Poraďte při koupi - Saab - různé modely
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 Poraďte při koupi - Saab - různé modely
Založil jsem toto téma k udržení cenných informací o modelech SAAB, které zde tu a tam zazněly, nicméně se pak ztrácely v propadlišti dějin.
Takže se ptejte, přispívejte, raďte, možno postovat i odkazy na konkrétní inzeráty.
Všechny názory zkušených saabistů se cení.
Takže se ptejte, přispívejte, raďte, možno postovat i odkazy na konkrétní inzeráty.
Všechny názory zkušených saabistů se cení.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#2 9-3 Aero
Celkem slušná cena tuhleAerovku. Jestli v tom není nějak jinej problém než nesvítící palubák, tak cena je parádní. Auto na plechách vypadá hrozně ale ty elektrony to hodně zvednou. Viggen nárazníky a sesle, kluci opravdu pěkná cena.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#3 9-3 Aero
Chtěl jsem ji koupit, ale majitel mi řekl, že ji teprve doveze z německa, že mám přijet v sobotu. Volám v pátek, prý že už ji prodal.
Cena super, vybava taky a ten palubák se dá lehce vyřešit. Bohužel, už není.
Cena super, vybava taky a ten palubák se dá lehce vyřešit. Bohužel, už není.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#4 9-3 Aero
tak já jí viděl teprve včera a ty už si to řešil, každopádně vypadá s plechama neprodejně ale i přesto vlci byli pohotový.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
#5 9-3 Aero
No já to řešil už tak tři týdny dozadu. Volal jsme chlapikovi hned jak ji tam vložil. Řekl mi že je ještě v německu. Ale že si napíše moje číslo a že do pátku bude v ČR. Volám mu pak znovu v týdnu jak to vypada, a že prej už ji někdo vyzálohoval (což se teda divím, že někdo dá zálohu když auto ještě není ani neviděl). No a od té doby tam takhle je. Chtěl jsem mu znova cinknout, jestli to, že ji ma na bazošu znamena, že to auto nikdo nakonec nevzal, ale už má nedostupné číslo. Takže to možná byla pastičkamartines píše:tak já jí viděl teprve včera a ty už si to řešil, každopádně vypadá s plechama neprodejně ale i přesto vlci byli pohotový.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#6 9-3 Aero
Neviděl někdo tohle?
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
Se divím, že za ty penize po tom nějaký Saabista nevlítnul. Ventilované sedačky jsou žádané zboží
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
Se divím, že za ty penize po tom nějaký Saabista nevlítnul. Ventilované sedačky jsou žádané zboží
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1282
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#7 9-3 Aero
kombík za luxusní cenu
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 858
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
#8 9-3 Aero
Hm,ten kombik vypada fakt dobre..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#9 9-3 Aero
wolf píše:Hm,ten kombik vypada fakt dobre..
Taky se mě líbí, třeba jednou okusím ...
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#10 9-3 Aero
Lubo, raději nezkoušej, to je auto se sportovním nádechem, mám srovnáno s těžkou kappou,
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#11 9-3 Aero
vše má svoje plusy, ale i zápory. Já bych rád jednou okusil asi tohleksw píše:Lubo, raději nezkoušej, to je auto se sportovním nádechem, mám srovnáno s těžkou kappou,
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#12 9-3 Aero
ksw píše:Lubo, raději nezkoušej, to je auto se sportovním nádechem, mám srovnáno s těžkou kappou,
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory
To mě zajímá - konkrétně tedy ten 2,0T. problémový ? Nemělo by to být 110kw ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#13 9-3 Aero
2.0T 110kw má jen jedno opravdu slabé místo, a to je turbo Garret, výkonější verze mají Mitsubishi. Tohle navíc vypadá na nějaký chiptuning.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#14 9-3 Aero
problémy potkávali všechny sobí turbobenziny v období zhruba 1997-2002, teda zejména ty, které si hráli na longlife iluzi - olej po 20-30tis KM, došlo tam k odlehčení bloku, bylo špatně řešeno chlazení turba, ale když se k tomu uživatel choval alespoň trochu slušně, tak úmrtnost nepřesáhla běžný standard té doby
jinak podle popisu by to mělo být LPT, stejný motor co mám já, akorát ve starší verzi, nejspíš s Trionic5, a pokud sedí kW z inzerátu, tak je tam nějaký čip, turbo Garrett,
podle fotek vypadá luxusně, za tu cenu bych mu odpustil i nějaké investice
jinak podle popisu by to mělo být LPT, stejný motor co mám já, akorát ve starší verzi, nejspíš s Trionic5, a pokud sedí kW z inzerátu, tak je tam nějaký čip, turbo Garrett,
podle fotek vypadá luxusně, za tu cenu bych mu odpustil i nějaké investice
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#15 9-3 Aero
Problém bych viděl v tom, že ten inzerent je vlastně autobazar, má v nabídce několik saabů a ty popisky u inzerátů jsou téměř stejné. Takže báchorky o nějaké čištěné vaně atd ... ledaže by kupoval pouze saaby s čištěnými vanami. Pokud tedy není myšleno, že to na krámu vemou wapkou zespodasordo píše:Neviděl někdo tohle?
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
Se divím, že za ty penize po tom nějaký Saabista nevlítnul. Ventilované sedačky jsou žádané zboží
např.
http://auto.bazos.cz/inzerat/21864866/Saab-9-5-AERO-23-TURBO-290-HP-FACELIFT-2004-KUZE-BIXENONY.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/20650252/Saab-9-5-23-T-BIOPOWER-AUTOMAT-VECTOR-E85--LPG-FULL-.php
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 662
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#16 9-3 Aero
A co třeba tohle : https://suchen.mobile.de/auto-inserat/saab-9-5-2-0t-xwd-aut-aero-frankfurt-am-main/172998078.html?lang=de&pageNumber=25&__lp=26&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
aaaa nebo tohle : https://suchen.mobile.de/auto-inserat/saab-9-5-2-8t-aero-xwd-navi-ahk-bi-xenon-scheinwerfer-g%C3%B6ttingen/173346375.html?lang=de&pageNumber=25&action=eyeCatcher&__lp=26&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
aaaa nebo tohle : https://suchen.mobile.de/auto-inserat/saab-9-5-2-8t-aero-xwd-navi-ahk-bi-xenon-scheinwerfer-g%C3%B6ttingen/173346375.html?lang=de&pageNumber=25&action=eyeCatcher&__lp=26&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
#17 9-3 Aero
To ano, je to autobazar, ale Saaby se u něj objevují docela často a taky dost často vypadají jako voňavky
https://www.sauto.cz/detail-prodejce/zdenek-hodan/933
V uterý na to asi pojedu kuknout
https://www.sauto.cz/detail-prodejce/zdenek-hodan/933
V uterý na to asi pojedu kuknout
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12100
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 9-3 Aero
Saab má problém, vypadá jako voňavka skoro dycky Aspoň sem teda ještě neviděl saaba, kde bych řekl fuj, ten je dobitej nebo vybydlenej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#19 9-3 Aero
Urvanej - tak to si měl štěstí, já jich ve vrakoidním stavu exteriéru i interiéru viděl už docela hodně. přece jen těch saabů je kapánek víc než saabmaniaků, takže ne každý kousek je opečováván s láskou
to Doktor - čistění olejové vany je u Saabů, hlavně těchto ročníků skoro běžná údržba. taky se doporučuje při koupi vozidla s nejasnou historií, a i u opečovaných kousků se dělává třeba u 3.až5. výměny oleje. Je to právě nejlepší prevence proti odpálení motoru do kytek. Samozřejmě ta vana se komplet sundá, a čistí se vnitřek pak u těch starších kousků se tam při tom instaluje i novější verze odvětrávací sady, která napravuje původní konstrukční chyby
jinak podle popisu v inzerátu bych to tipnul na pana Haldu a jeho saab-bazar, což je jedno z mála míst v Praze, kde bych se nebál si koupit olítaného saaba. má dobrou pověst, a předrodejní servis u něj skutečně reálně obsahuje ty položky, které si napíše do inzerátu,
to Doktor - čistění olejové vany je u Saabů, hlavně těchto ročníků skoro běžná údržba. taky se doporučuje při koupi vozidla s nejasnou historií, a i u opečovaných kousků se dělává třeba u 3.až5. výměny oleje. Je to právě nejlepší prevence proti odpálení motoru do kytek. Samozřejmě ta vana se komplet sundá, a čistí se vnitřek pak u těch starších kousků se tam při tom instaluje i novější verze odvětrávací sady, která napravuje původní konstrukční chyby
jinak podle popisu v inzerátu bych to tipnul na pana Haldu a jeho saab-bazar, což je jedno z mála míst v Praze, kde bych se nebál si koupit olítaného saaba. má dobrou pověst, a předrodejní servis u něj skutečně reálně obsahuje ty položky, které si napíše do inzerátu,
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#20 9-3 Aero
tak to jo.
Že bych se taky zašel podívat ?
Že bych se taky zašel podívat ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#21 9-3 Aero
Ano, je to pan Halda a čištěným vanám u něj se dá věřit na 100%.Kuko28 píše: jinak podle popisu v inzerátu bych to tipnul na pana Haldu a jeho saab-bazar, což je jedno z mála míst v Praze, kde bych se nebál si koupit olítaného saaba. má dobrou pověst, a předrodejní servis u něj skutečně reálně obsahuje ty položky, které si napíše do inzerátu,
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 38
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Všetaty / Praha
- Vůz: V70II D5 AP, chip - D5T5.com
- Bydliště: Všetaty / Praha
#22 9-3 Aero
Také jsem pokukoval po pěkné Airovce 9-5 v kombíku, ale nakonec jsem právě z důvodu benzínu s Turbem ustoupil a nakonec jezdím V70 II D5.
Kolega s 2,3Airo jezdí krátké trasy a prahu za 11-12, dálka lze za 8. Ale i Praha lze kolem 10, když moc nešlapete na plyn, turbo je ovládáno od plynového pedálu.
Svezení je podobné jak ve Volvu holt auto za milion ze severu...
Kolega s 2,3Airo jezdí krátké trasy a prahu za 11-12, dálka lze za 8. Ale i Praha lze kolem 10, když moc nešlapete na plyn, turbo je ovládáno od plynového pedálu.
Svezení je podobné jak ve Volvu holt auto za milion ze severu...
_________________
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.
#23 Poraďte při koupi - Saab - různé modely
Tak som začal uvažovať nad Saabom a neviem o nich nič:
1. aký motor áno a aký určite nie nie?(kto im dodáva diesle?)
2. sú Sááby spolahlivé autá?
3. Aký motor má naj spotrebu?
4. Ceny dielov so ako Volvo či drahšie?
Chcem niečo do 100 tis a nie spotrebou cez 10 l
Niečo sem dám ako TIP čo sa mi pozdáva:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/22010703/Saab-9-3-20t-Aero.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/20824067/SAAB-9-5-Aero-23-Turbo-250-PS-automat.php
diesel:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21718203/Saab-9-5-22-TID-120-ps-Kombi-stk112014-eco-zaplaceno.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/21892799/SAAB-9-5-30TDI-SERVISKA-MAX-VYBAVA-KUZE.php
Díky za názori a konkrétne info nech som múdrejší.
PS: ano už idem pozrieť na saab forum
1. aký motor áno a aký určite nie nie?(kto im dodáva diesle?)
2. sú Sááby spolahlivé autá?
3. Aký motor má naj spotrebu?
4. Ceny dielov so ako Volvo či drahšie?
Chcem niečo do 100 tis a nie spotrebou cez 10 l
Niečo sem dám ako TIP čo sa mi pozdáva:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/22010703/Saab-9-3-20t-Aero.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/20824067/SAAB-9-5-Aero-23-Turbo-250-PS-automat.php
diesel:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21718203/Saab-9-5-22-TID-120-ps-Kombi-stk112014-eco-zaplaceno.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/21892799/SAAB-9-5-30TDI-SERVISKA-MAX-VYBAVA-KUZE.php
Díky za názori a konkrétne info nech som múdrejší.
PS: ano už idem pozrieť na saab forum
_________________
AutoCS.cz
AutoCS.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 432
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#24 Saab - rôzne modely
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
Tento se tu už řešil.I já bych do něho šel.Za málo peněz hodně muziky.
Tento se tu už řešil.I já bych do něho šel.Za málo peněz hodně muziky.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#25 Saab - rôzne modely
zdar
upresnil by som vstupné požiadavky - kolko KM najazdíš za rok? potrebuješ vačšie (9-5) alebo stačí menšie (9-3) auto, chceš sedan/kombi?
každopádne do 100tis Kč by som sa sústredil na prvú generáciu 9-3, prípadne 9-5, ideálne po F/L v roku 2002
v tejto cenovej relácii by som sa dieslom vyhol - 2.2TiD je oplácky motor, ktorý trpí na poruchy čerpadiel so zabudovanou RJ - opraviť sa to prakticky nedá, len vymeniť. 30-50tis Kč. Spotrebou to tiež nie je žiadny zázrak
3.0TiD - na to rovno zabudni!!!! je to najhorší motor v celej histórii Saabu. Kým funguje, tak vraj jazdí pekne, bohužial jeho úmrtnosť je takmer 100%, a máloktorý z nich prežil hranicu 100tis Km. Motor je od Isuzu, používal ho aj Opel a Renault, je tam nejak blbo vyriešené chladenie, takže prakticky neriešitelný problém. Na saab fóru si to jeden maník nechal upraviť, ale stálo ho to bratru asi 50tis, a tým napravil konštrukčné chyby, a potom už funguje OK
takže keď nejazdíš 30tis KM ročne, zostal by som u benzinov. Majú svoje muchy, doležitá je ale hlavne starostlivosť predchádzajúcich majitelov - výmeny oleja po 10tis KM, kontrola olejovej vane, samozrejme slušné zachádzanie s turbom.
Ak chceš jazdiť do 10l, rovno zabudni na AERO. Proste 250k, vyžadujúci N98, nie je to pravé pre šetrivcov.
U 9-3 sa dávali len dvojlitre, prvá generácia mala LPT 150k (turbo Garrett) a HOT buď 185k, alebo pre Aero 205k (turbo Mitsubishi)
Druhá generácia potom tiež len dvojlitre, LPT bolo značené ako 1.8t, 2.0t má 175k, a 2.0T 210k. plus šesťvalec 2.8T. V tejto cene budú ale len prvé ročníky, a tým by som sa vyhol, pri tejto druhej generácii sa doporučuje od roku 2006 a vyššie
9-5 má dvojliter LPT, a potom 2.3 - opať LPT so 170k, prípadne HOT v Aeru od 225 do 250k. Dobrý kompromis je práve to vačšie LPT.
Ak jazdíš dlhšie trasy, je možné jednoduchou úpravou SW konverzia na Biopower - E85
ten prvý odkaz čo si dával sa tu už riešil, vyzerá fakt super, a predáva to Halda, čo je známý saabista (saab-autobazar.cz), takže by mohol byť OK
upresnil by som vstupné požiadavky - kolko KM najazdíš za rok? potrebuješ vačšie (9-5) alebo stačí menšie (9-3) auto, chceš sedan/kombi?
každopádne do 100tis Kč by som sa sústredil na prvú generáciu 9-3, prípadne 9-5, ideálne po F/L v roku 2002
v tejto cenovej relácii by som sa dieslom vyhol - 2.2TiD je oplácky motor, ktorý trpí na poruchy čerpadiel so zabudovanou RJ - opraviť sa to prakticky nedá, len vymeniť. 30-50tis Kč. Spotrebou to tiež nie je žiadny zázrak
3.0TiD - na to rovno zabudni!!!! je to najhorší motor v celej histórii Saabu. Kým funguje, tak vraj jazdí pekne, bohužial jeho úmrtnosť je takmer 100%, a máloktorý z nich prežil hranicu 100tis Km. Motor je od Isuzu, používal ho aj Opel a Renault, je tam nejak blbo vyriešené chladenie, takže prakticky neriešitelný problém. Na saab fóru si to jeden maník nechal upraviť, ale stálo ho to bratru asi 50tis, a tým napravil konštrukčné chyby, a potom už funguje OK
takže keď nejazdíš 30tis KM ročne, zostal by som u benzinov. Majú svoje muchy, doležitá je ale hlavne starostlivosť predchádzajúcich majitelov - výmeny oleja po 10tis KM, kontrola olejovej vane, samozrejme slušné zachádzanie s turbom.
Ak chceš jazdiť do 10l, rovno zabudni na AERO. Proste 250k, vyžadujúci N98, nie je to pravé pre šetrivcov.
U 9-3 sa dávali len dvojlitre, prvá generácia mala LPT 150k (turbo Garrett) a HOT buď 185k, alebo pre Aero 205k (turbo Mitsubishi)
Druhá generácia potom tiež len dvojlitre, LPT bolo značené ako 1.8t, 2.0t má 175k, a 2.0T 210k. plus šesťvalec 2.8T. V tejto cene budú ale len prvé ročníky, a tým by som sa vyhol, pri tejto druhej generácii sa doporučuje od roku 2006 a vyššie
9-5 má dvojliter LPT, a potom 2.3 - opať LPT so 170k, prípadne HOT v Aeru od 225 do 250k. Dobrý kompromis je práve to vačšie LPT.
Ak jazdíš dlhšie trasy, je možné jednoduchou úpravou SW konverzia na Biopower - E85
ten prvý odkaz čo si dával sa tu už riešil, vyzerá fakt super, a predáva to Halda, čo je známý saabista (saab-autobazar.cz), takže by mohol byť OK
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1552 Odpovědi
- 138041 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jergus.balaz
-
- 94 Odpovědi
- 12197 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od FrantaB
-
- 8 Odpovědi
- 1268 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martini007
-
- 18 Odpovědi
- 2208 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 5 Odpovědi
- 441 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jirka87