CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#1 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
ahoj, už delší dobu se potýkám s problémem u klimatizace, kdy auto netopí
projevuje se to tak, že ráno vyjíždím do práce, topí to řekl bych normálně (motor předehřátý bufíkem), ale po zhruba 10ti minutách, kdy už jedu po dálnici, to přestane topit, fouká jen vlažný vzduch a to i když dám teplotu na max (jen se zvednou otáčky)
trubky do a z radiátoru jsou "žhavé", tam asi problém nebude, ale je pravda, že když sjedu z dálnice (respektive zpomalím), začne to topit trochu líp, ale jen lehce, pořád to nefouká horký vzduch
měl jsem podezření na snímač vnitřní teploty, ale ten jsem dnes vidou sledoval za jízdy a ukazuje asi dobře
všechny motorky tak nějak chodí a reagují na změny z ovládání CCM (ještě to teda budu sledovat)
kalibraci klapek jsem dělal
dělalo se těsnění pod hlavou někdy v lednu, byl vyměněn radiátor topení a asi dvakrát se to lehce přehřálo, asi než se to odvzdušnilo, ale předpokládám, že to s tím nesouvisí
píše mi to tyto chyby CCM-0070, ECM-5340
píše to i špatný AQS, ten jsem pro jistotu odpojil, ale ani ten by to snad neměl shazovat
někdo nějaký nápad, na co se zaměřit?
projevuje se to tak, že ráno vyjíždím do práce, topí to řekl bych normálně (motor předehřátý bufíkem), ale po zhruba 10ti minutách, kdy už jedu po dálnici, to přestane topit, fouká jen vlažný vzduch a to i když dám teplotu na max (jen se zvednou otáčky)
trubky do a z radiátoru jsou "žhavé", tam asi problém nebude, ale je pravda, že když sjedu z dálnice (respektive zpomalím), začne to topit trochu líp, ale jen lehce, pořád to nefouká horký vzduch
měl jsem podezření na snímač vnitřní teploty, ale ten jsem dnes vidou sledoval za jízdy a ukazuje asi dobře
všechny motorky tak nějak chodí a reagují na změny z ovládání CCM (ještě to teda budu sledovat)
kalibraci klapek jsem dělal
dělalo se těsnění pod hlavou někdy v lednu, byl vyměněn radiátor topení a asi dvakrát se to lehce přehřálo, asi než se to odvzdušnilo, ale předpokládám, že to s tím nesouvisí
píše mi to tyto chyby CCM-0070, ECM-5340
píše to i špatný AQS, ten jsem pro jistotu odpojil, ale ani ten by to snad neměl shazovat
někdo nějaký nápad, na co se zaměřit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
ještě mne napadlo, že to snad začalo dělat po tom, co se mi úplně vybila baterka (i když jistý si nejsem)
nemohlo se to nějak rozhodit tím?
nemohlo se to nějak rozhodit tím?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Kdy se to "lehce přehřálo"? Před tou hlavou nebo po tom?
Tohle by mohlo ukazovat na foukání do vody - třeba blbě udělaná ta hlava.
Nemáš při tom netopení tvrdé hadice?
Motor se odvzdušní prakticky ihned, trochu déle trvá odvzdušnění chladiče - musí otevřít termostat a je potřeba delší jízda.
Tohle by mohlo ukazovat na foukání do vody - třeba blbě udělaná ta hlava.
Nemáš při tom netopení tvrdé hadice?
Motor se odvzdušní prakticky ihned, trochu déle trvá odvzdušnění chladiče - musí otevřít termostat a je potřeba delší jízda.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Přehŕálo se to po hlavě, byl tam vzduch. Pak po výměně radiátoru to samé. Ale proběhlo to tak, že teplota vylezla těsně před červené a pak hned otevřel termostat (ten jsme preventivně vyměnili beze změny).
Divné mi ale přijde, že to při zátěži leze třeba na 102°, není to moc? Pak to spadne na 88°. Ručička se teda nehne. Sleduju to pomocí donglu.
Do vody to nefouká myslím, foukalo to před hlavou, tehdy klesala hladina, jak to tlakovalo, teď skoro vůbec. Hadice tvrdé nejsou.
Jezdim 2x denně 65km, to musí stačit ne? Z chladiče jde tou malou hadičkou voda do nádržky, když ji zmáčknu...
Divné mi ale přijde, že to při zátěži leze třeba na 102°, není to moc? Pak to spadne na 88°. Ručička se teda nehne. Sleduju to pomocí donglu.
Do vody to nefouká myslím, foukalo to před hlavou, tehdy klesala hladina, jak to tlakovalo, teď skoro vůbec. Hadice tvrdé nejsou.
Jezdim 2x denně 65km, to musí stačit ne? Z chladiče jde tou malou hadičkou voda do nádržky, když ji zmáčknu...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Hm, to je divné, teplota by neměla takhle vylézt. Teda myšleno po těch opravách. Mělo by to vylézt normálně na střed a pak otevřít termostat.
Ještě mě napadá vodní pumpa.
Jak je stará?
Jaký výrobce?
Je správný typ?
Ještě mě napadá vodní pumpa.
Jak je stará?
Jaký výrobce?
Je správný typ?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#6 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
102 je v pohode, ale spis by me teda desila ta skoro cervena pred tim. To vypad jak pise raolsa, ze to fouka do vody. Zkontroluj tvrdost hadic.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#7 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Pumpa je menena nedávno s rozvody, značku nevím, zkusím zjistit. Ale předtím fungovala normálně. Typ určitě podle vin.
Hadice tvrdé nejsou.
No ona vlastně poprvé červená byla. Už to snížilo výkon, ale jak jsem zastavil, tak otevřel termostat a slezlo to dolů.
Jako pumpa by byla odpovědí, zase ale ne na netopení. Trubky do radiátoru jsou žhavé obě.
No vlastně ještě jedna věc, když rano jedu a ještě běží bufik, tak první otevření termostatu je někde na 106° a to se vypíná bufik na přehřátí, pak už otvírá mimo dálnici nebo bez větší zátěže někde na 96°...
Hadice tvrdé nejsou.
No ona vlastně poprvé červená byla. Už to snížilo výkon, ale jak jsem zastavil, tak otevřel termostat a slezlo to dolů.
Jako pumpa by byla odpovědí, zase ale ne na netopení. Trubky do radiátoru jsou žhavé obě.
No vlastně ještě jedna věc, když rano jedu a ještě běží bufik, tak první otevření termostatu je někde na 106° a to se vypíná bufik na přehřátí, pak už otvírá mimo dálnici nebo bez větší zátěže někde na 96°...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3376
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#8 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
co mam vypozorovano na P80 V70, tak teplota motoru je drzena termostatem nekde mnezi 95-102, pak sepne sahara. Pricemz rucicka drzi ztoporenou polohu uprostred budiku a ani se nehne
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Stejně se mi to nelíbí. Ručička prostě nesmí vylézt ze středu. To že v diag vyleze teplota nad těch cca 100°C je cajk, ale nesmí vylézt výše, to už se pak začne i ta ručička hýbat a to je špatně.
Může být někde něco ucpaného, co brání v odvzdušnění, nebo proudění vody. Případně je problém s tou pumpou. Už jsem se setkal s tím, že někdo dal benzínovou pumpu na diesela a taky to nefungovalo pořádně.
Může být někde něco ucpaného, co brání v odvzdušnění, nebo proudění vody. Případně je problém s tou pumpou. Už jsem se setkal s tím, že někdo dal benzínovou pumpu na diesela a taky to nefungovalo pořádně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#10 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Ručička se mi pohne ze středu až někde po 115° dle diag (donglu). Na středu je už při 75°. Teď už ze středu neleze, to jen tehdy pri těch prvních jízdách.
Taky mi přijde, že je něco ucpané. Ale proč to netopí?
Benzínová pumpa bude mít na naftě menší otáčky nebo je jiná nebo jak?
Taky mi přijde, že je něco ucpané. Ale proč to netopí?
Benzínová pumpa bude mít na naftě menší otáčky nebo je jiná nebo jak?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Řemenice je stejná, ale jiný je vnitřek pumpy, u diesela je tam nálitek, který usměrňuje tok vody.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#12 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Prověřím to...
Přidáno za 1 minuta 14 sekund:
Nicméně to nejspíš nebude důvod, že po chvíli netopím.
Přidáno za 1 minuta 14 sekund:
Nicméně to nejspíš nebude důvod, že po chvíli netopím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#13 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
tak pumpa by měla být správná dle vin, tvarem prý i seděla podle té původní, říkal myslím METELLI
ale přemýšleli jsme stejným směrem, jestli se třeba nemohla ulomit lopatka...
nebo zase přemýšlím já, že se taky dávala nová chl kapalina, tak jestli tam nemůže být nějaký sajrajt někde? , protože to byl docela humus, jak to foukalo do vody, ale tomu moc nevěřím
ale přemýšleli jsme stejným směrem, jestli se třeba nemohla ulomit lopatka...
nebo zase přemýšlím já, že se taky dávala nová chl kapalina, tak jestli tam nemůže být nějaký sajrajt někde? , protože to byl docela humus, jak to foukalo do vody, ale tomu moc nevěřím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#14 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
tak jsem vadný AQS zpátky připojil, provedl kalibraci CCM a chyba CCM-0070 zmizela, takže to je ok
ECM-5340 tam svítí pořád, což ale řešit zatím nechci
problém je stále s topením, vypozoroval jsem, že když jede bufík, tak to topí tak nějak dostatečně (i když mi přijde, že pořád míň), jakmile vypnu bufík, teplý vzduch přestává proudit i když dám teplotu na max, po opětovném zapnutí bufíku to zase začíná topit - ihned, jakoby čerpadlo bufíku nahnalo vodu do radiátoru
je to zvláštní, protože obě trubky k radiátoru jsou úplně žhavé i ve chvíli, kdy to netopí
přece kdyby to bylo ucpané, tak se to musí přehřívat ne? nebo tam dokáže voda nějak cirkulovat i bez okruhu přes radiátor?
nějaké nápady. rady?
radiátor byl vyměněn
ještě přemýšlím, že bych propojil hadice bufíku, abych vyloučil problém zde (koncem roku jsem dával nové čerpadlo 500l/h https://autodilos.cz/autodily/pridavne-vodni-cerpadlo-746444?utm_source=&utm_medium=email&utm_campaign=order-confirmation&utm_content=product-name , tak si říkám, jestli jsem neměl dát to s větším průtokem 850l/h https://autodilos.cz/autodily/doplnovaci-vodni-cerpadlo-okruh-chladici-vody-746401?utm_source=autodilos&utm_medium=email&utm_campaign=order-confirmation&utm_content=product-name )
ECM-5340 tam svítí pořád, což ale řešit zatím nechci
problém je stále s topením, vypozoroval jsem, že když jede bufík, tak to topí tak nějak dostatečně (i když mi přijde, že pořád míň), jakmile vypnu bufík, teplý vzduch přestává proudit i když dám teplotu na max, po opětovném zapnutí bufíku to zase začíná topit - ihned, jakoby čerpadlo bufíku nahnalo vodu do radiátoru
je to zvláštní, protože obě trubky k radiátoru jsou úplně žhavé i ve chvíli, kdy to netopí
přece kdyby to bylo ucpané, tak se to musí přehřívat ne? nebo tam dokáže voda nějak cirkulovat i bez okruhu přes radiátor?
nějaké nápady. rady?
radiátor byl vyměněn
ještě přemýšlím, že bych propojil hadice bufíku, abych vyloučil problém zde (koncem roku jsem dával nové čerpadlo 500l/h https://autodilos.cz/autodily/pridavne-vodni-cerpadlo-746444?utm_source=&utm_medium=email&utm_campaign=order-confirmation&utm_content=product-name , tak si říkám, jestli jsem neměl dát to s větším průtokem 850l/h https://autodilos.cz/autodily/doplnovaci-vodni-cerpadlo-okruh-chladici-vody-746401?utm_source=autodilos&utm_medium=email&utm_campaign=order-confirmation&utm_content=product-name )
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 35
- Registrován: 2 roky 9 měsíců
- Bydliště: Dobřany
- Vůz: V70 2,4 D5, 120 kW; 2004
#15 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Mně zase zlobilo topení že po dosažení provozní teploty to u šoféra přestalo pouštět teplý vzduch a spolujezdce se to pro změnu pokoušelo upéct....u spolujezdce pomohlo dát teplotu na max a zase ji vrátit z5. Pak už to fungovalo normálně. Zkus vyměnit panel klimy...mně to pomohlo.....chyby mi VIDA nepsala žádné vyjma senzoru kvality vzduchu....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 3012
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#16 CCM-0070, ECM-5340 - S80 P2 facelift
Nj, ccm je to poslední, co chci měnit, ale aspoň bych zjistil, že je nebo není problém tam.
U mne žádné kroucení teplotou nepomáhá. Motorky dle vidy chodí, teplotu to ukazuje. Ale když dám max po třeba 20ti minutách, tak jen vlažný vzduch. Do té doby to topí tak nějak uspokojivě.
U mne žádné kroucení teplotou nepomáhá. Motorky dle vidy chodí, teplotu to ukazuje. Ale když dám max po třeba 20ti minutách, tak jen vlažný vzduch. Do té doby to topí tak nějak uspokojivě.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek