testech měl menší spotřebu ve městě než mimo město a dálnici (pro někoho třeba výhoda).
D5 je moc těžká na přední nápravu a v nabídce je jen s automatem AW 55-51/2.27, předpokládám že tato převodovka by mě měla děsit stejně jako ostatní problémové automaty od Volva mající přední náhon...
1.6, 1.8, 1.8F nemusejí být špatnou volbou, ale dynamika nebude silnou stránkou. 2.0 už by mohla být dostačující, kdyby nebyla v nabídce pětiválcová 2.4i plus T5.
Jenže čísla jsou jedna věc a zkušenosti druhá. A proto budu rád, když každý napíše svůj názor a zkušenost, děkuji
1.6D a 2.0D není nikým doporučován pro velkou poruchovost (osobní zkušenost s Mazdou 5 2.0D, která dvakrát umřela na motor a podruhé totální KO). 1.6D je dokonce na C30 tak slabý, že v testech měl menší spotřebu ve městě než mimo město a dálnici (pro někoho třeba výhoda).
D5 je moc těžká na přední nápravu a v nabídce je jen s automatem AW 55-51/2.27, předpokládám že tato převodovka by mě měla děsit stejně jako ostatní problémové automaty od Volva mající přední náhon...
1.6, 1.8, 1.8F nemusejí být špatnou volbou, ale dynamika nebude silnou stránkou. 2.0 už by mohla být dostačující, kdyby nebyla v nabídce pětiválcová 2.4i plus T5.
Jenže čísla jsou jedna věc a zkušenosti druhá. A proto budu rád, když každý napíše svůj názor a zkušenost, děkuji
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 795
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Motorizace C30
Pro 2.0 hovoří nižší hmotnost i spotřeba (cca litr na sto dle tabulky), proti pak "míň volva" díky původu motoru, a její řídký výskyt, který způsobuje, že stojí stejně jako 2,4. Navíc se ochudíš o poslední generaci poctivých volvo benzínových pětiválců. A ten zvuk. Takže podle mne, když natrefíš na hodně pěknej kus za dobrou cenu, není důvodu 2.0 vyřazovat, pokud finanční hledisko je priorita...LukášM píše:Tak jsem dlouho přemýšlel jakou vhodnou motorizaci případně zvolit pro C30 Když vycházím z toho, že 480 má 80kW a zhruba 1000kg, tak C30 by měla mít minimálně 100-120kW, aby alespoň slušně zrychlovala při váze 1204-1404.
1.6D a 2.0D není nikým doporučován pro velkou poruchovost (osobní zkušenost s Mazdou 5 2.0D, která dvakrát umřela na motor a podruhé totální KO). 1.6D je dokonce na C30 tak slabý, že v testech měl menší spotřebu ve městě než mimo město a dálnici (pro někoho třeba výhoda).
D5 je moc těžká na přední nápravu a v nabídce je jen s automatem AW 55-51/2.27, předpokládám že tato převodovka by mě měla děsit stejně jako ostatní problémové automaty od Volva mající přední náhon...
1.6, 1.8, 1.8F nemusejí být špatnou volbou, ale dynamika nebude silnou stránkou. 2.0 už by mohla být dostačující, kdyby nebyla v nabídce pětiválcová 2.4i plus T5.
Jenže čísla jsou jedna věc a zkušenosti druhá. A proto budu rád, když každý napíše svůj názor a zkušenost, děkuji
Diskuzi mezi 2,4i a T5 nechávám bez komentáře, oba jsou top, dle vkusu každého soudruha.
Good luck
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Motorizace C30
já bych řekl snad jen ze srovnání 1.6 (moje C30) 1.8 z Mazdy 3? (podle mě je to taky Ford motor) a 2.0 ve Focusu, že pokud by byla volba, tak rovnou zavrhnu 1.8, protože mi v (snad i lehčí) Mazdě přišlo, že jede skoro stejně jak 1.6, ale žere podstatně víc. 2.0 ve Focusu s dynamikou zásadní problém neměl. 1.6 co mám, tak mi osobně plně dostačuje, řekl bych, že se nejvíc hodí na klidnější ježdění po okreskách. Což je právě můj případ. Výkon jí chybí, ale třeba golf 1.6 75kw mi přijde ještě línější.
Spotřebou se mi 1.6 "vykoupila" oproti slabšíu výkonu apod
A když jsem hledal, tak teda byl fakt problém najít C30 vůbec v benzinu. Všechno 1.6D, občas 2.0D, jednu 2.5T jsem našel a D5. Zbytek 1.6 benziny, často dražší než 1.6D. 1.8 jsem neviděl nikdy a 2.0 vím jen, že má Logan.
Spotřebou se mi 1.6 "vykoupila" oproti slabšíu výkonu apod
A když jsem hledal, tak teda byl fakt problém najít C30 vůbec v benzinu. Všechno 1.6D, občas 2.0D, jednu 2.5T jsem našel a D5. Zbytek 1.6 benziny, často dražší než 1.6D. 1.8 jsem neviděl nikdy a 2.0 vím jen, že má Logan.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Souhlasím s tím, že nabídka je značně omezená. Jak píšeš, tak všude samá 1.6D, narazit na 2.4i nebo T5 bude trochu problém.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
Motorizace C30
Já nevím, ale 2.0 v C30 je tak bezcharakterní motor, že, soudě dle toho co máš v podpisu, by Ti radost vážně neudělala..zvuk o ničem, pružnost nulová, spotřeba +/- stejně jako 2.4.. to už snad radši 1.6, od té člověk nečeká zázraky, ale 2.0 je dostačující jen na papíře..
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Čtyřválec mám, šestiválec mám, pětiválec nemám Takže je jasné kam budu směřovat...
Ostatně souhlasím s tím, že pokud bude C30 jen přibližovadlo, stačí určitě 1.6 a třeba je opravdu příjemná spotřeba. Jenže budu chtít jezdit dálky tzn. hodně po okreskách a tam je třeba bezpečně předjíždět a k tomu je třeba slušné zrychlení.
Ostatně souhlasím s tím, že pokud bude C30 jen přibližovadlo, stačí určitě 1.6 a třeba je opravdu příjemná spotřeba. Jenže budu chtít jezdit dálky tzn. hodně po okreskách a tam je třeba bezpečně předjíždět a k tomu je třeba slušné zrychlení.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Motorizace C30
zatím jsem se s 1.6 nad 8 nedostal, poté, co sleduju PC (ten kecá sice tak o 0,3l, ale podle aktuální spotřeby jsem to, bych řekl, jakž takž vychytal
Nejezdím zas tak rychle, takže na rovinkách moc nepředjíždím, naopak mě spíš ty, co mě předjedou s takovou slávou na rovince, dojedu v prvních zatáčkách a tam se plahočí
Nejezdím zas tak rychle, takže na rovinkách moc nepředjíždím, naopak mě spíš ty, co mě předjedou s takovou slávou na rovince, dojedu v prvních zatáčkách a tam se plahočí
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Já pokud jezdím celkem svižně okresky se 480, tak mám tak 7.3, při opravdové rychlé jízdě 8.1. Když se snažím jet plynule, tak asi takhle...trasa Tábor - Praha 94.2 km mimo dálnici, dodržování max. povolené rychlosti....
V podstatě mi vychází, že 480 2.0 jezdí se stejnou spotřebou co C30 1.6
V podstatě mi vychází, že 480 2.0 jezdí se stejnou spotřebou co C30 1.6
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Motorizace C30
geniální ten ukazatel, design
No já to mám při normálním o cca litřík níž, rekordy dávám při jízdě večer z Prahy -východ do Dejvic, kdy na palubáku svítí vítězně 4.něco , vždycky to chci vyfotit a pak postnout na FB, kde se objevují podobné fotky u majitelů 1.9TDI
No já to mám při normálním o cca litřík níž, rekordy dávám při jízdě večer z Prahy -východ do Dejvic, kdy na palubáku svítí vítězně 4.něco , vždycky to chci vyfotit a pak postnout na FB, kde se objevují podobné fotky u majitelů 1.9TDI
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Infocetrum muselo být v 86 roce přímo geniální, protože i dnes je velmi přehledné a poskytuje v podstatě všechny info včetně teploty oleje
Ještě by mě zajímalo jak je to se standardními světly vs. xenony. Někde jsem se dočetl, že xenony byly zklamáním, tak nevím jestli je zařadit nebo nezařadit jako nutnost
Ještě by mě zajímalo jak je to se standardními světly vs. xenony. Někde jsem se dočetl, že xenony byly zklamáním, tak nevím jestli je zařadit nebo nezařadit jako nutnost
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 795
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Motorizace C30
neviděl bych světla jako relevantní při výběru, i ty normální jsou slabší a abys v noci viděl, je třeba občas světlo vyndat a otřít čočky (já čistil před rokem a pořád ok).
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Pro mě je relevantní každý detail Audio, barva exteriéru, interiéru atd...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Motorizace C30
normální světla byly pro mě těžký zklamání, ale četl jsem to už před nákupem tady na foru o V50. Mám sadu 4300K HID a utřel jsem čočky. Je třeba dávat pozor a světla zklopit, když je auto naložený, ale ještě mě nikdo neprobliknul, nikdo se neptal a technická ok.
Forman svítil i oproti xenonům líp a třeba Golf s origo xenony je na tom taky líp.
Forman svítil i oproti xenonům líp a třeba Golf s origo xenony je na tom taky líp.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Tak pravdou je, že Favorit/Forman měl velkou plochu světel a se žárovkama Osram NB+ svítil překvapivě dobře. Stejně je na tom Volvo 240, kde světla zaberou polovinu šíře auta
Bohužel myslím, že Dali psal, že pro něho byla xenon světla na V70II docela zklamáním. Proto mě zajímá jestli jsou na tom xenony v tomto případě líp
Bohužel myslím, že Dali psal, že pro něho byla xenon světla na V70II docela zklamáním. Proto mě zajímá jestli jsou na tom xenony v tomto případě líp
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 516
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
Motorizace C30
Já na dvoulitr nemůžu říct ani jedno špatný slovo... A věřte, že s ním mám zkušenost - už mám v C30 třetí.
Je to sice bezpohlavní motor, o tom žádná, ale auto jede a oproti T5 není tak těžkopádný. Samozřejmě je "jede" a "jede". Když to porovnám s pětiválci v RS3, případně v 850R (motory, které jsem užíval déle), nedá se to srovnávat. Ale pokud chceš trhat zadek 911, nebudeš si vybírat v této kategorii. S 2.0 se dá jet za 7,5 (ale to jsem se musel fakt snažit, nebo musela řídit partnerka). Myslím, že Volvo uvádělo 7,1, ale to je blbost. Moje dlouhodobá je něco kolem 10-11 (popojíždění po Praze + dálnice (většinou 150km/h tempomat) + občas okresky). S T5 (ani 2.4) nemám, bohužel, dlouhodobé srovnání, takže kromě větší "těžkopádnosti" vím prd.
Ti prodám mojí C30, stejně s ní už moc nejezdím.
Je to sice bezpohlavní motor, o tom žádná, ale auto jede a oproti T5 není tak těžkopádný. Samozřejmě je "jede" a "jede". Když to porovnám s pětiválci v RS3, případně v 850R (motory, které jsem užíval déle), nedá se to srovnávat. Ale pokud chceš trhat zadek 911, nebudeš si vybírat v této kategorii. S 2.0 se dá jet za 7,5 (ale to jsem se musel fakt snažit, nebo musela řídit partnerka). Myslím, že Volvo uvádělo 7,1, ale to je blbost. Moje dlouhodobá je něco kolem 10-11 (popojíždění po Praze + dálnice (většinou 150km/h tempomat) + občas okresky). S T5 (ani 2.4) nemám, bohužel, dlouhodobé srovnání, takže kromě větší "těžkopádnosti" vím prd.
Ti prodám mojí C30, stejně s ní už moc nejezdím.
_________________
▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ S80 3.2/2007 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 C70C/2001 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2008 ▀▄▀▄ S80 3.2/2007 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 C70C/2001 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha- východ
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
Motorizace C30
jakto že 3. motor?
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
K mému překvapení je mezi majiteli celkem dobře hodnocený 2.0D. Což mě utvrzuje v tom, že bych měl pořídit T5
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Motorizace C30
Rozhodně si sežeň T5tku do tý bych šel taky s jiným motorem pro mě není C30tka vůbec zajímavá.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Motorizace C30
T5 bude v klidu, možná bych i koukal po 2,4i ten zvuk bude libový a svezení taky . Spotřebu bych neřešil a jestli ano tak jdi do 1.6D vlezeš se do 7lnafty, palubak ti ukáže 5,1 a budeš KING
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Motorizace C30
Lukáši, jestli se chceš, můžu tě nechat s mojí C30 projet. Hrozí ale nebezpečí, že se pak budeš rozhodovat jen mezi T5 a T5.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Díky Fílo, vážím si toho Už jen počkat až dovyřeším pár záležitostí majících nyní prioritu a pak se budu rozhlížet po nějaké T5
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1862
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Motorizace C30
Tak já pořád sním o malé spotřebě, ale auto jsem si nikdy vyloženě kvůli spotřebě nekoupil 2.4i je (byla) stále ve hře, ale asi bych si pak vyčítal, že jsem měl pořídit T5, proto nikam nespěchám, vyberu takovou výbavu a vzhled, který mi bude vyhovovat a nechci dělat ústupkyPINĎABC píše:T5 bude v klidu, možná bych i koukal po 2,4i ten zvuk bude libový a svezení taky . Spotřebu bych neřešil a jestli ano tak jdi do 1.6D vlezeš se do 7lnafty, palubak ti ukáže 5,1 a budeš KING
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Motorizace C30
musím upozornit, že T5 je všechno možný, jen ne úsporný auto. Aktuální průměr podle palubáku 11,3 l/100km ömv maxxmotion 100. Určitě s tím lze jezdit i za míň, ale to si zas nemusím pořizovat T5. A hlavně asi nikdo nepředpokládá, že si tuhle přemotorizovanou nákupní tašku někdo koupí jako jediný povoz do rodiny. I když jsou i tací (jako třeba já), kteří to mají jako nejúspornější auto
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé