Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
diagnostika řekne, co nefunguje, co máš/můžeš koupit řekne peněženka...
tryska 3500Kč, hořák (včetně trysky) cca 10 000Kč
tryska 3500Kč, hořák (včetně trysky) cca 10 000Kč
-
Offline
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Rozborka bufíku - návod
No mě to taky vždycky hodně bzučelo/vibrovalo a pak upadla vrtulka v hořáku. Buď byla nějak ťuklá a vibrovala až se uvolnila, nebo to dělal motůrek...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Jak to bzuči, tak už je načatej i motorek.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Nahraj video a pošli.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 136kW 2007
Rozborka bufíku - návod
&hajnej: Poslal jsem ti video mailem, tady mi to nejde vložit...nevím proč. Díky za rady.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Třemošnice
- Vůz: V70 II D5
Rozborka bufíku - návod
Bzučení se mi projevovalo, když byl motorek v bufiku vylágrovanej. Ten motorek točí tuším 30t /min, takže ty vybrace se projevují bzučením, což žádná diagnostika neodhalí.
-
Online
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Rozborka bufíku - návod
30tis otáček, to bude nějaký překlep, spíš b ych to viděl na regulaci v rozsahu 2-4tis. otáček.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Kolega mi poslal video a je to fakt bzukot jako sviň. Takže opakuji: komplet hořák.
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
no 30tis tam asi fakt nebude, jsou tam myslím obyč ložiska, ale moc právě nerozumím, co se tam krom těch ložisek (možná uhlíků) může pokazit?
respektive vyměním ložiska a valím dál ne?
respektive vyměním ložiska a valím dál ne?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13191
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Rozborka bufíku - návod
Bufík točí 4000, jde to nastavit až na 6000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Ano. Je to taky varianta, výměna ložisek. Někde mám uložený postup. Chce to být ale už trochu zručný a mít k tomu vhodnou teplou dílnu a nějaké vybavení.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 136kW 2007
Rozborka bufíku - návod
Tak dneska odpoledne změna...už mi to přestalo bzučet, ale ani to netopí
Po manuálním zapnutí se bufík rozběhne (začne bzučet), ale jen na chvilku, pak to přestane...status ZAP je stále aktivní.
Hajnej, posílám video do mailu.
Diagnostiku můžu v Chomutově.
Po manuálním zapnutí se bufík rozběhne (začne bzučet), ale jen na chvilku, pak to přestane...status ZAP je stále aktivní.
Hajnej, posílám video do mailu.
Diagnostiku můžu v Chomutově.
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
výměna ložisek je úplně v pohodě, už jsem 2 motorky "otevřel", abych je vyčistil od bordelu...
Howie
takhle mi myslím umřela žhavící svíčka, svítilo stále ZAP, ale bufík nejel, protože se nezapálil, kdyby ale byla nějaká vážnější porucha, tak se po třetím pokusu zablokuje...
ale ta příčina může být samozřejmě jakákoliv z výše jmenovaných
akorát jestli to bude svíčka, tak nové nikde momentálně nejsou
Howie
takhle mi myslím umřela žhavící svíčka, svítilo stále ZAP, ale bufík nejel, protože se nezapálil, kdyby ale byla nějaká vážnější porucha, tak se po třetím pokusu zablokuje...
ale ta příčina může být samozřejmě jakákoliv z výše jmenovaných
akorát jestli to bude svíčka, tak nové nikde momentálně nejsou
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Tady byl návod na výměnu ložisek, ale bohužel zmizely obrázky https://volvo-club.lv/forum/viewtopic.php?f=116&t=3250
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
obrázky výměny ložisek jsou v tom odkazu hned v první řádku...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Rozborka bufíku - návod
Jo vida. Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 136kW 2007
Rozborka bufíku - návod
Díky chlapi, zkusím a dám vědět
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 136kW 2007
Rozborka bufíku - návod
Zdar chlapi, tak dle vida mám v háji dmychadlo zřejmě, jsou tam tyto 3 chyby:
1.CEM-5F3E Spalovací ventilátor. Chybný signál
2.CEM-5F3D Spalovací ventilátor. Signál je příliš nízký
3.CEM-5F39 Přerušení plamene čidla plamene
Takže myslíte, že pokud seženu dmychadlo a vyměním ho, bude to ok?
Máte s tím někdo zkušenosti?
Díky za rady.
1.CEM-5F3E Spalovací ventilátor. Chybný signál
2.CEM-5F3D Spalovací ventilátor. Signál je příliš nízký
3.CEM-5F39 Přerušení plamene čidla plamene
Takže myslíte, že pokud seženu dmychadlo a vyměním ho, bude to ok?
Máte s tím někdo zkušenosti?
Díky za rady.
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
pravděpodobně ano, nejlíp teda koupit celý nový hořák včetně trysky (cca 10k)
ale ten kdo to napíchnul, to měl všechno otestovat, ve vidě je možnost pustit všechny prvky samostatně
ale ten kdo to napíchnul, to měl všechno otestovat, ve vidě je možnost pustit všechny prvky samostatně
-
Offline
- Příspěvky: 3021
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Rozborka bufíku - návod
ale chtělo by to rozdělat a zjistit příčinu, třeba to bude opravitelné, ale jestli to nechceš zkoumat a "bavit se" tím, tak bych to rovnou vyměnil
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 136kW 2007
Rozborka bufíku - návod
No byl jsem u nějakého týpka v Jirkově a nějak se na to odzkoušení nemohl dostat, měl jsem jet za Hajným radši
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13191
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Rozborka bufíku - návod
Už jsem se taky setkal s XC70 2002 kde ve Vidě testování jednotlivých komponent nebylo.
Pouze zapnutí a vypnutí bufa.
Jinak ty chyby by mohly znamenat i poškozenou kabeláž.
Pouze zapnutí a vypnutí bufa.
Jinak ty chyby by mohly znamenat i poškozenou kabeláž.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Jirkov
- Vůz: V70 D5 136kW 2007
Rozborka bufíku - návod
Jen otázka, spalovací ventilátor je dmychadlo a je již součástí hořáku, je to tak?
Nikdy jsem se k mému bufíku ani nedostal (neviděl jsem štítek), ale předpokládám, že se jedná o ARDIC D12 od Eberu, které se dávaly již ve výrobě do facelift verzí V70II.
Je to stejný bufík jako na první straně s návodem na rozebrání?
Přemýšlím, že bych si dle návodu nejdřív vše sám rozebral, vyčistil a pak až event.měnil komplet hořák.
Nikdy jsem se k mému bufíku ani nedostal (neviděl jsem štítek), ale předpokládám, že se jedná o ARDIC D12 od Eberu, které se dávaly již ve výrobě do facelift verzí V70II.
Je to stejný bufík jako na první straně s návodem na rozebrání?
Přemýšlím, že bych si dle návodu nejdřív vše sám rozebral, vyčistil a pak až event.měnil komplet hořák.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13191
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Rozborka bufíku - návod
Ano je to stejné.
Pravděpodobně budeš mít ojeté uhlíky motorku ventilátoru - dmychadla. To pak hází chybu. Někdy pomůže vyčištění, ale je nutno ten motorek rozebrat.
Bohužel se už samotný motorek nedá koupit a proto se kupuje celý hořák.
Pravděpodobně budeš mít ojeté uhlíky motorku ventilátoru - dmychadla. To pak hází chybu. Někdy pomůže vyčištění, ale je nutno ten motorek rozebrat.
Bohužel se už samotný motorek nedá koupit a proto se kupuje celý hořák.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé