Motorky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#751 Motorky
Na delší cestu beru od motulu ten malinký spray - on se dá totiž plnit z toho velkého tak ho jednou koupíš a pak ti zůstane napořád a ten pak nezabere místo.
Mažu jak začne řetěz šustit a nebo když je čas.
Cent stojan nepotřebuješ - ve dvou nahneš přes policajta a kolega mázne a nebo si po máznutí kusu řetezu o metr popojedeš.
Edit : hadr a čistič nepotřebuješ, to se dělá jen občas nebo před sezonou
Mažu jak začne řetěz šustit a nebo když je čas.
Cent stojan nepotřebuješ - ve dvou nahneš přes policajta a kolega mázne a nebo si po máznutí kusu řetezu o metr popojedeš.
Edit : hadr a čistič nepotřebuješ, to se dělá jen občas nebo před sezonou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#752 Motorky
jakože s sebou jen mazání?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#753 Motorky
a ochranu
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#754 Motorky
Hele, popravdě, na moto delší trip jak 300 denně je spíš očistec než požitek. A pokud nejedeš v dešti, tak bohatě stačí máznout po 1000.amddawe píše: ↑07 led 2023 22:22 super tipy na řetězovky, díky za ně ikdyž se ptal někdo jiný budu hledat řetězovku na stroma, tak budu asi radši více studovat než objednat na co první narazím
@Vapik díky za názor na Scottoiler, ještě to zvážím.
Jak to děláte vůbec na delších cestách? Chci jezdit cca 800 - 1000 km trip (asi na dva dny) a pokud bych měl dodržet poučku že se maže po cca 500 km, tak si to zatím neumím moc představit - holt si sebou vezmu hadr, čistič a mazání. Zatím nemám centrální stojan tak to bude složitější. Rozhodně se s tím asi nepomazlím jako někde v garáži na paddock stojanu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#755 Motorky
chci to vyzkoušet, běžně tuto vzdálenost překonávám autem nebo letadlem a v letních měsících to chci zkusit na motorce. Možná to pojedu poprvé a naposledy
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 3657
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#756 Motorky
Jako jo, nalítnout na dálnici a krájet kilometry jde ... ale to fakt na moto nebaví, i 1. třídy jsou ponejvíc nuda. Taky jsem dal Vysoké Tatry Budějce za jeden den, ale od Mohelnice jsem co 100 km ležel na zemi a rovnal si záda a usínal. Hlavně proč? Lepší 100km po hezkých okrskách, poznat okolí, než 500 po dálnici, kde hovno vidíš.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 275
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC70 2006 D5
#757 Motorky
dalnicím se vyhybám co to jde, už když jsem lítal na 125cc skutru tak to mělo jistý důvod. Navíc ta nuda tam..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#758 Motorky
Pokud chce být člověk poctivej tak mazat po 300km já to dělám tak aby mi při cestě do Hr přez A, It, Slo v horách vystačil ten plnící spray i na cestu zpět. Ono na tom až tak nezáleží.
Edit: hlavně nemazat horkej řetěz.
Edit: hlavně nemazat horkej řetěz.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#759 Motorky
8 z 10 lidí co mi dávají motorky na servis čistí/mažou řetěz jednou za sezónu když jim dělám servis před sezónou a ty jejich řetězy tak nějak drží, takže po 300km bych mazal max. krosku nebo enduro ježděné v terénu.
Samozřejmě příkladnou péčí se nic nepokazí jen bych to tak neprožíval při občasné delší vyjížďce.
Samozřejmě příkladnou péčí se nic nepokazí jen bych to tak neprožíval při občasné delší vyjížďce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 161
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#760 Motorky
Co jsem koupil Zeda nájezdem 10tis tak předchozí majitel to s mazáním moc nepřeháněl jestli vůbec mazal a i když řetězovka nevykazuje nic abnormálního tak začne velmi brzy šustit. Možná se to ještě chytne a třeba se mazivo nedostalo dostatečně všude a nebo je prostě načatej a bude kratší životnost.
Ono bez mazání ta životnost bude kratší ,ale zase žádné náklady na mazivo tak to vyjde finančně podobně každopádně já mám moto rad perfektní, ale není to olej v motoru a něco to v pohodě snese.
Ono bez mazání ta životnost bude kratší ,ale zase žádné náklady na mazivo tak to vyjde finančně podobně každopádně já mám moto rad perfektní, ale není to olej v motoru a něco to v pohodě snese.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#761 Motorky
Další krám do baráku.
Kolegyně děda prodával. Koupil si to, najel 24km a od tý doby to stálo. Tak jsem to za 10 vzal.
Kolegyně děda prodával. Koupil si to, najel 24km a od tý doby to stálo. Tak jsem to za 10 vzal.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 4856
- Registrován: 5 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#762 Motorky
Vypadá docela pěkně, udržovaná... Za 10tis. asi supr ne?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#763 Motorky
Stálo to někde ve stodole, takže nějaká řez na tom je, hlavně chromy to chytlo.
Doteď jsem se v tom vrtal. Vyčistil jsem karburátor, ale když jsem ho dal zpátky, protejká benzín přepadem. Jsem zmrzlej jak lejno, protože jsem to dělal na terase a ještě nasra.ej, že se .i to nepovedlo zprovoznit.
Až to bude jezdit, tak to bude jiná.
Je to Kentoya Twinshot 50 4t
Doteď jsem se v tom vrtal. Vyčistil jsem karburátor, ale když jsem ho dal zpátky, protejká benzín přepadem. Jsem zmrzlej jak lejno, protože jsem to dělal na terase a ještě nasra.ej, že se .i to nepovedlo zprovoznit.
Až to bude jezdit, tak to bude jiná.
Je to Kentoya Twinshot 50 4t
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#764 Motorky
Dneska další kolo, karburátor ven, vyčistil jsem ho ještě jednou a pacient ožil. Naskočilo to na snad na druhý našlápnutí, ale furt je někde problém a z karbecu teče benzín přepadem... plovák se hejbe volně, když jsem ho zkoušel ve skleničce s benzínem, tak se zvedá. Nevím co ještě zkusit...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#765 Motorky
Nazdar zkontroluj výšku hladiny. Přesná hodnota by se měla dohledat v service manuálu, ale obecně se dá nastavit tak. Ze sundas plovakovku otocis karburátor vzhůru nohama, a prihni packu co tlačí na jehlu tak aby byl plovak byl rovnobezny s dělící rovinou plovakpve komory. Tesnost pak vyzkoušej tak, že nasad hadicku na privodni port. Hadicku vem do pusy a vytvoř v ní podtlak a zacpi hadicku jazykem. Jazyk na hadicce musí držet a povolit až když nadzvednes plovak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#766 Motorky
A pokud na tom bude jezdit jezdec okolo 100kg bude té dělat prepleteni kol. Origo spice rady praskají, novou silnější sadu koupis za pár korun.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#767 Motorky
Dík, ten podtlak jsem zkoušel a drží, tak zkusím nastavit tu hladinu.
Teď jedu do sauny, tak si dám nabít čelovku, protože mi to určitě nedá a budu se v tom hrabat, až se vrátím.
Teď jedu do sauny, tak si dám nabít čelovku, protože mi to určitě nedá a budu se v tom hrabat, až se vrátím.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 7563
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#768 Motorky
Vezmi si to s sebou do sauny.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#769 Motorky
Hm, tak dneska jsem to v prácj jeśtě prohnal ultrazvukem, teď plovák jsem se pokoušel nějak nastavit, ale výsledek furt stejnej, akorát smrdím od benzínu.
Už se mi to ani nechce dělat. Aktuálně zkouším sehnat kontakt na místního "babetáře" jestli by to nezkusil poladit.
Věřím, že Vapik už by to měl.
Už se mi to ani nechce dělat. Aktuálně zkouším sehnat kontakt na místního "babetáře" jestli by to nezkusil poladit.
Věřím, že Vapik už by to měl.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#770 Motorky
No pokud babetare neseženeš tak nový kus nestojí majlant:
https://www.extremebike.cz/Karburator-Jawa-Betka-PZ14-d1123.htm
A rovnou si tam příhod big bore kit je za pár kaček
https://www.extremebike.cz/Karburator-Jawa-Betka-PZ14-d1123.htm
A rovnou si tam příhod big bore kit je za pár kaček
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#771 Motorky
No, asi to tak dopadne, nejspíš to objednám hned zítra z práce.
Díky za tip, já to furt hledal pod kentoyou a tam mi to našlo akorát "originál" za 2500,- což je nesmysl...
Jak do toho člověk čumí, tak ho to nenapadne a to přitom vím, že ty motorky jsou stejný...
Díky za tip, já to furt hledal pod kentoyou a tam mi to našlo akorát "originál" za 2500,- což je nesmysl...
Jak do toho člověk čumí, tak ho to nenapadne a to přitom vím, že ty motorky jsou stejný...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#772 Motorky
Teď to chce hlavně zprovoznit, když už pojedu na STK, tak abych nedělal jenom evidenčku, kvůli přepisu, ale rovnou TK. (sice to tam poveze šikovnej soused, ale když už...)
jinak ten kit si ukládám.
jinak ten kit si ukládám.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#773 Motorky
Už jsem na to neměl nervy, dneska přišel novej karbec.
Jel jsem to projet, abych to ohřál a vyměnil olej, ale ještě bude potřeba seřídit spojku, kvalty jdou přes zuby. (I po výměně oleje, dal jsem tam motorkovej 10w40, co jsem dával do bandita... )
Jel jsem to projet, abych to ohřál a vyměnil olej, ale ještě bude potřeba seřídit spojku, kvalty jdou přes zuby. (I po výměně oleje, dal jsem tam motorkovej 10w40, co jsem dával do bandita... )
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 171
- Příspěvky: 2927
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#774 Motorky
nastav vůli na páčce na cca 1mm a uvidíš. Pokud nepomůže tak vyměň lanko i s bowdenem levné čínské bowdeny a lanka totiž pruží a to snižuje její chod.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#775 Motorky
Chlapi, co si myslíte o harlejích?
Pocitově mě to strašně láka, rozum se brání. Strašně se to ve mě pere.
Takovej Fatboy, nebo softail mě berou za srdce a má to koule.
Softaila jsem měl půjčenýho a fakt mě to hodně bavilo.
Vím že to je takový pumpa na sra*ky, ale asi to má prostě něco do sebe.
A zrovna nedávno jsem potkal dva harlejisty co byly opravdu príma kluci.
Srdcovka je Indian, ale na toho nejsou prachy a BMW R18 je ještě nedostupnější:-( Triumph se mi moc nelíbí.
Je to fakt taková krávovina hloupá, poruchová, polofunkční?
Pocitově mě to strašně láka, rozum se brání. Strašně se to ve mě pere.
Takovej Fatboy, nebo softail mě berou za srdce a má to koule.
Softaila jsem měl půjčenýho a fakt mě to hodně bavilo.
Vím že to je takový pumpa na sra*ky, ale asi to má prostě něco do sebe.
A zrovna nedávno jsem potkal dva harlejisty co byly opravdu príma kluci.
Srdcovka je Indian, ale na toho nejsou prachy a BMW R18 je ještě nedostupnější:-( Triumph se mi moc nelíbí.
Je to fakt taková krávovina hloupá, poruchová, polofunkční?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek