Honzs - 940 B230FB '91
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Honzs - 940 B230FB '91
zdar, v devítce jsem 195/65/15 jako rezervu normálně vozil. Pokud to máš vyhodit, vzal bych jí na vrak, ale nevím jak bysme předali...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Díky za potvrzení, tu rozbitou dojezdovku Ti odložím. Občas jezdím služebně do Plzně, tak se nějak domluvíme, jestli nespěcháš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Honzs - 940 B230FB '91
určitě nespěchám díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Honzs - 940 B230FB '91
Normální kolo se nevejde do všech. Záleží, jak je udělaná prohlubeň na rezervu, protože jsou 3 různý profily, který se vlekly od 7 k 9. Vyzkoušej, uvidíš. Zálěží taky na hadru, kterej je nad rezervou, taky jsou různě vysoký.
Jinak tohle je klasická choroba, ty rezervy po 30ti letech prostě takhle odejdou, mam takový 3. Sranda je, když na to postavíš auto, nafoukneš a po 5ti minutách rána jako prase Naštěstí se mi to stalo na vraku.
Jinak tohle je klasická choroba, ty rezervy po 30ti letech prostě takhle odejdou, mam takový 3. Sranda je, když na to postavíš auto, nafoukneš a po 5ti minutách rána jako prase Naštěstí se mi to stalo na vraku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Potvrzuju, že v mém případě se normální 15" kolo vešlo do prostoru rezervy, zůstal tam i ten původní hadr. Torzo dojezdovky předáno Ondrovi - děkuji za milé setkání
Do Ikei jedině Volvem
Když jsem se vrátil z nákupu, na druhé straně stála V70 II s losíky a podznačníky VK, tak jsem neodolal, postavil se vedle a udělal společný snímek Někdo odsud?
Do Ikei jedině Volvem
Když jsem se vrátil z nákupu, na druhé straně stála V70 II s losíky a podznačníky VK, tak jsem neodolal, postavil se vedle a udělal společný snímek Někdo odsud?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Honzs - 940 B230FB '91
taky děkuji, rezerva poslušně poslouží na poslední cestu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Konečně jsem se dostal k tomu domontovat roletku, která byla přibalena k vozu v rámci prodeje. Fotka trochu ušmudlaná a proti světlu, ale aspoň něco. Plátno je ale trochu prověšené, dá se ten mechanismus nějak rozdělat a napružit? Přijde mi, že je to daleko bytelnější než u V70 I. Ještě jsem získal od Vojty mříž do kufru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Úplně se mi rozpadl původní spínač varovných blikačů. Naštěstí existuje náhrada v podobě 3D tisku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Ani po výměně kondíky mi pořád neukazuje tachometr (vyměnil jsem 4 elektrolyty), ale možná jsem měl prověřit samotné cesty spojů (i když se mi nezdály nějak poškozené), jak píšete o stránku dozadu. Může to být tím?
EDIT: Ondrovi, jakožto příteli na telefonu, děkuji za rady ohledně vyndání budíků - odpojení konektorů.
EDIT: Ondrovi, jakožto příteli na telefonu, děkuji za rady ohledně vyndání budíků - odpojení konektorů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) honzs dne 12 črc 2023 08:27, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Honzs - 940 B230FB '91
Napnutí roletky moc řešit nejde. Většinou jsou unavený háčky na D sloupku a jejich polazením lze dosáhnout trochu našponování. Nicméně nečekej, že to bude jak v superbu, nebo jinde, kde je roletka chycená po celém obvodu.
Ten čudlik na výstražných je bohužel klasická choroba, většina je rozpadlých na prach.
Tacháč nevím, zkusil bych se dohodnout se Sergejem.
Ten čudlik na výstražných je bohužel klasická choroba, většina je rozpadlých na prach.
Tacháč nevím, zkusil bych se dohodnout se Sergejem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Vidíš, to mě nenapadlo, zkusit doladit to háčky. Díky.
OK, zkusím kontaktovat Sergeje. Mám Yazaki budíky.
OK, zkusím kontaktovat Sergeje. Mám Yazaki budíky.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Ještě jsem si všiml, že mi přestala svítit kontrolka nízkého tlaku oleje - nerozsvítí se při zapnutém klíčku spolu s kontrolkou dobíjení. Žárovka je v pořádku. Čidlo na tuhle funkci předpokládám nemá vliv. Nevíte, po čem jít?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Honzs - 940 B230FB '91
Odpoj konektor (jen faston), je kousek vedle filtru. Zkratováním na blok se musí rozsvítit. Pokud ne, jdi po kabelu. Viděl jsem jak vypadlý/urezlý konektor, tak mrtvé čidlo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Dobře, díky moc, prověřím to.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Kontrolka oleje už zase funguje. Čidlo je v pořádku, nejspíš byl problém někde na trase k budíkům, jak jsem je poslední dobou vyndaval.
Chtěl jsem se zeptat na radu co se sedačkou řidiče. Už od koupě je natrhlý potah na dvou místech; bylo to sešito nití, ale brzy se to rozpáralo, ten samotný hadr je dost vetchý.
Šlo by třeba z rozborky ze sedačky spolujezdce přehodit potah na tuhletu řidičovu? Je tu i čalouník, ale nevím, kolik by si za opravu účtoval, a stejně bych mu musel dodat nějakou látku na zašití. Jak se na to díváte? Díky
Chtěl jsem se zeptat na radu co se sedačkou řidiče. Už od koupě je natrhlý potah na dvou místech; bylo to sešito nití, ale brzy se to rozpáralo, ten samotný hadr je dost vetchý.
Šlo by třeba z rozborky ze sedačky spolujezdce přehodit potah na tuhletu řidičovu? Je tu i čalouník, ale nevím, kolik by si za opravu účtoval, a stejně bych mu musel dodat nějakou látku na zašití. Jak se na to díváte? Díky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Honzs - 940 B230FB '91
Opěrák od spolujezdce má díru na bederní opěru... Látka by použít jistě šla, otázkou je vetchost, ta bude podobná vzhledem k věku
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 620
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
Honzs - 940 B230FB '91
on ten potah sedáku taky není, zdá se, úplně ftopu co zkusit Adama nebo Tomáše na lepší sesli? Případně tedy aby čalouník zalátal potah, to ale nebudeš chvíli jezdit :-/
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Honzs - 940 B230FB '91
Tuhle barvu bohužel nemám. Jinak čalouník si umí poradit, podšije to jinou látkou a tu původní nechá navrchu. Oko nic nepozná a budeš mít na pár set tisíc km zase klid.
Ale je to teda megavopruz to sundat a zase vrátit, pokud to člověk dělá prvně.
Ale je to teda megavopruz to sundat a zase vrátit, pokud to člověk dělá prvně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
No jo, to máš asi pravdu. Vzhledem ke stáří na tom budou ty látky podobně.
Ano, vlastně celý ten potah, ne jen na poškozených místech, už má svoje nejlepší za sebou . Můžu zkusit zeptat se jich, jestli nemají lepší sedačku, ale moc tomu nedávám.kolemjdouci píše: ↑29 srp 2023 15:33 on ten potah sedáku taky není, zdá se, úplně ftopu co zkusit Adama nebo Tomáše na lepší sesli? Případně tedy aby čalouník zalátal potah, to ale nebudeš chvíli jezdit :-/
Díky, vzpomínám si, jak jsem se kdysi díval přes rameno bratranci, který sundaval potah na xantii - nebylo to příjemné A jakou máš barvu sedaček k dispozici?
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Honzs - 940 B230FB '91
Dá se použít potah ze spolujezdcovy sedačky, pokud seženeš. Ty nebývají v tak hrozném stavu. Jediná drobnost je na opěráku otvor na kolečko regulace bederní podpěry, to by sis musel zašít, resp. udělat na druhé straně. Taky jsem takto látal svojí sedačku na 940.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Příspěvky: 333
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
Honzs - 940 B230FB '91
Díky, moc pěkná práce . Je to vlastně tak, jak píše Jenda výše s to bederní opěrkou.
K dokonalosti mi u Tvých fotek chybí ještě časová osa - pro sebe bych to pak vynásobil aspoň 5x.
K dokonalosti mi u Tvých fotek chybí ještě časová osa - pro sebe bych to pak vynásobil aspoň 5x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Honzs - 940 B230FB '91
Tvoje sedacka nema v sobe airbag, to je v pohode. Ale tak nejak vseobecne chci varovat vsechny, kteri by chteli tenhle postup uplatnit na sedacce s airbagem. Tam to durazne nedoporucuju
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Honzs - 940 B230FB '91
Ondro myslíš tím záměnu potahů spolujezdec/řidič kvůli švu u pytle? Tam bych to taky neriskoval...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Honzs - 940 B230FB '91
Je to tak, sedačky s airbagem mají speciální švy, které umožňují roztrhnutí, tam je to samozřejmě nemožné. Ale tady se bavíme o devítce.
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4732
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Honzs - 940 B230FB '91
Přesně tak, ale devítky posledních ročníků už boční airbag mívaly, tak já jako pracovník vývoje sedaček jen pro jistotu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jocker, Laurel, Warcz