Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1897
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Munga »

yebat píše: 19 úno 2024 17:47 Husqvarna 236 se v zátěži dusí, už mi to dělalo, bylo to v servisu, říkal, že vyčistil karbec. Teď v tom byl přes zimu obyč 95 s olejem. Ten jsem vylil a dal čerstvě namíchanou vervu s olejem a v zátěži se dusí, na volnoběh ok a když to vytočím bez zátěže taky.
Co to může být?
Co filtr na nasávací hadičce v nádrži - taková mechová kostička, to se rádo zalepí srajdou z biosložky, mě se to chovalo podobně.

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1070
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Jakub Svoboda píše: 19 úno 2024 17:32 Tisicihrah poloosy cvakne v lozisku.
Dela mi to same a neresim to.
A dela to predek.
Kubo díky, mohlo by to být, ten zvuk může zkreslovat. Žena to neumí "nasimulovat", takže to poslouchám jen já z auta. Budu to pozorovat ... :) BTW: dneska jsem si vzpomněl, jak jsi měl na mém Volvo odstrojeno a říkal jsi mi, že teď se může krásně ke žhavicím svíčkám. Tak asi jedna přestala šlapat, taky si mohla "vzpomenout" dříve, tehdy to bylo ideál :D (startuju stejně v garáži min. 13 °C , takže i tak start v pohodě, ale všiml jsem si)

@Munga: to je ještě dobrý. Na dodávce mám vepředu kloub (nebo klouby, nezkoumal jsem) v pytli a když v zatáčce přidám nebo uberu, tak to pěkně klepe volantem. Prostě brzdit (motorem) nebo přidávat se smí jen s volantem rovně :twisted:

Weight
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 385
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC90 2.5T 2003

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Weight »

Urvanej píše: 16 úno 2024 11:15 Weight: hrabal bych se VIDou v DIMce, ale musí v jiné jednotce pominout důvod jejího svícení. Taky mi tam chybí kolonka, "proč svítí ponorka", protože takhle člověk musí všechno projít, co je důvodem. Pokud teda máš auto, co toho hlásí povícero. Já mam štěstí, že na obou autech mam "jen" blbosti jako air quality, odpojenou navigaci a občas zrcátka. :-) Takže případnej error se mi hledá dobře.
Ponorka nesvietila pred diagnostikou. Auto (vypnuté) som napichol na diagnostiku a po skončení diagnostiky svietila ponorka. Po opätovnom napíchnutí, žiadne chyby ohľadom ECM, ani DIM.
Ale urobil sa výlet 200km a ponorka zhasla. Opäť som napichol na diagnostiku, len kvôli vyčítaniu chýb, a tam nič.

Takže zatiaľ považujem za vyriešené a uvidíme postupom času.
_________________
Volvo "Karkulka" C70 convertible 2.4T 2000
Volvo XC90 2.5T 2003
Ex: Volvo S60 2.4 D5 120kW 2002

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1875
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od yebat »

Munga píše: 19 úno 2024 21:09
yebat píše: 19 úno 2024 17:47 Husqvarna 236 se v zátěži dusí, už mi to dělalo, bylo to v servisu, říkal, že vyčistil karbec. Teď v tom byl přes zimu obyč 95 s olejem. Ten jsem vylil a dal čerstvě namíchanou vervu s olejem a v zátěži se dusí, na volnoběh ok a když to vytočím bez zátěže taky.
Co to může být?
Co filtr na nasávací hadičce v nádrži - taková mechová kostička, to se rádo zalepí srajdou z biosložky, mě se to chovalo podobně.
zkusím tam dát palivovej filtr z druhý pily která se chová mravně, jinak jsem objednal filtry oba nový, až přijedu z práce, tak proběhne test...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1875
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od yebat »

sundal jsem palivovej filtr, dal tam vyčištěnej vzduchovej a je po problému, pila jede jak šlak... Na cestě už jsou nový. :)

Přidáno za 2 minuty 38 sekund:
Nějakej jednoduchej teploměr, co by se připojil na WiFi a mohl jsem se na to podívat přes telefon?
Co jsem koukal, tak je k tomu asi potřeba o nějakej ,,mezikus,, na chytrou domácnost, ale to nechci.
Nevíte o něčem za pár stovek?


tak teploměr už je doma, spárováno s wifi a funguje. Díky :)
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1897
Registrován: 5 roků
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Munga »

yebat píše: 20 úno 2024 11:47
Munga píše: 19 úno 2024 21:09

Co filtr na nasávací hadičce v nádrži - taková mechová kostička, to se rádo zalepí srajdou z biosložky, mě se to chovalo podobně.
zkusím tam dát palivovej filtr z druhý pily která se chová mravně, jinak jsem objednal filtry oba nový, až přijedu z práce, tak proběhne test...
No vidíš a taková blbost :)
Tohle je biosložka a bude húř..

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1070
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Pánové, stydím se za tento dotaz, ale ... :roll:
Už když jsem měnil řemeny, přišlo mi to divný, teď už jsem pochopil: mám urvaný (ne ode mne) ten kryt řemenů, co je nad servem.

K čemu to tam je?
- dřív na tom asi držely kabely, teď kabely drží ten kryt aby nespadnul do řemenů :D
- ochrana kdyby prdnul řemen?

Vykašlal bych se na to, ale je to cca 5mm od řemenice, buď vyhodit nebo dát nový (stojí pár korun, zatím ale otázka jak se k tomu dostat, ještě nevím)
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1249
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Ty držáky jsou tam většinou kvůli tomu, aby drželi různé hadice a kabely na svých místech, tj, aby se netřely o sebe, do větráku, řemenů atd.

Přidáno za 8 minut 27 sekund:
DOTAZ: Jak u P3 můžu nechat točit startérem motor bez nastartování? (třeba kvůli natlakování oleje)
Doteď jsem to dělal, že odpojím senzor na vačce a točím klíčkem. Ale nevím jak to tady funguje s tím tlačítkem, jestli to vůbec bude točit motorem a jak dlouho..?
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1070
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Ona ta hadice mezichladiče drží sama o sobě, akorát ten kabelový svazek ne. Tak jsem si říkal, jestli to třeba není ochrana při prasknutí řemenu nebo naopak kdyby vyskočil hadice od mezichladiče (asi blbost). Přesunuto na seznam „Vyřešit VÝHLEDOVĚ“ :D Díky za zprávu :wink:

Přidáno za 5 minut 49 sekund:
HA! Už je mi to jasný ;-)
image.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5172
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

labanos píše: 21 úno 2024 17:25 Ty držáky jsou tam většinou kvůli tomu, aby drželi různé hadice a kabely na svých místech, tj, aby se netřely o sebe, do větráku, řemenů atd.

Přidáno za 8 minut 27 sekund:
DOTAZ: Jak u P3 můžu nechat točit startérem motor bez nastartování? (třeba kvůli natlakování oleje)
Doteď jsem to dělal, že odpojím senzor na vačce a točím klíčkem. Ale nevím jak to tady funguje s tím tlačítkem, jestli to vůbec bude točit motorem a jak dlouho..?
Odpoj konektory ze vstřiků.

Přidáno za 50 sekund:
Tomas78 píše: 21 úno 2024 17:38 Ona ta hadice mezichladiče drží sama o sobě, akorát ten kabelový svazek ne. Tak jsem si říkal, jestli to třeba není ochrana při prasknutí řemenu nebo naopak kdyby vyskočil hadice od mezichladiče (asi blbost). Přesunuto na seznam „Vyřešit VÝHLEDOVĚ“ :D Díky za zprávu :wink:

Přidáno za 5 minut 49 sekund:
HA! Už je mi to jasný ;-)
image.png
Drží to na šroubu servopumpy.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1249
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

díky
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Tomas78
Offline
Příspěvky: 1070
Registrován: 3 roky 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tomas78 »

Kubo, děkuji! :thumbup:

Cronicle
Offline
Příspěvky: 164
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Cronicle »

Najdem tu nejakého muškára? 🙂🙂🙂 alebo je tu take nejaké vlákno, záľub? Motorky sú, ale toto?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

grycatko11
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 7 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo XC70 D5 151kW AWD 2010
Bydliště: Brno

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od grycatko11 »

Chlapci, kam v Brně zajet nechat zatmavit zadní skla? Mám auto jak akvarium a rád bych to změnil...

Díky za tip :)

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1249
Registrován: 10 roků
Bydliště: Damboritz
Vůz: S80 D5 '07

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od labanos »

Já mám v plánu jet tady https://www.autofolieds.cz/tonovani-autoskel/proces-objednani
Ale reference kromě toho, co jde najít na netu, nemám. Takže kdyby si tam jel přede mnou, tak dej vědět :-D
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |

Cronicle
Offline
Příspěvky: 164
Registrován: 2 roky 6 měsíců
Bydliště: Košice
Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Cronicle »

Dnes ráno cestou do práce mi vyskočila hláška Aktívne diaľkové svetla dočasne nedostupné..a ja netuším prečo..hneď ma napadlo či zase nemám problém s pomocnou batériou, ale ta je v poriadku..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5172
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Spíše jsi měl zamlžené sklo u kamery či jiný bordel.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3273
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Objednal jsem si 12mm podložky pod kola, protože P2 má na R18 zoufalej rejd.

Brzdový kotouč je k náboji bohužel přichycen i malým šroubkem, takže se na podložky musí ještě vyfrézovat dírky, aby tam šroubek zapadl. Kdysi mi na podložkách vyfrézovali rovnoměrně 5 dírek po obvodu. Ptám se, jsou ty zbylé vyfrézované dírky nutné v rámci vyvážení, nebo může zámečník do podložky vyfrézovat jen jednu dírku pro šroubek a případně se to dožene závažíčkem na kole?

Pokud je vhodné, aby byly dírky vyfrézované po obvodu celé podložky, tak zámečníkovi zavolám, ať těch děr místo 4, udělá 20.
20240222_181405.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od peter cz »

Klidně dej prostě pryč ten šroubek co drží kotouč, nemusí tam nutně být...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 693
Registrován: 3 roky 10 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od powl »

dyt je ten sroub zapustenej ne?
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 7588
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr Marek »

Měl by být, a pokud není, tak bych ho upravil, aby byl.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvky: 3014
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

šroub není zapuštěný (tedy většinou), já mám normálně šestihran (kotouč nemá ani zapuštění pro hlavu) a v originále ještě i slouží k navádění disku při montáži...
ale stačí určitě jedna díra, ono v podstatě ta hlava šroubu je tam navíc, takže to teoreticky eliminuješ tou jednou dírou, ale stejně si myslím, že tady to nemá skoro žádný vliv na nevyvážení
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3273
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Pánové díky za rady :good:

Pokud je možné ten šroubek z brzdového kotouče odstranit, asi by to byla nejednodušší varianta. Zavolal jsem mezitím zámečníkovi, ať se na to vykašle. Naštěstí na tom ještě nezačal dělat.
Teď ale nevim, jestli mu nemám zavolat znova, ať prostě do každé podložky vyvrtá jednu dírku.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvky: 3014
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Tod2 »

tak blbé je to, že když sundáš kolo, může se uvolnit kotouč a třeba tam zrovna spadne kus rzi a bude to házet a nebo taky ne... :)
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

jirkaTDI
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 658
Registrován: 4 roky 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirkaTDI »

Osobně bych tam ten šroubek nechal, ono je pak peklo nasadit kolo, když ti při tom z náboje padá kotouč i podložka :D
Jedna nerovnoměrná dírka vůbec nevadí, v lehké duralové podložce takto blízko středu kola to má tak malý moment setrvačnosti, že na vyvážení to oproti 18" kolům nemá absolutně žádný vliv.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé