Jak jsem se stal Volvistou
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#26 Jak jsem se stal Volvistou
Zkusil jsem to několikrát se stejným výsledkem. Na vteřinku nebo dvě se objevilo ON a poté OFF. Ale přiznávám, že možná jsem zkonil postup. V manuálu není nic, tak doufám, že je to dostatečně "rukochňapný", aby to nastartoval každej.
edit: No něco v manuálu je. Po tom dlouhým stisknutí se objevilo ON a po chvíli pak OFF. Jestli jsem měl mezitím něco dalšího "zmáčknout" netuším.
Jak už jsem řek, jsem naprostej Volvo bažant
edit: No něco v manuálu je. Po tom dlouhým stisknutí se objevilo ON a po chvíli pak OFF. Jestli jsem měl mezitím něco dalšího "zmáčknout" netuším.
Jak už jsem řek, jsem naprostej Volvo bažant
- Přílohy
-
- Bufik manual.JPG (44.15 KiB) Zobrazeno 2724 x
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#27 Jak jsem se stal Volvistou
ON - OFF bufíka znamená, že je zablokovaný. Pravděpodobně jeho interní chybou. Bufik nutno opravit a/nebo vyčistit.
Případně (méně pravděpodobně) "impact flag" - jednotka airbagů blokuje bufik po nějakém nárazu. Nutno odblokovat.
K obojímu potřebuješ diagnostiku.
P.
Případně (méně pravděpodobně) "impact flag" - jednotka airbagů blokuje bufik po nějakém nárazu. Nutno odblokovat.
K obojímu potřebuješ diagnostiku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#28 Jak jsem se stal Volvistou
Jak píše Pavel. Bufík je z nějakého důvodu zablokovaný. Proto je potřeba napíchnout, zjistit závadu a případně si připravit před rozebráním potenciálně špatný díl. Dej pak vědět, co ti vyhodila diag.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#29 Jak jsem se stal Volvistou
Díky za rady. Určitě na to kouknu na diagnostice a dám vědět jak to dopadlo.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#30 Jak jsem se stal Volvistou
Včera jsme u jou81napíchli auto na diagnostiku. Chyba je v motorku bufíku. Další problém bude v palivovém čerpadle topení, které nešlo spustit.hajnej píše:Jak píše Pavel. Bufík je z nějakého důvodu zablokovaný. Proto je potřeba napíchnout, zjistit závadu a případně si připravit před rozebráním potenciálně špatný díl. Dej pak vědět, co ti vyhodila diag.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#31 Jak jsem se stal Volvistou
Pripadne dily zkus poptat u avdily.cz. Jsou z Prahy. Ja tam kupoval za nejakou stovku motorek s cernou vrtulkou a funguje. Komunikace dobra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#32 Jak jsem se stal Volvistou
Auto mám šest týdnů a pořád se učím. Stále mám moře nedořešených otázek. Tak např. kam si odložit brýle? Na dálku vidím a tudíž při řízení brýle nepotřebuji, ale přečíst písmenka na navigaci a pod. už bez brýlí nezvládám. Jenže když je sundám, kam je mám položit? Nikde po ruce není žádnej kastlík. Rozsednutých slunečních brýlí mám už doma dost.
Kam si dáváte brýle?_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#33 Jak jsem se stal Volvistou
Treba takto? Na aliexpress stal drzak 2 USD. Bryle vyndas 1 rukou, vratis je nekdy 1 rukou taky, nekdy musis pouzit obe
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#34 Jak jsem se stal Volvistou
To uz radsej toto Car Sunglasses Case Holder Glasses Cage Storage Box for Volvo S40 S60 S80 XC60 XC90 V40 V60 C30 V70
http://s.aliexpress.com/rAzaiiqM
(from AliExpress Android)
http://s.aliexpress.com/rAzaiiqM
(from AliExpress Android)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 Jak jsem se stal Volvistou
Přemejšlim, jesi i ve dvojkový V70 strkám nožičku do ventilačky, nebo to věšim na držák od pití.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#36 Jak jsem se stal Volvistou
Myslím, že už to mám. Dneska jsem si sedl v garáži do auta a poctivě prozkoumal všechny možnosti, všechny pro a proti. Vyšlo mi z toho, že brýle dioptrické i sluneční budou v držáku na pití. Kafe nepiju a vodu vozím v 1,5L PETce. Tak co jinýho bych tam dával...
Jenom si musím zbastlit nějaké inteligentní dvoupouzdro, aby se mi nepoškrábaly.
Jenom si musím zbastlit nějaké inteligentní dvoupouzdro, aby se mi nepoškrábaly.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#37 Jak jsem se stal Volvistou
Já nemám telefon, takže brýle strkám do přihrádky co je místo něj.
Takže pokud telefon nepoužíváš tak si můžeš sehnat přihrádku a telefon vyhodit.
Takže pokud telefon nepoužíváš tak si můžeš sehnat přihrádku a telefon vyhodit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#38 Jak jsem se stal Volvistou
Brýle si odkládám před přístroje.Když sednu do auta,brýle odložím na nos.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#39 Jak jsem se stal Volvistou
Obě varianty byly ve hře
EDIT: Ještě pro úplnost. Varintu všelijakých více, či méně sofistikovaných úchytů na sluneční cloně jsem taky zavrhnul, protože clonu dost často používám. A to by nebylo to pravé ořechové.
Stejně tak zavrhuji různé "přílepky" na palubovce z důvodů "zhyzdění" interiéru s jehož designem si někdo určitě dal dost práce... Úplně bude stačit až někam "naroubuji" 7" tablet s navigací...
Zase jsem narazil na neznámý "prvek". Vůbec netuším k čemu je to dobrý
Za jízdy dioptrické nepotřebuji a potřebuji ještě někde mít po ruce sluneční. Sice jsem tuto variantu také zkoumal, ale posléze zavrhnul.martinopel píše:Brýle si odkládám před přístroje.Když sednu do auta,brýle odložím na nos.
Tady sice brýle nejsou úplně po ruce, ale místa dost. Zkusím to. Hlavně jak to půjde za jízdy. Telefon hodlám do budoucna "vytunit" něčím podobným: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=55742raolsa píše:Já nemám telefon, takže brýle strkám do přihrádky co je místo něj.
Takže pokud telefon nepoužíváš tak si můžeš sehnat přihrádku a telefon vyhodit.
EDIT: Ještě pro úplnost. Varintu všelijakých více, či méně sofistikovaných úchytů na sluneční cloně jsem taky zavrhnul, protože clonu dost často používám. A to by nebylo to pravé ořechové.
Stejně tak zavrhuji různé "přílepky" na palubovce z důvodů "zhyzdění" interiéru s jehož designem si někdo určitě dal dost práce... Úplně bude stačit až někam "naroubuji" 7" tablet s navigací...
Zase jsem narazil na neznámý "prvek". Vůbec netuším k čemu je to dobrý
- Přílohy
-
- wVolvo 034.JPG (68.55 KiB) Zobrazeno 2514 x
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 364
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#40 Jak jsem se stal Volvistou
Jestli se nepletu, tak je to tzv. mincovník. Nasázíš si do toho drobné, aby se ti neválely po autě. Jde to i vyjmout
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#41 Jak jsem se stal Volvistou
To jsou mi věci, jedno překvápko za druhým. Hned to vyzkouším...mates píše:Jestli se nepletu, tak je to tzv. mincovník. Nasázíš si do toho drobné, aby se ti neválely po autě. Jde to i vyjmout
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#42 Jak jsem se stal Volvistou
Já mám pouzdro zde:Jarda.JM píše:Kam si dáváte brýle?
- Přílohy
-
- IMG_20161119_192602.jpg (45.09 KiB) Zobrazeno 2489 x
-
- IMG_20161119_192556.jpg (53.64 KiB) Zobrazeno 2489 x
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#43 Jak jsem se stal Volvistou
Najel jsem doposud cca 1500km a i navzdory některým maličkostem spokojenost nejvyšší.
První kolo mazlení mám za sebou:
Už mám dva klíče
Nový olej v automatu s řádným průplachem
Opravenou ruční brzdu, která ale pořád nebrzdí nic moc
Tažný zařízení
Taky už vím co je mincovník a umím sklopit zadní sedadla, opěradla i opěrky hlavy...
Nadešel čas na druhé kolo:
Silentbloky stabilizátoru vpředu - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=41078&p=579117&hilit=silentblok+stabiliz%C3%A1toru#p680231
Slehlé silentbloky motoru - údajně to zatím není kritické, ale bude třeba řešit
Výměna oleje v Haldexu a rozvodovce
Stále mě čekají ještě další drobnosti:
Chci dát DRL místo mlhovek, přestože to moc krásy nenadělá, ale účel to splní. Vlk se nažere a koza zůstane celá.
