B6304F dym z mierky oleja
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Uploadol som video https://www.youtube.com/watch?v=Do9iKGx9Paw a poprosil by som tunajsich odbornikov a majitelov samochodu osadeneho tymto zazrakom o vyjadrenie, ci je taketo dymenie normalne, alebo hlaska nejakeho problemu. Olej je 1000km po vymene, plna syntetika Champion 5W30
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B6304F dym z mierky oleja
no tak to teda cumim...pochybuju ze je takovejhle komin normalni projev...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1175
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
B6304F dym z mierky oleja
Normální to není určitě, profukuje to dolů kolem pístů v množství větším než malém... Asi bych začal změřením tlaků, aby bylo jasné, jestli je to jeden válec, nebo všechny.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Ach jo...nepotesili ste ma... Idem si kupit nejaky tlakomer.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B6304F dym z mierky oleja
Takový hukot, to teda není ani trochu dobré. Zkontroluj odvdušnění vany, změř tlaky, zkontroluj, jestli není nějaká svíčka od oleje, nebo nadmíru zakarbonovaná a dej vědět výsledky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Vytiahol som odtial Bosch sviecky (znacenie si teraz nespomeniem) a od oleja neboli, stredna elektroda bola krasne tehlova ale ta kruhova cas (kostra) bola od karbonu (sucha, akoby napraseny uhlik) Teraz tam mam cca 1000km trojelektrodove Brisky. Flame trap (take to plastove sito co je primontovane pred klapkou) som nedavno cistil. Tlaky zmeram, len co kupim alebo vyrobim tlakomer s trubkovym predlzovakom, bo sviecky su dost utopene.jarek.krizan píše:Takový hukot, to teda není ani trochu dobré. Zkontroluj odvdušnění vany, změř tlaky, zkontroluj, jestli není nějaká svíčka od oleje, nebo nadmíru zakarbonovaná a dej vědět výsledky.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Este doplnim: po zakryti otvoru pre nalievanie oleja rukou, pri beziacom motore, necitit ziadny pretlak ani podtlak. Na 940ke citim mierny pulzujuci pretlak.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B6304F dym z mierky oleja
Normální to ale přesto není. Nic mi nedýmilo, ani když mi motor sežral 1l oleje na 20 km.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
No oleja zerie relativne malo, vsetku spotrebu pripisujem tecucemu guferu rozvodoveho kolesa, ale aj ta nie je hrozna.
Odkial je brane odvetravanie skrine ?
Odkial je brane odvetravanie skrine ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B6304F dym z mierky oleja
Labyrint odvzdušnění je pod sáním 2. válce, takový černý plastový bazmek - nádobka. A filtřík je v sacím koleně před klapkou a musí být funkční i te tenký podtlak - neucpaný.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
B6304F dym z mierky oleja
tiez tipujem zapchate odvetravanie
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Dik, Ten filter pred klapkou som cistil davnejsie, podtlak som neskusal, ked sa umudri pocasie, skusim najst ten labyrint.jarek.krizan píše:Labyrint odvzdušnění je pod sáním 2. válce, takový černý plastový bazmek - nádobka. A filtřík je v sacím koleně před klapkou a musí být funkční i te tenký podtlak - neucpaný.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Labyrint (taka cierna hranata krabica pod sanim 2. valca) som nasiel, teraz mam otazku ako sa k nemu dostat bez rozobratia sania, a co v nom najdem (kopu bordelu urcite) - teda ci je rozberatelny a vycistitelny. Da sa odmontovat nejak zo spodu auta ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B6304F dym z mierky oleja
Nejjednodušší bude sundat sání, nevytahoval jsem ho ještě se sacím potrubím. Je nerozebiratelný a pokud se ti to podaří, už ho těžko složíš. Je v něm labyrint. Dá se jen prošťouchnout a vypláchnout v rozpouštědle - nejlépe vylouhovat. Nebo dát nový, ale to bývá zbytečné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 16 roků
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
B6304F dym z mierky oleja
to video hore je priznak zadreteho pripadne vylagrovaneho motora to iste stvaral moj ked som otvoril viko kde sa nalieva olej tak sa mohla hociktora parna lokomotiva skrit co na moje volvo nemala... GO pomoze... zapchata rura odvetravania klukovej skrine by dusilo motor by trhal skusenost ford mondeo 1.8 benzin nedalo sa s nim prejst ani 100 metrov koly zapchatiu tejto hadice...
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
No to ti dakujem Ale myslim ze to aj tak bude...tir píše:to video hore je priznak zadreteho pripadne vylagrovaneho motora to iste stvaral moj ked som otvoril viko kde sa nalieva olej tak sa mohla hociktora parna lokomotiva skrit co na moje volvo nemala... GO pomoze... zapchata rura odvetravania klukovej skrine by dusilo motor by trhal skusenost ford mondeo 1.8 benzin nedalo sa s nim prejst ani 100 metrov koly zapchatiu tejto hadice...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 300
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
B6304F dym z mierky oleja
No nevím jak u Mondea, ale ucpanej odtah zbytkovýho tlaku z karteru a nefunkčnost motoru? V úplněm tom nejkrajnějším nejbrutálnejším případě, kdy bude všechno ucpaný to bude foukat ven (s olejem) skrz gufera na klikovce, nebo kudykoliv jinudy, ale že by to způsobilo celkovou nepoužitelnost motoru?tir píše:to video hore je priznak zadreteho pripadne vylagrovaneho motora to iste stvaral moj ked som otvoril viko kde sa nalieva olej tak sa mohla hociktora parna lokomotiva skrit co na moje volvo nemala... GO pomoze... zapchata rura odvetravania klukovej skrine by dusilo motor by trhal skusenost ford mondeo 1.8 benzin nedalo sa s nim prejst ani 100 metrov koly zapchatiu tejto hadice...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
B6304F dym z mierky oleja
Páni inženýři a konstruktéři vyvíjí někdy motory v delíriu, nebo v rauši. U některých aut stačí povytáhnout měrku od oleje a je po výkonu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 110
- Registrován: 16 roků
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
B6304F dym z mierky oleja
hmmm ano zapchata hadica nesposobila totalnu nepouzitelnost auta ale motor zacne trhat natolko ze je strach sa s nim pohnut ci nepreskoci rozvodovy remen aj ked nemalo by sa to stat ale .... olej nevitlacilo nikadial nakolko asi ten tlak nebol natolko vysoky ale motor mal neskutocne nepravidelny chod ked sa pridal plyn na volnobehu isiel celkom dobre ale nebolo to ono bolo pocut ze nieco tam je ..
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
B6304F dym z mierky oleja
Do práce Fordem domů pěšky.tir píše:hmmm ano zapchata hadica nesposobila totalnu nepouzitelnost auta ale motor zacne trhat natolko ze je strach sa s nim pohnut ci nepreskoci rozvodovy remen aj ked nemalo by sa to stat ale .... olej nevitlacilo nikadial nakolko asi ten tlak nebol natolko vysoky ale motor mal neskutocne nepravidelny chod ked sa pridal plyn na volnobehu isiel celkom dobre ale nebolo to ono bolo pocut ze nieco tam je ..
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Pomeral som tlaky a nadseny veru nie som:
1. - 1,09 MPa
2. - 1,44
3. - 1,46
4. - 1,36
5. - 1,51
6. - 1,32
Po naliati trosky oleja do 1. valca vyskocil tlak v nom na vyse 1,6 (asi som dal vela oleja ) co vyzera na prasknute kruzky. Potom je uz asi pricina dymenia jasna.
1. - 1,09 MPa
2. - 1,44
3. - 1,46
4. - 1,36
5. - 1,51
6. - 1,32
Po naliati trosky oleja do 1. valca vyskocil tlak v nom na vyse 1,6 (asi som dal vela oleja ) co vyzera na prasknute kruzky. Potom je uz asi pricina dymenia jasna.
Naposledy upravil(a) Sergej dne 13 bře 2010 19:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
B6304F dym z mierky oleja
Normal range........ 1.3-1.5 MPa
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 2627
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
B6304F dym z mierky oleja
Nj, co s tym ? Prekruzkovanie pomoze ? Alebo treba rozobrat a potom sa uvidi ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
B6304F dym z mierky oleja
A co to odvetrani?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: kolemjdouci