PINĎOVA Cesta od C30 k S90 T6 AWD R-Design POLESTAR
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#101 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tvle, aha díky já bych tam už zítra čekal
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#102 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Už jsem doma zmínil, že je to zítra,
Tak řeknu že se mi nechce. a pojedu až příští týden
Tak řeknu že se mi nechce. a pojedu až příští týden
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#103 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nevím proč jsem měl vsugerované, že tento čtvrtek, už jsem měl vše naplánované
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#104 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dobre Pindo pozdravuj Martinku a rekni ze ja taky nejedu at mame oba plusove body
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#105 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Si tady z toho děláte Facebook. A plevelíte vlastní vlákno :-/
Až tohle někdo bude číst za rok, dva...
P.
Až tohle někdo bude číst za rok, dva...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#106 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Co už,
Až to bude nějaký zelený číst, please o korekci
Až to bude nějaký zelený číst, please o korekci
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#107 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dneska dotankováno po okraj a spotřeba mile překvapila i když jsem tomu dával, ujel jsem na 58l 555km=10.4l/100km to je lepší spotřeba než na 95 oktanů od benziny. Finančně to je ovšem horší o 20haliřů na km bo 100vka od OMW stojí 35,10 Kč L ale za ten pocit to stoji teď budu jezdit normálně a uvidím jak mě to vyjde.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#108 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dotankováno 59l najeto 525km.
Ještě dám té stovce šanci a jestli se nezlepší tak ji prcam.
Ještě dám té stovce šanci a jestli se nezlepší tak ji prcam.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#109 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
A proc nevemes 100 od Benziny? Ja bral vecer nekde v Krkonosich 100 od Shellu, kolem 33... A v kombinaci s tema lahvickama(44K od BG, plus 2 cistice na vstiky/soustavu, OctanBooster/cistic a neco na odvodneni), letela V8 jak splasena a pritom motor prijemne tichnulPINĎABC píše:Dneska dotankováno po okraj a spotřeba mile překvapila i když jsem tomu dával, ujel jsem na 58l 555km=10.4l/100km to je lepší spotřeba než na 95 oktanů od benziny. Finančně to je ovšem horší o 20haliřů na km bo 100vka od OMW stojí 35,10 Kč L ale za ten pocit to stoji teď budu jezdit normálně a uvidím jak mě to vyjde.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#110 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Nemám benzínu co by měla 100vku v rozumném dojezdu, bývavala ve Fulneku, ale nevím proč ji zrušili a dali místo ní další naftu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#111 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Co to máš za čističe??Zajsoft píše:A proc nevemes 100 od Benziny? Ja bral vecer nekde v Krkonosich 100 od Shellu, kolem 33... A v kombinaci s tema lahvickama(44K od BG, plus 2 cistice na vstiky/soustavu, OctanBooster/cistic a neco na odvodneni), letela V8 jak splasena a pritom motor prijemne tichnulPINĎABC píše:Dneska dotankováno po okraj a spotřeba mile překvapila i když jsem tomu dával, ujel jsem na 58l 555km=10.4l/100km to je lepší spotřeba než na 95 oktanů od benziny. Finančně to je ovšem horší o 20haliřů na km bo 100vka od OMW stojí 35,10 Kč L ale za ten pocit to stoji teď budu jezdit normálně a uvidím jak mě to vyjde.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#112 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Dotankováno 65l Efekta 95 najeto 555,5km to mi vychází 11,7L/100km což mi při pohodové jízdě přijde kapánek víc než bych chtěl.
Vyměním svíčky bo nevím kdy byly dělané naposledy a uvidím jestli přijde nějaká změna k lepšímu .
Vyměním svíčky bo nevím kdy byly dělané naposledy a uvidím jestli přijde nějaká změna k lepšímu .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#113 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Já ve svých benzínových dobách jezdil za 10,8l/100km
máš navíc awd, takže ten litřík plus a jsi tam kde jsi...
máš navíc awd, takže ten litřík plus a jsi tam kde jsi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#114 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Schválně zkus vzít jednou plnou Vervy 100, na první nádrži to u mě nebylo poznat ale pak dál už tam u mě rozdíl byl, asi 3 nádrže zasebou, jízdní styl ± stejný, tak nevím jestli to byla náhoda nebo ne
Edit: aha koukám že už s tím nějaký pokusy byly
Edit: aha koukám že už s tím nějaký pokusy byly
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#115 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jak to tak čtu zpětně méně to baští, když tomu dávám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 47
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#116 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Tak to je dobra zprava, Pindo. Nemusis se hlidat
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#117 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jupí, takže tuhle nádrž vyjedeme s cédéčkem nějakého techna a spotřeba bude jak u tedeička
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#118 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Jo, ale přepočítáno na litry /minutuPINĎABC píše: Jupí, takže tuhle nádrž vyjedeme s cédéčkem nějakého techna a spotřeba bude jak u tedeička
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#119 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Ted naposled Wynn's, neb sem zjistil, ze na TankONO maj peknej sortiment a za pekny ceny, obecne na chemii, trebas sem tam konecne sehnal cistic na disky od MA-FRA...Deshi píše:Co to máš za čističe??
Jinak obecne mam historicky ozkouseny Wynn's, BG a Liqui Moly...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#120 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
A je to tady, už mám z káry starou vylítanou vránu před smrti.
- Přílohy
-
- P1090681.JPG (68.71 KiB) Zobrazeno 1276 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#121 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Vítej do klubu, ta moje má na hrbu už 317tisPINĎABC píše:A je to tady, už mám z káry starou vylítanou vránu před smrti.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#122 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Příprava na jaro zrepasované a v novém kabátě
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#123 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Takže je budeš dávat na S80?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#124 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Je to o vkusu, ale origo je origo
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 285
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#125 Pinďova minulost C30 a současnost S80 3,2 AWD
Primárně zamýšlím na 80ku.
Vím že jsou kola v pořádku a dávat za origo 20 litrů a doufat že budou cajk + gumy se mi nechce. Navíc OZ mají menší ET a vypadá to líp. Prostě tunim
Vím že jsou kola v pořádku a dávat za origo 20 litrů a doufat že budou cajk + gumy se mi nechce. Navíc OZ mají menší ET a vypadá to líp. Prostě tunim
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 68 Odpovědi
- 10618 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 15 Odpovědi
- 9598 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Warcz
-
- 291 Odpovědi
- 45113 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 0 Odpovědi
- 1238 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 107 Odpovědi
- 13873 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda