Zplynovaná T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#1 Zplynovaná T5
Zdravím,
přišel jsem sondovat trošku od plynařů. Vždy u stojanu na pumpě, když tankuju si řikám, jaká je škoda, ,že to auto nejezdí na dobrý slovo nebo volnou energii. Je fajn, že můžu natankovaný objem paliva vynásobit koeficientem 10 a znát tak přesný dojezd (průměrná 10l/100km). Tak se mi při odjezdu od čerpačky hlavou honí myšlenky na plyn. Pak si ale uvědomím svůj měsíční nájezd 500-600km a řeknu si "Když jsem chtěl opici, musím mít na banány".
Do plynu bych šel klidně, ale mám pár věcí so mi vadí a z toho plynoucích otázek.
- LPG vstřikovače => kam se to montuje? Z fotek mám pocit, že to je nějak naaroubovaný na vršek motoru a že to není tak uplně plug'n'play. Znamená montáž LPG nějaké nevratné zásahy do motoru nebo se to prostě dá z auta vyndat jako by to tam nikdy nebylo?
- Jak to je s tou informací od agentury JPP, že LPG dodrbává motor a snižuje mu životnost?
- V žádném případě nechci toroid místo rezervy nebo bečku v kufru. To sranda-kolečko poletí a přijde tam místo něj plnohodnotné kolo. Má někdo zkušenost nebo info, zda se na V70 nechá dát nádrž pod auto?
přišel jsem sondovat trošku od plynařů. Vždy u stojanu na pumpě, když tankuju si řikám, jaká je škoda, ,že to auto nejezdí na dobrý slovo nebo volnou energii. Je fajn, že můžu natankovaný objem paliva vynásobit koeficientem 10 a znát tak přesný dojezd (průměrná 10l/100km). Tak se mi při odjezdu od čerpačky hlavou honí myšlenky na plyn. Pak si ale uvědomím svůj měsíční nájezd 500-600km a řeknu si "Když jsem chtěl opici, musím mít na banány".
Do plynu bych šel klidně, ale mám pár věcí so mi vadí a z toho plynoucích otázek.
- LPG vstřikovače => kam se to montuje? Z fotek mám pocit, že to je nějak naaroubovaný na vršek motoru a že to není tak uplně plug'n'play. Znamená montáž LPG nějaké nevratné zásahy do motoru nebo se to prostě dá z auta vyndat jako by to tam nikdy nebylo?
- Jak to je s tou informací od agentury JPP, že LPG dodrbává motor a snižuje mu životnost?
- V žádném případě nechci toroid místo rezervy nebo bečku v kufru. To sranda-kolečko poletí a přijde tam místo něj plnohodnotné kolo. Má někdo zkušenost nebo info, zda se na V70 nechá dát nádrž pod auto?
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
#2 Zplynovaná T5
Pri najezdu 500-600 km mesicne bych to asi neresil. dyt to nic neni..
podle me co tak znam spodek V70 I se tam nikam nevejde...
podle me co tak znam spodek V70 I se tam nikam nevejde...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Zplynovaná T5
Vstřikovače se montují tak, aby hadičky od nich do trysek v sání byly co nejkratší. Trysky se do sání vrtají, to je jedna z věcí co nejde vrátit, respektive by se místo trysek musely dát záslepky. Druhá věc co se musí udělat je, že se musí na okruh chlazení napojit reduktor, který je vodou ohříván. Většinou se to řeší přeříznutím hadic od topení a montáží téček.
LPG motor nedodrbává, ale musí to dělat firma co s tím má zkušenosti a ne nějaký jouda v garáži.
Nádrž musíš mít buď místo rezervy nebo v kufru, jiná možnost není.
LPG motor nedodrbává, ale musí to dělat firma co s tím má zkušenosti a ne nějaký jouda v garáži.
Nádrž musíš mít buď místo rezervy nebo v kufru, jiná možnost není.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#4 Zplynovaná T5
Díky za info. Takže nejspíš s tím malým nájezdem a těmi zásahy zůstanu u benzínu...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 Zplynovaná T5
Uvědom si, že investici do LPG by si měl zaplacenou jen v nákladech na montáž a úspoře na benzínu (nepočítám spoustu výdajů navíc) asi po (35000Kč cena montáže / (1,2Kč úspora na km X 600km/rok nájezd) =) 49 let. No když to číslo vidim, tak ti tam chybí zdvojený emise s revizema (+500 Kč ročně), výměna nádrže (životnost 10 let) a jsi s návratností v nekonečnu
To co ty za rok, já dám za tejden, a tady to vychází výrazně příznivějš.
To co ty za rok, já dám za tejden, a tady to vychází výrazně příznivějš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#6 Zplynovaná T5
Urvanej. Nema byt ten vzorec 35000 kc / 1,2 kc uspora x 7200/rok najezd? Pak to jsou cca 4 roky
Edit: ja kdyz premyslel zda D5 ci T5 s LPG, tak mi navratnost vychazela po cca ujetych 25 000 km
Edit: ja kdyz premyslel zda D5 ci T5 s LPG, tak mi navratnost vychazela po cca ujetych 25 000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 Zplynovaná T5
Vidim 600 měsíčně, čtu 600 ročně
Pak je z toho jak píšeš, 4 roky, ale bez dvojích revizí a STK. Budeš to auto mít 5 let? Na prodejní cenu v tý době to bude mít vliv spíš negativní, nebo přinejlepšim žádný.
haben: čoveče návratnost LPG po 25tkm T5 vs. D5 mi přijde dost střelená. I kdybys jezdil jak chlívák, tak s dehtem seš na 8l/km - 2,4Kč/km a s T5 za 13 LPG - 1,7Kč/km. Z toho mi vychází 70hal/km rozdíl, montáž cca 40tKč, no a je z toho skoro 60tkm.
Drobné odchylky možné v závislosti na AWD+AT, ale tak nějak zhruba.
Otázka je, kdy to bylo:
Pak je z toho jak píšeš, 4 roky, ale bez dvojích revizí a STK. Budeš to auto mít 5 let? Na prodejní cenu v tý době to bude mít vliv spíš negativní, nebo přinejlepšim žádný.
haben: čoveče návratnost LPG po 25tkm T5 vs. D5 mi přijde dost střelená. I kdybys jezdil jak chlívák, tak s dehtem seš na 8l/km - 2,4Kč/km a s T5 za 13 LPG - 1,7Kč/km. Z toho mi vychází 70hal/km rozdíl, montáž cca 40tKč, no a je z toho skoro 60tkm.
Drobné odchylky možné v závislosti na AWD+AT, ale tak nějak zhruba.
Otázka je, kdy to bylo:
Haben píše: ja kdyz premyslel zda D5 ci T5 s LPG, tak mi navratnost vychazela po cca ujetych 25 000 km
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#8 Zplynovaná T5
Ony v te dobe byly take ceny kolem 35 kc litr a vetsi rozdil benzin / nafta
Ted mam dle tankovani na D5 prumer 8,2. Takze jsi to trefil. Ale jezdim normalne. Jako chlivak bych jezdil za 10/100 i chcrochtem.
Ted uz nevim mij vypocet, ale bylo to opravdu cca 2 roky a cca 25 000 km
Ted mam dle tankovani na D5 prumer 8,2. Takze jsi to trefil. Ale jezdim normalne. Jako chlivak bych jezdil za 10/100 i chcrochtem.
Ted uz nevim mij vypocet, ale bylo to opravdu cca 2 roky a cca 25 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#9 Zplynovaná T5
Kluci a ted otazka do pranice,kolik bych musel nacourat rocne aby se do T5ky vyplatil plyn kdyz v prumeru couram kolem 9,7/100km...pocty me nikdy nesly.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 Zplynovaná T5
A ja rikal na viberu, ze bude vyvoj D5 - T5 - LPG . No pocitat se mi ted nechce, ale mohl by jsi casteji trapit okolni zavodniky, tim by ti stoipla prumerka a pak treba po tech 30 000 km by navratnost byla. A jeste chvili me drazdi se spotrebou vyssi jen o 1,7 l nez ja s dvojnasobnym vykonem jak ja a mazu te z kontaktu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Zplynovaná T5
"Vyplatil" znamená co?
Jinak dát do Daliborky plyn, to by si pro tebe Dali asi skutečně došel!
Ty osedlej Jeníka a vyražte do NL!
Jinak dát do Daliborky plyn, to by si pro tebe Dali asi skutečně došel!
Ty osedlej Jeníka a vyražte do NL!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#12 Zplynovaná T5
Nádrž může být pod autem.
Zažil jsem to u MPV Hondy, tusim Stream... dlouhý převis za zadními koly, prostoru bylo akorát.
Dává se tam toroid, teď nevím:
1: jestli je odolnější
2: nebo se tam dává nějaká ochrana mezi klec a toroid, klec co toroid drží tam jde už z nutnosti.
Zažil jsem to u MPV Hondy, tusim Stream... dlouhý převis za zadními koly, prostoru bylo akorát.
Dává se tam toroid, teď nevím:
1: jestli je odolnější
2: nebo se tam dává nějaká ochrana mezi klec a toroid, klec co toroid drží tam jde už z nutnosti.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#13 Zplynovaná T5
Ja jen provokuju polodbryho,plyn do 70ky nesmi
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#14 Zplynovaná T5
Pockej pristi tyden. O vikendu budu poctive trenovat at padnu az jako druhy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Zplynovaná T5
Hary: Tvl ptá se na V70, nebo na hondu? U XC90 se taky dává pod auto, ale u V70 to prostě nende. Jedině prostudovat originál Bifuel, jesi se dělal LPG, tak jak to mělo nádrž a pak zauvažovat, zda mi těch 50 tKč za tu novou nádrž stojí...
Některý bifuely totiž maji miniaturu nenzínovou na pár litrů a místo obyč maj nádrž LPG. Ale jak píšu vejš, nemam šajna, jak to je u V70.
Některý bifuely totiž maji miniaturu nenzínovou na pár litrů a místo obyč maj nádrž LPG. Ale jak píšu vejš, nemam šajna, jak to je u V70.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 850
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
#16 Zplynovaná T5
TVL to byla informace ze života, že zespod nádž být může a je to všeobecně proveditelné, když je místo a jak je usazení řešeno.Urvanej píše:Hary: Tvl ptá se na V70, nebo na hondu? U XC90 se taky dává pod auto, ale u V70 to prostě nende. Jedině prostudovat originál Bifuel, jesi se dělal LPG, tak jak to mělo nádrž a pak zauvažovat, zda mi těch 50 tKč za tu novou nádrž stojí...
Některý bifuely totiž maji miniaturu nenzínovou na pár litrů a místo obyč maj nádrž LPG. Ale jak píšu vejš, nemam šajna, jak to je u V70.
Proto jsem taky napsal že TAM místo bylo.
Teď dává můj příspěvek vetší smysl.
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#17 Zplynovaná T5
Máte štěstí, že jdu zrovna okolo P2kovej Bi-fuel mimo jiné nemá rezervu, protože i místo rezevry má částečně plynovou nádrž a to v obou variantách válcovou (u CNG kompozitovou, u LPG materiál neznám). Pak má CNGčkovej ještě dvě ocelové válcové nádrže na podvozku, který LPGčkovej nemá. Jinak nevím, jak je to pak s multiventilem a snímačem hladiny paliva, ale jinak nevidím problém dát do LPGčkovýho Bi-fuelu obyčejnou válcovou nádrž, nějaká tam půjde.
Z obrázku S80 lze vidět, že prostor pro rezervu je částečně "uřízlej", aby se tam ta válcová nádrž vměstnala.
Tuším, že nic z toho neřeší vznesenou otázku
Z obrázku S80 lze vidět, že prostor pro rezervu je částečně "uřízlej", aby se tam ta válcová nádrž vměstnala.
Tuším, že nic z toho neřeší vznesenou otázku
- Přílohy
-
- bifuel_v70.jpg (41.2 KiB) Zobrazeno 3661 x
-
- volvo_s80_2004_1_b.jpg (27.93 KiB) Zobrazeno 3661 x
-
- S60 CNG.jpg (58.33 KiB) Zobrazeno 3661 x
-
- volvo-s60-bi-fuel-09.jpg (55.5 KiB) Zobrazeno 3661 x
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další