Rozhodl jsem se neřešit nefunkční zadní stěrač a namontovat raději couvací kameru - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=55868#p680228
Na teplejší období jsem odsunul:
Vytápění sedačky řidiče
Bufík
RTI
BT telefon
A řeším i takové srandičky jak upevnit mříž v zavazadlovém prostoru ve sklopené poloze (rozumněj v poloze nahoře u stropu)
První kolo mazlení mám za sebou:
Už mám dva klíče
Nový olej v automatu s řádným průplachem
Opravenou ruční brzdu, která ale pořád nebrzdí nic moc
Tažný zařízení
Taky už vím co je mincovník a umím sklopit zadní sedadla, opěradla i opěrky hlavy...
Nadešel čas na druhé kolo:
Silentbloky stabilizátoru vpředu - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=41078&p=579117&hilit=silentblok+stabiliz%C3%A1toru#p680231
Slehlé silentbloky motoru - údajně to zatím není kritické, ale bude třeba řešit
Výměna oleje v Haldexu a rozvodovce
Stále mě čekají ještě další drobnosti:
Chci dát DRL místo mlhovek, přestože to moc krásy nenadělá, ale účel to splní. Vlk se nažere a koza zůstane celá.
Rozhodl jsem se neřešit nefunkční zadní stěrač a namontovat raději couvací kameru - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=55868#p680228
Na teplejší období jsem odsunul:
Vytápění sedačky řidiče
Bufík
RTI
BT telefon
A řeším i takové srandičky jak upevnit mříž v zavazadlovém prostoru ve sklopené poloze (rozumněj v poloze nahoře u stropu)
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#44 Jak jsem se stal Volvistou
Tak jsem celý minulý týden a dnešek k tomu absolvoval další kolo.
Výměnu olejů diferák, rozvodovka, Haldex
výměna snímače polohy vačkové hřídele
výměna silentbloků motoru
výměna vodící kladky drážkového řemene
vyčištění a seřízení ruční brzdy
výměna termostatu motoru
výměna radiátoru topení
kontrola žhaviček
oprava bufíka
oprava vyhřívání sedačky řidiče
montáž DRL
Bufík měl zadřené ložisko, takže po výměně ložiska už jede. Palivové čerpadlo bufíka, které se Vidou nedalo spustit (alespoň to nebylo znát, že by jelo) je naštěstí v pořádku. Konečně můžu bufat.
Nedořešené mám zatím čidlo kvality vzduchu, jehož cena v autorizáku je docela hutná, tak budu shánět u číňana.
Hned ze servisu jsem vzal tančík na krátkou projížďku v deseticentimetrovém prašanu. Jo čtyři kola jsou čtyři kola. V místech kde někteří v kopci evidentně hrabali, jsem si zkusil trochu přidat a Volvo jelo jak po suchém asfaltu. Taky jsem prověřil brzdy. ABS krásně cvakalo a auto sedělo, nikam neuhýbalo, krásně ovladatelný, móóc pěkný.
Topení se zlepšilo, ale dovedl bych si to představit lepší. Člověk by ale neměl být zase moc zbytečně náročnej. Pamatuju doby s Tranzitem, kterej bez přepážky byl v zimě jako mraznička a s přepážkou jako lednička. Ještě mám z té doby doma oteplováky se všitým ledviňákem.
Jo a sedačka taky pěkně hřeje.
Ještě pár kosmetických drobností a tančík bude úplně podle mýho gusta. Couvací kamera, BT pro mobil a hudbu, navigace, a pořád ty studený starty (prý) nejsou nejlepší. Sám jsem zatím ještě neměl příležitost startovat na studeno.
Výměnu olejů diferák, rozvodovka, Haldex
výměna snímače polohy vačkové hřídele
výměna silentbloků motoru
výměna vodící kladky drážkového řemene
vyčištění a seřízení ruční brzdy
výměna termostatu motoru
výměna radiátoru topení
kontrola žhaviček
oprava bufíka
oprava vyhřívání sedačky řidiče
montáž DRL
Bufík měl zadřené ložisko, takže po výměně ložiska už jede. Palivové čerpadlo bufíka, které se Vidou nedalo spustit (alespoň to nebylo znát, že by jelo) je naštěstí v pořádku. Konečně můžu bufat.
Nedořešené mám zatím čidlo kvality vzduchu, jehož cena v autorizáku je docela hutná, tak budu shánět u číňana.
Hned ze servisu jsem vzal tančík na krátkou projížďku v deseticentimetrovém prašanu. Jo čtyři kola jsou čtyři kola. V místech kde někteří v kopci evidentně hrabali, jsem si zkusil trochu přidat a Volvo jelo jak po suchém asfaltu. Taky jsem prověřil brzdy. ABS krásně cvakalo a auto sedělo, nikam neuhýbalo, krásně ovladatelný, móóc pěkný.
Topení se zlepšilo, ale dovedl bych si to představit lepší. Člověk by ale neměl být zase moc zbytečně náročnej. Pamatuju doby s Tranzitem, kterej bez přepážky byl v zimě jako mraznička a s přepážkou jako lednička. Ještě mám z té doby doma oteplováky se všitým ledviňákem.
Jo a sedačka taky pěkně hřeje.
Ještě pár kosmetických drobností a tančík bude úplně podle mýho gusta. Couvací kamera, BT pro mobil a hudbu, navigace, a pořád ty studený starty (prý) nejsou nejlepší. Sám jsem zatím ještě neměl příležitost startovat na studeno.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#45 Jak jsem se stal Volvistou
Skoro rok jsem tu nebyl, tak přidám pár drobností.
Marek mi namontoval BT modul.
Absolvoval jsem "prohlídku" u Martina
Motor dostal v autorizáku jeden nový vstřikovač a komplet rozvody.
Vyměnil jsem čidlo kvality vzduchu, ale žádné zlepšení jsem nezpozoroval.
Absolvoval jsem druhou výměnu oleje v automatu s poctivým průplachem u Martina
Tamtéž proplach motoru s nějakým BG a Mobil1
Výměna horního uložení předních tlumičů, PUR silentbloky v ramenech přední nápravy, při té příležitosti ještě nové ABS kroužky.
Kontrola olejů v úhlovce a diferáku. Proplach a výměna oleje v Haldexu.
Před pár týdny dostalo Volvo novou baterku.
Ještě jsem stihnul koupit druhou sadu disků, zatím čekám na jaro, abych je trochu "opucoval" stejně teď už nemám na nový gumy.
Převodovka řadí zase o chlup líp, i když se mi ji "podařilo" dostat do nouzáku při výletu z karavanem. Chybama se člověk učí. Na jaře dostane převodovka ještě chladič oleje.
Už se neozývá žádné klepání při přejezdu příčných nerovností.
Motor si taky brumlá spokojeně. I za studena chytá po jednom otočení. Cesta do Lichnova a zpět byla za průměrných 6,21 litrů na sto.
Dnes jsem zase po dlouhé době vyzkoušel bufíka.
Marek mi namontoval BT modul.
Absolvoval jsem "prohlídku" u Martina
Motor dostal v autorizáku jeden nový vstřikovač a komplet rozvody.
Vyměnil jsem čidlo kvality vzduchu, ale žádné zlepšení jsem nezpozoroval.
Absolvoval jsem druhou výměnu oleje v automatu s poctivým průplachem u Martina
Tamtéž proplach motoru s nějakým BG a Mobil1
Výměna horního uložení předních tlumičů, PUR silentbloky v ramenech přední nápravy, při té příležitosti ještě nové ABS kroužky.
Kontrola olejů v úhlovce a diferáku. Proplach a výměna oleje v Haldexu.
Před pár týdny dostalo Volvo novou baterku.
Ještě jsem stihnul koupit druhou sadu disků, zatím čekám na jaro, abych je trochu "opucoval" stejně teď už nemám na nový gumy.
Převodovka řadí zase o chlup líp, i když se mi ji "podařilo" dostat do nouzáku při výletu z karavanem. Chybama se člověk učí. Na jaře dostane převodovka ještě chladič oleje.
Už se neozývá žádné klepání při přejezdu příčných nerovností.
Motor si taky brumlá spokojeně. I za studena chytá po jednom otočení. Cesta do Lichnova a zpět byla za průměrných 6,21 litrů na sto.
Dnes jsem zase po dlouhé době vyzkoušel bufíka.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003