Výběr Volva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: nevlastním
#1 Výběr Volva
Zdravím všechny volvisty a prosím o radu.
Za necelé dva měsíce se stěhuji zhruba 50 km za Prahu a rád bych si pořídil ojeté Volvo. V posledních 3 letech jsem vůz nevlastnil a Volvo jsem neměl nikdy. Značka se mi líbí a co se týká znalostí vím jen, že jde o spolehlivý vůz, což je pro mě v tuto chvíli to nejdůležitější. Pracovat budu nadále v Praze. Tzn. že denně najezdím přes 100 km+. Má otázka zní: jaké?
Rozhodl jsem se investovat něco kolem 150. 000 Kč a nevím jestli je to dostatečná částka.
Díky Všem za rady,
D.
Za necelé dva měsíce se stěhuji zhruba 50 km za Prahu a rád bych si pořídil ojeté Volvo. V posledních 3 letech jsem vůz nevlastnil a Volvo jsem neměl nikdy. Značka se mi líbí a co se týká znalostí vím jen, že jde o spolehlivý vůz, což je pro mě v tuto chvíli to nejdůležitější. Pracovat budu nadále v Praze. Tzn. že denně najezdím přes 100 km+. Má otázka zní: jaké?
Rozhodl jsem se investovat něco kolem 150. 000 Kč a nevím jestli je to dostatečná částka.
Díky Všem za rady,
D.
#2 Výběr Volva
Ahoj, vítej mezi námi Tvé rozhodnutí pro značku je první krok, a věřím že dobrý. Musíš své požadavky přeci jen trochu blíže specifikovat. Docela by mě zajímali Tvoje priority stran prostoru, komfortu, nebo řekněme sportovnější ambice. Jaký způsobem rád jezdíš, co ti voní lépe (dehet/benzín), protože benziňáci Ti budou tvrdit, že dýzl Tě bude stát hodně na servis (podle mé zkušenosti je to ta největší hovadina, kterou jsem kdy slyšel/četl...), dehťáci Ti zase budou tvrdit, že Tě benzín (zvláště v AT) sežere (a to je podle mých zkušenosti krutá pravda ). Pak také otázka - kvedlat/automatit.... ono se toho časem vyhrne více, ale tímto bych asi začal. Jenom jako první bych asi rovnou napsal, že bych se vyhnul neVolvím motorům...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: nevlastním
#3 Výběr Volva
Ahoj a díky za rychlou odpověď,mr1 píše:Ahoj, vítej mezi námi Tvé rozhodnutí pro značku je první krok, a věřím že dobrý. Musíš své požadavky přeci jen trochu blíže specifikovat. Docela by mě zajímali Tvoje priority stran prostoru, komfortu, nebo řekněme sportovnější ambice. Jaký způsobem rád jezdíš, co ti voní lépe (dehet/benzín), protože benziňáci Ti budou tvrdit, že dýzl Tě bude stát hodně na servis (podle mé zkušenosti je to ta největší hovadina, kterou jsem kdy slyšel/četl...), dehťáci Ti zase budou tvrdit, že Tě benzín (zvláště v AT) sežere (a to je podle mých zkušenosti krutá pravda ). Pak také otázka - kvedlat/automatit.... ono se toho časem vyhrne více, ale tímto bych asi začal. Jenom jako první bych asi rovnou napsal, že bych se vyhnul neVolvím motorům...
co se týká dojezdové vzdálenosti a počtu celkových km, přemýšlel jsem o dieslu. Sportovní ambice nemám a jezdím spíše na spotřebu. V rámci 500 km týdně bych rád jezdil v komfortnějším a prostornějším voze. Určitě manuál. Vím, že některé modely mají jak ty píšeš "neVolví" motor a takové auto bych nechtěl.
#4 Výběr Volva
Za mě by to mohla být S80/I D5. Vlastně ani jinou volbu nevidím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: nevlastním
#5 Výběr Volva
Kupříkladu toto?: https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-D5-SCHECKHEFTGEPFLEGT,-STANDHEIZUNG/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:desc,ms1:25100_30_,prx:7000,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/249516187.htmlmr1 píše:Za mě by to mohla být S80/I D5. Vlastně ani jinou volbu nevidím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 81
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#6 Výběr Volva
To uz je druha generace, taky vyborne auto. Jednicku v D5 mohu vrele doporucit
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
#7 Výběr Volva
Například. To je pěkná cena, za dvojkovou. Já bych se nebál ani jedničky. A ještě by si spoustu peněz ušetřil. Ta, co jsi našel nevypadá podle fotek vůbec zle. Ale osobně bych možná chvíli počkal, tady na fóru se občas objeví parádní kousky. Máš tady takový bonus, že o auto je ve většině případů dobře postaráno. No, popravdě ona se bude s tím manuálem hledat trochu nesnadno. Navíc, bude nějaké riziko, že není dělaná dvouhmota. Nicméně ta se dá i se spojkou pořídit za relativně slušný peníz. Skoro bych řekl, že ti na to ten manuál vydělá poprvé tím, že se nebudeš starat o automat, a řešit stále nějaké kopání, průplachy a generálky (to si dnes asi žádám o počuni), a podruhé o takový litr menší spotřebou. Co je filtr a jeho pasti a strasti znáš? Umíš si s tím poradit? Při Tvé nájezdu by to nemusel být žádný problém. Co koupě něčeho staršího, zachovalého - tato cesta Tě neláká? Někdy před rokem se tu prodával nádherná jedničková 80 s D5 bez filtru, a byla opravdu jak nová. Myslím, že byl za nějakých 125...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: nevlastním
#8 Výběr Volva
Asi takto. Umím zkontrolovat a doplnit olej. Poznám sjeté pneu a zvládnu si i sám přezout. To je asi vše z mého servisního umění. Z jakého důvodu je tolik automatů? Staršímu bych se nevyhýbal, ale žena je proti a chce něco šajnovnějšího, jestli mi rozumíš. Takže do té jedničky bych klidně šel. Na mobile.de vůbec nevím jak je vyfiltrovat aby mi nevyjížděla pořád dvojka (která se mi ale tuze líbí a pokukoval jsem po ní ještě předtím než jsem napsal). Jednička je z r. 2004 a je hranatější?mr1 píše:Například. To je pěkná cena, za dvojkovou. Já bych se nebál ani jedničky. A ještě by si spoustu peněz ušetřil. Ta, co jsi našel nevypadá podle fotek vůbec zle. Ale osobně bych možná chvíli počkal, tady na fóru se občas objeví parádní kousky. Máš tady takový bonus, že o auto je ve většině případů dobře postaráno. No, popravdě ona se bude s tím manuálem hledat trochu nesnadno. Navíc, bude nějaké riziko, že není dělaná dvouhmota. Nicméně ta se dá i se spojkou pořídit za relativně slušný peníz. Skoro bych řekl, že ti na to ten manuál vydělá poprvé tím, že se nebudeš starat o automat, a řešit stále nějaké kopání, průplachy a generálky (to si dnes asi žádám o počuni), a podruhé o takový litr menší spotřebou. Co je filtr a jeho pasti a strasti znáš? Umíš si s tím poradit? Při Tvé nájezdu by to nemusel být žádný problém. Co koupě něčeho staršího, zachovalého - tato cesta Tě neláká? Někdy před rokem se tu prodával nádherná jedničková 80 s D5 bez filtru, a byla opravdu jak nová. Myslím, že byl za nějakých 125...
Jsem trochu guma co se týká terminologie.
Píšeš: Při Tvé nájezdu by to nemusel být žádný problém - ten nájezd je budoucí tzn., že teprve budu jezdit cca 100km denně. Za zkušeného motoristu se nepovažuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#9 Výběr Volva
S60, V70ll, S80 2.4 D nebo D5, to je skoro jedno, jen je potřeba si pamatovat, že správný počet válců je 5. Zbytek je o preferencích. AWD spíš ne.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#10 Výběr Volva
Automatů je tolik proto, že v takovýchle pohodlných autech nejezdí opice, který musí mít v ruce klacek a kvedlat s ním (to jen aby se mr1 měl s kým dohadovat)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#11 Výběr Volva
já už jsem to několikrát psal. Taky bych rád silný voňavý benzín, a možná bych si i zvykl na ten automat (když mi nesedí ani u nových BMW, pochybuji, že by seděl jakýkoli jiný), ale prostě nejsem tak bohatý, abych mohl utrácet za benzín a opravy převodovek... To je celý příběh
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#12 Výběr Volva
Tak vždyt jo, se známe, není třeba rozjíždět další dlouhý hovory
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#13 Výběr Volva
O tom nájezdu jsem se zmínil proto, protože ty filtrovaný auta nedávají moc cukačky. 50km je v pohodě. Pokud jsi našel pěknou jedničkovou s D5 120kw bez filtru, bude mít navíc bonus 5Q, ten novější 6Q trpí na přidírání ložiska. Tady z fóra vím zatím jen o jednom kusu, ale pravda to prostě je. Je třeba si to pohlídat, je tu myslím od Davida pěkný návod, jak takovou převodovku na odchodu poznat. Takže zase - nejedná se o nic neřešitelného. Jedničková osmdesátka je třeba tady, dokonce v manuálu. Nájezd je pravda trochu vyšší, ale to opravdu nemusí znamenat žádný problém. Šedesátka má o něco modernější šmrnc (subjektivní hodnocení designu), třeba tato je zdá se pěkná (dodávám pouze pro ilustraci), je výrazně méně prostorná (oproti S80), je to jiné auto. Řekl bych, šel se snažili konkurovat trojkovému báwu. To se asi úplně nepovedlo, snad jen s tím prostorem. Není rozhodně špatná, to ani omylem. Jezdí se s ní parádně, ale podle Tvého zadání to asi nebude to pravé. Pak tu tedy máme ty kombíky. No, potřebuješ kombíka? Sedmdesátka je o něco malinko větší, než S60. Je to o prioritách. Musíš si to asi osahat sám. Být Tebou, tak si najdu v okolních bazarech nějaké slušné volvozidla, S60/V70/S80/S80II a všechny si je vyzkouším. Uvidíš, co Ti nejvíc bude sedět. Parkování v PRG má vyřešeno? Já jen, že volva nejsou zrovna na parkování nějak úžasná. Zejména ta S60 (je skoro stejně velká jako S80), má malý rejd. Divně zakulacené rohy kastle, a někomu může dělat potíže odhadnout, kde jsou rohy auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 Výběr Volva
Já bych k tomu jen dodal, že je jasné, když Patočka opravuje převodovky, tak se u něj nějaká ukáže. Otázka je, jestli skutečně platí tvrzení, že M66 trpí na zadřená ložiska. Z těch jeho příkladů není jasné, v jakém stavu ty almary byly. Tak jako se podělá automat bez údržby v 250ti, tak se stejně podělá manuál bez údržby a když v něm není dost oleje (nebo je přelito), nebo do nej někdo naleje místo GL4, GL5 v domění, že je to lepší (nebo z blbosti) a odejdou mu proto synchrony a následkem "zlatého"oleje se zadřou lágry, tak je snadné tvrdit, že ty převodovky odcházejí.mr1 píše:Tady z fóra vím zatím jen o jednom kusu, ale pravda to prostě je. Je třeba si to pohlídat, je tu myslím od Davida pěkný návod, jak takovou převodovku na odchodu poznat.
Samozřejmě na to má i vliv elementu mezi volantem a sedačkou a jeho nohou
Jinak, kdyby ve volvu byl automat DSG, byl bych poněkud přístupnější. Přesto, že bych si V8 přál, asi se bez ní z tohoto důvodu obejdu. Prostě zvuk prokluzujícího měniče mě slušně řečeno irituje.
#15 Výběr Volva
Mám dvě auta s M66, na jednom mám 120tkm, a na druhém asi 250tkm. Ročník cca stejný. Ta méně jetá řadí stále velmi, ale velmi lehounce. Každý, kdo to nezná, se dost divý. U té více jeté to jde o poznání hůř, docela tuho. Nevím, možná je chyba někde v lanech. Ale za posledních 50tkm se to nemění, nehorší. Jinak žádné zvuky nevydává ani jedna. Obě jsou na tom po stránce hlučnosti stejně. Velký skok tam není, někdy jsem si i říkal, jestli tolikrát rozdělená převodovka není spíš na obtíž. Líbilo by se mi, kdyby tak šestka byla pro dýzla o 1000ot dole. To by potom mělo opravdu smysl, pro dálniční přesuny. Možná by spousta blbců zase odrovnávala dvouhmotu a motor, ale kdo ví, jak řadit, tak by to ocenil. Teda - i tak je to pro dýzla zpřevodováno ještě dobře. Znám mnohem, mnohem horší případy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
#16 Výběr Volva
Já bych doporučil V70II D5 nějakej poslední rok třeba 2006 2007, krásný auto, počkej si na málo km, manual. převodovek je v tom mraky, nějakou pěknou výbavu. Nebo S80 I buď 2,5 tdi 103 kw nějakej poslední rok, super motor nesmrtelnej, super spotřeba, nebo facelit nebo jak se to píše, rok 2003 2004 motor D5, obojí super káry.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#17 Výběr Volva
Facelift byl (u platformy P2) až počínaje modelovým rokem MY05 (zakryj si posledních 7 cifer VINu a to je modelový rok).
A Euro3 D5 motor (D5244T a D5244T2 = bez DPF = černý kryt motoru) se vyskytoval u faceliftu pouze v roce MY05 (a zcela vyjímečně ještě u pár aut MY06 (pro vybrané trhy)).
Zbytek je na studium po dlouhých zimních večerech - aktuálne 140 stran: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=22561
Pavel
P.S. Za mě: zahodit předsudky a zvolit automat, ten k pohodlí Volva prostě patří.
A Euro3 D5 motor (D5244T a D5244T2 = bez DPF = černý kryt motoru) se vyskytoval u faceliftu pouze v roce MY05 (a zcela vyjímečně ještě u pár aut MY06 (pro vybrané trhy)).
Zbytek je na studium po dlouhých zimních večerech - aktuálne 140 stran: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=22561
Pavel
P.S. Za mě: zahodit předsudky a zvolit automat, ten k pohodlí Volva prostě patří.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#18 Výběr Volva
Jenom taková poznámka na okraj. Máš k tomu auto alternativu v podobě hromadné dopravy? Pokud ne, chce to auta dvě. Před dvěma lety jsem se odstěhoval zhruba stejně daleko za Prahu a přestože se do Prahy dostaneme přímým autobusem i vlakem (autem do práce jezdím tak jednou týdně), dokud jsme měli jedno auto, tak když najednou kvůli poruše nebo i obyčejné údržbě nebylo, jeho servis člověku celkem komplikoval život. A pří Tvém plánovaném nájezdu je prostě nevyhnutelné, že auto bude jednou za čas potřebovat rozsáhlejší servis, a ten obvykle netrvá dva dny.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#19 Výběr Volva
Já bych doporučil Danzelovi navštívit volvosraz Drhleny v termínu 6. - 8. 10. 2017 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=57456 a tam si občíhneš celou Volvo modelovou řadu a a dozvíš se řadu informací a třeba i někdo něco bude plánovat prodávat.
Jinak při tvém nájezdu D5 nebo něco benzínového s LPG.
Jinak při tvém nájezdu D5 nebo něco benzínového s LPG.
#20 Výběr Volva
výborný nápadHaben píše:Já bych doporučil Danzelovi navštívit volvosraz Drhleny v termínu 6. - 8. 10. 2017 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=15&t=57456 a tam si občíhneš celou Volvo modelovou řadu a a dozvíš se řadu informací a třeba i někdo něco bude plánovat prodávat.
Jinak při tvém nájezdu D5 nebo něco benzínového s LPG.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Výběr Volva
Svatá pravda. Doufám, že kolega není zaklet do mantry o držácích Volvo. Lidi si to často překládají tak, že auto jezdí a jezdí a jezdí.StepanB píše:Jenom taková poznámka na okraj. Máš k tomu auto alternativu v podobě hromadné dopravy? Pokud ne, chce to auta dvě. Před dvěma lety jsem se odstěhoval zhruba stejně daleko za Prahu a přestože se do Prahy dostaneme přímým autobusem i vlakem (autem do práce jezdím tak jednou týdně), dokud jsme měli jedno auto, tak když najednou kvůli poruše nebo i obyčejné údržbě nebylo, jeho servis člověku celkem komplikoval život. A pří Tvém plánovaném nájezdu je prostě nevyhnutelné, že auto bude jednou za čas potřebovat rozsáhlejší servis, a ten obvykle netrvá dva dny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#22 Výběr Volva
Já musím říct, že mě teda jo. Zatím sem z doposud mnou vlastněným volvem neměl potíže.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#23 Výběr Volva
Ale tak nějaký servis a údržbu děláš ne? Tzn. že jsi 2-3 dny bez auta.mr1 píše:Já musím říct, že mě teda jo. Zatím sem z doposud mnou vlastněným volvem neměl potíže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#24 Výběr Volva
On stačí i den bez auta na výměnu brzd nebo tak něco.hajnej píše:Ale tak nějaký servis a údržbu děláš ne? Tzn. že jsi 2-3 dny bez auta.mr1 píše:Já musím říct, že mě teda jo. Zatím sem z doposud mnou vlastněným volvem neměl potíže.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#25 Výběr Volva
Ale jo. Předně nemám jen jedno auto. Ale hlavně na servis se objednávám, a auto tam odvážím třeba po práci, a večer mi ho servisák přiveze... to je vše. Já myslím, že Vás dost ojebávají na časech, když slyším, že máte auto tři dny pryč... nevidím k tomu jediný důvod. Stačí se předem objednat. A zatím jsem neměl takovou potíž, která by volvo dokázala vyloženě odstavit (ťuk ťuk), vyjma havárie s kanálem, kdy to vázlo spíš na tom, že jsem potřeboval palubku a nápravnici. Potom jsem měl auto v servisu, asi dva dny...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek