Přestavby na LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo
Přestavby na LPG
Cau, jezdite tady nekdo na plyn? Zajimalo by me pokud by se vyplatilo na denni udelat prestavbu, obsah 2.5L. Pokud ano, kolik vas prestavba stala a potom prumerna spotreba po prestavbe, nejaky vyhody/nevyhody? Dik
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
Přestavby na LPG
Ahoj a co nebejt linej a hledat? Najdes tu toho dost...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Přestavby na LPG
Obsah 2,5l, takže to si hned ve špatné kategorii, 700/900 to nebude
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo
960 2.5 vhodne na lpg?
Cau, premyslim o prestavbe 960 2.5l b6254s, je tento motor vhodny na plyn? Ted mam spotrebu asi 11.5 tak myslim ze by se mi hodilo to zmensit. Diky
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 915
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
Přestavby na LPG
Je tu dobře, dle profilu má 960 s 2.5. Nicméně nikoho kdo má krabici v plynu neznám, znám jen lidi s plynem na novějších modelech, takže v tomto bohužel neporadím. Ale asi tady o tom na foru něco napsaného bude, byť vyhledávání nepatří k nejpřehlednějším a chce to čas a trpělivost.
Edit: vlastně jednoho krabicáře s plynem znám, Petr Marek má 245 v plynu, ale ten má jen čtyřválec a s plynem už to auto koupil.
Edit: vlastně jednoho krabicáře s plynem znám, Petr Marek má 245 v plynu, ale ten má jen čtyřválec a s plynem už to auto koupil.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Přestavby na LPG
Nojo tohle nastavení podpisu je poněkud nepraktické...
Já mám v 9 plyn také (najeto na něj přes 500tkm), ale také jen redblok. Whiteblok ať už se 6, 5 nebo 4 válci s plynem nemá problém, to tě u toho šestihrnku dřív potkají jiné problémy. Běžná přestavba se ti "zaplatí" za nějakých 15-20tkm, takže záleží na tom kolik ročně najedeš, kvůli 5tkm/rok to asi dělat nebudeš...
Já mám v 9 plyn také (najeto na něj přes 500tkm), ale také jen redblok. Whiteblok ať už se 6, 5 nebo 4 válci s plynem nemá problém, to tě u toho šestihrnku dřív potkají jiné problémy. Běžná přestavba se ti "zaplatí" za nějakých 15-20tkm, takže záleží na tom kolik ročně najedeš, kvůli 5tkm/rok to asi dělat nebudeš...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo
Přestavby na LPG
nene, rocni najezd tak neco malo nad 10k
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Přestavby na LPG
Dnes trochu podrazili, ja dal za prestavbu do Audi 6valce kolem 50 tis. Ale najezdim s autem vic jak 30k km rocne takze u me se to vyplati. Na 850 mam lpg uz par let. Nikdy jsem s nim nemel problem a najeto s nim mam uz pres 100k km. Proste o nem nevim....
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12102
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Přestavby na LPG
Není třeba se ptát na totéž 2x. Sloučeno.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvky: 5244
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Přestavby na LPG
Pokud počítáš že auto udržíš při životě dalších 5 let, tak bych asi do plynu šel. Ta návratnost je opravdu kolem 20-25KKm. Pokud si ale u toho auta stavem jistý nejseš, nebo měníš auta po roce, tak bych to nedělal.
Ať máš představu moje spotřeba je 11,29l LPG a 1,92 BA. Pokud jezdím jenom na BA jezdím kolem 10,5l. Reálně tedy ušetřím 8,5 BA a spotřebuju 11,5LPG. 8,5l BA je 42Kč, LPG 18Kč. Sečteno podtrženo úspora je 1,5Kč/Km.
Ať máš představu moje spotřeba je 11,29l LPG a 1,92 BA. Pokud jezdím jenom na BA jezdím kolem 10,5l. Reálně tedy ušetřím 8,5 BA a spotřebuju 11,5LPG. 8,5l BA je 42Kč, LPG 18Kč. Sečteno podtrženo úspora je 1,5Kč/Km.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo
Přestavby na LPG
a doporucil by nekdo lpg montaze v jihoceskym kraji? Okoli čb. diky
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Přestavby na LPG
Zanedlouho budu demontovat z 940 turbo jeden plyn, pokud by měl někdo zájem. Toroidni nádrž je rok stará (nová).
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Přestavby na LPG
Jestli považuješ za okolí Strakonice, tak třeba www.lpg-agcplus.cz
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 1 rok 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo
Přestavby na LPG
Vypada ze recenze maji vpohode, dik sefe
-
Online
- Příspěvky: 2139
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Přestavby na LPG
Nechával jsem tam předělat XC90 V8 a funguje to dobře.
-
Offline
- Příspěvky: 4994
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šluknov
- Vůz: Volvo 940 Turbo 1996
- Bydliště: Šluknov
Přestavby na LPG
Na to se musím podívat
_________________
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Volvo V70 XC 1998
Volvo V70 10V 1997
Volvo C70 T5 2002
Volvo 940 Turbo 1996 B200FT/M90
Volvo 240 GL 1988 (B230F+AW70)
Toyota 4Runner 1991 V6
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé