Volvo 960 II 3.0 - problém:
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Zdar kolegové!
předem se omlouvám za ponurou naládu, ale ...
... dnes jsem měl náročnej den, po cca 800km a asi velkém zklamání jsem nasranej i unavenej v jednom. Byl jsem se podívat na jednu hezkou 960 II 3.0 150kW. Auto hezké, pěkná historie, ale asi ne úplná. Evidentně i majitel byl překvapený z níže uvedeného zjištění.
Autí jsme jeli projet, všechno v pohodě než jsme prověřili tah do kopce. Jedu do rovinatého kopce, automat - cca 4.000 otáček najednou se za mě nalepila Insignia a v tu chvíli jsem si všimnul jedné zvláštnosti ... z výfuku nám šel bílý kouř nebo spíš dým, říkám si - to je prach, protože zády k nám bylo sluníčko, ale jakmile jsem projížděl mezi stromořadím a po přidání plynu jsem si všimnul, že to není prach ani optický klam ze sluníčka, ale skutečně bílý kouř ... říkám to majiteli ... ten kouknul to zrcátka, evidentně ho to překvapilo a chvilku byl klid, pak už jsme jeli měřeným úsekem a vjížděli do města, takže už to nešlo nikde rozjet. Po příjezdu na parkoviště jsem to ještě prošlápnul na neutrál a šel z toho nepatný kouř ...
Následně jsem volal dvěma mechanikům oba mě ujistili, že je to problém. Oběma věřím, oba se shodli na stejném problému, ale nechci se toho úplně vzdát. A já se ptám, je to skutečně problém? Oba mi řekli ruce pryč od toho a neber to. Druhý mi dokonce řekl, že to v případě problému odmítá opravit, ale to je teď nepodstatné.
Já jsem pořád nakloněný dohodě a mám úmysl auto koupit, ale úplně proti proudu nepůjdu, jaké jsou vaše názory, co by to mohlo být?
Je to motor B6304S, kde mám opět rozdílné informace, jedni tvrdí, že jsou bloky zesílené a druzí, že je to pitomost a je to problém.
Díky moc za rady, docela to spěchá.
David
předem se omlouvám za ponurou naládu, ale ...
... dnes jsem měl náročnej den, po cca 800km a asi velkém zklamání jsem nasranej i unavenej v jednom. Byl jsem se podívat na jednu hezkou 960 II 3.0 150kW. Auto hezké, pěkná historie, ale asi ne úplná. Evidentně i majitel byl překvapený z níže uvedeného zjištění.
Autí jsme jeli projet, všechno v pohodě než jsme prověřili tah do kopce. Jedu do rovinatého kopce, automat - cca 4.000 otáček najednou se za mě nalepila Insignia a v tu chvíli jsem si všimnul jedné zvláštnosti ... z výfuku nám šel bílý kouř nebo spíš dým, říkám si - to je prach, protože zády k nám bylo sluníčko, ale jakmile jsem projížděl mezi stromořadím a po přidání plynu jsem si všimnul, že to není prach ani optický klam ze sluníčka, ale skutečně bílý kouř ... říkám to majiteli ... ten kouknul to zrcátka, evidentně ho to překvapilo a chvilku byl klid, pak už jsme jeli měřeným úsekem a vjížděli do města, takže už to nešlo nikde rozjet. Po příjezdu na parkoviště jsem to ještě prošlápnul na neutrál a šel z toho nepatný kouř ...
Následně jsem volal dvěma mechanikům oba mě ujistili, že je to problém. Oběma věřím, oba se shodli na stejném problému, ale nechci se toho úplně vzdát. A já se ptám, je to skutečně problém? Oba mi řekli ruce pryč od toho a neber to. Druhý mi dokonce řekl, že to v případě problému odmítá opravit, ale to je teď nepodstatné.
Já jsem pořád nakloněný dohodě a mám úmysl auto koupit, ale úplně proti proudu nepůjdu, jaké jsou vaše názory, co by to mohlo být?
Je to motor B6304S, kde mám opět rozdílné informace, jedni tvrdí, že jsou bloky zesílené a druzí, že je to pitomost a je to problém.
Díky moc za rady, docela to spěchá.
David
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Ruce pryč, pokud nejsi ochoten do toho jít za cenu výměny motoru za kus z S80, kterejch je plno, jen se trochu neshoduje číslo. Teď to dělal Krtek na jednom autě, takže o tom bude vědět nejvíc a osobně tipuju, že to byl zrovna on, kdo řekl, že to dělat už nebude
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Volvo 960 II 3.0 - problém:
A jak řešil VVT?Urvanej píše:Ruce pryč, pokud nejsi ochoten do toho jít za cenu výměny motoru za kus z S80, kterejch je plno, jen se trochu neshoduje číslo. Teď to dělal Krtek na jednom autě, takže o tom bude vědět nejvíc a osobně tipuju, že to byl zrovna on, kdo řekl, že to dělat už nebude
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Ku*va! ... Proč se tohle auto nemůže dělat s normálním motorem .
Není to Krtek, ale koukám, že to není jen názor jednotlivce ... do pr*ele ... čas ani prachy, které jsem do toho investoval neřeším, ale já asi na tu dvojkouvou 9 můžu zapomenout ...
D.
Není to Krtek, ale koukám, že to není jen názor jednotlivce ... do pr*ele ... čas ani prachy, které jsem do toho investoval neřeším, ale já asi na tu dvojkouvou 9 můžu zapomenout ...
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Pokud chce za auto desítku tak jdi do toho.K tomu kup nějakou olítanou T6ku a šup do přestavby.Já se k tomu bohužel nedostal.Švéd píše:Ku*va! ... Proč se tohle auto nemůže dělat s normálním motorem .
Není to Krtek, ale koukám, že to není jen názor jednotlivce ... do pr*ele ... čas ani prachy, které jsem do toho investoval neřeším, ale já asi na tu dvojkouvou 9 můžu zapomenout ...
D.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Ptáš se hezky ale blbýho. Mam pocit, že měnili vačky, ale to ti semka napíše potrefená husa, až vyleze ze Sušky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Pánové cena s touto vadou je po dohodě možná na 50.000,-Kč !!!
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Švéd píše:Pánové cena s touto vadou je po dohodě možná na 50.000,-Kč !!!
D.
Pán je asi vtipálek!Nebo je to myšleno,že Ti doplatí???Pak bych do toho šel.
-
Offline
- Příspěvky: 1149
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Ty jo za pade jo tak to ani náhodou...je to sice dvojková devítka, ale stejně...jestli bude potřeba jinej motor tak to je na prd.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Takže???
Nebrat? Je to fakt takovej problém? Jen se chci zeptat, je tenhle blok u této motorizace fakt zesílenej nebo je to blbost, sám nevím .. tápu, vařím z vody ... bylo mi to řečeno, tak se ptám .
D.
Nebrat? Je to fakt takovej problém? Jen se chci zeptat, je tenhle blok u této motorizace fakt zesílenej nebo je to blbost, sám nevím .. tápu, vařím z vody ... bylo mi to řečeno, tak se ptám .
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Zdar hoši ... chytám se už nouze, ale zde je citace z dnešní komunikace ... v autorizovaném servisu by se prý nebránili výměně se zárukou a já se ptám i přesto do toho nejít??? ... tedy pokud by majitel slevil na 50 a ten zbytek bych si případně nechal udělat s náklady cca 20-25, tak jsem pořád na ceně o které jsme jednali. Cca 75. Teda původně to bylo 80, ale dostali jsme se zhruba na 75 na plechách.
Tady je pro představu jen výtah z mailu ...
"volal jsem do (autorizáku) a mluvil jsem s technikem ohledně ceny výměny těsnění pod hlavou u Volva 960.
Říkal, že samotné těsnění je položka okolo 1.500,- Kč, ale jen práce by byla okolo 10.000,- Kč. Pokud by se prý ještě hlava nějak tlakovala a nechala srovnat + gufera ventilů, atd... tak by to mohlo vyšplhat i kolem 20.000,- Kč. Takže v autorizovaném
servisu se vůbec nebránili udělat výměnu těsnění pod hlavou a zde je samozřejmě záruka na provedené opravy. Tak nevím.... "
Dále prodávající uvádí, že by se dle sdělení aut. servisu mělo auto přehřívat a měl by se snad udělat jakýsi povlak na víčku. Nicméně pokud by tam byla záruka, je to už lépe průchozí než varianta, že by to někdo nedělal vůbec či bez záruky? Je schopen se k tomu vyjádřit někdo s místních profíků? Budu moc rád, chytám už se nouze, ale to auto bych chtěl zachránit.
Díky
D.
Tady je pro představu jen výtah z mailu ...
"volal jsem do (autorizáku) a mluvil jsem s technikem ohledně ceny výměny těsnění pod hlavou u Volva 960.
Říkal, že samotné těsnění je položka okolo 1.500,- Kč, ale jen práce by byla okolo 10.000,- Kč. Pokud by se prý ještě hlava nějak tlakovala a nechala srovnat + gufera ventilů, atd... tak by to mohlo vyšplhat i kolem 20.000,- Kč. Takže v autorizovaném
servisu se vůbec nebránili udělat výměnu těsnění pod hlavou a zde je samozřejmě záruka na provedené opravy. Tak nevím.... "
Dále prodávající uvádí, že by se dle sdělení aut. servisu mělo auto přehřívat a měl by se snad udělat jakýsi povlak na víčku. Nicméně pokud by tam byla záruka, je to už lépe průchozí než varianta, že by to někdo nedělal vůbec či bez záruky? Je schopen se k tomu vyjádřit někdo s místních profíků? Budu moc rád, chytám už se nouze, ale to auto bych chtěl zachránit.
Díky
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Hlavu udělaji, vymění těsnění a praskne blok a záruka? Ale pane, my sme dělali hlavu, ten blok musel prasknout už předtim...
Takže jedině jim ještě explicitně zadat kontrolu bloku, zda není někde prasklý, aby se na to pak nemohli vymluvit.
Takže jedině jim ještě explicitně zadat kontrolu bloku, zda není někde prasklý, aby se na to pak nemohli vymluvit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Jdu na psat do autorizáku, prostě to nechci nechci jen tak vzdát, pokud bych se s komplet opravou vešel do 30, tak ji vezmu. Asi jsem debil a blázen, ale zkusím to ještě pozjišťovat, to auto mi za tu námahu stojí. Je to poslední možnost.
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 1913
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Volvo 960 II 3.0 - problém:
to nejsi, seš jenom pacient.. a láska je mocná čarodejkaŠvéd píše:Asi jsem debil a blázen, ale zkusím to ještě pozjišťovat, to auto mi za tu námahu stojí. Je to poslední možnost.
D.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Pokud máš na něj číslo, tak cinkni Tomasssovi, ten je v tomhle asi aktuálně nejvíc školenej, jestli ne, tak SZ a počkej, až se chytí. Nebo mu pošli svoje a já ho naženu na forum až ho uvidim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3650
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Tomasss se momentálně řekl bych válí v Sušici
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Jasně, Tom je v Sušce, nechci ho otravovat, ale úzce spolu komunikujeme, zatím jsem rozhodil sítě po servisech, sám jsem zvědav, jak zareagují.
Zatím vyčkávám na odpovědi ze servisů ...
D.
EDIT: tak máme prní odpověď ze servisu ... citace:
Dobrý den,
v případě prasklého bloku by musela proběhnout výměna celého motoru,
pokud by se opravovala závada těsnění hlavy, pak počítejte (orintačně) cca. 20.000,-Kč.
Osobně doporučuji nekupovat vozidlo s takovou závadou, už z důvodu
těžko zjistitelného rozsahu poškození bez předchozí demontáže hlavy
(závad může být samozřejmě více).
Přeji šťastnou ruku při vybírání.
**** ********
Zatím vyčkávám na odpovědi ze servisů ...
D.
EDIT: tak máme prní odpověď ze servisu ... citace:
Dobrý den,
v případě prasklého bloku by musela proběhnout výměna celého motoru,
pokud by se opravovala závada těsnění hlavy, pak počítejte (orintačně) cca. 20.000,-Kč.
Osobně doporučuji nekupovat vozidlo s takovou závadou, už z důvodu
těžko zjistitelného rozsahu poškození bez předchozí demontáže hlavy
(závad může být samozřejmě více).
Přeji šťastnou ruku při vybírání.
**** ********
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Já z toho mám pocit asi jako v Ruletě. Můžeš vyhrát a být happy, ale taky šeredně prohrát. Nikdo ti neporadí asi líp.
Rozhodně z toho nevyjdeš jako kauf roku. To by to fakt muselo být auto za 10 tisíc, oprava za dvacet a po opravě už žádný problém.
Pokud se to po opravě zesere (jakože to riziko je obecně známé a nezanedbatelné), tak už to bude fakt jenom auto na díly, anebo na výměnu motoru a pak v tom lítaš za dalších - kolik? 50 tisíc??
Stojí to za to?
Ale nechat se vědomě a z vlastní vůle stáhnout do průseru je taky frajeřina
Rozhodně z toho nevyjdeš jako kauf roku. To by to fakt muselo být auto za 10 tisíc, oprava za dvacet a po opravě už žádný problém.
Pokud se to po opravě zesere (jakože to riziko je obecně známé a nezanedbatelné), tak už to bude fakt jenom auto na díly, anebo na výměnu motoru a pak v tom lítaš za dalších - kolik? 50 tisíc??
Stojí to za to?
Ale nechat se vědomě a z vlastní vůle stáhnout do průseru je taky frajeřina
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Švéde jsi srdcař, hodně štěstí!
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Máš rech Blažeji. Vystihnul jsi to velmi zdárně! Je to ruleta, jak sviňa. Ale konečně jsem našel auto, které jsem hledal. To auto nejede, to auto pluje ... nechci už žádný T5 a podobný nesmysly, chci auto na normální, klidné, kochající se jezdění. Tohle auto se komfortem jízdy absolutně nedá srovnat s 850/V70, to je asi to, co mi úplně pomotalo palici ...
Mno, co dodat, snad jen s nadsázkou bych řekl, že zamilovanýmu blbovi nevysvětlíš, že z pěknýho talíře se nenažere ...
Počkám na odpovědi ze servisů, hledám maximum možného řešení, a pak to buď pustím k vodě nebo do toho skočím.
D.
Mno, co dodat, snad jen s nadsázkou bych řekl, že zamilovanýmu blbovi nevysvětlíš, že z pěknýho talíře se nenažere ...
Počkám na odpovědi ze servisů, hledám maximum možného řešení, a pak to buď pustím k vodě nebo do toho skočím.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Teprve se to projevilo i ve mě samotném, člověk by nevěřil, jakej dojem to auto dokáže po 20 letech udělat ...penek píše:Švéde jsi srdcař, hodně štěstí!
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Tak jen průběžná informace ... výměna motoru v auto Průhonice cca 155.000,-Kč . Do pitche začínám to vidět špatně ... .
No nic, jedu teď pryč, tak uvidíme co dojde ještě za odpovědi ze servisů.
D.
No nic, jedu teď pryč, tak uvidíme co dojde ještě za odpovědi ze servisů.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12327
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Na druhou stranu to je dobrá informace, že ještě stále umí novej motor. Která automobilka umí dodat novej motor, jehož výroba byla ukončena před 16ti lety. A navíc bys měl na dalších 400tkm vystaráno
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 992
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Volvo 960 II 3.0 - problém:
jedno myslím docela hezký, sice dál ale pořád po dálnici
http://olx.pl/oferta/volvo-960-3-0-24-v-CID5-ID5PH3D.html#3ca6615e6f
a nedaleko odtud podobné
http://tom.gratka.pl/ogl/16219276.html#e0288ca30b7cf2d7,1
třetí poblíž
http://otomoto.pl/volvo-960-bezwypadkowy-ladny-stan-C32914819.html
no a znižku vyjednáš
http://olx.pl/oferta/volvo-960-3-0-24-v-CID5-ID5PH3D.html#3ca6615e6f
a nedaleko odtud podobné
http://tom.gratka.pl/ogl/16219276.html#e0288ca30b7cf2d7,1
třetí poblíž
http://otomoto.pl/volvo-960-bezwypadkowy-ladny-stan-C32914819.html
no a znižku vyjednáš
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Volvo 960 II 3.0 - problém:
Takže přišla odpověď z Dejvic a jsem rád za jejich upřímný názor. Napsali jednoznačně - DOPORUČUJEME VOZIDLO NEBRAT!
Poslední varianta, která mi byla doporučena - jdu majiteli navrhnout snížení ceny. Pokud k tomu bude mít negativní názor, tak to vzdávám, tohle je asi fakt blbost.
D.
Poslední varianta, která mi byla doporučena - jdu majiteli navrhnout snížení ceny. Pokud k tomu bude mít negativní názor, tak to vzdávám, tohle je asi fakt blbost.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé