Dálkové ovládání přídavného topení P2 modelů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 Dálkové ovládání přídavného topení P2 modelů
Bez dálkáče to pořád není ono. Tohle by se mi líbilo, ale ta cena
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/funkfernbedienung-standheizung-nachruestsatz/1036595/
Zná někdo nějaké elegantní řešení?
https://www.skandix.de/de/fahrzeug-teile/innenraumtemperatur/standheizung/funkfernbedienung-standheizung-nachruestsatz/1036595/
Zná někdo nějaké elegantní řešení?
Naposledy upravil(a) hajnej dne 19 zář 2018 11:14, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#2 Dálkové ovládání přídavného topení
Model T90/T91 kupis vo Webasto za cca 250€ a mas tam to iste okrem toho plug-in kabla, ktory ak si trocha sikovny tak, tak tie 3 dratiky pripojis na spravne draty v aute aj sam.
Mam to tak spravene a po nahrati SW vo volve to ide uplne normalne, skoda len ze original webasto ponuka dalsie moznosti co s tym ovladat, ale volvo to nepodporuje. U starsich modelov by s tym mohlo ist spustat aj vetranie interieru.
https://www.webasto.com/gb/markets-products/car/retrofit-parking-heater/controls/telestart-t91/
Mam to tak spravene a po nahrati SW vo volve to ide uplne normalne, skoda len ze original webasto ponuka dalsie moznosti co s tym ovladat, ale volvo to nepodporuje. U starsich modelov by s tym mohlo ist spustat aj vetranie interieru.
https://www.webasto.com/gb/markets-products/car/retrofit-parking-heater/controls/telestart-t91/
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 176
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: XC60 D5244T12 Polestar
#3 Dálkové ovládání přídavného topení
ptal jsem se na to v Jihlavě minulý týden, prej bylo "v akci" jen za 16.200
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#5 Dálkové ovládání přídavného topení
Kamarád na tom taky maká, ale rád bych delší dosah než co zvládne klíček.martinopel píše:Myslím,že pokud vydržíš,tak D5T5 to brzy bude umět.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 145
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
#6 Dálkové ovládání přídavného topení
Nemá to byt modul pres simkartu coz by melo jit teoreticky odkudkoli?hajnej píše:Kamarád na tom taky maká, ale rád bych delší dosah než co zvládne klíček.martinopel píše:Myslím,že pokud vydržíš,tak D5T5 to brzy bude umět.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#7 Dálkové ovládání přídavného topení
Ano
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#8 Dálkové ovládání přídavného topení
Výborně. Podelis se uz o bližší info?ok2ucx píše:Ano
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#9 Dálkové ovládání přídavného topení
Také mě to zajímá!hajnej píše:Výborně. Podelis se uz o bližší info?ok2ucx píše:Ano
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#10 Dálkové ovládání přídavného topení
Telestart T80 k Webastu na přímou viditelnost dává kilák, s překážku to nedá ani na 20 metrů přes křoví... Lepší způsob startu mě zajímá taky, ale naštestí zatím parkuji na dohled.
Mě by spíš zajímalo, jestli někdo ví kolik Ampér si tak žere bufík se vším všudy, včetně větráku a podobně. Dneska mě zklamala ochrana proti vybití baterky a ta už neotočila motorem => start přes kabely. Tak mě napadlo, že by nebylo na škodu dát bufíku vlastní malou baterku, třeba 10Ah, která by krmila bufík a po nastartování se připojila na hlavní síť na nabíjení. Místa je na tyhle srandy v autě dost.
Mě by spíš zajímalo, jestli někdo ví kolik Ampér si tak žere bufík se vším všudy, včetně větráku a podobně. Dneska mě zklamala ochrana proti vybití baterky a ta už neotočila motorem => start přes kabely. Tak mě napadlo, že by nebylo na škodu dát bufíku vlastní malou baterku, třeba 10Ah, která by krmila bufík a po nastartování se připojila na hlavní síť na nabíjení. Místa je na tyhle srandy v autě dost.
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
#11 Dálkové ovládání přídavného topení
Je otazka jestli tam nejaka ochrana pred vybitim je. Me to tez minuly rok vybilo baterku.
Ale slysel jsem, ze ochrana tam je. Me po prichodu k autu normalne bufikoval, ale uz jsem nenastartoval...
Ale slysel jsem, ze ochrana tam je. Me po prichodu k autu normalne bufikoval, ale uz jsem nenastartoval...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#12 Dálkové ovládání přídavného topení
V manuálu k webastu píšou že bufík pozná, kdy hrozí, že auto nenastartuje a vypne se včas, tak aby byl start zaručen... ale zase nezmiňují jaký start, že jo Třeba start přes kabely je potom opravdu zaručen
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#14 Dálkové ovládání přídavného topení
To vypadá, že by se docela hodilo vyřešit otázku napájení bufíku jinou baterií...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#15 Dálkové ovládání přídavného topení
U Crosse mi to jednou zafungovalo. Když byl původní akumulátor po třinácti letech na konci sil, tak elektronika bufa zastavila a na displayi se objevila hláška HEATED STOP - LOW BATTERY VOLTAGE. Nastartovat šlo normálně.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#16 Dálkové ovládání přídavného topení
U me taky auto buf vypnulo pri slabe bazerii a take nesel bufik primo spustit. Auto jsem pak taky nastartoval bez problemu. Takze ochrana baterie funguje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#17 Dálkové ovládání přídavného topení
Asi záleží jaký buf. Já mám benzínový webasto a tam ochrana taky zafungovala, ale pozdě. Zase včera jsem lítal kolem komína, cca 5km a 4 starty. Tak to se mohlo taky podepsat. Ostatně 7 let stará baterie před smrtí je zdroj mnoha veselých historek... Ale teď jsem vyzvedl novou, silnou a krásnou, tak snad bude buf bufovat třeba i hodinu
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5918
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#18 Dálkové ovládání přídavného topení
Pokud ma auto bufik, je silna baterie v kondici urcite zakladni podminkou. Jinak to nemuze fungovat. Ale zase mas teplo v aute a muzes pohodlne pockat, az ti nekdo pomuze nastartovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#19 Dálkové ovládání přídavného topení
Přesně Není nad to přijít do vyhřátého auta a čekat v teple, až dojede osmiválcový startér Nissan Patrol Ale teď jsem vybaven. Nejen že mám novou baterii, ale já mám dokonce tu starou, která auto dokáže ještě po nabití navrčet. Zimo, už Tě čekám!
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#20 Dálkové ovládání přídavného topení
Bufík má příkon první minutu (žhavení) max. 20A, pak cca 4A. Větrák v autě má na nízké otáčky obvykle do 5A. Celkově si tedy 60minut bufání ukrojí z baterie asi 10Ah, což nemůže dobrou a jakžtakž nabitou baterku ohrozit - navíc má baterka starováním teplého motoru usnadněnou práci. Toto platí pro baterky v dobré kondici, se stabilně nízkým vnitřním odporem.
Starší baterie mívají někdy zákeřné vlastnosti: auto bez problému nastarují i v ranním mrazu, ale po deseti minutách čekání s hrajícím rádiem při startu zkolabují - vnitřní odpor se zvětšil. Takové baterky nemůže elektronika bufíka uhlídat.
Starší baterie mívají někdy zákeřné vlastnosti: auto bez problému nastarují i v ranním mrazu, ale po deseti minutách čekání s hrajícím rádiem při startu zkolabují - vnitřní odpor se zvětšil. Takové baterky nemůže elektronika bufíka uhlídat.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#21 Dálkové ovládání přídavného topení
Sice zajímavá diskuze, ale držte se, prosím, tématu. Klidně založte nové nebo spíš ať to admin s dovolením odstřihne. Díky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 194
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Most
#22 Dálkové ovládání přídavného topení
Když už zpátky k tématu. Vzhledem k tomu, co dělá marekmb s P2 telefony, resp nahrazuje původní GSM modem vlastní deskou... vůbec by nebylo marný ty původní desky využít. Mají standartní AT rozhraní, komunikace s MCU není problém... a pak k tomu naroubovat spouštění bufíku...
_________________
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
Volvo V70 II T5 (B5234T3) - MY2002 - Geartronic [GALERIE]
Projetí auta přes diagnostiku na Mostecku (víkend) a v Praze (všední dny) zadarmo nebo za tekutý chleba.
Dále v rodině: S60 2.4T 147kW 2001, S80 2.4i 125kw, S60 T5 191kW 2004, 850 2.5 20V 127kW 1995
#23 Dálkové ovládání přídavného topení
Taky me zajíma info ohledně gsm modulu a ovládání apkou
_________________
xc 90 executive 2005 D5 180tkm Titanium grei, manuál.
Chip D5T5
xc 90 executive 2005 D5 180tkm Titanium grei, manuál.
Chip D5T5
#24 Dálkové ovládání přídavného topení
Pro neorigo bufik staci zaridit jeden spinany vystup 12V 10A (ale ext rele neni problem).... a poridit si GSM modul s ovladanym vystupem je to nejmensi....
U OE topeni v P2x je to uz slabsi, kro ma AEM modul ma vyhrano: opet staci to co u neorigo topeni. Kdo AEM nema.... tam by mohl nastoupit vyvoj....
U OE topeni v P2x je to uz slabsi, kro ma AEM modul ma vyhrano: opet staci to co u neorigo topeni. Kdo AEM nema.... tam by mohl nastoupit vyvoj....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#25 Dálkové ovládání přídavného topení
co je AEM modul?travex píše:Pro neorigo bufik staci zaridit jeden spinany vystup 12V 10A (ale ext rele neni problem).... a poridit si GSM modul s ovladanym vystupem je to nejmensi....
U OE topeni v P2x je to uz slabsi, kro ma AEM modul ma vyhrano: opet staci to co u neorigo topeni. Kdo AEM nema.... tam by mohl nastoupit vyvoj....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek