Vapik píše: ↑06 pro 2021 08:26
Jo měly, ale řadilo se mi v něm lépe než ve V3S, ten ZIL byl takový plavný kočár, kdežto ve vejdě mi to připadá všechno takové rychlé uhrkané. U zila mě překvapilo jak malou to má převodovku to je fakt takový bobeček.
Tak to presne je. Vejtraska byla hlucna a tvrda proti ZILu. A to jsem mel radionastavbu, takze vaha jako krava, tak se to pak krasne vlnilo po polnackach, kdyz se jezdilo na cviceni.
U nekterych V3S (hlavne tech vyhonenych) byl zase trochu boj trefit dvojku.
_________________ VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
Já jezdil ZIL i V3S v letištních nástavbách, kyslík, dusík, hydraulika, ohřívače, El. Zdroje, to taky byli těžké potvory, sem tam jsme za žil ještě pověsili kompresor (7t). Pak ještě byl parádní tahač Kraz 260V ten jsme převáželi několikrát po republice bez návěsů a to si člověk připadal jak obr.
Teda musim říct, že kombinace zadních světel a těchto klik se mi zdá poněkud nepravděpodobná. Ale rozhodně krásnej kousek a jel bych světakraj, kdybych se mohl svézt.
metju píše: ↑18 kvě 2022 07:23
Nově jsem se přestěhoval a o pár domů vedle stává tohle žihadlo (Duster v saffronu pochopitelně)
Tuhle nadheru jsem vyzkoušel v roce 99 při brigádě v autobazaru u nás. Měli ji tam dovezenou z Říše, hnědá barva a cena tenkrát 130tis. Musím říct, že to auto jelo úplně jinak než klasická 120. Jestli ta karoserie byla zesilena, nevím. Ale fakt to auto líp sedělo a jelo celkově lépe. Jediný co bylo špatný, natažená střecha netěsnila.
_________________ Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin