Ahoj,
dnes jsem zjistil po otevření kapoty, že přední část motorového prostoru je značně zechcaná od oleje. Docela mě fascinuje, kde všude to je. Nejsem schopen identifikovat, kde je toho nejvíce, protože mi připadá, že všude . Jednak je tam značně špatný přístup a také je těch míst, která jsem zkusil utřít od nejhoršího fakt hodně. Uměl by dát někdo tip, kam se podívat jako první? Pokusil jsem se vyfotit prostor co nejlépe, ale tím, že peče slunce jako o život, tak jsou kontrasty mezi osvětlenými a neosvětlenými částmi značné. Vzhledem k tomu, že je to mokré i dost vysoko (kousek pod krytem motoru), tak soudím, že to nebude nikde zespodu. Oleje nijak razantně nechybí, mám už před výměnou (18K najeto) a loužička pod autem nezůstává. Soudím, že to bude stříkat asi při jízdě. Nevím, zda to může mít spojitost, ale uniká mi chladící kapalina a při přejezdech přes průsmyky v Rakousku (týden zpět) se mi několikrát při stoupání začala ručička teploty motoru stěhovat směrem doprava, došlo k poklesu výkonu a musel jsem začít topit jako o život, abych to vyjel Při běžném provozu k přehřívání nedochází, jen naložené auto a dlouhé kopce.
Lepší foto jsem schopen určitě dodat, odpoledne snad přejedu do stínu a bude to lepší.
Díky za případné tipy,
Bartex
Značně "zcákaný" motorový prostor od oleje Volvo V50 2.0D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
Značně "zcákaný" motorový prostor od oleje Volvo V50 2.0D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Značně "zcákaný" motorový prostor od oleje Volvo V50 2.0D
A jsi si jistej, že to je olej? Ona chladící kapalina smíchaná s prachem vypadá skoro stejně... těch důvodů a míst úniku může být tolik, že to bude chtít shodit a okouknout. Tohle tipnout podle mě nejde.
Pokud máš zelenou chladící kapalinu a lízneš si, tak poznáš, páč ta je sladká jak cumel.
Pokud máš zelenou chladící kapalinu a lízneš si, tak poznáš, páč ta je sladká jak cumel.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 19
- Registrován: 2 roky 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D
Značně "zcákaný" motorový prostor od oleje Volvo V50 2.0D
Jistý si na 100% nejsem, kapalinu mám růžovou, je pravda, že ta mizí a olej ve velkém ne... Co jsem utíral, tak to bylo černé, ale jak říkáš, s prachem to jinou barvu mít nebude. Nějaký jiný než lízací test by nebyl?
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Značně "zcákaný" motorový prostor od oleje Volvo V50 2.0D
Tento lízací test je ještě vcelku ucházející a běžně používaný. I mnou
Do devatenáctého století lékaři určovali diabetes mellitus ochutnáváním moči pacienta. To bych už asi nedal
Do devatenáctého století lékaři určovali diabetes mellitus ochutnáváním moči pacienta. To bych už asi nedal
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé