Otázka, na kterou neznám odpověď

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 12095
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4401 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

To záleží na přepravci a hlavně velikosti lodičky. Velký trajekty, co sem třeba jel tušim Trelleborg-Roztok se musel rezervovat dopředu a musel si být hodinu před odjezdem naloděn, jinak fak jů a otevírají prostor ty, co nemaji placeno/rezervováno a který se kolikrát ani nevešli. A třeba u Kostnice, taková malá lodička ani nešla rezervovat, prostě si přijel a když byla plná, odjela i dřív, než bylo v jízdním řádu.
Tzn. nelze říct paušálně tak či onak.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 90
Příspěvky: 2173
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#4402 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirka87 »

Eh...Pohrávám si s myšlenkou jet Nordkapp. Ale je to časově špatný. Za 7-8dní co mám k dispozici těch cca 6000Km nevidím reálně. Dlouho několik dní za sebou řídit mi nedělá problém, ale je rozdíl jet 800-900Km/den po dálnici a totéž po finské okresce.

Takže konkrétně se jednalo o trajekt Tallinn-Helsinki. Tam jezdí 3 společnosti a třeba VIking tam jezdí tímhle : https://en.wikipedia.org/wiki/MS_Viking_XPRS
Časy odjezdů jsou fuj a je to 7:00, 10:30 etc..Takže to bych musel být v 6:00 na místě. Ten pozdější nejde, protože bych tím zabil půl dne.

Budu se muset smířit s tím, že letos to prostě takhle daleko za 7 dní nezvládnu. Asi udělám jen průzkum funkce trajektu, na Finské straně omrknu terén a vrátím se zpět.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 298
Příspěvky: 2926
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#4403 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Byl jsem v Norsku poměrně hodněkrat a pokud máš málo času nejrychleji se na Nordkap dostaneš suchou cestou přes mosty. Trajekty jsou výhodné jen když není dostatek řidičů co se točí, celkový čas cesty totiž významně protáhnou. Když jsme naposledy jeli do Kirkenes cestaopřes Norsko tak jsme tam byli za cca 70 hodin. Když by jsi to vzal přes Švédsko dá se to podle mě o cca 30hodin zkrátit. Jinak trajekty jsme brali vždy dopředu vyjde to levněji a nejpozději hodinu před odjezdem musíš být na lodi tak jsme prijizdeli cca 3hodiny před do přístavu. To storno se nějak částečně řešit dá ale nikdy nás to nepotkalo.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 90
Příspěvky: 2173
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#4404 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirka87 »

Mě to letos asi nevyjde, to nedám prostě za 7dní. Ale když už to řešíme, tak popravdě jet západní cestou by mě ani nenapadlo. Zejména pak z hlediska ceny paliva a taky proto, že do Tallinnu tu cestu celkem dobře znám.

Pokud bychom brali v úvahu výjezd z Brna například, což je takový střed naší republiky, tak výše popsaná trasa vyjde na mapy.cz takto

CZ, DE, Kodaň suchou cestou, dále přes Oresund, SWE, Nordkapp - cca 3700Km a cca 40hod

Naopak to, co jsem měl původně v plánu, tedy Polsko, pobaltí, Tallinn a jediným trajektem do Helsinek a dál přes Finsko na Nordkapp je 3400Km a odhad mapy.cz 39hod +/-

Jediný rozdíl by tedy zřejmě byla kvalita silnic, rychlostní limity, cena za trajekt / Oresundský most co je skoro stejná částka (50eur za most pokud je to ještě na této částce co jsem platil asi před 5lety vs 75 Eur za trajekt ) no a samozřejmě cena paliva. A taky cena ubytování, to je fakt.

Průměrná cena za litr benzínu jak se zdá je cca tato :

Finsko - cca 48Kč/L - zdroj nějaký validní nemohu udat, prosondoval jsem mraky stránek a je to takové hodně na vodě - předpokládaný nájezd v dané zemi obousměrně = cca 3000Km
Švédsko - cca 44Kč/L https://www.okq8.se/pa-stationen/drivmedel/ - předpokládaný nájezd v dané zemi obousměrně = cca 3900Km

Takže mi přijde, že to je asi hodně na osobní preferenci, protože ty cesty jsou skutečně skoro identické pohledem takto od stolu bez přechozí zkušenosti s tou západní trasou.

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 298
Příspěvky: 2926
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#4405 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Jo to co píšeš dává smysl, ale my jsme z jistých důvodu museli jezdit takto a ne jinak ;-).

nebel
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 905
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#4406 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

Ve 2018 jsem jel s červenou trajektem z Itálie do Tuniska a pak zpět. Stanovený čas nalodění to chce dodržet, pak nás už do přístavu k odbavení nepustili, byť tam loď i celníci byli ještě přes tři hodiny než se trajekt hnul od mola. To jsme si vyzkoušeli v Africe, když jsme frajersky dojeli o ½hod později a náš pobyt v Tunisku se ve výsledku protáhl o tři dny. Náhradní lístky jsme sice uhádali (páč jsme náhodou narazili i na dvě auta co dostala špatné instrukce od lodní společnosti do které části přístavu mají jet a tak jsme se k těm nešťastníkům „přidali"), ale nic příjemného to nebylo a další loď do IT byla stejně volná až za tři dny. Navíc za včasné objednání dopředu jsme tehdy měli i pár éček slevu a lepší výběr kabin (lístky jsem objednával tuším 5 týdnů předem). Ideální je asi dojet k přístavu s pár hodinovou rezervou, my ji tehdy využili k odpolední prohlídce Salerna.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 12095
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4407 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Až budeš u Nordkappu, tak si zajdi na knivsklejoden (nevim jaxe to píše), ať můžeš machrovat, žes byl na nejsevernějším bodě Evropy, protože každej končí na Nordkappu, ale to je bod, kam se dostaneš autem jako správnej tlustej emeričan, ale furt ti bude ještě k severu pár metrů chybět ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 90
Příspěvky: 2173
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#4408 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirka87 »


Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 298
Příspěvky: 2926
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#4409 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Vapik »

Jo jak píše Urvanej knivsklejoden nevynechej i když až za rok.

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 90
Příspěvky: 2173
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#4410 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jirka87 »

Po cestě je víc zajímavých věcí : https://saabcarmuseum.se/en/home/

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 92
Příspěvky: 5063
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#4411 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Lachtan »

Nordkapp mě také láká, už si to slibuji dlouhou dobu, tak třeba příští rok vyrazím také :)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 217
Registrován: 4 roky 3 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: V70 I., 2.5 TDi, 00'

#4412 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Xenomorfus »

Jak pise Vapik ;-), nejrychlejsi (pokud sou dva ridici) je to suchou nohou. Nicmene konkretne trajekt Talinn-Helsinky neni nutne rezervovat predem. Koupis na miste (pokud se od kovidu neco nezmenilo). Jezdilo to tam co chvilku, vcetne tech jejich rychlych trajektu.
_________________
V70 l, 2,5TDI "Mobydick"
Vida v Ostravě k dispozici.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 7562
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#4413 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr Marek »

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 292
Příspěvky: 12095
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#4414 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Urvanej »

Ale kuloví, je tam parkoviště, a z něj se pak vydáš asi 3km na sever a jsi tam... akorát ta cesta je dost blbá, samej šutr, takže to chvíli zabere.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 5226
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4415 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

:ROFL:
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 74
Příspěvky: 4213
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#4416 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jancho »

Že bylo smazáno vlákno o pětikoalici, že vrací spotřební daň u nafty, vem čert. Tam bylo pár příspěvků.
Ale že bylo smazáno vlákno Co se děje s tím Ruskem??? To mi hlava nebere. Už jen kvůli Frantovi. Kolik mu to muselo dát práce a zabrat času.

Pokud jsem jen slepý nebo špatně koukám, tak pardon.

Edit: že by automatika po 30 dnech nečinnosti? V tom případě také pardon.
Ale údajně tak před +/- týdnem tak někdo přispíval

Edit2: tak už vím, že se to maže automaticky po sedmi dnech nečinnosti
Naposledy upravil(a) jancho dne 01 srp 2023 12:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#4417 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Michl »

Petr Marek píše: 29 črc 2023 12:03 Ale že to je sakra dálka...
Tak jsem letos na tohle nejsevernější místo Evropy dorazil i já a získal k tomu i certifikát/diplom o dosažené kótě :Yahoo!: .
Úžasný zážitek a mohu všem jen doporučit včetně návštěvy turistického centra na Nordkappu =@ .
Nordkapp.jpg
Nordkapp1.jpg
Nordkapp1.jpg (118.77 KiB) Zobrazeno 973 x
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 114
Příspěvky: 7562
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#4418 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Petr Marek »

Super! :Bravo:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#4419 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Michl »

Půlnoční slunce jsem na Nordkappu bohužel díky oblačnosti neviděl, ale naštěstí mi to počasí vynahradilo o 2 dny později na místě trochu západněji a jižněji (Straumfjord u Storslett) :Yahoo!: .
Pulnoční slunce.jpg
Pulnoční slunce.jpg (58 KiB) Zobrazeno 957 x
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

nebel
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 39
Příspěvky: 905
Registrován: 6 roků 6 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

#4420 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od nebel »

jancho píše: 01 srp 2023 11:32 Ale že bylo smazáno vlákno Co se děje s tím Ruskem??? To mi hlava nebere. Už jen kvůli Frantovi. Kolik mu to muselo dát práce a zabrat času.
Zajsoft ho v žumpě na chvíli obnovil, pokud tě odtama cokoliv zajímá, rychle kopíruj než bude smazáno definitivně.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

Online
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 434
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#4421 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od mirekcafa »

Je to škoda, a navíc už se tam ani nikdo nehádal, a ještě teď když se všude píše že Ukrajinci začínají mít převahu, byl bych pro obnovení....pokud tedy není nějaký zvláštní důvod

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 74
Příspěvky: 4213
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#4422 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jancho »

nebel píše: 01 srp 2023 16:07
jancho píše: 01 srp 2023 11:32 Ale že bylo smazáno vlákno Co se děje s tím Ruskem??? To mi hlava nebere. Už jen kvůli Frantovi. Kolik mu to muselo dát práce a zabrat času.
Zajsoft ho v žumpě na chvíli obnovil, pokud tě odtama cokoliv zajímá, rychle kopíruj než bude smazáno definitivně.
Díky, vím. Jestli se nepletu, tak Zajsoft pracuje na záchraně.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 193
Příspěvky: 5226
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4423 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Warcz »

a proč se to vlastně smazalo ? Poslední post vidím 21 července ne ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jancho
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 74
Příspěvky: 4213
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
Bydliště: Zaměstnání: Praha

#4424 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od jancho »

Automatika po sedmi dnech neaktivity.
Příště to budem muset hlídat.
Budou služby :D
Kdo si bere na první týden? :D
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14

Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 20
Příspěvky: 2216
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4425 Otázka, na kterou neznám odpověď

Příspěvek od Zajsoft »

Presne, taky sem na to cekal jak na smilovani bozi...

A kvuli zadosti par lidi, sem ten humac par hodin obnovoval a exportoval, takze si to stahnete a treba poveste nad postel ;-)

Hlavne, ze je to pryc...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“