XC70 zvednutí podvozku...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#1 XC70 zvednutí podvozku...
Ahoj zakladám toto tema ohledně zvednutí podvozku.. na iPd jsem našel podobnou upravu,bohužel angličtinou nevládnu a google překladač je šílenej... takže přelořil jen něco malo čemu bych rozuměl.
Ale ze všeho jsem pochopil to že podvozek nezvyšovaly ale jen předělaly držáky těhlice na tlumiči aby se jim tam vešla guma 255/65 R16 + 1,5cm podložky.
ale vubec stejně s toho nejsem moudrej...
http://www.ipdusa.com/blogs/286/team-ken
Ale ze všeho jsem pochopil to že podvozek nezvyšovaly ale jen předělaly držáky těhlice na tlumiči aby se jim tam vešla guma 255/65 R16 + 1,5cm podložky.
ale vubec stejně s toho nejsem moudrej...
http://www.ipdusa.com/blogs/286/team-ken
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#2 XC70 zvednutí podvozku...
Kterákoliv z těchto úprav je nedovolený zásah do konstrukce vozidla.Bude to podobné,jako když si na auto nalepíš samolepku "Policajti jsou kokoti"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3 XC70 zvednutí podvozku...
Takže si auto zvíšit nemužu o 4-6 cm.. a jak je to se snižováním?
Ja to nechci řešit tak jak je tov odkazu.. myslel jsem že dam na pera podložky mezy pera a horní uloženi...
Ja to nechci řešit tak jak je tov odkazu.. myslel jsem že dam na pera podložky mezy pera a horní uloženi...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#4 XC70 zvednutí podvozku...
dovolene to nieje ale bezne sa to toleruje. ten amik ale riesil to zdvihnutie snad v maximalnom meradle. Najprv posunul drziak tlmica aby tam napchal tie kolesa z kamiona, /tam pridal podla mna tak +4cm, potom horne ulozenie +1,5cm, Ine pruziny +5cm a samozrejme nove tlmice tiez pridaju na priechodnosti. Samozrejme, zistil ze ramena ma prilis vysoko a tak kolesa ma do V. Tak spustil ram o tych 2-3cm...
takze zdvihol xcecko o cca 10cm co je asi limit aby sa mu nevysypali poloosy ci nepotrhali brzdove hadicky.
takze zdvihol xcecko o cca 10cm co je asi limit aby sa mu nevysypali poloosy ci nepotrhali brzdove hadicky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#5 XC70 zvednutí podvozku...
To zni realne a pravdepodobne. Ja bych mel predstavu o nejakych 4-6 cm a mozna ze by stacila zvednout jen kara v ulozeni tlumicu.
Pises o kolech z kamionu... Tam narval 16" s vejskou 65 a sirkou 255 to mi jako z kamio u nepride nebo z nakladaku. Ja mam v TP psany 215/65 R16 ktery bych tam chtel dat. (na leto)
Pises o kolech z kamionu... Tam narval 16" s vejskou 65 a sirkou 255 to mi jako z kamio u nepride nebo z nakladaku. Ja mam v TP psany 215/65 R16 ktery bych tam chtel dat. (na leto)
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 XC70 zvednutí podvozku...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 XC70 zvednutí podvozku...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#8 XC70 zvednutí podvozku...
4hajnej..tvl to uz je moc,neblazni. Navic ani to uz neni hezky... Chci to zachovat pro provoz na silnici...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 XC70 zvednutí podvozku...
když už, tak pořádně včetně výměny haldexu za něco normálního
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1532
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#10 XC70 zvednutí podvozku...
mne se ta vec v prvnim postu docela libi
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#11 XC70 zvednutí podvozku...
jojo. teď jsem to celý projel a mě taky. Hlavně jsou dobrý ty pneu sice to asi sežere o něco víc, ale v terénu tě podrží.koch píše:mne se ta vec v prvnim postu docela libi
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 XC70 zvednutí podvozku...
Je to akorat vysoky... Zadnej extrem... Pak jeste nejakej offroad packet na to a mohlo by to pak vypadat takhle... Az na ty kola,ty jsou sileny...
- Přílohy
-
- 1.jpg (57.67 KiB) Zobrazeno 18017 x
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#13 XC70 zvednutí podvozku...
BÄD Swede dělal ještě nedávno 2palcový "lift kit", což s použitím vyšších pneu by pro tvoje XC asi stačilo, ovšem podle toho co jsem hledal se zdá že už nefungují, ale aspoň můžeš hledat... Nedávno byla nějaká sada na prodej na Ebayi cca za 7,000Kč. Öhlins snad taky chrlil vyšší podvozky ale to už je cenou jinde. Nebo se obrátit na nějakou firmu která by se úpravy nebála, google poví víc a za email/telefon nic nedáš třeba http://www.4x4expert.cz
A s rámem by to nemuselo vypadat špatně
http://www.full-ramy.cz/ramy-na-auta/volvo/-xc70/volvo-xc70-2007-predni-ochranny-nerezovy-ram/
Osobně se mi tahle idea přizvedlýho XCčka moc líbí, i když to je pořád jen "na oko", kdo chce auto do terénu nebude jezdit s haldexovym kombíkem... Ale někdo dává pro design 19" kola, nižší pružiny, křídla, nárazníky apod, tak proč ne tohle...
I tohle Surf Rescue XC70 nevypadá zle...
A s rámem by to nemuselo vypadat špatně
http://www.full-ramy.cz/ramy-na-auta/volvo/-xc70/volvo-xc70-2007-predni-ochranny-nerezovy-ram/
Osobně se mi tahle idea přizvedlýho XCčka moc líbí, i když to je pořád jen "na oko", kdo chce auto do terénu nebude jezdit s haldexovym kombíkem... Ale někdo dává pro design 19" kola, nižší pružiny, křídla, nárazníky apod, tak proč ne tohle...
I tohle Surf Rescue XC70 nevypadá zle...
- Přílohy
-
- Volvo-XC70_Surf_Rescue_Concept_2007_800x600_wallpaper_01.jpg (100.54 KiB) Zobrazeno 18002 x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#14 XC70 zvednutí podvozku...
Tak co se tyce Car stylingu,udelam si sam. Stim nemam problem. Jen bych tel zjistit vedet zda by to stacilo resit jenom tema podlozkama pod mysky horniho ulozeni nebo jesti je nutny vetsi zasah.
Jinak resit to nejakym kitem a vysokejma kolama tak by to asi nevypadalo hezky... Asi jako snizena XC90 se sportovnim kitem a to moc hezky nevypada..
Treba tohle ke zbliti... Sice taky extrem ale hnus.
Mam na mysli spis neco takoveho.. Proste jak to sedi vubec neni pekny bez prostoru mezi kolem a podbehem...
Jinak resit to nejakym kitem a vysokejma kolama tak by to asi nevypadalo hezky... Asi jako snizena XC90 se sportovnim kitem a to moc hezky nevypada..
Treba tohle ke zbliti... Sice taky extrem ale hnus.
Mam na mysli spis neco takoveho.. Proste jak to sedi vubec neni pekny bez prostoru mezi kolem a podbehem...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#15 XC70 zvednutí podvozku...
Jj Surf je taky peknej... Ne tolik jako ten z dvojkoveho XC to mo pride hezci ale je to hezky... A ano chtel bych to udelat na oko stim aby se zachovaly zakladni nebo puvodni funkcnost podvozku.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#16 XC70 zvednutí podvozku...
Jinak ty ramy taky nejsou to nejstastnejsi reseni.... Taky fakt jen dizajnovka nez ucelovost... Videl jsem jak auto melo ram a pri narazu a to byl jen tukanec.. Udelal spis vic skody nez uzitku. Ale to zalezi jak je pridelanej.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#17 XC70 zvednutí podvozku...
Snad vždycky je to designovka, mám pocit že tyhle rámy se ani nesmí montovat napevno třeba k nosníkům auta. Ochrana chodců, deformační zóny apod...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#18 XC70 zvednutí podvozku...
Na tom neco bude... Ale ta cenovka je taky husta za 2 trubky...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#19 XC70 zvednutí podvozku...
To je druhá věc, šikovnej soused co umí vařit nerez taky volba
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#20 XC70 zvednutí podvozku...
Taky pravda... Ale ne kazdy soused umi varit nerez. Urco ne ty co mam ja. A o nikom nevim. Ale urco by se clovek nekoho dopidil.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#22 XC70 zvednutí podvozku...
Konkretni duvod nemam,dalo by se rict ze z rozmaru. Na oko,libi se mi to kdyz je to prizvedlejsi. Ale spis je to zatim jen myslenka v hlave nez odhodlani do toho jit. Pokud by to slo resit pouze tema podlozkama tak asi casem bych to nechal udelat,pokud by se musel delat vetsi zasah tak bych se na to vykaknul.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
#23 XC70 zvednutí podvozku...
Cau... Zajimave tema, rad si tady poctu, ale ani v duchu neuvazuju o nejakem zvedani... Prijde mi to zbytecne, a jak jsem psal minule, mam rad originalitu-coz si psal taky,asi ze srandy ale (denni sviceni misto mlhovek, zvedani podvozku, chiptuning :D:D). Jinak jak si na tom s prevodovkou?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#24 XC70 zvednutí podvozku...
cus. originalita je good ale funkčnost je duležitější... takže mlhovky nefungovaly.byly utrhany draty,navic je kolikrát do roka je využiju? 2x-3x? DRL v nich poslouží víc a je to taky svým zpusobem originalní... Chip je zlepšení jizdních vlastností to je SW uprava která nezasahuje do vzhledu. a zvýšení.. je to jen myšlenka jak by to asi vypadalo,co by to obnášelo... co se tyče nějakeho car styling packetu.. tak je to vše designovka.. a navíc taky to bude mít svou originalitu.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
#25 XC70 zvednutí podvozku...
Nevim, jestli je kvuli nefungujicim mlhovkam lepsi je nahradit nejakym dennim svicenim. Je to proste neopravneny zasah do vozidla, ale ok, chces to, tak to mas. Spis mne zajima co ta prevodovka, uz to mas hotovy?Ekky píše:cus. originalita je good ale funkčnost je duležitější... takže mlhovky nefungovaly.byly utrhany draty,navic je kolikrát do roka je využiju? 2x-3x? DRL v nich poslouží víc a je to taky svým zpusobem originalní... Chip je zlepšení jizdních vlastností to je SW uprava která nezasahuje do vzhledu. a zvýšení.. je to jen myšlenka jak by to asi vypadalo,co by to obnášelo... co se tyče nějakeho car styling packetu.. tak je to vše designovka.. a navíc taky to bude mít svou originalitu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek