Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#1 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Mám v autě kameru, napájím jí z cigaretové zásuvky ve středové konzoli (proud tam je jen při zapnutém zapalování) ale jelikož se mi už 2x stalo, že mi při parkování někdo drbnul do auta, uvažuju, že bych to dal někam na stálý proud, aby kamera nahrávala při pohybu, když se kolem auta něco děje.
Co si o to myslíte? Nesežere mi to baterku auta (mám 100-ku) ? Kde se napojit na stálý proud, aniž bych tam něco rozhasil...??
Co si o to myslíte? Nesežere mi to baterku auta (mám 100-ku) ? Kde se napojit na stálý proud, aniž bych tam něco rozhasil...??
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Ja mam 70mai co ma vlastni baterku a otresak. A funguje to super. Kdyz rano nastartujes tak ti prehraje videa z noci
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 160
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
#3 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Já to od kamery vedl horem pod stropnicí, pak sloupkem k pojistkám a dají se koupit pojistky s odboučkou a je to paráda, žádej kabel od kamery .
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#4 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Můžeš být konkrétnější?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#5 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Hele a umí ta tvoje kamera vůbec parkovací režim (natáčení v menším rozlišení, nebo jiné snížení spotřeby + hlídání napětí? Protože ono se to nezdá, ale při normálním provozu to sežere dost elektriky, tak aby jsi nepřišel k autu a nebyla totál vybitá baterie.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4726
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
V parkovacim rezimu jede z vlastni baterie a zapina se otresovym cidlem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Jo, to zní dobře, ale teď je otázka co teda má S.O.B. Protože jestli to ta jeho kamera neumí (nemá) tak je naprd ji mít zapnutou nonstop.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#8 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Autokamery za provozu (a to i bez puštěného displeje) od cca. 100 do 500mA (k 500mA maj většinou ty staršího data výroby). Takže pro prakticky každodenní ježdění, ty úspornější asi v pohodě, nicméně nechat to tejden stát, tak nemusíš nastartovat.
Když takovouhle kameru, tak opravdu něco moderního, které tuhle funkci mají zabudovanou a powermanagement kamery tomu přizpůsobený - že se spustí foto, nebo krátký záznam nějakým otřesovým nebo pohybovým čidlem.
Pokud má kamera stálej odběr k 0.5A, dá se rychle přepočítat, jak dlouho jí je baterka schopná napájet - při tomhle odběru. Když baterka není už úplně čerstvá, venku zima, stačí víkendové stání a v pondělí už nenastartuješ a to nechceš...
Vlastní baterky (co má většina kamer vestavěné) držej v téhle spotřebě v podstatě pár hodin (protože jsou malý) a ještě tím, že se denně vybíjej/dobíjej/fungujou jsou většinou za 2,3 roky provozu totálně KO - v podstatě bez kapacity.
Když takovouhle kameru, tak opravdu něco moderního, které tuhle funkci mají zabudovanou a powermanagement kamery tomu přizpůsobený - že se spustí foto, nebo krátký záznam nějakým otřesovým nebo pohybovým čidlem.
Pokud má kamera stálej odběr k 0.5A, dá se rychle přepočítat, jak dlouho jí je baterka schopná napájet - při tomhle odběru. Když baterka není už úplně čerstvá, venku zima, stačí víkendové stání a v pondělí už nenastartuješ a to nechceš...
Vlastní baterky (co má většina kamer vestavěné) držej v téhle spotřebě v podstatě pár hodin (protože jsou malý) a ještě tím, že se denně vybíjej/dobíjej/fungujou jsou většinou za 2,3 roky provozu totálně KO - v podstatě bez kapacity.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 133
- Registrován: 3 roky
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#9 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Já mám LAMAX C9
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#10 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
Lamax C9 má v nastavení Motion Detection (spuštění při pohybu před objektivem), ale to samozřejmě musí bejt napájená, spuštěná. Nějaký samostatný režim hlídání a záznamu při zaparkovaném autě nemá. Baterka je 150mAh, takže tak maximálně na hoďku, pak to pofrčí z baterky. Kolik má ale odběr nikde napsáno není - nenašel jsem.
Pak bohužel platí to, co jsem psal - stále pod proudem třeba přes víkend a v pondělí nemusíš nastartovat.
Kolik má ta kamerka reálně odběr se dá zjistit multimetrem za 3 kila, ale předpokládám přes 100mA, spíše násobně víc. A to už prostě za pár dní zahejbá i s úplně zdravou a nabitou baterkou.
U 850T5 mi takhle za 3,4 dny stačila vycucat baterku nezhaslá 5W žárovička v kastlíku (nevypínal mikrospínač a žárovka svítila furt), takže odběr cca. 400mA (podobný, jako ta kamera) a po pár dnech jsem nenastartoval.
Pak bohužel platí to, co jsem psal - stále pod proudem třeba přes víkend a v pondělí nemusíš nastartovat.
Kolik má ta kamerka reálně odběr se dá zjistit multimetrem za 3 kila, ale předpokládám přes 100mA, spíše násobně víc. A to už prostě za pár dní zahejbá i s úplně zdravou a nabitou baterkou.
U 850T5 mi takhle za 3,4 dny stačila vycucat baterku nezhaslá 5W žárovička v kastlíku (nevypínal mikrospínač a žárovka svítila furt), takže odběr cca. 400mA (podobný, jako ta kamera) a po pár dnech jsem nenastartoval.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#11 Kamera za čelním sklem na stálé zapojení?
O tomhle tu je už také vlákno takže zase další duplicitní ?
To je takovej problém se napojit do stávající diskuze - když pak člověk něco hledá tak je to peklo..
To je takovej problém se napojit do stávající diskuze - když pak člověk něco hledá tak je to peklo..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 12 Odpovědi
- 1229 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mišonet
-
- 28 Odpovědi
- 6506 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 2 Odpovědi
- 1234 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 5 Odpovědi
- 732 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od trimar