Řadičky a výfuky na P3

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Frantischek
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 1 rok 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 3.2 AWD B6324S

Řadičky a výfuky na P3

Příspěvek od Frantischek »

Chase píše: 31 pro 2021 09:28 6q převodovka je jedna jediná a to TF80SC. Pro jednotlivé modely se liší převodovým poměrem a softem. Takže u některých například nenajdeš právě sportovní řežim.
Ahoj,
pročítám tohle vlákno a narazil jsem na debatu o převodovkách. Dělal jsem teď TFT retrofit a rád bych ještě přehodil tu starou koženou šaltpáku. Nicméně u 3.2 není defaultně sportovní režim, jen "manuální mód".
Tudíž S na klacku nedává smysl. Předpokládám, že se instalací novější šaltpáky nestane zázrak a na S to nezačne řadit jak dábel :)

Otázka je jednoduchá. Dělala se ta nejnovější šaltpáka bez "sportovního režimu"? Pokud ne, tak s tou novější pákou proste S zůstane jen manuál?

Díky moc!
F.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5169
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano, posledni veta.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Frantischek
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 1 rok 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 3.2 AWD B6324S

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Frantischek »

Vypadá to, že páka bez "S" s manuálním voličem existuje.
Minimálně podle na téhle oficiální zprávě od volva je celkem vidět:

https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/photos/47834/the-new-volvo-s60-s80-v60-v70-xc60-and-xc70-interior-short-c-roll-video-stillhttps://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/photos/47834/the-new-volvo-s60-s80-v60-v70-xc60-and-xc70-interior-short-c-roll-video-still

Bohužel OEM číslo bude podle mě dost nereálné najít.

Druhá varianta je Polestar, ale ta je pro změnu podsvícená, takže by s tím asi byla práce navíc, nehledě na cenu, kdy jen hlavice stojí kolem 180€ :D

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 774
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Bude to jen tisková chyba. Nedělalo se to.
Polestar i Polestar Performance volič AT má též vždy S.
Jediné jak tam režim "Sport" dostat, je vyměnit odpovidajici TCM jednotku z 3.2 (možná by pasovala i z T6) která sport režim měla.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

Frantischek píše: 17 led 2023 16:51 Vypadá to, že páka bez "S" s manuálním voličem existuje.
Minimálně podle na téhle oficiální zprávě od volva je celkem vidět:

https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/photos/47834/the-new-volvo-s60-s80-v60-v70-xc60-and-xc70-interior-short-c-roll-video-stillhttps://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/photos/47834/the-new-volvo-s60-s80-v60-v70-xc60-and-xc70-interior-short-c-roll-video-still

Bohužel OEM číslo bude podle mě dost nereálné najít.

Druhá varianta je Polestar, ale ta je pro změnu podsvícená, takže by s tím asi byla práce navíc, nehledě na cenu, kdy jen hlavice stojí kolem 180€ :D
Já to předělával, dával jsem vše R-design (perforovaná, podsvětlená), potah i řadičku. + pozor, řídící jednotky jsou 3 druhy, potřebuješ typ podle toho jakou dáš řadičku (napájecí konektor).
Ceny docela šílené, ale stojí za to.
Mě to vyšlo na:
- řadíčka 31325579 3205Kc
- potah 31367428 2486Kc
- jednotka 4412Kc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 774
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Proto je lepší koupit celou kulisu voliče AT třeba z Allegra nebo eEbay kolem 3-4tis Kč.

PS: Jinak ty "prosklené" voliče AT co se dávaly jen do MY13 nejsou případně kompatibilní s pádly pod volantem. Ty pouze jen s tou poslední verzí voliče od MY14
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

To jsem koupil, ale s tou základní nepodsvetlenou řadičkou, jinou jednotkou a roztrhaným potahem (vše bych ještě asi našel). Použil jsem tedy jen železo a zbytek dokoupil no.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Frantischek
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 1 rok 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 3.2 AWD B6324S

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Frantischek »

Nosound89 píše: 17 led 2023 19:33
Frantischek píše: 17 led 2023 16:51 Vypadá to, že páka bez "S" s manuálním voličem existuje.
Minimálně podle na téhle oficiální zprávě od volva je celkem vidět:

https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/photos/47834/the-new-volvo-s60-s80-v60-v70-xc60-and-xc70-interior-short-c-roll-video-stillhttps://www.media.volvocars.com/global/en-gb/media/photos/47834/the-new-volvo-s60-s80-v60-v70-xc60-and-xc70-interior-short-c-roll-video-still

Bohužel OEM číslo bude podle mě dost nereálné najít.

Druhá varianta je Polestar, ale ta je pro změnu podsvícená, takže by s tím asi byla práce navíc, nehledě na cenu, kdy jen hlavice stojí kolem 180€ :D
Já to předělával, dával jsem vše R-design (perforovaná, podsvětlená), potah i řadičku. + pozor, řídící jednotky jsou 3 druhy, potřebuješ typ podle toho jakou dáš řadičku (napájecí konektor).
Ceny docela šílené, ale stojí za to.
Mě to vyšlo na:
- řadíčka 31325579 3205Kc
- potah 31367428 2486Kc
- jednotka 4412Kc
Díky moc za rady a tipy.

Takže abych to nějak shrnul, tak jsou to lze udělat následovně:
Koupit komplet kulisu včetně standard hlavice s S režimem a žít bez sportovního režimu. Na kulise je jeden univerzální konektor (vyfocený zelený velký) a jeden co živí osvětlení na hlavici. Pokud bych chtěl měnit za hlavici Polestar, tak je potřeba, aby napájecí konektor nové hlavice byl identický s jednotkou na kulise, která se dá ale vyměnit (stojí 4.412CZK)

Poslední věc, předpokládám, že kulisy jsou shodné třeba s XC70, V40 nebo S60. Protože podle všeho OEM čísla byla 3 ale schovával se pod nimi stejný produkt, co se možná lišil jen tim napájecím konektorem na hlavici. (31367685 31367683 31367485)

K mání mezi 2-3 tisíci třeba tady:
https://www.bildelsbasen.se/en-se/pb/Search/Car-parts/s1/Volvo/VOLVO-XC70/2014_2016/Gear-box-&-Drive-axle-&-Middle-axle/V%C3%A4xelspakshus-&-f%C3%A4ste/All/ID-51432303/31367485

*bildelsbasen je poměrně zajímavý zdroj náhradních dílů na volvo a zdaleka se na tom nesnaží vyrejžovat tak, jako poláci.

Pokud bych chtěl obohatit auto o sport režim, musel bych vyměnit TCM jednotku a bůh ví, jestli by to fungovalo, případně jestli bych tomu automatu neškodil.

Díky moc!

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2139
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od peter cz »

Myslím že zrovna tahle hlavice je ale nepodsvícená.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 774
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Bacha, kulisa z V40 sice sedí ale nebude to sedět rámeček s koženou manžetou. A je pravda, že u V40 se dělala snad i verze bez podsvícení.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

To bude jak s budíky, hledat cokoliv jiného než V40II, takže S/V/XC60 (S80, V/XC70 také, ale těch bude strašně málo).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Frantischek
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 1 rok 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 3.2 AWD B6324S

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Frantischek »

Super, díky moc!
Jdu se tedy věnovat nakupování. :)

Až dodělám vnitřek, tak se chystám na FL zadku. Tam je asi všechno jasné, snad kromě koncovek výfuku, ale na to je čas.

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2432
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

Koncovky výfuku máš jen tři možné varianty. Origo koncovky, custom od nějakého výrobce nebo ladiče nebo origo fl zadek z S80 L pro čínu (u toho je třeba řešit specialní fl spodní díl zadního nárazníku). :)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Frantischek
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 1 rok 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70 3.2 AWD B6324S

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Frantischek »

Ja bych moc rád origo koncovky, co jsou na T6.

Tyhle:
https://www.media.volvocars.com/image/low/10774/1_1/5

Mam aktualne tyhle schovane (v mem pripade se jedna o AWD):
https://f7432d8eadcf865aa9d9-9c672a3a4ecaaacdf2fee3b3e6fd2716.ssl.cf3.rackcdn.com/C2553/U630/IMG_23668-small.jpg

A vlastne resim, jestli budu must menit oba tlumice, nebo jestli se na stavajici system daji nabastlit jen ty koncovky.

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2432
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Chase »

Jo ty mas V70, tak to Cinsky facelift pada. :)

Dobastlit to pujde, ale prehodit cele tlumice bude mozna jednodussi. ;)
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

M@C
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 196
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od M@C »

Jeste je moznost to udelat tak, jak to mam ja. Taky jsem mel ty koncovky schovane, ale predchozi majitel (tady z fora) nejakym vykruzovakem do narazniku lehce rizl diry a nabastlil tam koncovky. Nevypada to spatne, mozna bych snesl krapanek mensi, ale neresim to :D V realu to nejak zvlast nerazi.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4165
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Nosound89 »

To M@C: :oops: :D

To Chase: tak může dát na V70 celý nárazník z S80 8)
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

M@C
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 196
Registrován: 2 roky 7 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od M@C »

:D
Ale hlavni je, ze jsou ty koncovky priznane a viditelne, skoda je schovavat pod naraznikem jak u nejakeho dieselu...
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 597
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od passport5 »

1D022C67-B3BC-4580-ADAC-882C8F4AAE73.jpeg

Jsou k dispozici, nove, nepouzite
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Thor123
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 774
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo S90 T8 Inscription

Thor123 S80II D5 AWD Executive, V40II VEA Rdesign

Příspěvek od Thor123 »

Poprosil bych moderátory, jestli by z toho nešlo udělat samostatné vlákno v sekci u P3 Volv ? Ať mi to neplevelí galerku.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design

Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Amaterska_udiaren