Otázka, na kterou neznám odpověď
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 193
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4426 Otázka, na kterou neznám odpověď
aha jsem myslel že to je 30 dní. Hmmm ok.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 79
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#4427 Otázka, na kterou neznám odpověď
30 dní je prodej (auta), žumpa je 7.
Možná někdo upřesní.
Možná někdo upřesní.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 5063
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4428 Otázka, na kterou neznám odpověď
A ještě Lampárna - tam je také automatické mazání po 30 dnech nečinnosti
Téma prostě chcíplo na nezájem
Téma prostě chcíplo na nezájem
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 905
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#4429 Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mne osobně ho škoda není, ve výsledku udělalo víc škody než užitku (podobně jako svého času téma covid19) - byť si práce FrantyB cením.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 44
- Příspěvky: 458
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#4430 Otázka, na kterou neznám odpověď
Existuje benzínová Mazda 6 v obsahu 2,5 v kombinaci s manuálem? Zatím jsem našel jenom samý automaty.
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#4431 Otázka, na kterou neznám odpověď
To někdo heknul forum?
Nikdy jsem v takovémto tématu nebyl a ani se nepřihlásil k odběru a vlákno nefunguje
Nikdy jsem v takovémto tématu nebyl a ani se nepřihlásil k odběru a vlákno nefunguje
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 5063
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4432 Otázka, na kterou neznám odpověď
To je téma které bylo odděleno od původního, přejmenováno a přesunuto do sekce kam mají přístup pouze moderátoři - to se děje často, akorát si toho málokdo všimne
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#4433 Otázka, na kterou neznám odpověď
Aha, díky za vysvětlení Ale já tam fakt nebyl, ani se nepřihlásil k odběru novinek
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 235
- Příspěvky: 3004
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4434 Otázka, na kterou neznám odpověď
stačí, pokud jsi odpověděl v původním tématu, z kterého se to oddělilo...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 92
- Příspěvky: 5063
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#4435 Otázka, na kterou neznám odpověď
Bylo to odděleno z tématu: "Co mě dnes zarmoutilo - naštvalo ", takže tam buď máš upozornění na novinky, nebo jsi v něm někdy přispíval - což vzhledem ke stáří tohoto tématu je více než pravděpodobné
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#4436 Otázka, na kterou neznám odpověď
Aha Tak to jo, děkuji za vysvětlení, jsem si říkal, že mi to přijde divné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 314
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 3 roky 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#4437 Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak SNAD dořešeno - slíbil jsem podělit se. Zdá se, že částečně začal tuhnout repasovaný brzdič od TRW. Ale hlavní příčina byla pravděpodobně hadice mezi brzdičem a trubkou. Kolo při jízdě studený a je to znát i na brzdovém pedálu.Tomas78 píše: ↑11 črc 2023 21:02 Pánové díky moc VŠEM za podněty ohledně brzd. Omlouvám se za pozdní reakce.
Dnes večer jsem se dostal k "test drive". Vzal jsem to v podstatě se studenými brzdami na dálnici. S naprostým minimem brždění, v max. míře motorem. Rozjel jsem to lehce nad limit, aby byl případný rozdíl znatelný
Výsledek jasný:
- LZ kolo s novým brzdičem hřeje od třecí plochy kotouče, střed disku se postupně ohřívá od třecí plochy (= vylučuji ložisko); není to tak, že by se od toho kouřilo, teplota asi 70°C, cca to odpovídá tomu, co jsem pohmatem zjistil na kole po dlouhé dálniční jízdě včera
- PZ kolo vlažné, teplota ani ne 40°C
Přesně takhle jsem dělal testy po výměně brzdiče a LZ kolo bylo téměř studené a PZ vlažné. NĚCO se mezitím muselo stát. Třeba ta hadice. Kolo i při rychlejší jízdě chladné, brzdí v pohodě.
Zítra budu na dílně, okouknu jak se pohybuje brzdič při horkém kole. S tátou to projedu a mrknu do diagnostiky. Věřím, že vylučovací metodou možných závad (nic dalšího nevylučuji) se k tomu dostanu.
Ještě jednou opravdu všem děkuji a až na to přijdu, tak určitě dám vědět
Nebyl jsem u toho, ale bohužel nepodařilo se povolit spoj mezi hadicí a trubkou (nevím, jestli mne by se to povedlo), takže jsme se dohodli se servisákem, že tu trubku na rameni zkrátí a nastaví novým kusem. Možná to časem vyměníme komplet, až si budu jist, že to je ono. Nicméně moc se mi do toho nechce - tenhle spoj vypadal v pohodě a nepodařilo se to, pod autem je to totálně zrezlý, takže by to bylo asi to samé = zkrátit a pertlovat.
EDIT: ještě jednou DĚKUJI všem za pomoc / rady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: XC90 D5244T
#4438 Otázka, na kterou neznám odpověď
Ahojte,
Viete mi niekto poradiť, čo sú tieto kolesá zač? Sú to (vraj) origo Volvo 19" kolesá ale nikde v katalógu som ich nenašiel.
Díky
Viete mi niekto poradiť, čo sú tieto kolesá zač? Sú to (vraj) origo Volvo 19" kolesá ale nikde v katalógu som ich nenašiel.
Díky
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4439 Otázka, na kterou neznám odpověď
To je takovej problem sundat kolo a opsat OE a dat to do Google? Pripadne vyhledávat dle obrazku?! A o duplicitnich postech ani nemluvě...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#4440 Otázka, na kterou neznám odpověď
Militec do motoru a převodovky zánovního auta, ano či ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 691
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#4441 Otázka, na kterou neznám odpověď
Pokud to neni jeho auto, mohlo by to navodit prekerni situaci
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 7565
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#4442 Otázka, na kterou neznám odpověď
Za mě rozhodně ne. Raději zkrátit interval výměny pokud chceš auto dopřát nadstandardní péči.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4443 Otázka, na kterou neznám odpověď
No vidíš, já to vidím přesně obráceně S výměnou souhlas, včetně výplachu a pak pravidelně...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 114
- Příspěvky: 7565
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#4444 Otázka, na kterou neznám odpověď
Toto je debata na hodně dlouho a osobních zkušeností je asi tak stejně jako článků na webu.
Já doporučuji k přečtení sérii článků s názvem Mazivářské mýty. Z D E je odkaz na ten, který pojednává o dodatečné aditivaci.
Já doporučuji k přečtení sérii článků s názvem Mazivářské mýty. Z D E je odkaz na ten, který pojednává o dodatečné aditivaci.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4445 Otázka, na kterou neznám odpověď
Do oleje nic nepatří !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 660
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#4446 Otázka, na kterou neznám odpověď
Militec ve mě zrovna moc důvěru nebudí. Osobně mám vyzkoušený Metabond, ten bych s klidným svědomím doporučil, něco to skutečně dělá, protože ve větší zátěži klesla po aplikaci teplota oleje. A Metabond není nijak v rozporu s článkem, co sem dával Petr Marek, neobsahuje chlor, teflon, ani nezpůsobuje korozi.
Nicméně do zánovního auta bych nedával nic, v případě že není provozováno převážně ve větší zátěži. Jen bych zkrátil interval
Nicméně do zánovního auta bych nedával nic, v případě že není provozováno převážně ve větší zátěži. Jen bych zkrátil interval
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 279
- Příspěvky: 4988
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4447 Otázka, na kterou neznám odpověď
Tak to asi přibližně bude takhle ve čtyřech odstínech
Jo, jen tak mimochodem nejdou vkládat smajlíci. Jen ručně. Ví se o tom?
- Přílohy
-
- digital12.jpg (83.29 KiB) Zobrazeno 847 x
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 235
- Příspěvky: 3004
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4448 Otázka, na kterou neznám odpověď
Vypadá to jako QR kód
Smaily na telefonu mi jdou normálně
Smaily na telefonu mi jdou normálně
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 90
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#4449 Otázka, na kterou neznám odpověď
Kluci máte někdo zkušenost s nákupem PIR panelů ? PUR jsou co jsem tak zběžně sondoval dražší, takže to nechávám bokem.
Jedná se mi o stavbu garáže cca 6x6 a výšku asi 2,5m až maximálně 7x7 a výšku 3m (záleží na nabídce panelů) při tloušťce panelu nejlépe asi 100mm. Zběžným průzkumem trhu se mi jeví, že nejvíc do toho buší Poláci a Slováci inzerující pod českými weby a tel. čísly, takže tam budu asi zkoušet poptávat. kdyby měl někdo zkušenost, doporučení na konkrétní firmu, budu rád.
Hledám nové, ale klidně i solidní použité panely, vzhledem k objemu materiálu a následné přepravě ideálně na území Moravy.
V krajní nouzi by šlo uvažovat o kostrách unimo buňěk - v takovém případě bych poptával 3ks. Ovšem cenově by to muselo dávat logiku, což se podle současné nabídky na bazarech domnívám, že levnější bude ve finále ten PIR panel.
Děkuji
Jedná se mi o stavbu garáže cca 6x6 a výšku asi 2,5m až maximálně 7x7 a výšku 3m (záleží na nabídce panelů) při tloušťce panelu nejlépe asi 100mm. Zběžným průzkumem trhu se mi jeví, že nejvíc do toho buší Poláci a Slováci inzerující pod českými weby a tel. čísly, takže tam budu asi zkoušet poptávat. kdyby měl někdo zkušenost, doporučení na konkrétní firmu, budu rád.
Hledám nové, ale klidně i solidní použité panely, vzhledem k objemu materiálu a následné přepravě ideálně na území Moravy.
V krajní nouzi by šlo uvažovat o kostrách unimo buňěk - v takovém případě bych poptával 3ks. Ovšem cenově by to muselo dávat logiku, což se podle současné nabídky na bazarech domnívám, že levnější bude ve finále ten PIR panel.
Děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 299
- Příspěvky: 2930
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#4450 Otázka, na kterou neznám odpověď
Jako bokovku jsem kdysi kreslil panely pro tuhle firmu https://www.vd-brumovice.cz/a dělali se z toho hlavně nástavby, ale i stavby. Dělal jsem do panelů výztuhy dle potřeby, okna, dveře držáky, trubky pro elektrorozvody atd. Stavba z tohohle je rychlá, konkrétně tahle firma je flexibilní co se týka úprav nicméně katalogové Polsko bude levnější, akorát pak pozor co kde budeš chtít kotvit a chytat.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek