Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Právě, ani mi to cenově nedávalo smysl, to už bych radši mohl rovnou sehnat jiná kola, která by renovaci nepotřebovala. Zas tak v topu ta moje dýmovnice není, abych dával dvacet třicet jenom za kola
Mně se to líbí i v celolaku, já nejsem takový fajnšmekr
Mně se to líbí i v celolaku, já nejsem takový fajnšmekr
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No jasný, pochopitelný. Já jsem jen chtěl přispět, že řešim podobné dilema a mooooc bych chtěl ten leštěnej (diamond cut) povrch a zalakovat. Uvidim, co mi řekne muj vrchní soustružník na kola, jestli z toho nepůjdu do kolen.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1068
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A já zas byl včera na laserové *) geometrii. Auto táhlo doprava, sjetý vnitřky pneu (=mírná rozbíhavost). Tak jsem si spočítal sbíhavost, přihnul PZ kolo do sbíhava a pecka:
- auto netáhne,
- volant krásně "ztěžknul" kolem středové polohy, přestala to být uskákaná koza
- mnohem lépe tlumí nerovnosti
Fyzikálně je důvod jasný, ale stejně je neuvěřitelný, jak drobná změna udělá z auta úplně jiný povoz
*) laserová = kdysi jsem absolvoval laserovou úpravu očí
- auto netáhne,
- volant krásně "ztěžknul" kolem středové polohy, přestala to být uskákaná koza
- mnohem lépe tlumí nerovnosti
Fyzikálně je důvod jasný, ale stejně je neuvěřitelný, jak drobná změna udělá z auta úplně jiný povoz
*) laserová = kdysi jsem absolvoval laserovou úpravu očí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já byl taky na LASER GEO s S80. Sjíždění vnější strany pneu a táhlo to doprava.
Data přišla rovnou emailem. Už to mají docela vychytaný. Jen neumějí hodit volant do roviny na první dobrou. Takže se tam budu muset vracet.
Data přišla rovnou emailem. Už to mají docela vychytaný. Jen neumějí hodit volant do roviny na první dobrou. Takže se tam budu muset vracet.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 4874
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tohle mě vyhovuje u Petroni...
Udělaj geometrii, šéf skočí do auta, projede a když se mu to nezdá, tak řekne, ať to seřídí znova... Geometrie vždycky supr...
Udělaj geometrii, šéf skočí do auta, projede a když se mu to nezdá, tak řekne, ať to seřídí znova... Geometrie vždycky supr...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jj, laser nebo provázek, obojí umí stát za prd, pokud s tim dělaji jelita
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 1068
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Je to tak, je to hlavně o lidech než o samotném přístroji
Já jsem to tedy dost zlehčil, protože za tou geometrií je poměrně složitá věda. Ale za předpokladu, že vše ostatní je v pořádku, tak tyhle zjednodušené přístupy se myslím dají. Ono i v rámci povolené tolerance je to fakt velký rozdíl z hlediska chování vozidla a souhlas, že je lepší to projet a případně doladit.
Volant mám o nějakých 5° vlevo, až na mne zase přijde světlá chvilka, tak to srovnám. Předek se sjíždí perfektně, takže jen pohnu s tyčkami.
Já jsem to tedy dost zlehčil, protože za tou geometrií je poměrně složitá věda. Ale za předpokladu, že vše ostatní je v pořádku, tak tyhle zjednodušené přístupy se myslím dají. Ono i v rámci povolené tolerance je to fakt velký rozdíl z hlediska chování vozidla a souhlas, že je lepší to projet a případně doladit.
Volant mám o nějakých 5° vlevo, až na mne zase přijde světlá chvilka, tak to srovnám. Předek se sjíždí perfektně, takže jen pohnu s tyčkami.
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pokud to chceš mít v topu, tak jsem slyšel samou chválu na Flachworks - to jen tak tip od cesty
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7587
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To ses docela trefil. Honza Flach mě renovoval kola BBS RS 764 na Cabrio a s jeho prací jsem naprosto spokojený. Kola to jsou vlastně něco mezi Titony a Propusy, jen trochu menší - jsou to 16". Leštěné jsem nechal udělat límce a trochu masochisticky jsem je nechtěl zalakované. Vypadá to o třídu lepší, ale chce to docela častou péči. Používám na to Meguiar's Metal Polish.
Foto: Roon
Foto: Roon
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
JiFi: jojo, ale až tak v TOPu to mít nechci (čti, toho nezaplatím). Kola jsou luxusně rovná, takže teď se rozhodnout, jestli je vyleštím a budu je pomalu po každý jízdě utírat jako to dělá pan předseda, nebo se budou blejskat míň a zalakuju je.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Flach je můj dvorní renovátor kol. Už mi dělal asi 10 sad a zatím vše bez nejmenších připomínek.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Akorát mi dnes od něj došla hotová sada
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Propusy mi dělal taky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Krásná práce
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 1 rok 3 měsíce
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: S60 D5 160kw, BMW E36 323ti, E36 318ti
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes jsem se pustil do menší akce tlumení interiéru.
Zatím jen antivibračka na vnitřní i vnější plech dveří, pěna do tapecu proti vrzání a Comfortmat Tsunami za repro.
Už teď je to teda dost poznat. Asi budu muset udělat i zadek, protože teď to slyším odtamtud, ale na ahifi bohužel nemají momentálně skoro nic od Comfortmatu skladem...
+ jsem dotáhl madlo na tapci, jsou tam dva šroubky T25. doporučuji všem, které štve vrzající madlo... teď už bez problému
Zatím jen antivibračka na vnitřní i vnější plech dveří, pěna do tapecu proti vrzání a Comfortmat Tsunami za repro.
Už teď je to teda dost poznat. Asi budu muset udělat i zadek, protože teď to slyším odtamtud, ale na ahifi bohužel nemají momentálně skoro nic od Comfortmatu skladem...
+ jsem dotáhl madlo na tapci, jsou tam dva šroubky T25. doporučuji všem, které štve vrzající madlo... teď už bez problému
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky jsem byl dneska na laserové geometrii a potvrzuju dojmy viz výše. Pořád jsem si říkal, proč i při přejíždění menších nerovností je to v sedačce tak cítit, a po geometrii se to opravdu výrazně zlepšilo.Tomas78 píše: ↑05 bře 2024 09:30 A já zas byl včera na laserové *) geometrii. Auto táhlo doprava, sjetý vnitřky pneu (=mírná rozbíhavost). Tak jsem si spočítal sbíhavost, přihnul PZ kolo do sbíhava a pecka:
- auto netáhne,
- volant krásně "ztěžknul" kolem středové polohy, přestala to být uskákaná koza
- mnohem lépe tlumí nerovnosti
Fyzikálně je důvod jasný, ale stejně je neuvěřitelný, jak drobná změna udělá z auta úplně jiný povoz
*) laserová = kdysi jsem absolvoval laserovou úpravu očí
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky bych měl s ne volvem zajet - nic se mi nesjíždí, ale při řízení mám divnej pocit jak by se to trošku hrnulo. Bylo to malinko ťuklé na předek že jsem to ani po koupi neřešil, ale je dost pravděpodobné že se to je následně sbíhavé. Lepší s geometrii počkat až dám nové pneu nebo je to jedno když ty současné opticky ok?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
JiFi: nevěřím, že desetinku či dvě pozná běžný smrtelník na autě za běžné jízdy.
Munga: jde o to, který disky máš rovnější
Munga: jde o to, který disky máš rovnější
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já měl přímé srovnání cestou na geometrii a za 15 minut potom zase dál. Říkali mi, že to bylo rozhozené celkem znatelně. Můj dojem z jízdy pak byl lepší - toť vše.
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Laserova geometrie za 15min????
To nemuzou auto snad ani pripravit na mereni.
Bezne to trva okolo 1hod.
To nemuzou auto snad ani pripravit na mereni.
Bezne to trva okolo 1hod.
-
Offline
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Co by tam dělali hodinu? Podle protokolu nastavili přední sbíhavost + pravou zadní, pokud jde vše povolit, tak je 15minut běžný čas
-
Offline
- Příspěvky: 5172
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Protoze se to serizuje 2x
-
Online
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Offline
- Příspěvky: 263
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,4 D5 136 kW MY2006
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Možná to trvalo déle, přesně nevím, dělal jsem na noťasu, každopádně šlo o to, jak mi to přišlo před geometrií, a jaká byla jízda bezprostředně po. Jestli něco ojebali, nedokážu posoudit, maximálně můžu jet příště jinam. Máte nějaké doporučení v Praze?
_________________
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
Je: S60 2,4 D5 136 kW FL, BiLED od Sviťlíp, EGR off, CZ od D5T5
Bylo: Škoda Octavia II Combi 1.6 TDI 77kW, Škoda Felicia 1,3 MPI 50 kW, Seat Toledo II 1.6 74 kW
-
Online
- Příspěvky: 1068
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Když se budeš pohybovat na hraně sbíhavost / rozbíhavost, tak myslím, že to poznáš. Když už je to sbíhavé, tak už tak zásadní rozdíl není, jestli je to více či méně sbíhavé (je to jen více či méně "tupé"). Ale na tom zlomu rozbíhavost / sbíhavost je to znát. Ale precizně jsem to neměřil, "kolik" člověk pozná. Pro mne je zásadní vyhnout se rozbíhavosti
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé