rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user
Ověřený

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od GDPR_user »

stepan.e píše:mám dotaz, nastavení rozvodu u D24TIC je stejné jako u D24T, případná rada nebo odkaz na stažení manuálu potěší, mám 740GLE s motorem D24TIC a budu ho oživovat, díky Š.
Rozvody jsou cela stejné

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

a co tedy tohle???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

jak jednoduche mili vatsone... Rozdil je ve výrobci-jedna origo volvo,druhá replika. Jinak nahmlich totéž!

Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Renoš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

To by mě zajímalo taky.
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou? :)
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

no jo ale jedna má 18 zubů a druhá 20 :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
no ale když si to představuju tak potřebuješ i jinej řemen ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

no,nemusel bys potrebovat,ale jistej si nejsem D24 sem dycky viděl jen zvrchu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

podobnej případ zde...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user
Ověřený

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od GDPR_user »

Hlavně origo číslo je pořád stejné

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

martinopel píše:Hlavně origo číslo je pořád stejné
v případě toho řemenu není
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

no jak to chapu já,tak jeden remen je napinanej pres vodni pumpu a druhej je napínanej napínákem??? (kladkou)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

ještě teda oprava...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

předpokládam že já mam ten složitější a dražší systém :( Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,
předpokládám že ho napíná vodní pumpička...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Renoš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

ano,ta první vodící je pro řemen A, Ta druhá pro řemen B-v případě řemenu B je třeba napínací a vodící kladku. Každopádně nastavení rozvodů je stále stejný....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

Renoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
Tudíž potřebuješ jednu z těch vodních pump,mělo by bejt jedno jakou a řemen a kladku A
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Renoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražší :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1600
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Sarkasmic »

:D to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Renoš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

Ondra. píše:
Renoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražší :(
Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku. :crazy:
Ty máš potom asi motor mladšího data?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Renoš píše: Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku. :crazy:
Ty máš potom asi motor mladšího data?
jj bavím se teď o svojí 940. Je to model 1993 má to hydroštely, EGR ventil a plní Euro1, jinak dle kučery vychází starší provedení na cca 2300 vč pumpy a novější cca 3500
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Renoš
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: 760
Bydliště: Petřvald u Karviné

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Renoš »

Pořád parádní cena. :good:
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4734
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

rozvody D24TIC, potřebuji poradit

Příspěvek od Ondra. »

Sarkasmic píše::D to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
no to je tak když se dělá ze starýho smradlavýho diesela (early 70´es), moderní ekologický sportovní turbodiesel (early 90´es) :D :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé