Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
no jen fakt v hezkém stavu, relativně malý nájezd. Bude to jen hračka na léto.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
https://kuko28.rajce.idnes.cz/Turbo_X/
takže je "doma", zatím prvních pár fotek
pár detailů:
Saab 9-3 Turbo X Sport Combi, 2008, 4x4
motor - 2.8T V6, 206kW/ 280k
převodovka - 6st Aisin
nájezd lehce přes 160tis Km
Turbo X byla speciální edice na úvod F/L 9-3-ky v roce 2008, bylo to připraveno na "oslavu" 30let turbo motorů v Saabech. Vyrobeno jen 2000 kusů, mix sedan/ kombi, manuál/automat. Barva speciální černá (jediná možnost), interiér černá kůže (jediná možnost, ale mohla být i verze premium s kvalitnější kůži, samozřejmě taky černá), speciální design kol (18´nebo 19´), speciální optipaket, hranaté koncovky výfuků (ostatní modely mají vždy kulaté).
Upřímně jsem pokukoval po 9-5NG, a spíš po 4 válci. Jednak kvůli ceně, jedna V6 už mám a nepotřeboval jsem ho za každou cenu. Každopádně NG nejsou a nebudou, ceny už loni byly docela vysoké (a drží se) a letos to ještě vyrostlo. A protože jsem starý, líný a zpovykaný, podmínka byla samozřejmě automat, což malý výběr ještě více komplikovalo.
No a David loni přivezl Turbo X, prý pro sebe. A pak zanedlouho ještě další. Přesně podle mého gusta, kombi + automat. Takže občas jsme prohodili řeč, ale bral jsem to spíš jen tak nezávazně. No a začátkem ledna jsem tam byl něco řešit na kombíku, a ptám se že co Turbo X, jestli už je ready na prodej (aby nestála řeč, nechtěl jsem kupovat). A už jsem měl klíče v ruce a prý ať se jdu podívat, že už jen ladí pár detailů a auto je skoro připravené. Abych to zkrátil, slovo dalo slovo a za 2 dny jsem posílal zálohu.
Auto je zatím schované v jednom skladu na nejmenovaném místě pod plachtou (ve společnosti několika zajímavých youngtimerů ze 70/80tých let) a čeká na lepší počasí. Bude to auto pro radost na letní sezonu, víkendy a srazy. Žádné úpravy neplánuji, chci zůstat plně v originálu. V rámci Turbo X je to spíš teda socka - obyčejná kůže, kola jen 18´, infotainment základní (bez velké obrazovky), ale s tím dokážu žít. Důležitý je technický stav, který je velice slušný. Jeden bok byl lakován, protože majitel ve švajcu vzal zjevně nějakou dřevěnou zídku/ plot, viděl jsem foto.
Takže až se vyčasí tak si s ním trochu pohraju - vyčistím pořádně interiér, nechám spravit řidičovu sedačku (na sedáku asi 5cm protržení + klasicky ošoupaná bočnice a puštěný šev), rozleštit a zakonzervovat lak a pak si užít nějaké srazy a výlety.
takže je "doma", zatím prvních pár fotek
pár detailů:
Saab 9-3 Turbo X Sport Combi, 2008, 4x4
motor - 2.8T V6, 206kW/ 280k
převodovka - 6st Aisin
nájezd lehce přes 160tis Km
Turbo X byla speciální edice na úvod F/L 9-3-ky v roce 2008, bylo to připraveno na "oslavu" 30let turbo motorů v Saabech. Vyrobeno jen 2000 kusů, mix sedan/ kombi, manuál/automat. Barva speciální černá (jediná možnost), interiér černá kůže (jediná možnost, ale mohla být i verze premium s kvalitnější kůži, samozřejmě taky černá), speciální design kol (18´nebo 19´), speciální optipaket, hranaté koncovky výfuků (ostatní modely mají vždy kulaté).
Upřímně jsem pokukoval po 9-5NG, a spíš po 4 válci. Jednak kvůli ceně, jedna V6 už mám a nepotřeboval jsem ho za každou cenu. Každopádně NG nejsou a nebudou, ceny už loni byly docela vysoké (a drží se) a letos to ještě vyrostlo. A protože jsem starý, líný a zpovykaný, podmínka byla samozřejmě automat, což malý výběr ještě více komplikovalo.
No a David loni přivezl Turbo X, prý pro sebe. A pak zanedlouho ještě další. Přesně podle mého gusta, kombi + automat. Takže občas jsme prohodili řeč, ale bral jsem to spíš jen tak nezávazně. No a začátkem ledna jsem tam byl něco řešit na kombíku, a ptám se že co Turbo X, jestli už je ready na prodej (aby nestála řeč, nechtěl jsem kupovat). A už jsem měl klíče v ruce a prý ať se jdu podívat, že už jen ladí pár detailů a auto je skoro připravené. Abych to zkrátil, slovo dalo slovo a za 2 dny jsem posílal zálohu.
Auto je zatím schované v jednom skladu na nejmenovaném místě pod plachtou (ve společnosti několika zajímavých youngtimerů ze 70/80tých let) a čeká na lepší počasí. Bude to auto pro radost na letní sezonu, víkendy a srazy. Žádné úpravy neplánuji, chci zůstat plně v originálu. V rámci Turbo X je to spíš teda socka - obyčejná kůže, kola jen 18´, infotainment základní (bez velké obrazovky), ale s tím dokážu žít. Důležitý je technický stav, který je velice slušný. Jeden bok byl lakován, protože majitel ve švajcu vzal zjevně nějakou dřevěnou zídku/ plot, viděl jsem foto.
Takže až se vyčasí tak si s ním trochu pohraju - vyčistím pořádně interiér, nechám spravit řidičovu sedačku (na sedáku asi 5cm protržení + klasicky ošoupaná bočnice a puštěný šev), rozleštit a zakonzervovat lak a pak si užít nějaké srazy a výlety.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Takže s Turbo X jsem najezdil pár (skutečně zhruba 2) tis KM a baví mě to neskutečně. A při klidné jízdě na jednom srazu po prázdných okreskách začínala průměrná spotřeba osmičkou!
Každopádně proti klasické Aero V6 mi přijde, že má jinak namapovaný motor, protože je živější a rychleji reaguje na plyn. Automat je taky jakoby jemnější (rozdíl v nájezdu zhruba 60tis km)
Zatím teda dostal komplet detailing s keramikou - v rámci možností (už bylo lakováno na několika místech + škrábance z provozu) je výsledek výborný. Doladilo se pár mechanických drobností, z nich nejvíc starostí dělalo cukání pod plynem - po výměně cívek to teď jezdí hezky (stejný problém jsem měl na jaře na Aerovce). Zůstává doladit lehce roztrženou sedačku řidiče s ošoupanou bočnicí a po posledním srazu zazimovat
Každopádně proti klasické Aero V6 mi přijde, že má jinak namapovaný motor, protože je živější a rychleji reaguje na plyn. Automat je taky jakoby jemnější (rozdíl v nájezdu zhruba 60tis km)
Zatím teda dostal komplet detailing s keramikou - v rámci možností (už bylo lakováno na několika místech + škrábance z provozu) je výsledek výborný. Doladilo se pár mechanických drobností, z nich nejvíc starostí dělalo cukání pod plynem - po výměně cívek to teď jezdí hezky (stejný problém jsem měl na jaře na Aerovce). Zůstává doladit lehce roztrženou sedačku řidiče s ošoupanou bočnicí a po posledním srazu zazimovat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
Krasny auto a priznam se ze kdyby slo Volvo z domu tak bych mozna volil prave Saab. Mas moc pekny kousek.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
ta zadní světla jsou US/Kanada?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
auto je ze Švajcu, takže to spíš opticky nějak lehce zkresluje na tom slunci. Ale abych řekl pravdu, ani nevím, jestli byly zadní světla u US verzí nějak jiné (u předních byly žlutě směrovky, ale ty si taky pamatuji jen u před F/L verzí)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
tak ještě předminulý týden jsem využil hezké počasí a celé stádo sobů dostalo péči:
- Turbo X umyto, kůže naimpregnovaná a uloženo k zimnímu spánku
- dědek Sport Sedan - když se umyje, tak pořád vypadá celkem k světu. na to že mu bude příští rok už 20. každopádně letos věrně slouží, prakticky jen běžná údržba, a to tam za chvíli padne 300tis KM. povedlo se mi vyměnit řidičovu sedačku, která se už prodřela a oprava nebyla rentabilní. Takže z anglána na díly jsem vzal obě přední, budou aspoň náhradní díly do budoucna. Nebylo to jednoduché je sehnat - když už byly hezké světlé (které jsou samozřejmě vždy nejvíc opotřebované), tak buď byly z kombíku a jiný tvar, nebo aerovkové ale bez vyhřívání... a jak si člověk na vyhřívání jednou zvykne, už není cesty zpět. Šedé nejsou problém, těch je hafo, v hezkém stavu, ale mě se tuze nelíbí... Resty z letoška - kosmetika. Už loni škráblé lízátko vepředu jsem letos ještě víc vytunil, a přidal škrábanec i vzadu. Je to sice staré auto s velkým nájezdem, ale prostě ho chci mít v cajku, takže se to bude řešit.
- Sport Combi - letos taky v rámci možností ok, odešel jeden nivomat vzadu, naštěstí v servisu měli jeden použitý na skladě, protože jinak prý nové už prakticky nejsou, a když tak za dardu. Plus se vyměnili přední pružiny. Jo a málem jsem zapomněl - dostal Maptun stage 1, tj. jen SW. Je to plus 15k a 70Nm, živější a bezprostřednější reakce hlavně v nižších otáčkách, zatím jsem s tím najel jen pár KM, ale líbí se mi to
- Turbo X umyto, kůže naimpregnovaná a uloženo k zimnímu spánku
- dědek Sport Sedan - když se umyje, tak pořád vypadá celkem k světu. na to že mu bude příští rok už 20. každopádně letos věrně slouží, prakticky jen běžná údržba, a to tam za chvíli padne 300tis KM. povedlo se mi vyměnit řidičovu sedačku, která se už prodřela a oprava nebyla rentabilní. Takže z anglána na díly jsem vzal obě přední, budou aspoň náhradní díly do budoucna. Nebylo to jednoduché je sehnat - když už byly hezké světlé (které jsou samozřejmě vždy nejvíc opotřebované), tak buď byly z kombíku a jiný tvar, nebo aerovkové ale bez vyhřívání... a jak si člověk na vyhřívání jednou zvykne, už není cesty zpět. Šedé nejsou problém, těch je hafo, v hezkém stavu, ale mě se tuze nelíbí... Resty z letoška - kosmetika. Už loni škráblé lízátko vepředu jsem letos ještě víc vytunil, a přidal škrábanec i vzadu. Je to sice staré auto s velkým nájezdem, ale prostě ho chci mít v cajku, takže se to bude řešit.
- Sport Combi - letos taky v rámci možností ok, odešel jeden nivomat vzadu, naštěstí v servisu měli jeden použitý na skladě, protože jinak prý nové už prakticky nejsou, a když tak za dardu. Plus se vyměnili přední pružiny. Jo a málem jsem zapomněl - dostal Maptun stage 1, tj. jen SW. Je to plus 15k a 70Nm, živější a bezprostřednější reakce hlavně v nižších otáčkách, zatím jsem s tím najel jen pár KM, ale líbí se mi to
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová V6 str.8
člověk se nudí, medvídci mýval jsou rozkradení, tak co si vymyslí? 900 nápadů a ani jeden rozumný
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
Hmm. To vypada stylove. Hlavne mit dost mista na parkovani….
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Příspěvky: 469
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
Super farba. Atmo/turbo?
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
je to jeden z posledních ročníků - 1992, dvoulitr LPT alias nízkotlaké turbo, 104kW v manuálu. Plán je přes zimu detailně zkontrolovat technický stav a vyladit případné nedostatky (normálně jezdí, svítí, brzdí, houká, stěrače stírají, ale tak přece jen je to 30 let staré auto s 270tis KM, takže pro jistotu) a pak se postupně bude ladit i do co nejlepšího optického stavu
první delší jízdu zhruba 150km jsem si parádně užil, je to prostě ještě auto, které se musí řídit.
první delší jízdu zhruba 150km jsem si parádně užil, je to prostě ještě auto, které se musí řídit.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
krasavec
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4862
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
Lucky bastard, ale musim uznat ze jsem nikdy nemel odvahu si OG poridit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
Můj nesplněný sen...
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
moc taky 900tku neznám, takže jsem vybíral primárně funkční kus, který pravidelně jezdil. a budu doufat, že to bude OK. první delší jízda zatím odhalila jen pár drobností, pár dalších vad bylo komunikováno i prodávajícím, ale zatím mám z toho dobrý pocit.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
máš nejvyšší čas, ceny už poslední 2-3 roky začali docela růst, hlavně teda kabroše a HOT turba, níž to už nepůjde. Proto jsem si taky řekl, že buď teď nebo nikdy (alia až budu velký a budu mít hodně peněz)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Kuko28 - už jen Soby, nová 900...
ta 900 mi utekla, moc pěkný počin a moc hezky se na ní kouká. Trochu mám pocit že už k tomu modelu dozrávám.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé