Takže vepředu jsou třípásma, ok v tom případě dokud fungujou, tak je tam nechflaksy píše:Vepredu to je jinak. predni je velkej + stredni dole, malej u okna ... vzadu to je tak, ze je velkej dole a malej u kliky. Menit predni by me asi slehlo Tam to bude s vyhybkama a vsim tim moznym asi sileny.
Audio vo V50
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
Super, dekuji moc za pomoc. Velikost maleho repro mam napsane na papiru u schemat a to mam ted v garazi, takze se tam po obede podivam a zacnu vybirat sadu repro. Kdyz muzu teda nejakou levnejsi, tak vemu neco kolem tech 2000. Ve predu auti hraje na muj vkus moc dobre, jen me mrzi ten zadek, takze to spis resim z duvodu, ze kdyz to ma fungovat, tak at to funguje
Jeste jednou diky za pomoc pri reseni vsech uskali.
Jeste jednou diky za pomoc pri reseni vsech uskali.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: zvolen
Audio vo V50
pani mam par otazok podla tohto videa ma chlap aj stredovy center ?Neviem ci tu uz niekto riesil co a ako stym zahadnym zosilovacom v kufri este som ho nestihol popozerat a na anglickom volvo fore to uz zapajali na subwofer a dalsi zosilovac jedna sa mi o to ze mam z mojej predchadzajucej 440 zosilovac a subwofer a sice zostava High Performance zvuk celkom v pohode ale subwofer je subwofer poptreboval by som vediet ako dostat signal do zosilovaca
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
No tezko rict, jak ho tam dostat. Origo subwoofer je aktivni a jede pres optiku (zapojuje se pres specialni konektor a jako dalsi soucast opticke site MOST, co je v aute). Pokud bys chtel nekam jeste napojit zesik, tak asi na nejakej vystup na nejake repraky, tj na jeden ten kanal a ze zesiku pak vyvest na ty repra (ze kterych jsi to bral z origo zesiku) a na subwoofer.
Jinak z toho videa: ten ma kompletni audio vybavu. Soustava Premium i se subwooferem a CD menicem. Bohuzel to tu nikdo z nas na foru nema, takze se o tom nemuzem moc bavit
Jinak z toho videa: ten ma kompletni audio vybavu. Soustava Premium i se subwooferem a CD menicem. Bohuzel to tu nikdo z nas na foru nema, takze se o tom nemuzem moc bavit
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
Ani moc ne, aspon co jsem zatim koukal, ale zatim jsem to nezkousel. V pondeli objednam repro a az budu mit cca za 14 dni cas, tak to tam namontuju. Pocitam s troskou rucni prace na vytvoreni uchytu a podkladacich krouzku z ruzneho materialu (malej hlinik, velkej preklizka+guma). Na instalaci by nemelo byt nic sloziteho, popisu to ale az potom, co se do toho pustim ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
Mno ... samozrejme ti to ve volvu radi udelaji. Ale to by se musela vymenit ridici jednotka radia za jinou a domontovavali by ti i odpovidajici reproduktory. A to by nebyla vubec ale vubec levna zalezitost. Poresit to muzes tak, ze zkusis pripojit treba novy zesik na stavajici vystupy a na ten zesik pripojit nove repro. Mohl bys sehnat relativne dobre reseni za rekneme 10-15k ... u volva by te zmena vseho vysla nejmene na 30 a to mozna jsem jeste moc dole s cenou. Ceni si sve audio moc vysoko (napr instalace subwooferu do meho vozu by stala cca 23000 bez prace, jak mi bylo receno ve Volvu, to jen tak pro predstavu).
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
Audio vo V50
Cauwes vsichni,
Za kolik se teda da poridit aktivni subwoofer do V50ky(jednotlivy komponenty atp..)? Origo urco nee,ale nejaka eventualita by se sikla
to flaksy: mockrat diky za detailni popis po SZ
Za kolik se teda da poridit aktivni subwoofer do V50ky(jednotlivy komponenty atp..)? Origo urco nee,ale nejaka eventualita by se sikla
to flaksy: mockrat diky za detailni popis po SZ
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Martin - SR
Audio vo V50
Ćaute všetci,
Doplnim ešte ako vyzeraju konektory vyškovych reprakov v zadnich dverach, a bol som sa opytat dnes vo Volvo kolko by stali vyškače, okolo 90€ ! len som sa ponahlal a zabudol som sa opytat či za par alebo za jeden kus OE čislo je 8691599, zapojit a ideš, netreba aktivovat software-om. naopak, kto nema Subwoofer, ale ho chce, tak samotne zapajanie nestači! treba robit potom aj software update vo Volve pre jeho aktivaciu.
A tolko toho treba kupit: http://vparts.dealerfit.com/store/volvo-s40-v40-v50-accessories-cat126_697.php
Takže Fyla, takyto basic performance upgrade sa da velmi jednoducho robit, kable a konektory su na mieste pri klučkach, len dokupit vyškove repra, zapojit a maš 6 reprakov. len ta cena
Aka zamena by bola vhodna? oni su 8ohm len presny priemer neviem??
Doplnim ešte ako vyzeraju konektory vyškovych reprakov v zadnich dverach, a bol som sa opytat dnes vo Volvo kolko by stali vyškače, okolo 90€ ! len som sa ponahlal a zabudol som sa opytat či za par alebo za jeden kus OE čislo je 8691599, zapojit a ideš, netreba aktivovat software-om. naopak, kto nema Subwoofer, ale ho chce, tak samotne zapajanie nestači! treba robit potom aj software update vo Volve pre jeho aktivaciu.
A tolko toho treba kupit: http://vparts.dealerfit.com/store/volvo-s40-v40-v50-accessories-cat126_697.php
Takže Fyla, takyto basic performance upgrade sa da velmi jednoducho robit, kable a konektory su na mieste pri klučkach, len dokupit vyškove repra, zapojit a maš 6 reprakov. len ta cena
Aka zamena by bola vhodna? oni su 8ohm len presny priemer neviem??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
VOLVO S40 2.0D MOMENTUM 100kw/136bhp 09/2004
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Audio vo V50
mrknete na toto.. http://volvo.philipfotos.com/English_install_ver_6_5.pdf
zacinam rozebirat auto
PS: navod jsem koupil za 3USD
zacinam rozebirat auto
PS: navod jsem koupil za 3USD
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Audio vo V50
zephyr: pouzij mnou poslany navod, je to odzkousene a levne
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Audio vo V50
dva anteni kabliky - udelat
fm modulator
cca 2h
fm modulator
cca 2h
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Záleží jaký výkon chceš apod. Takže dá se sehnat i do 5.000Kč + nějaký ty kabely kolem 500Kč.Pavluňa píše:Cauwes vsichni,
Za kolik se teda da poridit aktivni subwoofer do V50ky(jednotlivy komponenty atp..)? Origo urco nee,ale nejaka eventualita by se sikla
to flaksy: mockrat diky za detailni popis po SZ
Osobně bych volil variantu ext. zesilovače a pasivního SW (nebo repráku a stavba vlastní ozvučnice).
To si pak ten SW postavíš podle kufru, tzn. že to múže být nenápadné a ladit s kufrem. Zde se vejděš do 10.000Kč.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
Tak jsem dnes namontoval a zapojil nové repro do auta. Nebylo to úplně lehké, ale povedlo se. Bohužel horní košík reproduktorů to odnesl totální destrukcí, aby se tam vešlo nové repro (do košíčku se přilepilo epoxy a ani se nehne). Tím jsem zachoval systém zaklapávání do výplně dveří. Dolní repro šlo z koše krásně vyjmout a nové repro se tam hezky usadilo. Další problém byl s umístěním výhybky. Nakonec skončila pod ovládáním zámků, což bylo jediné místo, kam se dala přišroubovat. Směrem k repro drží na šroubku, směrem od repro na oboustranné pásce. Ale stačí to, ani se to nehne. Časem napíšu návod, foto mám bohužel jen z mobilu a kabel nemám teď po ruce
Mohu s klidem říct, že mnou vybrané a nainstalované reproduktory hrají moc pěkně a basují také docela solidně. Jsem velmi spokojen. Jedinou kaňkou tak zůstává oddělání původní kabeláže, neboť konektory, které měly pasovat nepasovaly. Ale co, stejně tam originální repro už nikdy cpát nebudu
Mohu s klidem říct, že mnou vybrané a nainstalované reproduktory hrají moc pěkně a basují také docela solidně. Jsem velmi spokojen. Jedinou kaňkou tak zůstává oddělání původní kabeláže, neboť konektory, které měly pasovat nepasovaly. Ale co, stejně tam originální repro už nikdy cpát nebudu
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Audio vo V50
zephyr: ok, dej vedet
ja shanim audio s vystupem na cd changer, abych mel nejelegantnejsi reseni
ja shanim audio s vystupem na cd changer, abych mel nejelegantnejsi reseni
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Audio vo V50
zkus hodit foto a popis
prepnuti je automaticke? co sviti na lcd v aute?
dik
prepnuti je automaticke? co sviti na lcd v aute?
dik
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: zvolen
Audio vo V50
TO Zephyr: takze vsetko si robil podla tych priloh ? aj zosilovac si rozobral a naletoval mam jedneho kamarata velmo sikovyn elektrikar rozmislal som ze mu to dam spravit ked sa bude nudit spravit len nechapem natom obrazku kde je aj zosilovac je este taky maly plosak naco tam je?
http://www.flickr.com/photos/4eversr/3312467138/in/set-72157614396295227/
http://www.flickr.com/photos/4eversr/3312467138/in/set-72157614396295227/
_________________
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
volvo 440 1.7T R:V 1993
volvo S40 1.9 DI r.v 1999
Volvo V50 2.OD 100KW r.v 2005
Volvo S60 2.4 103kw 2006 lpg
Volvo S80 3.2 awd 2007 lpg
Volvo V90 cc 2.0 T6 2017
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
Malinkaty dotaz
Aktivni subwoofer, tj subwoofer s vestavenym vlastnim zesilovacem se da normalne pripojit na stavajici zesilovac v aute bez toho, aby ubral z daneho vykonoveho pasma? Jak to myslim, zkusim to upresnit:
Ze zesilovace jdou 4 kanaly po 40W na 4 dvoupasmove komponentni reproduktory kdy kazda sada stredobasu a vysky ma vykon take 40W. A otazka zni. Je mozne pridat ke kabelu vedoucimu napr do pravych zadni dveri kabel k aktivnimu subwooferu? Nepretizi se ta vetev? Jinak receno potrebuje ten aktivni subwoofer jeste vykon z toho klasickeho zesiku? Nebo mu to vse obstara jeho integrovany zesik napajeny z auta a tudiz si z toho puvodniho zesiku bere jen signal, aby "vedel" co hrat? Jak to myslim - obrazek.
Aktivni subwoofer, tj subwoofer s vestavenym vlastnim zesilovacem se da normalne pripojit na stavajici zesilovac v aute bez toho, aby ubral z daneho vykonoveho pasma? Jak to myslim, zkusim to upresnit:
Ze zesilovace jdou 4 kanaly po 40W na 4 dvoupasmove komponentni reproduktory kdy kazda sada stredobasu a vysky ma vykon take 40W. A otazka zni. Je mozne pridat ke kabelu vedoucimu napr do pravych zadni dveri kabel k aktivnimu subwooferu? Nepretizi se ta vetev? Jinak receno potrebuje ten aktivni subwoofer jeste vykon z toho klasickeho zesiku? Nebo mu to vse obstara jeho integrovany zesik napajeny z auta a tudiz si z toho puvodniho zesiku bere jen signal, aby "vedel" co hrat? Jak to myslim - obrazek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
Klidně to tak zapoj (paralelně), nijak se to "nepřetíží", protože u signálu jde jen o "napětí" nikoliv "výkon".flaksy píše:Malinkaty dotaz
Aktivni subwoofer, tj subwoofer s vestavenym vlastnim zesilovacem se da normalne pripojit na stavajici zesilovac v aute bez toho, aby ubral z daneho vykonoveho pasma? Jak to myslim, zkusim to upresnit:
Ze zesilovace jdou 4 kanaly po 40W na 4 dvoupasmove komponentni reproduktory kdy kazda sada stredobasu a vysky ma vykon take 40W. A otazka zni. Je mozne pridat ke kabelu vedoucimu napr do pravych zadni dveri kabel k aktivnimu subwooferu? Nepretizi se ta vetev? Jinak receno potrebuje ten aktivni subwoofer jeste vykon z toho klasickeho zesiku? Nebo mu to vse obstara jeho integrovany zesik napajeny z auta a tudiz si z toho puvodniho zesiku bere jen signal, aby "vedel" co hrat? Jak to myslim - obrazek.
Ale připoj i "větev" z druhýho zadního repra, aby do aktivního SW lezl stereo signál, protože basová složka se nemusí nutně vyskytovat v obou kanálech stejně.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Audio vo V50
Super, diky za info
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Audio vo V50
hmm, ale ako vidiet zo schemy, tak to je zapojene na "vykon", ktory ide do zadneho laveho menica (repro). je vstup subwooferoveho zosilovaca prisposobeny na taky vykon? (podla mna nie...tym netvrdim, ze to nebude hrat) ... treba subwooferov zosilovac zapojit na linkovy vystup, co je cca +/- 1V ... inak povedane, do aktivneho subwofera treba priviest signal z predzosilovaca a nie zo zosilovaca.flaksy píše:Malinkaty dotaz
Aktivni subwoofer, tj subwoofer s vestavenym vlastnim zesilovacem se da normalne pripojit na stavajici zesilovac v aute bez toho, aby ubral z daneho vykonoveho pasma? Jak to myslim, zkusim to upresnit:
Ze zesilovace jdou 4 kanaly po 40W na 4 dvoupasmove komponentni reproduktory kdy kazda sada stredobasu a vysky ma vykon take 40W. A otazka zni. Je mozne pridat ke kabelu vedoucimu napr do pravych zadni dveri kabel k aktivnimu subwooferu? Nepretizi se ta vetev? Jinak receno potrebuje ten aktivni subwoofer jeste vykon z toho klasickeho zesiku? Nebo mu to vse obstara jeho integrovany zesik napajeny z auta a tudiz si z toho puvodniho zesiku bere jen signal, aby "vedel" co hrat? Jak to myslim - obrazek.
btw, ak ma menic impedanciu 8 ohm a ty na to nieco pripojis, co ma impedanciu, tak zadny lavy menic uz nebude impedancne prisposobeny a tym padom bude podavat inu "pracu" ... ak zapojis paralelne dalsi "spotrebic" o impedancii 8 ohm, tak impedancia bude 4 ohm a ak je to menej ako ma zosilovac, tak to nemusi dopadnut dobre ... impedancia menica musi byt minimalne taka, aku ma impedanciu zosilovac ... ak ma vacsiu, tak potom klesa vykon ...
... ja by som hladal vystup linkovy (resp vystup predzosilovaca) a ten zapojil na aktivny subwofer. bol tu niekde odkaz na rozobraty zosik a riesenie linkoveho vstupu, tak urobit nieco podobne, akurat na vystup ...
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
90% aktivních autohifi SW má vysokoúrovňový vstup na který se zapojuje výstup z "autorádia". Zapojuje se paralelně k reproduktoru / kabelu a tuším že ten vstup má velký odpor, takže žádný velký výkon reproduktoru neubere, jelikož veškerý proud poteče dál do reproduktoru (netvrdím že je to tak na 100%, nikdy jsem to nezkoumal. Prostě se to tak bežně zapojuje, takže bych tam žádný problém nehledal, mají to nějak ošetřené).MirecZA píše: hmm, ale ako vidiet zo schemy, tak to je zapojene na "vykon", ktory ide do zadneho laveho menica (repro). je vstup subwooferoveho zosilovaca prisposobeny na taky vykon? (podla mna nie...tym netvrdim, ze to nebude hrat) ... treba subwooferov zosilovac zapojit na linkovy vystup, co je cca +/- 1V ... inak povedane, do aktivneho subwofera treba priviest signal z predzosilovaca a nie zo zosilovaca.
btw, ak ma menic impedanciu 8 ohm a ty na to nieco pripojis, co ma impedanciu, tak zadny lavy menic uz nebude impedancne prisposobeny a tym padom bude podavat inu "pracu" ... ak zapojis paralelne dalsi "spotrebic" o impedancii 8 ohm, tak impedancia bude 4 ohm a ak je to menej ako ma zosilovac, tak to nemusi dopadnut dobre ... impedancia menica musi byt minimalne taka, aku ma impedanciu zosilovac ... ak ma vacsiu, tak potom klesa vykon ...
... ja by som hladal vystup linkovy (resp vystup predzosilovaca) a ten zapojil na aktivny subwofer. bol tu niekde odkaz na rozobraty zosik a riesenie linkoveho vstupu, tak urobit nieco podobne, akurat na vystup ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Audio vo V50
to CONAN:
moze byt, ako pises. ja nemam skusenosti s auto audio technikou, iba vychadzam zo skusenosti z hi-fi techniky ako takej.
moze byt, ako pises. ja nemam skusenosti s auto audio technikou, iba vychadzam zo skusenosti z hi-fi techniky ako takej.
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Audio vo V50
V poho proto jsem to psal.MirecZA píše:to CONAN:
moze byt, ako pises. ja nemam skusenosti s auto audio technikou, iba vychadzam zo skusenosti z hi-fi techniky ako takej.
Jo, jen bych upravil ten začátek, vypadlo mi tam "i":
"90% aktivních autohifi SW má i vysokoúrovňový vstup..."
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Audio vo V50
tak konecne jsem mel dnes cas a provedl instalaci...::Philip::.. píše:mrknete na toto.. http://volvo.philipfotos.com/English_install_ver_6_5.pdf
zacinam rozebirat auto
PS: navod jsem koupil za 3USD
nakonec jsem to malinko obmenil a vysledek je takovy, ze:
-Ipod je behem reprodukce nabijen
-ovladani je pomoci dalkoveho ovladace
-tagy jsou zobrazeny na lcd autoradia
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 293
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Audio vo V50
impedancie vstupov aktivneho wooferu su tak vysoke ze zosik nebude ani tusit ze sa tam nieco napojilo k 8 ohmovemu repro ina vec by bola zapajat tam paralelne priamo dalsie repro alebo basak
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé