někdo solidní Zlín a okolí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#26 někdo solidní Zlín a okolí
Proč 20-30 tisíc? Ověřený repas stojí osmičku + práce.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#27 někdo solidní Zlín a okolí
Co vim, tak repas uz se pred snad 8 lety moc nedelal. A vzhledem k tomu, ze je tam nekolik typu rizeni a nektere nedoststkove, tak resenim bylo nove. Ale treba je to ted jinak P2 uz cca 8 let nemam
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#28 někdo solidní Zlín a okolí
Naposledy jsem to nechával dělat někdy koncem roku.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#29 někdo solidní Zlín a okolí
Teď už se nové (origo) řízení na P2 nedělá. Takže repas je jediná volba.
Jako chápu situaci, já jsem na své V70 udělal taky už dost věcí, které několikanásobně převyšují nákupní cenu auta. Ale bez toho to asi úplně nejde, pokud to chce mít člověk v cajku, ty auta mají svoje roky a kilometry. Navíc teď je o dost jiná situace, než před 5 lety, kdy jsem svojí V70 kupoval. Hodně origo dílů skončilo a to co zbylo, tak vzrostlo na ceně 2-3x, Volvo tak dává najevo, že se s P2 už nepočítá. Jetý díly už jsou taky nic moc. Auta, co se rozprodávají na díly, jsou už většinou hodně vyjetý vraky, kde toho už moc použitelnýho není. Takže vlastnictví P2 už je trochu víc pro srdcaře mi přijde.
Servis řeším tak, že si menší věci dělám sám a větší věci řeším přes AVdíly nebo Raolsu. Bez nich si provoz 20 letého Volva neumím představit. Takže přeji hodně štěstí, ať někoho dobrého v okolí najdeš.
btw. AVdíly mají čekačku přes měsíc, Raolsa několik měsíců
Jako chápu situaci, já jsem na své V70 udělal taky už dost věcí, které několikanásobně převyšují nákupní cenu auta. Ale bez toho to asi úplně nejde, pokud to chce mít člověk v cajku, ty auta mají svoje roky a kilometry. Navíc teď je o dost jiná situace, než před 5 lety, kdy jsem svojí V70 kupoval. Hodně origo dílů skončilo a to co zbylo, tak vzrostlo na ceně 2-3x, Volvo tak dává najevo, že se s P2 už nepočítá. Jetý díly už jsou taky nic moc. Auta, co se rozprodávají na díly, jsou už většinou hodně vyjetý vraky, kde toho už moc použitelnýho není. Takže vlastnictví P2 už je trochu víc pro srdcaře mi přijde.
Servis řeším tak, že si menší věci dělám sám a větší věci řeším přes AVdíly nebo Raolsu. Bez nich si provoz 20 letého Volva neumím představit. Takže přeji hodně štěstí, ať někoho dobrého v okolí najdeš.
btw. AVdíly mají čekačku přes měsíc, Raolsa několik měsíců
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#30 někdo solidní Zlín a okolí
Díky moc pánové, tohle fórum je fakt unikát, jste skvělí!
Já to do toho rád nasypu, jen doufám, že se mi to odvděčí. Respektive je ještě reálné se dostat do stavu, kdy s tím najedu půl mega aspoň a nenasypu do toho 50-100k ročně? Těžko říct že..
Měl jsem info že díly jsou a že když to auto dostane péči tak bez problému. Jenže jsem rychle zjistil, že jak říkáš, ty díly už moc nejsou a obzvlášť některé extra nedostatkové si zkoupili různí překupníci a prodávají je třeba i dráž než stály nové OEM. Např. xenony P2, málem jsem bral nějaké pochybné slepence z allegra za 15k kus, až jsem sehnal sice zašlé ale funkční za 3500. Ale to bylo jen štěstí na dobrého člověka.
Co jsem se tak dočetl, tak úroveň a znalost Volva u p. Křižana, by mělo být také na vysoké úrovni? Tak snad se k němu dostanu a tyto větší věci už udělám u něj.
Jinak to nechám na rok v Semilech (u pana Raolsy:)) a budu jezdit pistaciovou Fabií mojí, ta má taky duši
Potřebuju hlavně pořešit ty věci, co mě můžou nechat někde viset. Což ta hydraulika i ABS asi je? Pokud nás to někde s malou nechá kleklé, hodně cestujeme za rodinou i jinak, tak to nezvládnu a moja taky ne.
To tupé bouchnutí při prudčím zařazení 3,4 a každém zařazení 2 mi tvrdil jeden tady že je diferencial, druhý že poloosy a dovozce že převodovka. Taky asi potenciálně všechno věci, co nás můžou někde nechat na odtah, že?
Já to do toho rád nasypu, jen doufám, že se mi to odvděčí. Respektive je ještě reálné se dostat do stavu, kdy s tím najedu půl mega aspoň a nenasypu do toho 50-100k ročně? Těžko říct že..
Měl jsem info že díly jsou a že když to auto dostane péči tak bez problému. Jenže jsem rychle zjistil, že jak říkáš, ty díly už moc nejsou a obzvlášť některé extra nedostatkové si zkoupili různí překupníci a prodávají je třeba i dráž než stály nové OEM. Např. xenony P2, málem jsem bral nějaké pochybné slepence z allegra za 15k kus, až jsem sehnal sice zašlé ale funkční za 3500. Ale to bylo jen štěstí na dobrého člověka.
Co jsem se tak dočetl, tak úroveň a znalost Volva u p. Křižana, by mělo být také na vysoké úrovni? Tak snad se k němu dostanu a tyto větší věci už udělám u něj.
Jinak to nechám na rok v Semilech (u pana Raolsy:)) a budu jezdit pistaciovou Fabií mojí, ta má taky duši
Potřebuju hlavně pořešit ty věci, co mě můžou nechat někde viset. Což ta hydraulika i ABS asi je? Pokud nás to někde s malou nechá kleklé, hodně cestujeme za rodinou i jinak, tak to nezvládnu a moja taky ne.
To tupé bouchnutí při prudčím zařazení 3,4 a každém zařazení 2 mi tvrdil jeden tady že je diferencial, druhý že poloosy a dovozce že převodovka. Taky asi potenciálně všechno věci, co nás můžou někde nechat na odtah, že?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#31 někdo solidní Zlín a okolí
50-100 k za rok za servis určitě nee. Najedu s Volvem kolem 35k za rok a vychází to kolem 1 Kč za servis na 1 km jízdy a to dělám spíše nadstandardní servis, co spousta lidí neřeší. Jen loni jsem se dostal přes 100k, ale to se mi tam sešlo víc věcí, jako hlava, dvouhmota, vstřiky, nový bufík a ještě jsem kupoval věci, které byly čistě nadbytečné, jako brzdy z XC90 a nerezový vyfuk Simons.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#32 někdo solidní Zlín a okolí
Jen to klepani u kubajz896 opravdu muze byt opravdu jak prevodovka tak diferencial. A to za drobne nebude. Na druhou stranu pripadna repase obou uz vydrzi asi po zbytek zivota auta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#33 někdo solidní Zlín a okolí
JirkaTDI:
to máme zhruba stejný roční nájezd, tak uvidím. až si to trochu sedne a bude to aspoň pár měsíců bez problému. s tím jsem to ale bral, bylo pod cenou, oproti podobným se stejným nájezdem..v česku ty italské jsem ale kupovat nechtěl.
Haben: takže obojí se případně repasuje, nemění?
jinak "jeden tady" jsem nemyslel forum, ale mechaniky ve Zlíně
to máme zhruba stejný roční nájezd, tak uvidím. až si to trochu sedne a bude to aspoň pár měsíců bez problému. s tím jsem to ale bral, bylo pod cenou, oproti podobným se stejným nájezdem..v česku ty italské jsem ale kupovat nechtěl.
Haben: takže obojí se případně repasuje, nemění?
jinak "jeden tady" jsem nemyslel forum, ale mechaniky ve Zlíně
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#34 někdo solidní Zlín a okolí
Jestli je ta převodovka v takový kaši, tak to může být i příčina těch vibrací, co pořád řešíš
Osobně bych zkusil sehnat jinou převodovku z nějaké bouračky/rozborky. Já sehnal pěknou převodovku za 4000 Kč. Když chceš mít jistotu, můžeš pak tu převodovku nechat zrevidovat u pana Patočky.
Osobně bych zkusil sehnat jinou převodovku z nějaké bouračky/rozborky. Já sehnal pěknou převodovku za 4000 Kč. Když chceš mít jistotu, můžeš pak tu převodovku nechat zrevidovat u pana Patočky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#35 někdo solidní Zlín a okolí
tyjo snad ne, jinak řadí bezproblému a padá to tam hezky jemně. jen když se zařadí tak to tupě bouchne a když zařadím fakt hodně pomalu, tak ani u té dvojky ne. neudělá to vždy.
k těm vibracím.. mám měněný závěs převodovky nedávno. za origo. měnil jsem teď olej a díval jsem se, že ten závěs je tak max 2mm od převodovky, myslím ta železná část mezi dvěma gumami. jde s tím něco dělat? to asi taky není úplně ideál. skoro to na tom leží, fakt jsem tam nedal ani špičku prstu, max nehet a trochu kůže
k těm vibracím.. mám měněný závěs převodovky nedávno. za origo. měnil jsem teď olej a díval jsem se, že ten závěs je tak max 2mm od převodovky, myslím ta železná část mezi dvěma gumami. jde s tím něco dělat? to asi taky není úplně ideál. skoro to na tom leží, fakt jsem tam nedal ani špičku prstu, max nehet a trochu kůže
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#36 někdo solidní Zlín a okolí
Ja uz se v P2 neoriientuji, co se da repasovat, co se da vymenit za nove a s cim uz nejde delat nic. Jarek bude chytrejsi, verim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 14
- Registrován: 2 roky
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: Volvo V50 2.0D Summum
#37 někdo solidní Zlín a okolí
Solidní servis na Zlínsku, kam si doneseš svoje díly a nebudou mít pindy neznám. Ale zakotvil jsem s autama u jednoho, se kterým jsem zatím neměl problém, co se týče kvality práce, domluvy, rychlosti práce a termínu. Díly fakturuje za ceny pro běžny smrtelníky u Kellyny, možná tak 10 % míň. Je z Holešova. Kontakt ti dám kdyžtak do sz.kubajz896 píše: ↑16 kvě 2024 15:40 Zdravím,
píšu sem, už jsem zoufalý. Můžete doporučit nějakého mechanika ve Zlíně a okolí, co se vyzná v naší věci a nebude si dávat 70-100% marže na dílech oproti běžným cenám?
Servisy mají přece vydělávat na práci a už se mi to stalo snad u pátého člověka a už mě to nebaví. Když je konfrontuju tak z dílů co neobjednáváme neděláme, nebo běž jinam.
Do Slušovic to občas zkusím, ale vždy mají total zasekano. Ještě jsem se tam nedostal. Většinou měsíc a víc čekat nemůžu.
Naposledy upravil(a) Leoš dne 23 kvě 2024 08:10, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#38 někdo solidní Zlín a okolí
Nešlo mi primárně o vlastní díly, ale hlavně o ty 100% marže. Napsal jsem to blbě. Díky, ozvu se
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#39 někdo solidní Zlín a okolí
To jsou unavené hlavní podtlakové silentbloky motoru. Můžeš dát druhovýrobu Corteco. Výměnu případně zvládneš i sám, předek je snadný, zadek trochu krkolomný, ale dá se.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#40 někdo solidní Zlín a okolí
ty mám teď měněné, ale za Lemforder... vadí to? četl jsem že Corteco, říkal jsem chci Corteco, dal Lemforder. i když jsme minule Lemforder vyhodili a dávali origo Volvo na závěs převodovky právě. myslím že raolsa tu někde psal, že dodržet značka se musí pouze u té převodovky a dát origo, že jinak je to celkem jedno.
co mi ale bylo divné, nedjřív mi Tod2 testoval těsnost podtlaku přes víčko oleje. netěsnil, tak jsme zaslepili hadičku k silentblokům. teď jsem vyměnil podtlaky, netušil jsem že bych zvládl sám, stálo to 10k. borec ani neodslepil tu hadičku a když jsem to udělal, nepoznal jsem rozdíl na volnoběh..tak si říkám, jestli mi ten podtlak nemůže fučet ven ještě někde jinde.. měl jsem pocit že prodleva turba zmizela, když mi to tod2 zaslepil, zpětně si ale nejsem jistý že fakt. prodleva tam furt lehká je, cca 2s
jsem pako, ale pořád mi není jasný ten test podtlaku přes víčko oleje. nemáte někde video? už jsem myslel, že to chápu, ale včera jsem tu něco četl v té souvislosti a tam tvrdili, že právě když to netěsní, tak ten zvuk na víčku je stejný nebo co, tak mi to mé omezené chápání auta zase rozhodilo
co mi ale bylo divné, nedjřív mi Tod2 testoval těsnost podtlaku přes víčko oleje. netěsnil, tak jsme zaslepili hadičku k silentblokům. teď jsem vyměnil podtlaky, netušil jsem že bych zvládl sám, stálo to 10k. borec ani neodslepil tu hadičku a když jsem to udělal, nepoznal jsem rozdíl na volnoběh..tak si říkám, jestli mi ten podtlak nemůže fučet ven ještě někde jinde.. měl jsem pocit že prodleva turba zmizela, když mi to tod2 zaslepil, zpětně si ale nejsem jistý že fakt. prodleva tam furt lehká je, cca 2s
jsem pako, ale pořád mi není jasný ten test podtlaku přes víčko oleje. nemáte někde video? už jsem myslel, že to chápu, ale včera jsem tu něco četl v té souvislosti a tam tvrdili, že právě když to netěsní, tak ten zvuk na víčku je stejný nebo co, tak mi to mé omezené chápání auta zase rozhodilo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#41 někdo solidní Zlín a okolí
jirkaTDI píše: ↑21 kvě 2024 10:14 Jestli je ta převodovka v takový kaši, tak to může být i příčina těch vibrací, co pořád řešíš
Osobně bych zkusil sehnat jinou převodovku z nějaké bouračky/rozborky. Já sehnal pěknou převodovku za 4000 Kč. Když chceš mít jistotu, můžeš pak tu převodovku nechat zrevidovat u pana Patočky.
no.. tak jsem vám to chtěl natočit, s tou spojkou, ale video ten dutý nízky zvuk nezachytí. nicméně jsem si všiml, že to nedělá zařazení, respektive nereaguje to na spojku, ale na plyn, na jeho puštění. také při zhasnutí motoru je to hodně divoké a vydává to podobné zvuky. nenasvědčuje to, že to bude tím pádem spíš ten diferenciál?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#42 někdo solidní Zlín a okolí
Já bych hádal spíš dvouhmotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#43 někdo solidní Zlín a okolí
ono se to na těch 260tis. i nabízí že, to se repasuje s celou převodovkou, když už? cca částka od do prosím pro představu?
díky
díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 88
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#44 někdo solidní Zlín a okolí
Repas manuálu jsem zatím řešit nemusel tak ti neporadím.ale myslím že ta převodovka zvládne hodně.
Spojku jsem dělal v zimě a materiál byl za cca 20kKč.
Spojku jsem dělal v zimě a materiál byl za cca 20kKč.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#45 někdo solidní Zlín a okolí
Jestli je v té převodovce dost oleje (ale zase ne nad rysku), a byl alespoň jednou měněný, není důvod k nějaké repasi.
Vymění se komplet spojka a šlus. Dvouhmota, lamela, přítlačák a ložisko. Za dvacku běžně a dá se i levnějc.
Vymění se komplet spojka a šlus. Dvouhmota, lamela, přítlačák a ložisko. Za dvacku běžně a dá se i levnějc.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 706 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tymon
-
- 20 Odpovědi
- 902 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rosi
-
- 5 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od konstantinos.cz
-
- 1 Odpovědi
- 213 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek