Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 563
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
Uvažuju o koupi nového Volva XC70. Jeden člověk co má údajně s Volvy dlouhodobou zkušenost a kupuje je sám i pro jiné nové v Německu mi dnes tvrdil, že Volva dodávaná do západní Evropy (Německo atd.) nejsou identická s Volvy dodávanými k nám a do zbytku východní Evropy (něco jako ovoce a zelenina). Do Německa se podle něj dodávají auto přímo vyrobená ve Švédsku, z kvalitnějších materiálů a kontrolou, auto do východní Evropy se montují podle něj jinde. Je to možné nebo je to podle vás nesmysl ?
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Podle me je to nesmysl.... Maximalne muzou rozlisovat neco jako I. Jakost a II. Jakost ale to taky nevim jak by delaly... Nedovedu si predstavit ze by meli dve vyrobni linky a na jedne by frkali zmetky a nadruhy top kvalitu...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
blbost teda aspon v pripade V70.
nase obe volva byla prodana jako nova v nemecku a obe pochazej z Belgie...
nase obe volva byla prodana jako nova v nemecku a obe pochazej z Belgie...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Montáž a kontroly jsou stejné. Jediné, co vím třeba u S40II 2.4i je, že nemá palivový filtr, ale vozy určené do východní Evropy palivový filtr mají. A to údajně skrz odlišnou "kvalitu", resp. asi čistotu benzínu na čerpacích stanicích.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 2383
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
rozdíl jsou v kontinentech. A to spíše než jakostní, se jedná o rozdíly, které jsou přímo místním trhem žádány. Ale jestli se jednou něco takového provalí, ani se tomu nebudu nějak moc divit
-
Offline
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
jo pro cesky trh ty volva vyrabi v polsku a delniky tam ve fabrice krmi masokostni mouckou
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Ochucenou posipovou soli... A k svacine dostavaj susenky z jedu na krysi...koch píše:jo pro cesky trh ty volva vyrabi v polsku a delniky tam ve fabrice krmi masokostni mouckou
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
to mi připomíná ten HOAX okolo výroby gum Nokian. Prý z Finska jsou kvalitnější, než z Ruska. Z Ruska je to prý II. jakost.
Jediný rozdíl v autech pro západní/jižní a východní/severní Evropu je ve výbavách - vyhřívané sedačky, skla apod capiny.
Jediný rozdíl v autech pro západní/jižní a východní/severní Evropu je ve výbavách - vyhřívané sedačky, skla apod capiny.
-
Offline
- Příspěvky: 563
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Asi jo .. je to asi pěkná blbost ... ale nedalo mi se nezeptat
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
No co se tyce tech gum,tak mi rukama celkem dost Nokianu ale vsechny byli z Ruska.. Jeste jsem nepotkal z Finska...mot píše:to mi připomíná ten HOAX okolo výroby gum Nokian. Prý z Finska jsou kvalitnější, než z Ruska. Z Ruska je to prý II. jakost.
Jediný rozdíl v autech pro západní/jižní a východní/severní Evropu je ve výbavách - vyhřívané sedačky, skla apod capiny.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Já sháněl z Finska kvůli tomu. Od září jsem to sháněl a koupil jsem je až v polovině listopadu. Ne každý prodejce je ochotný jít se podívat odkud mají gumy a hlavně je jich tady v ČR hodně z RU.Ekky píše:No co se tyce tech gum,tak mi rukama celkem dost Nokianu ale vsechny byli z Ruska.. Jeste jsem nepotkal z Finska...mot píše:to mi připomíná ten HOAX okolo výroby gum Nokian. Prý z Finska jsou kvalitnější, než z Ruska. Z Ruska je to prý II. jakost.
Jediný rozdíl v autech pro západní/jižní a východní/severní Evropu je ve výbavách - vyhřívané sedačky, skla apod capiny.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
třeba Octavie se vyrábí u nás a v Rusku. Když vypráví kolega o tom, jak to v Rusku jede, tak bych raději tu českou. Kde se současné V,XC70 vyrábějí?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 563
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Ve velkym TP mam napsano Vyrobce - Volvo Car Corporation,Göteborg , Svedsko
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
U nás, v Rusku, v Indii i v Číně dělal jsem ve fabrice co dělá dvěřní výplně - druhá generace se dělala v Boleslavi, Vrchlabí, v Rusku a Indii a třetí generace právě ještě i v Číně...hajnej píše:třeba Octavie se vyrábí u nás a v Rusku. Když vypráví kolega o tom, jak to v Rusku jede, tak bych raději tu českou. Kde se současné V,XC70 vyrábějí?
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Ale to jsou jednotlive dily... Jinak u nas v MB se delaji ve faurecii pristrojovky.. Myslim. Pak v TRW odvetravaci mrizky pod naraznik a treba ve stary boleslavi se jedou pasy...smolda píše:U nás, v Rusku, v Indii i v Číně dělal jsem ve fabrice co dělá dvěřní výplně - druhá generace se dělala v Boleslavi, Vrchlabí, v Rusku a Indii a třetí generace právě ještě i v Číně...hajnej píše:třeba Octavie se vyrábí u nás a v Rusku. Když vypráví kolega o tom, jak to v Rusku jede, tak bych raději tu českou. Kde se současné V,XC70 vyrábějí?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1134
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Kdepak...ty dvěřní výplně jsme odesílali už hotový přímo do fabrik, kde se ty oktávky sestavovaly. V Turnově jsme udělali dvěřní výplně a v Boleslavi, Vrchlabí, Rusku nebo Indii pak sestavili celá auta dávaly se na to nálepky odlišných barev...nejvíc se vyrábělo v Rusku a Boleslavi, ve Vrchlabí se dělaly hlavně Octavie Scout a v Indii dělali prakticky pouze Octavii Elegance se žlutým interiérem. Jak je to s 3.generací nevím, protože jsem skončil dřív, než se stačila plně rozjet výroba - ale zase se mělo dělat nejvíc v MB a Rusku plus pak hodně v Číně. V Indii to možná skončilo a trojku tam nedělají.
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
Jo ty mluvis o Vochcavce.. Ja myslel ze pises o Volvu... No ja psal o Volvu...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo ro
To se přece pozná podle VINka ne? 11. znak 1 -Torslanda (Sweden) 2 - Ghent (Belgium) F - Born (Netherlands) (S/V40) J - Volvo Uddevalla (C70)
-
Offline
- Příspěvky: 429
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
Niečo podobné zbadal môj servisák. Moja S60 je z maďarského trhu, preto má predné brzdy menšie ako z nemeckého trhu...
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
Do tuším roku 2016-17 jsme jako ČR spadali pod německý trh, tudíž jako nová se u nás prodávali stejná auta jako v Německu. Jiný trh byl např. třeba Francie, kde byly nějaké odlišnosti. Ale vždy se to týkalo jen nějakých norem, jako byly třeba jiné kryty pod motorem u S60R/V70R. Německý trh je neměl, francouzský ano. Co se týče kvality, není nikde rozdíl, všechno to jezdí ze stejných fabrik, takže všude stejná bída . Rozdíly v trzích jsou pak dány ještě jinými podmínkami a preferencemi zákazníků. Např. jiné nastavení podvozku, preference nezávislého topení, el. příhřevu, atd.
Velká Volva (V90/V90XC, XC90) se vyrábí ve Švédsku kromě S90, ta je z Číny. Stejně tak nová XC60, ale u ní nevím, jestli je to celá produkce nebo jen část.
Malá Volva S/V60, XC40 se dělají komplet v Gentu, v Belgii.
V40 nevím, ale asi taky Belgie.
V USA se dělá nevím co všechno, ale to jsou auta jen pro místní trh.
Velká Volva (V90/V90XC, XC90) se vyrábí ve Švédsku kromě S90, ta je z Číny. Stejně tak nová XC60, ale u ní nevím, jestli je to celá produkce nebo jen část.
Malá Volva S/V60, XC40 se dělají komplet v Gentu, v Belgii.
V40 nevím, ale asi taky Belgie.
V USA se dělá nevím co všechno, ale to jsou auta jen pro místní trh.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
Blbost. Velikost kotoučů je podle motorizace/výkonu. Navíc si myslím, že maďarský trh ani neexistuje, že spadá pod Rakousko, možná i pod nás.lkopcansky píše: ↑02 črc 2020 08:34 Niečo podobné zbadal môj servisák. Moja S60 je z maďarského trhu, preto má predné brzdy menšie ako z nemeckého trhu...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 429
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
Je to servisák z Volvo autorizáku. Ja mám na D3 300 mm kotúče, podľa neho na Nemeckom trhu má rovnaký model 316 mm. Dúfam, že si správne číslá pamätám...
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
... tak ať jde dělat něco jiného. Dělal jsem ve Volvu dost dlouho na to, abych věděl, co píšu. Mám v podstatě to samé auto jako máš ty, se stejným motorem, akorát o rok mladší. Taky mám 300mm přední kotouče, a auto není z Maďarska, ale je původem z Belgie, kde jezdilo jako manažerské auto přímo ve fabrice v Gentu. Větší kotouče se dávaly na D4 - stejný motor, jiný SW. Nejsilnější motorizace pak měly chlazené kotouče i vzadu.
Navíc, jak jsem psal, v letech, kdy naše auta byla vyrobená, žádný maďarský trh, stejně jako slovenský nebo český (myšleno MARKET CODE ve VIDě) neexistoval.
Navíc, jak jsem psal, v letech, kdy naše auta byla vyrobená, žádný maďarský trh, stejně jako slovenský nebo český (myšleno MARKET CODE ve VIDě) neexistoval.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3277
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Volva pro "východní" a "západní" Evropu - stejná nebo rozdíl
Do tohohle nevidim, ale před rokem mě pěkně nas*ali ve všech autorizákách, které jsem obvolal. Prdlo mi čelní sklo.
Chtěl jsem Saint Gobain Securitas Made in Sweden, které tam bylo předtím. Místo toho mi všude cpali
čínskou jebku Fuyao bez Security atestu. Mezi těma sklama je podle autosklo.cz diametrální rozdíl a ti šmejdi
maji vlastně od firmy posvěcené, že místo kvalitních skel montuji lidem shit "made in china".
Chtěl jsem Saint Gobain Securitas Made in Sweden, které tam bylo předtím. Místo toho mi všude cpali
čínskou jebku Fuyao bez Security atestu. Mezi těma sklama je podle autosklo.cz diametrální rozdíl a ti šmejdi
maji vlastně od firmy posvěcené, že místo kvalitních skel montuji lidem shit "made in china".
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé